نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با گسترش روز افزون بهره‌گیری کنندگان از رسانه‌های اجتماعی، اینکه بتوان اکانت رسمی یک برند یا شخص نامدار را از سایر اکانت‌های فیک و تقلبی شناسایی کرد کمی دشوار است. به همین علت قابلیت Verified Badge در اکثر شبکه‌های اجتماعی به هستی آمد که توسط آن با استفاده از یک تیک آبی می‌توان دانست که کدام اکانت، اکانت رسمی شخص یا برند مورد نظر است. نحوه اخذ تیک آبی اینستاگرام برای خیلی از کسان جای سوال دارد و معمولا به پیگیری این هستند که بدانند چگونه اکانت خود را در اینستاگرام تایید کنند. تا همین سال قبل این قابلیت به روش‌های دیگری اتمام می‌گرفت که افرادی برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام و اخذ Verified Badge هزینه بالایی را از کسی که به تعقیب رسمی کردن اکانت اینستاگرام بود اخذ می‌کردند.

حال اگر این سوال هم برای شما قبل آمده که چگونه تیک آبی اینستاگرام رو بگیریم الی انتهای این نوشتار همراه باشید لغایت به معرفی شرایط تیک آبی اینستاگرام بپردازم و بر پای بست، این شرایط اگر هر یک از موارد مورد نظر در اکانت شما هستی داشت اکانت اینستاگرام خویش را رسمی کنید.

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) و تایید رسمی بودن اکانتتیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) چیست؟
تیک آبی یا همان Verified Badge دربرگیرنده یک تصویر مشابه نمونه روبه‌رو است که در ساحل اسم پروفایل نمایش دیتا می‌شود و اثر از رسمی بودن یک اکانت شبکه اجتماعی دارد. در هر اکانتی که این تصویر به چهره یک تیک آبی رنگ هستی داشته باشد، به این معنی است که فرد یا برند مورد نظر درخواستی را برای رسمی کردن اکانت برای اینستاگرام سپریدن داده است که برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام از شما اطلاعاتی همچون نام، گویه تکاپو و تصویر پاسپورت، تصدیق (رانندگی) یا هر مدرک هویتی که اثر دهد اکانت شما رسمی است گرفتن خواهد شد. بنابراین در حالتی که برای یک فرد یا برند چندین اکانت هستی داشته باشد که نتوان اکانت رسمی را از اکانت فیک تشخیص عدل یک تدبیر مناسب خواهد بود. اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی مشابه توییتر و فیسبوک نیز از این قابلیت برای پرتو دادن اینکه اکانت باره نظر رسمی است بهره‌گیری می‌کنند. بعد میتوان گفت که داشتن تیک آبی اینستاگرام پرتو دهنده معتبر بودن اکانت است که مدیریت اکانت به چهره رسمی درخواستی را برای دریافت تیک آبی پروفایل اینستاگرام ارسال کرده است. بعد اگر شما هم هدف گرفتن تیک آبی اینستا هستید در پیوسته به معرفی شرایط تیک آبی اینستاگرام می‌پردازم.

شرایط تیک آبی اینستاگرام
برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه شرایط پیچیده و تقریبا سختی وجود دارد. چنانچه اکانت شما فاقد این شرایط باشد درخواست شما مبنی بر رسمی کردن اکانت باره تایید پیمان نخواهد گرفت و الی یک ماه از رد شایستگی گرفتن تیک آبی برای اکانت تایید شده اینستاگرام را نخواهید داشت. بعد قبل از اینکه درخواستی را برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام ارسال کنید باید نکات زیر را در عقیده بگیرید.

