نوشته شده توسط : ساحل

به عقیده شما بهترین گوشی موبایل الی 4 میلیون تومان کدام مدل است؟ احد از دغدغه های خرید موبایل همیشه همین بوده و هست که با بیشینه بودجه ای که داریم چطور بهترین گزینه رو پیدا و گزینش کنیم. در وهله ی نخست باید معیارهای خویش را مشخص نماییم الی دریابیم تعریف ما از بهترین گوشی شامل چه خاصیت هایی می شود. پس متعلق به باید قابلیت های هر گوشی را سخیف و سنگین کنیم و سپس اقدام به خرید بهترین گزینه کنیم. بدین ترتیب باید بدانید که شما گوشی را برای عکاسی می خواهید یا برای بازی و سرگرمی و یا چه بسا برای وبگردی و تماشای فیلم؟ هرکدام از این موارد نیازمند خاصیت هایی ویژه است که باید آن ها را رسیدگی کنید. بهترین گوشی تا ۴ میلیون شاید متعلق به تقسیم کسان باشید که برند خیلی برایتان اهمیت داشته باشد و یا وارونه ممکن است چندان اهمیتی نداشته باشد که چه برندی روی گوشی موبایل شما هک شده است. در طی یگانه دو سنه بازپسین رقابت در گوشی های میان رده همانند گوشی پرچم دار زیاد شدت گرفته و کمپانی های فرآوری کننده موبایل با دویی زیاد جزئی گوی رقابت را از یکدیگر می ربایند بی گمان در چنین شرایطی گزینش بسیار سخت خواهد بود البته جای امیدواریست زیرا در شرایط رقابتی بهترین کیفیت و امکانات در گوشی ها با کمترین هزینه به دست مصرف کننده خواهد رسید که این به نفع ماست.اما هوشمندانه ترین گزینش باید بر پای بست، دربایستن شما و مشخصات فنی دستگاه ها صورت میگیرد و برای این گزینش هوشمندانه بد نیست با مشخصات پرطرفدارترین گوشی های میانی رده بازار الی 4 میلیون تومان آشنا شوید. با ما باشید تا در این مقاله شما را با چند مدل از بهترین و پرفروشترین گوشی های 3 الی 4 میلیونی آشنا کنیم، شاید شما نیز در بین این موارد گوشی مورد نظر خویش را بیابید.در چهره میل می توانید الی سقف 6 میلیون تومان بدون قبل پرداخت و تشریفات ویژه موبایل های شناسایی شده رو به صورت اقساطی خریداری نمایید. برای اطلاع از شریط فروش اقساطی به صفحه زیر رجوع کنید. ضمنا شدنی است بها گوشی ها در ایام گوناگون متفاوت باشد اما در سررسید نوشتن این مقاله کلیه مدل های بررسی شده قیمتی در نزدیک 3 لغایت 4 میلیون تومان دارند.

راهنمای فروش اقساطی موبایل

1. گوشی موبایل شیائومی نوت 8 پرو


گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro توسط شرکت شیائومی در سال 2019 معرفی شد. این گوشی با اساسی ترین ویژگی خویش یعنی دوربین چهارگانه طراحی شده است و می تواند امکانات بی چندی را به کاربر هدیه کند. پردازنده فوق تند هلیو G90T و معماری 12 نانومتری خواهد توانست نیاز شما را برآورده سازد. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MC4 است و رندر گیری های گرافیکی برعهده این پردازشگر می باشد. فضای در نظر گرفته شده برای اجرای دستور ها حجم 6 گیگابایتی دارد و این مقدار رم را قبل از این تنها در گوشی های بالا رده برندهای سایر نگریستن کرده ایم. باتری در عقیده گرفته شده برای این گوشی فوق العاده 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. بنیادین ترین ویژگی این اسمارتفون که آن را از دیگر رقبا جدا می سازد دوربین چهارگانه آن است. سنسورهای 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی می باشد که به ترتیب عریض، فوق عریض، ماکرو و عمقی هستند. قابل ذکر است یکتا از نقاط مثبت شارژر گوشی ردمی نوت 8 پرو این است که از قابلیت شارژ تند 18 واتی (+Quick Charge 4) حمایت می کند که تاب فول شارژ کردن گوشی در مدت زمانی 100 دقیقه را دارد. فلذا به طور کلی می نا گفت گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro از نا شارژدهی زیاد نکوداشتن بهره می برد و خوشنودی بسیاری از کاربران را که به خصوص در طول روز از گوشی خویش زیاد بهره‌گیری می کنند را به شدت جلب کرده است. بعد اگر متعلق به تقسیم از کاربرانی هستید که با گوشی در درازا روز بسیار شغل می کنید خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو را به شدت به شما رهنمود می کنیم.

2. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50
بهترین گوشی موبایل لغایت 4 میلیون تومان


یکی از بهترین و درجه یک ترین گزینش هایی که هر کاربری میتواند داشته باشد همین گوشی از برند سامسونگ است. حتما میپرسید چرا؟ جدای از برند معتبر و درجه یک سامسونگ، این گوشی به خاطر طراحی ظاهری جذاب و تعبیه ی حسگر اثرانگشت ذیل نمایشگر و دوربین 25 مگاپیکسلی اش دل خیلی از کاربرها را دستگیر است. توان گفته نماند حافظه داخلی 128 گیگ و رم 4 گیگا بایتی از این گوشی یک میانرده قدرتمند ساخته است. پردازنده مرکزی فوق تند اگزینوس 9610 و پردازنده گرافیکی Mali-G72 وظیفه ی مدیریت پردازش دیتا ها را به عهده دارد. پشتیبانی از حافظه جانبی لغایت 512 گیگ به شما فضای اندوخته سازی فوق العاده ای می دهد. این گوشی گرد از گوشی هایی است که مناسب عکاس می باشد. دوربین اصلی این گوشی مجهز به سه سنسور شده که هرکدام خاصیت های زیادی را در پسندیدن شما قرار می دهد. اندازه ی سنسورها به ترتیب دارای اندازه های 25، 8 و 5 مگاپیکسل می باشد. در جدول ذیل مشخصات فنی مهم این گوشی را نگریستن میکنید. ضمنا هم خانواده ارزانتر این گروه یعنی گلکسی A30 نیز میتواند یگانه از گزینه های خرید باشد و زیاد دوست داشتنی است سامسونگ گلکسی A50 را میتوانید با بها خیلی خوب از سایت ویژه باکس تعبيه کنید.

بهترین گوشی موبایل الی 4 میلیون تومان

 


3. گوشی موبایل شیائومی Pocophone F1
بهترین گوشی موبایل لغایت 4 میلیون تومان


گوشی های سری پوکوفون شیائومی چیزی ما فوق انتظارها بوده، تنها کافیست حافظه رم 6 گیگابایتی روی این گوشی را با سایر موارد سنجش کنید. قطعا طاقت رقابت برای هیچ گوشی دیگری در این مشقت قیمت نخواهد ماند. نکته جالب دیگه ای که باید بدانید طراحی امروزین این گوشی با صفحه نمایش حائز بریدگی هست که ظاهر دلفریبی به گوشی دیتا است. حافظه درونی این گوشی با ظرفیت 64-128 گیگ ارائه شده است و شما میتوانید مقدار مورد عقیده خودتان را تهیه کنید. دوربین اصلی با سنسور دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز با یک سنسور 25 مگاپیکسلی وظیفه ثبت خاطرات شما را به عهده دارند و از کیفیت عکس ها زیاد فوقانی برخوردار می باشند. این گوشی نا پردازشی بی اندازه ای دارد که مدیریت آن به عهده اسنپدراگون 845 هشت هسته ای محول شده است. در کنار پردازنده مرکزی پردازش های گرافیکی آدرنو 630 به اجرای بازی های وزین خواهد پرداخت. این گوشی با حمایت از حافظه جانبی خواهد توانست 256 گیگابایت فضای مازاد در برگزیدن شما برای اندوخته اطلاعات قرار دهد. همین اکنون میتوانید گوشی Pocophone F1 قدرتمند و شکیل را از فروشگاه ویژه باکس بخرید و لذت سرعت پردازشی جدیدی را به تجربیات خویش بیافزایید.

بهترین گوشی موبایل لغایت 4 میلیون تومان

 


4. گوشی موبایل هواوی P30 Lite
بهترین گوشی موبایل لغایت 4 میلیون تومان

گوشی هوای P30 Lite همانطور که از اسمش پیداس همنشین کوچکتر گوشی P30 است و بنا به سنت دیرینه ی شناسایی گوشی های Lite هواوی با خرج ای مقرون به صرفه ولی کیفیت و قدرت زیاد بالا برای شما عزیزان تولید شده، این گوشی با پردازنده فوق سریع کرین 710 هشت هسته ای و حافظه درونی 128 و رم 4 گیگابایتی طراحی شده است. پردازنده گرافیکی ایمن گوشی Mali-G51 MP4 می باشد و می تواند از بعد اجرای بازی های نیم وزین به راحتی برآید. گذشته از این ها P30لایت هواوی مجهز به دوربین سه گانه می باشد. ایمان نکردنیست! همین تمرکز بر دوربین سبب می شود که از این گوشی یک ابر توان در مقوله ثبت عکس بسازد. سنسورهای 24 و 8 و 2 مگاپیکسلی برای انواع عکسبرداری های چیره دست در پشت گوشی قرار گرفته و دوربین سلفی نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی دارد که میتوانید بهترین عکس های خودتان را ثبت کنید و به یک عکاس حرفه ای بدل شوید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت امروز بسیار ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید گرد از پکیج های طراحی سایت را برگزیدن کنید و بعد از چند روز تارنما شما در حوزه و هاست مورد نظرتان قابل دسترسی است. اما احتمالاً برای افرادی که اولین بار است با سوژه طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها شگفتی کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات گوناگون یک طراحی را روشنگری می دهم.

این که تارنما شما چه نوعی باشد: سایت شناسایی (شرکتی)، فروشگاهی و هر گونه سایر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی کاربرد شده باشد می تواند در تعیین قیمت وب سایت تاثیر گذار باشد. در این نوشتار از دارکوب من حالت های فرآوری تارنما با وردپرس را اغلب برای شما کالبدشناسی خواهم کرد.


طراحی سایت با وردپرس
وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که با کمک آن می توان انواع مختلفی از تارنما از وبلاگ گرفته الی سایت های شرکتی و فروشگاهی را تاسیس نمود. از توان و محبوبیت وردپرس همین بس که نزدیک بیش از یک چهارم وب سایت های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت درونمایه استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در مقاله ایی سایر از دارکوب درباره این روشنگری دیتا ام که چه زمانی هایی از CMS کاربرد می کنیم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی تارنما می رویم.

هزینه گسترش وب سایت
هزینه توسعه تارنما با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا تارنما های شرکتی کمترین هزینه را دارند. ولی تارنما های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین مساوی تفاوت هزینه داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن خرج یک وب سایت این است که امکانات باره نیاز سایت خویش را به چهره یک RFP نوشته آن را برای یک شرکت های گوناگون ارسال نمایید لغایت آن ها پروپوزال و خرج های خویش را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی گسترش داده می شود. زمانی که بر سر این موضوع برگزیدن خود را اتمام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب وب سایت شما چطور تولید شده است. متعاقباً هر یک از امکانات وب سایت نیز دارای متعرفه ایی مشخص است که تنها با استعلام دقیق مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب وب سایت می پردازم چون می دانم مشکل بسیاری از سایت های طراحی شده در این سرنوشت نهفته است.

طراحی قالب وردپرس
شما برای نما وب سایت و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب بیچارگی دارید. در قالب است که جای Header، Footer، Sidebar، NavBar و غیره مشخص می شود. در واقع پلاگین های مختلف سایت در این قالب نصب می شوند. بعد گاهی تغییر این قالب فقط کمی کمتر از طراحی وب سایت خرج بر است. ولی قالب یک سایت وردپرسی می تواند به خرده مختلفی تولید شود. یک قالب می تواند به چهره سفارشی برای یک مشتری توسعه دیتا شود یا به اصطلاح از قالب های حاضر استفاده گردد.

طراحی قالب اختصاصی
شاید شما طرح خاصی قیمت طراحی سایت با وردپرس برای تارنما خویش در ذهن دارید. یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملا متفاوت باشد. در این چهره شما به سراغ یک طراح وب سایت می روید و در پیش درآمد با کمک طراح بر روی فایل PSD سایت را به صورت یک طرح گرافیکی ایجاد می نمایید. بعد از طراحی و اتمام دگرگونی ها و ویرایش ها و پایانی شدن طرح توسط یک برنامه نویس با زبان ها و کد های مختلف نوشته و پیاده سازی می شود. این شیوه شاید پر هزینه تر و سررسید بر ترین شیوه باشد. اما مزایای خویش را دارد. اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب تارنما می خواهد. حال اینکه سلیقه و اراده مشتری چقدر در عمل تارنما را به اهداف کسب و کار نزدیک می کند، موضوع دیگری است.