اولین شرط لازم این است که اکانت شما باید اعتبار داشته باشد. یعنی اکانت شما معتبر به یک شخص یا برندی باشد که معتبر است. با این حساب دریافت تیک آبی اینستاگرام برای اکانت‌هایی که جنبه تفریحی و پیمان دادن مطالب زرد را دارند فراهم نیست.
دومین شرط لازم برای اکانت تایید شده اینستاگرام این است که اکانت شما بی همتا باشد. یعنی اکانتی که تایید می‌کنید از آن شما و کسب و کارتان باشد. اگر چندین اکانت داشته باشید، صرفا یکتا از اکانت‌ها تایید شده و تیک آبی اینستاگرام را دریافت خواهند کرد.
سومین شرط لازم برای اکانت تایید شده اینستاگرام این است که اکانت شما کامل بوده و اطلاعاتی از دسته نام، بیوگرافی، تصویر پروفایل و… برای سایرین قابل تماشا باشد. وانگهی لازم است که برای اخذ تیک ابی اینستا حداقل یک پست را داشته باشید.
و در نهایت چهارمین شرط لازم برای اکانت تایید شده اینستاگرام این است که اکانت شما شناخته شده باشد و توسط سایر کسان جستجو شده و فعالیت زیادی داشته باشید.
بعد از اینکه هر یک از شرایط بالا را داشته باشید می‌توانید تقاضا خویش را مبنی بر درخواست تایید رسمی اکانت اینستاگرام برای تقسیم پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید لغایت بر اساس شرایط بالا بررسی شده و اگر کل شرایط را داشته باشید اکانت شما تایید شود.

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام
برای اخذ تیک آبی اینستاگرام آغاز برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و سپس به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید.

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) و تایید رسمی بودن اکانت

حال مشابه تصویر فوق به صفحه تنظیمات رفته و گزینه Request Verification را برای ارسال تقاضا رسمی کردن اکانت اینستاگرام به منظور Get Verified on Instagram in Bio and Story گزینش کنید.

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) و تایید رسمی بودن اکانت

در این چهره پنجره‌ای مشابه تصویر پایین برای شما نمایش دیتا خواهد شد که باید اطلاعات برند یا سوداگری آنلاین خود را بر پای بست، توضیحاتی که در ادامه شرح خواهم داد درج کنید.

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) و تایید رسمی بودن اکانت

حال همانطور که در تصویر بالا تماشا می‌کنید پیش درآمد آی‌دی شما در فیلد Username نمایش دیتا خواهد شد که باید رسیدگی کرده و ببینید که دقیقا همان آی‌دی باشد که قصد رسمی کردن اکانت اینستاگرام را برای آن دارید. سپس در فیلد دوم که با عنوان Full Name پیمان دارد، لازم است که نام کامل خویش را وارد کنید. دقت کنید که این نام باید مطابق با همان چیزی باشد که در مدارک هویتی شما مثل تصدیق (رانندگی) رانندگی یا گذرنامه درج شده باشد. در پایان لازم است روی گزینه Choose File که در روبرو گزینه Please attach a photo of your ID کلیک کرده و تصویر شناسنامه، پاسپورت یا تصدیق (رانندگی) رانندگی خویش را گزینش کنید. برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم لازم است که از پاسپورت برای این پیشه بهره‌گیری شود.

در نهایت بعد از پر کردن کلیه این فیلدها بس است روی دکمه Send کلیک کرده و چند معاش منتظر بمانید الی تقاضا شما توسط یکتا پشتیبانی اینستاگرام بررسی شود. پس از اینکه درخواست شما بررسی شد، چه درخواست شما تایید شود و چه رد شود به چهره آگاهانیدن پیغامی در صفحه نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد شد که با تماشا آن می‌توانید ببینید که نتیجه تقاضا رسمی کردن اکانت اینستاگرام چه چیزی است.

لازم است بدانید که هیچ تضمینی وجود ندارد که Instagram درخواست شما را حتما تایید کند. چرا که نشان آبی اینستاگرام فقط برای کسان مشهور، شخصیت‌های عمومی، برندهای جهانی یا اشخاصی که نام تجاری دارند، رزرو می‌شود. بر بنیاد اطلاعاتی که اینستاگرام در صفحات راهنمای خود برای درخواست تیک آبی درج کرده است، رسیدگی درخواست تایید برای تایید صحت اکانت فقط در حالتی رخ خواهد عدل که اکانت باره نظر منحصر به فرد، کامل و برای دیگر کسان قابل پروا باشد. علاوه بر این اینستاگرام تاکید دارد که اکانت شمار فالوور بالایی داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قابلیت app group، کارایی نمایشگر دوگانه Surface Duo مایکروسافت را افزایش می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت Surface Duo پاییز گذشته معرفی شد و شرکت سازنده آن قول داد این دستگاه را در بازه زمانی تعطیلات سال میلادی جاری عرضه کند. اما اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که به ما از تلاش مایکروسافت برای عرضه زودهنگام Surface Duo خبر می‌دهد. البته با توجه به این که اکنون مدتی است خبر‌های منتشر شده درباره Surface Duo در گوشه و کنار اینترنت افزایش یافته‌اند، به نظر نمی‌رسد شایعه منتشر شده اشتباه باشد.