شما گزینه های دیگری هم برای تعبيه قالب وب سایت خویش دارید. مثلا به کارگیری قالب های آماده، یا اینکه یک قالب از قالب های شناخته شده دارکوب برای وب سایت خویش جاسازی کنید. اما بگذارید اول ببینیم که قالب آماده چیست لغایت به این برسیم که قالب های وردپرس دارکوب چه برتری هایی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوشی هوشمند اوپو Find X2 Pro با کسب بیش از ۶۰۰ هزار امتیاز در بنچمارک آنتوتو، بالاتر از شیائومی می 10 پرو و ردمی K30 پرو قرار گرفت.

 

آنتوتو، پلتفرم بنچمارک‌دهی چینی، با رتبه‌بندی سریع‌ترین دستگاه‌های آزمایش‌شده با این اپلیکیشن، جدیدترین نتایج کلی ماهانه‌اش را منتشر کرد. تا ماه پیش، تنها گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ میلادی در این لیست رویت می‌شدند؛ ولی هم‌اکنون پرچم‌دارهای قدرت‌یافته با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ نیز در فهرست آنتوتو حضور دارند. صدرنشین جدید بنچمارک آنتوتو، اوپو Find X2 Pro، تنها گوشی هوشمندی است که امتیازی بالاتر از ۶۰۰ هزار دارد.

پرچم‌دار جدید اوپو با رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.0 و نرخ نوسازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز روانه‌ی بازار خواهد شد. جهت تحکیم عملکرد عالی این شرکت چینی، مدل معمولی گوشی اوپو Find X2 نیز با امتیاز ۵۹۰٬۲۵۳ جایگاه سوم فهرست یادشده را قبضه کرده است. پلتفرم آنتوتو با میانگین‌گیری امتیاز حداقل هزار گوشی هوشمند، ارقام مربوط‌به آن‌ها را فهرست‌بندی می‌کند و این ارقام ممکن است در گذر زمان تغییر کنند.

لیست ماه مارس آنتوتو

شیائومی می 10 پرو در فهرست ماه مارس آنتوتو که برپایه‌ی نسخه‌ی هشتم این بنچمارک است، در رتبه‌ی دوم و بین گوشی‌های هوشمند جدید اوپو قرار دارد. پرچم‌دار جدید شیائومی برای دستیابی به امتیاز عملکردی بالا، همانند اوپو Find X2 پرو متکی‌بر حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.0، حافظه‌ی رم LPDDR5 و البته تراشه‌ی اسنپدراگون 865 است. امتیاز متوسط گوشی شیائومی می 10 پرو در بنچمارک آنتوتو ۵۹۸٬۵۷۲ است؛ درهمین‌حال نسخه‌ی معمولی از گوشی هوشمند یادشده با کسب ۵۷۹٬۵۵۰ امتیاز در رتبه‌ی دهم فهرست قرار دارد.

امتیازهای بنچمارک آنتوتو قطعا تحت تأثیر حافظه‌ی فلش سریع‌تر و نرخ نوسازی بیشتر نمایشگر بوده است؛ همین نیز دلیل منطقی برای حضور چند گوشی هوشمند به‌خصوص در صدر فهرست، با وجود به‌کاری همان تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ در دیگر گوشی‌ها است. باتوجه‌به حضور دو گوشی هوشمند سری می 10، دو مدل بلک‌شارک ۳ و ردمی K30 پرو در لیست ماه مارس پرچم‌دارها، شیائومی و شرکت‌های تابعه‌ی آن عملکرد بسیار خوبی را رقم زده‌اند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347173/oppo-find-x2-pro-tops-antutu-performance-chart-for-march/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فیلیمو و نماوا با انتشار بیانیه‌ای مشترک به‌طور رسمی از عضویت، فعالیت و هرگونه تصمیم‌گیری در انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئو‌ی آنلاین کشور کناره‌گیری کردند.

 

فیلیمو و نماوا که پیش‌تر به‌صورت شفاهی کناره‌گیری خود را از انجمن صنفی شركت‌های نمايش ويدئوی آنلاين اعلام کرده بودند، حال با انتشار بیانیه‌ای مشترک این موضوع را به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی کردند. در این اطلاعیه دلیل کناره‌گیری، مصاحبه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های نادرست و انتشار آمار غیرواقعی از سوی برخی اعضای انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین عنوان شده است. در متن اطلاعیه‌ی متشرک فیلیمو و نماوا نوشته شده است:

به دنبال برخی مصاحبه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های نادرست و انتشار آمار غیرواقعی از سوی برخی اعضای انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین کشور، فیلیمو و نماوا با انتشار اطلاعیه‌ای مشترک، ضمن توضیح روند فعالیت این صنف، به‌طور رسمی کناره‌گیری‌شان را از عضویت، فعالیت و هرگونه تصمیم‌گیری در این صنف اعلام می‌کنند. متن این اطلاعیه که در فروردین‌ماه ۱۳۹۹ منتشر شده است به شرح زیر است:

انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین ایران در نیمه دوم سال ۹۶ و با هدف ایجاد یک تشکل صنفی منسجم برای پیشبرد چندجانبه‌ی صنعت وی‌اودی و آی‌پی‌تی‌وی در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد. اعضای این انجمن که از مدیران پلتفرم‌های فعال آن دوران کشور (فیلیمو، نماوا، لنز، آیو، فیلم‌نت، کاناپه، آی‌سیما، تیوا، آسمان و…) بودند، از ابتدا با برگزاری جلسات منظم هفتگی و پایبندی به اصول تشکل‌های صنفی فعالیت خود را در پیش گرفتند. با این‌حال این روند سازماندهی‌شده پس از مدت کوتاهی ادامه پیدا نکرد و فعالیت صنف از تمرکز بر موضوعات اصلی مطرح‌شده خارج شد. با عدم تشکیل جلسات انجمن و تغییرات گسترده‌ی حوزه‌ی وی‌اودی و ای‌پی‌تی‌وی که در مدت کوتاهی به‌صورت موازی رقم خورد، عملا انجمن نه کارایی تعریف‌شده را داشت و نه از سوی اعضای فعال آن به رسمیت شناخته می‌شد. تا اندازه‌ای که در همان دوره نیز کناره‌گیری فیلیمو و نماوا به‌صورت شفاهی به اعضای انجمن اطلاع‌رسانی شده بود.

در حال حاضر و بعد از گذشت حدود سه سال از تشکیل انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین، با توجه به شرایط مطرح‌شده و نیز برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی از سوی برخی اعضای انجمن، فیلیمو و نماوا با اعلام کناره‌گیری رسمی، هرگونه فعالیت صنفی در این انجمن را رد می‌کنند. همچنین با توجه به اینکه مدت طولانی است دخل و تصرفی در امور انجمن از سوی فیلیمو و نماوا صورت نگرفته، هرگونه اظهارنظر از سوی اعضای انجمن در خصوص تصمیم‌گیری‌های جدید یا اعلام آمار و اطلاعات در حوزه سینما و فرهنگ مورد تأیید این دو پلتفرم فعال در حوزه وی‌اودی نخواهد بود.

در پایان و ضمن احترام به تمام اعضای انجمن و اقدام‌های انجام گرفته، لازم به ذکر است این اطلاعیه با هدف توضیح روند فعالیت انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین و اعلام رسمی کناره‌گیری مدیران فیلیمو و نماوا از این انجمن صادر شده و کارکرد دیگری نخواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد بیانیه‌ی مشترک فیلیمو و نماوا احتمالا در پی صحبت‌های محمد صراف، رییس انجمن VOD و IPTV منتشر شده است که در گفتگویی با ایلنا در مورد پخش آنلاین فیلم‌ها و آثار سینمایی صحبت کرده بود که به دلیل تعطیلی سینماها بعد از شیوع ویروس کرونا اکران نشدند. او در مصاحبه‌ی خود گفته بود:

طرحی را آماده کردیم و از آنجا که این طرح ملی است به معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان سینمایی و همچنین به سیدضیاء هاشمی به نمایندگی از شورای عالی تهیه‌کنندگان ارائه کرده‌ایم که بر اساس آن فیلم‌های اکران نشده که تمایل دارند، می‌توانند در بستر اینترنت به نمایش دربیایند. در این طرح به نام «سینما آنلاین» که به روی بستر «فیلمنت» به‌عنوان تجمیع‌کننده اجرا می‌شود فیلم‌ها و آثار سینمایی که اکران نشده‌اند به شکل سانس‌بندی روی تمام پلتفرم‌های VOD و IPTV بلیت‌فروشی می‌شود و مخاطبان فقط با خرید بلیت و به صورت آنلاین فیلم‌ها را تماشا می‌کنند. در این طرح هر مخاطب در یک سانس مشخص بلیت خود را می‌خرد و فقط می‌تواند فیلم مورد نظرش را در همان سانس و به صورت آنلاین تماشا کند و امکان دانلود نخواهد داشت و حتی اگر بتواند دانلود کنند به دلیل رمزگذاری‌هایی که شده فایل دانلود شده قابل اجرا نخواهد بود. 

در این طرح فیلم‌نت به عنوان تجمیع کننده‌ی اصلی، لینک استریم را در اختیار همه‌ی وی‌او‌دی‌ها قرار می‌دهد؛ چرا که پخش به صورت آنلاین خواهد بود و قرار است هر شب تسویه حساب شود. این امر به مدیریت این سیستم کمک شایانی خواهد کرد. از طرف دیگر برای هر تهیه‌کننده‌ای که فیلمش را ارائه می‌کند یک پنل کاربری تعیین می‌شوند و حساب بانکی نیز مشخص است و تهیه‌کنندگان می‌توانند میزان نمایش فیلم‌هایشان و تعداد بلیت‌های خریداری شده را مشاهده کنند و هر ۲۴ ساعت نیز مبالغی که برای بلیت‌ها واریز شده مستقیما به حساب تهیه‌کننده واریز خواهد شد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347172/filimo-namava-online-video-show-companies-association/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دیدگاه (131)
برای نصب و تاسیس سیستم voip الستیکس باید ببینیم چه چیزهایی نیاز داریم. پیش از آغاز آموزش نصب و تاسیس voip سرور الستیکس به تجیزات باره نیاز می پردازیم. تاسیس voip متناسب با بودجه و بیچارگی ما می تواند خرده مختلفی داشته باشد. به همین جهت ما بر بنیاد یک فرض از بیچارگی ها و در عقیده گرفتن یک کیفیت مناسب این بحث را به پیش می بریم طبیعتا با کوشش در تفریق خرج ها و چشم پوشی از افت کیفیت می طاقت تغییراتی را متوجه کل پروژه ارائه کرد یا تغییر بیچارگی های یک کارفرما می تواند بر سولوشن پیشنهادی و سرانجام سیستم پیاده سازی شده کارایی گزار باشد.

برای آغاز فرض می کنیم ما یک دفتر کار با 10 خط شهری و 20 درونی ip داریم. و دربایستن ما از سیستم تلفنی پخش خطوط و سرویس فکس می باشد و اسراری به رکورد مکالمات به چهره کامل وجود ندارد و به طور میانه تماس همزمان ما با توجه به گونه فرایند های ارتباطی کمپانی حدود 5 تماس در دقیقه می باشد. حال با این مفروضات به سراغ تهیه تجهیزات باره نیاز می رویم.


تجهیزات

برای راه اندازی سیستمvoip با شرایط مطرح شده به تجهیزات پایین احتیاج داریم:

1. یک pc با پردازنده دو هسته ای 3 گیگاهرتزی و رم 4 گیگ و هارد 500 گیگ (توصیه می کنم در انتخاب پاور green و والده برد giga اولویت شما باشد.

2. یک کارت آنالوگ برای خطوط شهری که کارت A400D سنگوما که حائز اکوکنسلر دشوار افزاری می باشد. گزینه مناسبی خواهد بود و برای آن 5 ماژول 2FXO تهیه می کنیم

3. برای تلفن های ip برند گرند استریم مدل gxp1625 گزینه مناسبی برای تلفن کارمندی و مدل gxp1628 گزینه مناسبی برای تلفن مدیریتی خواهد بود. اگر از سوییچ Poe بهره‌گیری می کنید تعبيه تلفن های ip حمایت کننده از Poe موجب حذف آداپتور ها و مدیریت مرکزی برق می شود.

راه اندازی سیستم

برای گذرگاه اندازی، نخست فایل iso الستیکس را از سایت elastix.com/en/downloads دانلود کنید و پس با نرم افزارهای cdburner فایل دانلود شده را به صورت iso رایت نمایید. به کارگیری cd ایزو به واسطه آماده بودن نرم افزارهای مورد نیاز از وب سرور گرفته الی استریسک و دیتابیس پیشه را برای شما بسیار آسان تر می کند.

1. حال که cd را تو سی دی درایو خویش پیمان دهید و سیستم را با CDROM بوت کنید. پس از لود شدن cd برای آغاز نصب Enter کنید.

نصب و تاسیس voip سرور الستیکس 1

2. حالا وارد نخستین مرحله تنظیمات نصب می شویم و باید زبان مورد نظرمان را برگزیدن کنیم.

انتخاب زبان سرور voip

3. پس از انتخاب زبان انگلیسی در این مرحله گونه زبان را برگزیدن می کنیم.

انتخاب زبان voip سرور الستیکس

4. حال در این مرحله از ما پرسیده میشود که گرایش به مدیریت هارد داریم یا نه؟ پس در صورت رغبت به پارتیشن بندی یا فرمت هارد گزینه "yes" را برگزیدن مبی کنیم.