 

آخرین اطلاعات منتشر شده، مربوط به ویژگی‌های افزایش کارایی نمایشگر دوگانه SURFACE DUO با قابلیت جدید آن نرم افزاری Surface Duo است که می‌تواند کارایی دو نمایشگر آن را افزایش دهد. در واقع می‌توان گفت این مهم‌ترین ویژگی است که Surface Duo می‌تواند داشته باشد، زیرا اصلا به همین دلیل ساخته شده است.

 

روش عملکرد قابلیت جدید Surface Duo

قابلیت جدید Surface Duo به شما کمک می‌کند چند برنامه‌ای که اکثر مواقع با هم استفاده می‌کنید را به صورت جفت در کنار یکدیگر قرار دهید و میانبری برای آن‌ها در صفحه اصلی ایجاد کنید. پس از انجام این کار می‌توانید هر دوی آن‌ها را به صورت همزمان در دستگاه خود اجرا کنید. نام این قابلیت احتمالا "app groups" خواهد بود. البته بهتر بود به‌جای واژه groups از Duet استفاده می‌شد، زیرا این ویژگی دو برنامه را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نمایشگر مایکروسافت

 

ویژگی مشابه قابلیت جدید مایکروسافت در محصولات دیگر شرکت‌ها

 

البته سامسونگ این قابلیت را با App Pairs به کاربران خود ارائه می‌دهد و سونی نیز پیشتر با Multi-window چنین ویژگی را ارائه کرده است. اما زمانی که شما در دستگاه خود دو صفحه نمایش در اختیار دارید، این کار بسیار آسان‌تر می‌شود.

 

جزئیات دیگری که تاکنون درباره Surface Duo منتشر شده شامل نمایشگر‌های ۵.۶ اینچی AMOLED و تراشه Snapdragon 855 است که همه آن‌ها از یک باتری کوچک ۳۴۶۰ میلی‌آمپری انرژی می‌گیرند. طبق گزارش‌ها، این دستگاه هیبریدی تلفن-تبلت، اندروید ۱۰ را اجرا خواهد کرد، اما مایکروسافت در حال حاضر بر روی یک بروزرسانی برای اندروید ۱۱ کار می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ مشغول توسعه یک نسخه ارزان‌تر از گلکسی فولد است که قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد.

به گزارش فارس به نقل از یاهو، نسخه ارزان گلکسی فولد عرضه می‌شود سامسونگ مشغول توسعه یک نسخه ارزانتر از گلکسی فولد است که قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد.

 

سامسونگ در حال کار بر روی نسخه بسیار ارزان قیمت Galaxy Fold است که گفته می‌شود با قیمتی کمتر از نیمی از برچسب ۲ هزار آن  به فروش می‌رسد.

 

Galaxy Fold ۲ انتظار می‌رود در یک رویداد آنلاین در ماه اوت رونمایی شود؛ همچنین ممکن است کمی ارزان تر از مدل قبلی خود باشد، اما هنوز هم ۱۸۰۰ دلار گران است. 

 

«SamMobile» با استناد به یک انتشار آنلاین گزارش داد، «Galaxy Fold Lite» با قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار عرضه می‌شود. این گوشی در ابتدا قرار بود بخشی از رویداد ۵ اوت باشد، اما ظاهرا سامسونگ عرضه آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کرده است.

 

 

سامسونگ با انتشار Galaxy S10 Lite و Galaxy Note 10 Lite سابقه انتشار نسخه های Lite از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را دارد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه یک مدل مشابه داخلی که با نام Galaxy S20 Fan Edition شناخته می‌شود، برای دستگاه پرچمدار فعلی این شرکت عرضه خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ویپ چیست ؟

ویپ (VoIP) مخفف عبارت Voice over Internet Protocol است که امکان به کارگیری بستر شبکه را به هدف برقراری مکالمات تلفنی را فراهم مینماید و در سنجش با تلفنهای سنتی مبتنی بر خطوط سیم، از فناوری دیجیتال کاربرد میکند. در واقع، با استفاده از فنآوری VoIP، صدا از راه همان بستر شبکه ارسال می گردد.