پارتیشن بندی هارد سرور voip

5. حال می توانیم با انتخاب گزینه نخست یعنی "Remove all" همه هارد را فرمت کرده و در قالب یک دیوارک برای نصب سیستم CentOS و نرم اسباب های وب سرور و دیتابیس و غیره آماده نماییم. بعد از انتخاب گزینه یک "OK" کرده و به مرحله بعد می رویم.

فرمت هارد سرور برای نصب و تاسیس voip سرور الستیکس

6. در این تقسیم از ما پرسیده میشه که آیا از فرمت کل هارد اطمینان داریم داریم که در پاسخ گزینه "YES" را انتخاب می کنیم.

نصب و راه اندازی voip سرور الستیکس 6

7. حال می توانیم مراحل فرمت شدن و پارتیشن بندی را ملاحضه کنیم اما چون نیازی به این کار نیست گزینه "NO " را گزینش می کنیم.

مشاهده مراحل فرمت شدن هارد سرور الستیکس

8. خوب در این مرحله در صورتیکه میل داشته باشیم تنظیمات شبکه ای سرور VOIP را می توانیم سپریدن دهیم. تنظیماتی مانند تنظیمات IP دستی یا اتوماتیک و انتخاب اسم یا ورژن آدرس IP مورد عقیده خویش را روی سرور الستیکس اعمال می نماییم.

تنظیمات شبکه برای تاسیس voip سرور

9. در این تقسیم فعال بودن یا نبودن کارت شبکه در زمان بوت شدن یا بالا آمدن رایانه را می توانیم برگزیدن نماییم. همچنین نوع پروتکل ip که روی ورژن 4 یا ورژن 6 قرار بگیرد را گزینش می کنیم. (می توانیم بوت را پرکار و ip را روی ورژن چهار قرار دهیم)

فعال بودن lan الستیکس در موعد بوت شدن سرور و انتخاب ip

10. در این قسمت نخست برگزیدن می کنیم که ip سرور voip به صورت دستی تنظیم شد یا از DHCP سرور موجود در شبکه به صورت اتوماتیک گرفتن گردد. چنانچه بخواهیم تنیمات ip را خودمان سپریدن دهیم گینه manualy را گزینش کرده و در دسته ip address شماره ip باره عقیده خود را وارد می کنیم. دفت داشته باشید که این ip برای دسترسی وب، cli و رجیستر نمودن درونی ها باره کاربرد پیمان می گیرد، پس حتما آن را ثبت نموده و آدرس آی پی را گزینش نمایید که در شبکه موجود نباشد. سرانجام در تقسیم prefix آدرس شبکه یا همان subnet را وارد می نماییم.

تنظیمات ip و subnet mask سرور voip

11. در صورتی که می خواهیم سرور voip را پشت اینترنت پیمان دهیم، یا به عبارتی تماس اینترنتی برقرار کنیم باید تنظیمات مربوط به گیتوی شبکه درونی را اتمام دهیم یعنی آدرس ip گیتوی را در بخش مربوطه وارد نماییم. اگر قصد پیوست به سایت ها برای دانلود ماژول یا نصب بسته های نرم افزاری را داریم تنظیمات DNS را نیز باید وارد نماییم. آدرس DNS سرویس دهنده اینترنت یا گوگل 8.8.8.8 و 4.2.2.4 را می نا وارد نمود.

تنظیمات گیتوی و dns سرور voip

12. نام سرور voip را در وصورتی که میخواهیم به چهره دستی وارد نماییم، گزینه manually را انتخاب کرده و در دسته روبرو اسم باره عقیده را وارد می نماییم . سرانجام برای رفتن به مرحله پس اقدامات سپریدن شده را تایید می کنیم.

وارد کردن نام سرور voip

13. تنظیمات زمان سرور الستیکس را در این دسته سپریدن میدهیم. از گزینه های موجود آسیا طهران را برای تظیمات time zone انتخاب می کنیم.

تنظیمات تاریخ و موعد سرور الستیکس

15. در این دسته باید پسورد root یعنی پسورد کاربری اصلی و ریشه سرور را وارد کنیم. دقت داشته باشید که این پسورد را در جایی ثبت نمایید. در چهره فراموشی پسورد root باید مراحلی را برای بازگردانی این پسورد پشت سر بگزارید که بهتر است از ایمنی و به خاطر پایدار گذاشتن آن اطمینان کافی را داشته باشید.

وارد کردن پسورد root سرور voip

پس از تایید پسورد مراحل فرمت هارد و نصب سیستم عامل و نرم افزار های وب سرور آپاچی و دیابیس و نرم اسباب استریسک و غیره که در فایل ISO الستیکس موجود هست آغاز می شود. تصاویری مشابه عکس های ذیل مشاهده خواهید کرد لغایت این مراحل نصب به سرانجام برسد. زمانی که طول میکشه لغایت این مراحل نصب سرور voip الستیکس اتمام بشه منوط به سرعت و ظرفیت هارد شما می تواند یک زمانی بین 5 الی 30 دقیقه باشد، بعد لغایت پسین نصب شکیبا باشید.

مراحل نصب voip سرور الستیکس نصب و تاسیس voip

16. در این بخش از ما خواسته میشه که پسورد ورود به mysql را وارد کنیم این پسورد برای ارتباط بین استریسک و ویتایگر و نرم اسباب های دیگه مورد استفاده قرار میگیرد. در تقسیم نخست پسورد باره نظر را وارد کرده و از ما خواسته میشه پسورد وارد شده را مجدد وارد کنیم و پس از انجام این پیشه روی گزینه "ok" برای رفتن به مرحله پس کلیک می کنیم.

وارد کردن پسورد دیتابیس سرور elastix تکرار پسورد دیتابیس سرور voip

17. الان پسورد دسترسی از طریق وب را برای کاربری admin باید وارد کنیم و بعد این پسورد را مجددا تکرار نمایم تا مراحل نصب و راه اندازی سرور VOIP به پایان برسد.

تکرار پسورد دسترسی WEB سرور VOIP تنظیمات پسورد دسترسی وب سرور voip

خب تبریک می گم شما مراحل نصب و تاسیس سرور VOIP الستیکس را با موفقیت پشت راز گذاشتید. شما اکنون صفحه ای مشابه تصویر ذیل را ملاحضه خواهید کرد که با وارد کردن نام کاربری و پسورد می توانید وارد تقسیم مدیریتی و البته command line سرور خود شوید و پس از آن با وارد کردن فرمان asterisk -rvvv وارد بخش مدیریتی نرم اسباب استریسک یعنی محیط cli شوید.