 

چرا باید از ویپ در شرکت خویش کاربرد کنیم ؟

کاهش کابل کشی شبکه

شما در سازمان خود دیگر نیازی به کابل کشی جدا برای تلفن های خویش ندارید زیرا می توانید از کابل شبکه ای که به رایانه خود متصل کرده اید به چهره اشتراکی برای تلفن خویش نیز بهره‌گیری نمایید.

کاهش هزینه های ماهیانه تلفن

امکان تماس های بین المللی ارزان بها از طریق سرویس دهندگان VOIP فراهم می گردد . اگر یک سازمان حائز شعبی در داخل و یا بیرون از کشور باشد می تواند یک ارتباط کاملا رایگان بین پرسنل خود استوار نماید .

تلفن های نرم افزاری

تلفن های نرم افزاری

می توانید به راحتی از نرم افزارهای مجانی که بر روی سیستم پرسنل شما (رایانه یا رایانه ) نصب می شوند به همراه یک شماره هدفون کاربرد نمایید. پرسنل شما با داشتن اینترنت پرسرعت در هر مکانی، داخلی های سازمانی خویش را داشته باشند. در این حالت می توانید تمامی ویژگی های که بر روی گوشی های تلفن هستی دارند را برروی نرم اسباب مربوطه نیز داشته باشید بدون هیچ وجه محدودیتی با دست کم هزینه !

ضبط مکالمات

این امکان وجود دارد که همگی مکالماتی که در بستر ویپ در سیستم شما چهره میگیرد، ضبط شده و در سیستم شما اندوخته گردند.

قابلیت افزایش نامحدود ظرفیت

تعداد خطوط تلفن و عدد های درونی خویش را میتوانید تا مقدار مد نظر افزایش دهید، اینکار بدون صرف هیچ وجه خرج ی اضافی و فقط بصورت نرم افزاری انجام می گیرد.

جابجایی راحت داخلی ها

در سیستم VOIP شما می توانید تنها تلفن خویش را برداشته و به میز کار جدید منتقل کنید ،همه چیز مثل ماضی بدون هیچ وجه تغییری عمل می نماید !

کنفرانسهای صوتی و تصویری

سازمانهایی که برای سپریدن امور خویش از برقراری کنفرانسها در بستر VoIP کاربرد مینمایند، از هزینههای برقراری ارتباطات تلفنی با پروا به مسافتهای کاربران (حتی در ابعاد بین المللی) بازداری میکنند.

فکس یا Fax to Email

با به کارگیری این ویژگی، قابلیت ارسال فکسهای دریافتی به ایمیل هستی خواهد داشت.

صف انتظار

در چهره اشغال بودن خط شما، تماسهای مخاطبان شما از دست نرفته بلکه در رسته قرار دیتاهزینه راه اندازی تلفن voipمیشوند لغایت به هنگام آزاد شدن شماره شما، تماس برقرار شود.

تنظیم ساعات اداری

شما می توانید به راحتی ساعت کاری خود را مشخص کنید و در بازه های متفاوت پاسخ های متفاوتی به مراجعه کنندگان خویش بدهد .

گزارش گیری

تمام تماسهای کاربران به صورت گزارش در سیستم اندوخته می شود که در نظارت بر تماسها و ارائه گزارشهایی که بیانگر نحوه پاسخگویی و شمار تماسهاست، مفید میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی است که همچنان تبلت‌های اندرویدی جدید را معرفی می‌کند. این شرکت در رویداد Unpacked از تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس رونمایی کرد. این شرکت در بخش تبلت‌های اندرویدی هیچ رقیب جدی ندارد، اما در عوض، محصولاتی مثل آیپد پرو اپل و سرفیس مایکروسافت از رقبای سرسخت کره‌ای‌ها به شمار می‌روند.

نرخ رفرش صفحه‌نمایش تبلت‌های جدید این شرکت معادل 120 هرتز است. این دستگاه‌ها از قلم هوشمند S Pen هم پشتیبانی می‌کنند و به بلندگوهای حرفه‌ای مجهز شده‌اند. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس و رابط کاربری سفارشی‌سازی شده اندروید نیز از سایر ویژگی‌های این دو محصول به حساب می‌آیند.

سامسونگ گلکسی تب اس 7 پلاس

این تبلت به عنوان بزرگترین عضو از خانواده تب اس 7 از یک نمایشگر 12.4 اینچی آمولد استفاده می‌کند. رزولوشن پنل 2800 در 1752 پیکسل است و حداکثر روشنایی آن به 420 نیت می‌رسد. یک سنسور اثرانگشت نیز در زیر صفحه‌نمایش وجود دارد.

نسخه باندل این تبلت به همراه قلم هوشمند S Pen به بازار عرضه می‌شود. میزان تاخیر زمانی این قلم جدید بسیار کم است و فقط به 9 میلی‌ثانیه می‌رسد. گلکسی تب اس 7 پلاس با نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت نیز ارتباط دارد. البته، شما می‌توانید یک صفحه‌کلید هم به آن اضافه کنید تا بتوانید با استفاده از حالت Dex تجربه استفاده از یک لپ‌تاپ را داشته باشید.

ضخامت این محصول بسیار باریک بوده و فقط 5.7 میلی‌متر است. هم‌چنین، می‌توان به وسیله باتری بزرگ 10090 میلی‌آمپری آن نیز تا 16 ساعت فیلم را بدون وقفه تماشا کرد. این تبلت از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما برای دریافت این سرعت باید آداپتور 45 وات را به صورت جداگانه خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

تب اس 7 پلاس از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس کوالکام استفاده می‌کند که نسبت به تراشه 855 پلاس موجود در نسخه 5G تب اس 6 کمی سریع‌تر عمل می‌کند.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

در بخش اتصالات بی‌سیم سه گزینه وای‌فای، LTE و 5G وجود دارند. قابلیت Auto Hotspot این تبلت به شما اجازه می‌دهد که اتصال تبلت خود را با سایر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ به اشتراک بگذارید.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

در کنار تراشه این دستگاه یک رم با ظرفیت 6 گیگابایت وجود دارد. ظرفیت حافظه داخلی در مدل پایه به 128 گیگابایت می‌رسد که می‌توان آن را توسط کارت microSD افزایش داد. یک نسخه دیگر این تبلت با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت نیز معرفی شده است.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

در پشت تبلت دو دوربین قرار دارد. این مجموعه دوگانه از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسل و یک سنسور التراواید 5 مگاپیکسل تشکیل شده است. در کنار ماژول دوربین نیز یک نوار مغناطیسی برای اتصال قلم S Pen به تبلت دیده می‌شود. دوربین سلفی تب اس 7 پلاس از یک سنسور 8 مگاپیکسل بهره می‌برد که می‌توان از آن برای مکالمات تصویری هم استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

فروش تبلت‌ جدید سامسونگ در بازارهای منتخب از تاریخ 21 اوت (30 مرداد) آغاز می‌شود. در جدول زیر قیمت این دو تبلت را برای کشورهای اتحادیه اروپا مشاهده می‌کنید:

سامسونگ گلکسی تب اس 7

مدل تب اس 7 به عنوان جایگزینی برای مدل پلاس شناخته می‌شود که قیمت آن نیز کمتر است. این تبلت به یک صفحه‌نمایش کوچک 11 اینچی LTPS TFT مجهز شده است. روشنایی این پنل بیشتر از مدل پلاس بوده و به 500 نیت می‌رسد. البته، نرخ رفرش 120 هرتز و ویژگی پشتیبانی از قلم S Pen در این تبلت هم وجود دارد. هرچند، میزان تاخیر قلم در این تبلت به 26 میلی‌ثانیه می‌رسد که همانند عملکرد قلم در اسمارتفون گلکسی نوت 20 است.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

این تبلت علاوه‌بر کوچک بودنش در عرض و ارتفاع، حدود 100 گرم سبک‌تر از مدل پلاس است که قابلیت حمل آن افزایش می‌یابد. یک باتری با ظرفیت 7040 میلی‌آمپر درون تب اس 7 وجود دارد که توانایی پخش 15 ساعت فیلم را دارد. این زمان در مقایسه با مدل تب اس 7 پلاس فقط یک ساعت کمتر است که نتیجه خوبی به شمار می‌رود.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

تب اس 7 نیز همانند مدل پلاس برای پردازش اطلاعات از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس و همان گزینه‌های مختلف برای حافظه رم و حافظه داخلی (6/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایت) استفاده می‌کند. در بخش تصویربرداری نیز همان دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسل به همراه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل مشاهده می‌شوند.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