محیط لینوکس سرور voip الستیکس

برای ورود به بخش مدیریتی از طریق وب آدرس ip داده شده به سرور را در مرورگر اینترنتی وارد می کنیم و پس با تماشا تصویر زیر با ورود نام کاربری و پسوردی که برای دسترسی وب وارد کرده بودیم، وارد پیرامون مدیریتی سرور voip می شویم.

صفحه ورود به وب سرور elastix

خب اکنون یک درونی روی سرور الستیکس می سازیم تا نتیجه عملی نصب سرور voip را با یک تماس درونی روی رایانه های خود تجربه کنیم. برای برپایی درونی تب pbx را گزینش می نماییم و با انتخاب گزینه Generic SIP و زدن کلید submit وارد محیط ساخت درونی می شویم.

ساخت درونی روی سرور voip الستیکس

حال در دسته تنظیمات درونی در user extension عدد درونی باره عقیده را وارد می نماییم (مانند: 101) و در دسته display name اسم داخلی را وارد می کنیم (مانند: user) و در بخش secret پسورد مورد نظر برای داخلی را وارد می کنیم (مانند: Aa123456) نهایتا گزینه submit را برای ساخت داخلی وارد می کنیم. حالا برای ریلود شدن دایال پلن گزینه applay configuration را کلیک می کنید.

ساخت داخلی sip روی سرور voip الستیکس

خوب مانند همین شغل را برای داخلی بعدی سپریدن می دهیم تا دو درونی روی سرور voip خویش داشته باشیم. برای برقراری تماس درونی باید این درونی های ساخته شده را روی یک تلفن ip یا اگر در برگزیدن نداریم یک تلفن نرم افزاری رجیستر کنیم. برای سپریدن این پیشه نرم اسباب eyebeamرا دانلود نمایید و مطابق تنظیمات ارائه شده در مطلب فوق داخلی هایی که روی سرور ساخته اید را روی تلفن نرم افزاری eyebeam رجیستر نمایید.

نحوه راه اندازی voip برای استارت آپ ها

در حال آماده می توانید از برقراری یک تماس تلفنی روی شبکه با به کارگیری voip سرور الستیکس لذت ببرید. در صورتیکه علاقه مند به برقراری تماس با خطوط شهری هستید می توانید از تنظیمات مربوطه به تماس با خطوط شهری را در آزاد کردن خط شهری در الستیکس و تنظیمات تماس خروجی الستیکس پیگیری نمایید.

در صورتیکه تمایل دارید تماس از بیرون به عنوان ورودی به سرور voip را با داشتن یک تلفن گویا و پس بستگی با درونی ها، تست کنید می توانید تنظیمات مربوطه را در تنظیمات راه اندازی ivr الستیکس تعقیب نمایید.

هرگونه سخت در نصب الستیکس و تنظیمات مربوط به راه اندازی voip سرور را می توانید از دسته نگارش سوال یا عقیده در زیر همین مطلب با در میان بگذارید لغایت پاسخ سوال خود را در همین صفحه و یا از طریق ایمیل از کارشناسان voip شیمی ارتباط اخذ نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

«سطح‌سنج مذاب هسته‌ای» ساخته شد

متخصصان شرکت دانش‌بنیان توانسته‌اند به دانش طراحی و تولید چند محصول که یکی از آنها سطح سنج مذاب هسته ای است، در حوزه‌های ابزار دقیق دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، ابزار آلات دقیق، وسایل و یا تجهیزاتی هستند که به خوبی و با کمترین میزان خطا و حتی در مواردی بدون خطا، کمیت های مورد نظر را اندازه گیری می‌کند.

میثم شهیدی مدیر روابط عمومی یک شرکت دانش‌بنیان گفت: این شرکت در زمینه تولید ابزار دقیق رادیو اکتیو که در محیط‌های صنعتی به کار برده می‌شود فعالیت دارد. محیط‌های خاص که بدون تماس با ماده اندازه‌گیرهای خاص خود را انجام می‌دهد.

این فعال فناور درباره یکی از محصولات این شرکت به نام «سطح سنج مذاب» گفت: این دستگاه در بخش ریخته‌گری کارخانه‌های ذوب آهن استفاده می‌شود.

وی  ادامه داد: نحوه کاربرد این تجهیز به این شکل است که وقتی مواد مذاب به داخل قالب ریخته می‌شود به دلیل حرارت بالای آن با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان ارتفاع مواد داخل قالب را اندازه‌گیری کرد. این دستگاه به صورت غیر تماسی ارتفاع ماده مذاب را اندازه‌گیری و سپس به اتاق کنترل ارسال می‌کند که بعد از این عمل سرعت مراحل دیگر ریخته‌گری کنترل خواهد شد.

وی درباره ویژگی‌های این دستگاه توضیح داد: «سطح سنج مذاب» بدون نیاز به سوراخکاری و تغییر در بدنه‌ی مخزن می‌توان کار خود را انجام دهد. همچنین اندازه گیری ارتفاع ماده مذاب با سرعت  بالا یکی دیگر از ویژگی‌های این تجهیز است.

وی درباره محصول دیگر این شرکت به نام «ارتفاع سنج» گفت: در بسیاری از مخازن صنعتی کنترل میزان ارتفاع ماده ضروری است.  با استفاده از این دستگاه بدون آن که نیازی به ایجاد سوراخ و شکاف در بدنه مخزن اندازه گیری سطح ماده انجام می‌شود.

شهیدی به دیگر محصولات تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: لول سوئیچ، ارتفاع سنج، چگالی سنج، دزیمتر فردی و محیطی و پایشگر درگاهی و جریان سنج چند فازی گاما در این شرکت طراحی و تولید می‌شوند. نمونه مشابه این محصول از کشور آلمان وارد کشور می‌شود که محصول شرکت از نظر قیمت حدودا ۵۰ درصد ارزان‌تر است و به لحاظ کیفیت و کارایی با آن برابری می‌کند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4878122/%D8%B3%D8%B7%D8%AD-%D8%B3%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

افزایش ظرفیت پهنای باند برای اینترنت کشور پیش بینی شد

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به دلیل افزایش استفاده کاربران از اینترنت و با هدف مدیریت ریسک اثرات کرونا در نوروز ۹۹، افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه ارتباطی پیش بینی شد.

سجاد بنابی در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به ادامه روند تعطیلات کرونا و همزمانی با عید نوروز از ظرفیت سازی جدید برای شبکه پهنای باند اینترنت خبر داد و گفت: با توجه به آثار مساله بیماری کرونا بر رفتار کاربران که افزایش ۵۰ درصدی استفاده از اینترنت و دیتا را در هفته‌های اخیر در پی داشته است، با هدف مدیریت ریسک اثرات تداوم این بیماری در ایام نوروز، افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه پیش بینی شده است.