این تبلت از حالت DeX پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال یک صفحه‌کلید آن را به یک لپ‌تاپ اندرویدی تبدیل کنند. نسل اول پورت USB-C 3.2 تبلت جدید سامسونگ از DisplayPort نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین ، شما می‌توانید یک مانیتور دیگر را توسط یک کابل به این تبلت متصل کنید. در این صورت، مانیتور ثانویه هیچ نیازی به کابل برق جداگانه نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

هردو تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس دارای چهار بلندگوی AKG هستند که دو عدد از آن‌ها در سمت چپ و دو عدد دیگر در سمت راست تبلت قرار گرفته‌‌اند. در صورتی که از این تبلت‌ها برای تماشای فیلم استفاده می‌کنید، می‌توانید از فناوری صدای Dolby Atmos موجود در آن‌ها لذت ببرید. سنسور اثرانگشت مدل معمولی نیز به دلیل محدودیت‌های پنل LCD به کنار دستگاه منتقل شده است.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

فروش تب اس 7 نیز از تاریخ 21 اوت آغاز می‌شود. در ادامه قیمت‌ نسخه‌های مختلف این دستگاه در کشورهای اروپایی ذکر شده است:

 

 

 

منبع :

https://itresan.com/307141/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA%e2%80%8c%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8-%D8%A7%D8%B3-7-%D9%88-%D8%A7%D8%B3-7/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وب‌سایت AnTuTu لیست برترین تلفن‌های هوشمند در ماه جولای را را منتشر کرد. ما در این مطلب دو لیست را مشاهده می‌کنیم. یک لیست متعلق به تلفن‌های میان‌رده و دیگری به اسمارت‌فون‌های پرچمدار تعلق دارد.

در تصویر زیر لیست تلفن‌هایی که بهترین عملکرد را داشته‌اند، مشاهده می‌کنید. تلفن‌های موجود در این فهرست از اول تا 31 جولای 2020 مورد آزمایش بنچمارک AnTuTu قرار گرفته‌اند و امتیاز آن‌ها براساس میانگین امتیازهای دریافت شده در هر تست به دست آمده است. در صدر این لیست نام تلفن Oppo Find X2 Pro به چشم می‌خورد که 613048 امتیاز کسب کرده است. رتبه دوم نیز به یکی دیگر از تلفن‌های برند Oppo اختصاص دارد؛ هندست Oppo Find X2 با کسب 606490 امتیاز در این رتبه حضور دارد. اسمارت‌فون شیائومی ردمی K30 پرو نیز با کسب 601706 امتیاز در رده سوم برترین تلفن‌های ماه جولای قرار گرفته است.

اسمارت‌فون‌های Mi 10 Pro ،Oppo Ace2 ،Realme X50 Pro نیز رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند. نکته قابل توجه در این لیست اختلاف فاحش میان تلفن‌هایی است که از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که بهینه‌سازی نرم‌افزار و ترفندهای مختلف شرکت‌ها می‌تواند عملکرد یک سخت‌افزار را بهتر کرده و یا بازدهی آن را ضعیف کند. به عبارتی دیگر، سخت‌افزار مورد استفاده در یک تلفن هوشمند نمی‌تواند معیار بسیار دقیقی برای تعیین قدرت آن باشد.

برخلاف لیست تلفن‌های برتر پرچمدار که از یک یا دو تراشه مختلف استفاده می‌کردند، فهرست برترین تلفن‌های میان‌رده از لحاظ سخت‌افزاری تنوع بیشتری دارد. در رتبه اول این لیست نام Oppo Reno3 5G دیده می‌شود. این تلفن به تراشه Dimensity 1000L مدیاتک مجهز شده و 442965 امتیاز کسب کرده است.

گوشی‌های Redmi 10X 5G و Redmi 10X Pro 5G نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. در پایین فهرست، اسمارت‌فون‌های هواوی نوا 7 پرو و نوا 7 حضور دارند. این دو گوشی از تراشه اختصاصی HiSilicon Kirin 985 بهره می‌برند. تنها تلفن مجهز به تراشه شرکت کوالکام نیز در رتبه آخر این لیست قرار گرفته است. هندست Redmi K30 5G با تراشه اسنپدراگون 768G به رتبه دهم لیست برترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده در جولای 2020 رسید.

 

منبع :

https://itresan.com/307166/antutu-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%e2%80%8c%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%AC/



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()