وی گفت: این افزایش ظرفیت برای شبکه IP داخلی و درگاه‌های بین‌الملل و نیز بستر انتقال آن است که به همراه مذاکره و توافق با پروایدرهای بین‌المللی جهت تامین ظرفیت پیش بینی شده، از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت صورت پذیرفته است.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: طی هماهنگی با اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت ثابت، افزایش ظرفیت شبکه دسترسی و بهبود کیفیت سرویس دریافتی کاربران نیز برای روزهای آینده و تعطیلات نوروز ۹۹ در حال انجام است.

به گزارش مهر، طی ۲۰ روز اخیر و با توجه به افزایش استفاده کاربران از اینترنت به دلیل دورکاری و خانه نشینی، میزان مصرف دیتای کشور مطابق با برآورد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است که گفته شده است از این میزان افزایش ۵۰ درصدی، سهم شبکه ملی اطلاعات ۳۰ درصد و سهم اینترنت بین‌الملل ۲۰ درصد در میزان مصرف دیتای کاربران بوده است.

از ۱۷ اسفندماه جاری نیز وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست بسیاری از کاربران برای ارزان شدن قیمت اینترنت در شرایط بحران کرونا، از اپراتورهای اینترنت ثابت خواست تا بسته اینترنت با حجم مصرف ۱۰۰ گیگابایت را به صورت رایگان و تا پایان اسفندماه برای کاربرانشان فعال کنند.

این هدیه شامل کاربران اینترنت موبایل نمی‌شود و اپراتورهای موبایل تنها، مصرف داخلی کاربران روی شبکه ملی اطلاعات را در شرایط کنونی به یک سوم قیمت اینترنت بین‌الملل کاهش دادند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4878309/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D9%87%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

1-در درود کردن پیشقدم باشید و پاسخ سلام را هم به گرمی بدهید.

آیا برای شما هم پیش آمده که به فروشگاه و یا شرکتی مراجعه کنید که در آن فرد مسئول، نه تنها به شما سلام نمی کند بلکه پاسخ سلام شما را هم نمی دهد ؟ بازپسین اگر به شما خیلی هم لطف بکند بدون اینکه به شما نگاهی بیندازد پایین لب چیزی مانند درود می گوید !در فرهنگ ما درود معمولا نخستین واژه در شروع بستگی است .در روایات دینی هم پافشاری شده که پاسخ درود واجب است. بنابراین تا حد شدنی شما اولین نفری باشید که درود می کند و در پاسخ دادن به سلام هم با به کارگیری لحن پسندیده و حالت گشوده چهره و اضافه کردن کلماتی مشابه "خوش آمدید" و"در خدمت شما هستم" و... پذیرنده بودن خویش را به مشتری القا کنید.

2-قصدتان کمک کردن باشد، حتی اگر هوده مستقیمی در شغل نباشد.

متاسفانه بسیاری از فروشندگان به محض اینکه می فهمند یک مشتری خفته خریدی از آنهانخواهد کرد، بدون حوصله به باقی سوالات وی استجابت می گویند و حاضر نیستند هیچ کمکی به مشتری بکنند .بعضی پارا فراتر گذاشته و با نصب برگه هایی از این دست "فلان چیز را نداریم سوال نفرمایید "جلوی بهانه های ارتباطی با مشتری را می گیرند. این کسان اگر می دانستند با یک پیوستگی سازی ساده ، چگونه می توانستند در دفعات بعدی به همان مشتری فروش داشته باشند هیچوقت این طور رفتارهای به بعید از مشتری مداری از خویش بروز نمی دادند .کاری کنید لغایت مشتری مفتوح هم به شما رجوع کند.حتی اگر از شما آدرسی را پرسیدند با جان و دل راهنمایی کنید.

3-مشاور مشتری خود باشید.

اگر نگرش شما این باشد که با کشف نیازها و خواسته های مشتری، به عنوان یک مشاور، او را برای یک خرید صحیح و با ارزش راهنمایی کنید به شما تبریک می گویم، زیرا این گونه، مشتری خویش را برای مدتی طولانی حفظ خواهید کرد. اگر مشتری دانستن کندکه شما پیش از اینکه به سود خود پروا داشته باشید ،منافع او را در نظر می گیرید، به شما اعتماد می کند و اعتماد یگانه از مهمترین پایه ها فرایند فروش است.بنابراین لازم است قبل از اینکه به ارائه توضیحات فرآورده خود بپردازید، با پرسش های خوب، هر چه بیشتر در باره مشتری و نیازهایش اطلاعات کسب کنید وآنگاه در راستای کمک به اوبرای خرید مناسب ، از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

4-دیگر کافی است. دست از قضاوت بردارید.

شما به عنوان یک فروشنده ،آن هم در موارد فروش چکی و اقساطی، حق دارید درباره اعتبار سنجی مشتری خویش پژوهش لازم را انجام دهید، اما در سررسید مکالمه با مشتری، دست از داوری در باره منش و نقطه نظر او بردارید، چون این امر نه تنها باعث می شود که از فضای گوش دادن فعالانه، که یکتا از ملزومات یک فروشنده حرفه ای است بیرون شوید بلکه سبب برپایی نابسامانی در تبادل احساسی وسط شما و مشتری خواهد شد .مشتری شما از طرز نگاه و زبان بدنتان به راحتی به دریافتن بدی که منتقل می کنید پی خواهد برد. یادمان باشد ما اساسا شایستگی داوری کردن دیگران و بر چسب زدن به آنها را نداریم.بنابراین در سررسید ارتباط با مشتری باید تمام حواسمان به او و صحبتهایش باشد.

5-یکپارچگی شخصیت و هویت داشته باشید .

هیچ کس از بشر که دمدمی مزاج باشد خوشش نمی آید. اینکه یکبار حالتان خوب باشد و با مشتری خوش تصادف باشید و دفعه پس که اعصابتان از جای دیگر ویران بود جواب درود مشتری راهم ندهید شخصیت شما را در ذهن مشتری به عنوان یک انسان دمدمی مزاج شکل می دهد .آنگاه روی شما حساب خاصی مفتوح نخواهد کرد و تکلیفش با شما معلوم نخواهد بود . فلذا اگر ناچار نباشد به شما مراجعه نخواهد کرد و شما شدنی است فروش هایی را به همین خاطر از دست بدهید. فلذا روی مدیریت احساستان شغل کنید لغایت سایرین هم تکلیفشان را با شما بدانند

6-به ظاهر و بهداشت خویش پروا کنید.

شما با لباستان نخستین تاثیر را در ذهن بیننده می گذارید. آیا لباسی که به بدن دارید با تصویری که دوست دارید سایرین از شما در ذهنشان داشته باشند همخوانی دارد ؟آیا به بوی تن و دهانتان توجه کرده اید ؟آیا به آرایش موی خود اهمیت می دهید؟ نخستین چیزی که ارائه می کنید خودتان هستید. برای خریداران امروزین مهم است که از چه کسی خرید می کنند.
پوشیدن یک جامه تمیز و مرتب که با اندام شما سازگاری داشته باشد، تصویری مثبت از شما بر جای می گذارد. فلذا برای نما خویش اهمیت بیشتری قائل شوید.

7-به پرسش مشتری ،تک واژه ای پاسخ ندهید .

بارها قبل آمده وارد فروشگاهی شدم و از فروشنده سوال کردم (فلان فرآورده را دارید ؟) و فروشنده بدون پروا کافی به من در جواب فقط از واژه "نه " کاربرد نمود، در صورتی که اگر با ارج اکثریت برخورد می کرد و دست کم می گفت "نه متاسفانه "باعث درنگ اکثریت در من می شد و شدنی بود با گفتن "اما فلان چیز را داریم .دوست دارید بیارم خدمتتون ؟"باعث می شد من خریدی انجام دهم.پس به سوالات مشتری با حوصله و احترام پاسخ دهید و در چهره امکان، پیشنهاد خرید بیشتری را هم به وی بدهید، زیرا قرار است بهره بیشتری از هر مشتری داشته باشیم.

8-در زمان مکالمه با چهره گشوده و متبسم با مشتری برخورد کنید .

لبخند مسری است .بنابراین با استفاده از این اصل، دریافتن بهتری در مشتری خویش برپایی کنید. زمانی که مشتری احساس نکوداشتن داشته باشد فرایند فروش تسهیل می گردد. فلذا به دفعات به صورت خود در آینه نگاه کنید. تبسم را تمرین کنید. پیمان نیست با صدای بلند بخندیم ،کافی است چهره ای گشوده و متبسم داشته باشیم .بسیاری از فروشندگانی که با آنها تصادف داشته ام چهره ای ترشرو داشته اند و به صورت ناخوداگاه به مشتری می گویند: "سریع خریدت را اتمام بده و برو بیرون! " شما معمولا چگونه تصادف می کنید؟


9-با مشتری بحث نکنید .

متاسفانه برخی مواقع اوقات فروشندگان برای اثبات حرف خود، با مشتری وارد بحث شده و گفته های مشتری را نقض می کنندبدترین کاری که می توانید بکنید این است که به یک مشتری بگویید "تو اشتباه می کنی ".هیچ آدم از شنیدن این جمله دانستن نکوداشتن نخواهد داشت .در چنین حالتی مشتری هم حالت دفاعی به خویش گرفته و آماده می شود الی با شما بجنگد و به شما پابرجا کردن کند "کسی که اشتباه می کند شما هستید "پس شدیدا مراقب جملاتی که به کار می برید باشید.

10-حرفهایتان راساده و قابل درک بزنید .

در وابستگی با مشتری تا جایی که شدنی است کوشش کنید واضح و شفاف سخن بگویید .عدم پیچیدگی در ذکر مطالب، به شما کمک می کند پیوستگی بهتری برپا سازید .استفاده از واژه ها به تناسب سطح سخن مشتری و به پیشه بردن مثال های روشن کننده، شما را در هدایت مشتری به سمت خرید مدد می نماید.از به کاربردن اصطلاحات فنی و پیچیده در زمانی که با مشتری غیر فنی مقابل هستید به سختی امتناع کنید.

11- در پاسخ به درخواست مشتری سرعت عمل به خرج دهید .

هیچگاه مشتری را معطل نکنید .به مشتری توجه کنید. به سوالاتش به حقیقت پذیرش بگویید و کاری که باید انجام شود را در سریعترین زمان ممکن اتمام دهید. امروزه مشتریان ما کس های پر کار و بار ای هستند که معمولا فرصت کافی ندارند. پس سرعت عمل در پاسخگویی یکی از امتیازات شما محسوب خواهد شد.

12- در رفتار خود نشان دهید که مشتری شما فرد مهمی است .

این را به عنوان یک ایمان در ذهن خویش داشته باشید که مشتری شما فرد مهمی است .باور کنید که مشتری رئیس شماست. تنها به امروز نگاه نکنید چه بسا در شرایطی باشیدکه مشتری ناچار باشد با هر اخلاق و رفتار شما بسازد و از شما خرید کند ولی اگر لغایت کنون برای کسب و کار شما رویداد نیفتاده به زودی منتظر باشید:" اگر دریافتن نکوداشتن در مشتری خویش برپایی نکنید او سایر شما را برگزیدن نخواهد کرد". کل انسان ها دوست دارند به آنها توجه شود. پس کاری کنید الی مشتری در کنار شما پرماسیدن بهتری داشته باشد. این مایه می شود بیشتر بخواهد در کنار شما باشد و لا جرم بیشتر از شما خرید خواهد کرد.

چگونه بازاریابی فروش و ارتباط با مشتری داشته باشیم؟


13-از نام مشتری استفاده کنید .

تاحد شدنی اسم مشتریان خویش را یاد بگیرید و در موعد مکالمه متعلق به استفاده کنید. در اکثر کسب و کارها شما این فرصت را دارید که از مشتری نامش را بپرسید. رفاقت دارم که سرپرست بخش پیوستگی با مشتری در یکی از هتل ها در یک مملکت غربی بود .او می گفت فردی که سرپرست حمل چمدان مشتری موظف بود در طول مسیر،از میز پذیرش تا اتاق ،حداقل 3 بار با فاصله از اسم مشتری کاربرد کند. به عنوان مثال می گفت "به هتل ما خوش آمدید آقای وفایی "...."آقای وفایی شما می توانید از استخر هتل هم کاربرد نمایید "........."آقای وفایی، امیدوارم این چند روز بهتون خوش بگذره "
فقطبه این نکته پروا داشته باشید که در دانش ما ،در روابط کاری، باید از نام فامیلی افراد استفاده کرد، جز اینکه با مشتری به فضای صمیمی تری وارد شده باشید. ضمنا بگذارید مشتریان هم اسم شما را یاد بگیرند.
.
14-به چشمان مشتری نگاه کنید.

یکی از مهمترین ادوات برای برقراری ارتباطات "چشم" است .پیام های بسیاری از راه چشمان شما به دیگران منتقل می شود. وقتی مشتری با شما گفتگو می کند حتما به چشمانش نگاه کنید .نگاه شما نباید خیره باشد بلکه با مهربانی و توجه و احترام آمیخته باشد. خیلی وقتها نگاه نکردن به مشتری به عنوان بی احترامی تلقی می شود . ولی مراقب باشید در این کار زیاده روی به هزینه ندهید و مخصوصا در حالت فروشگاهی مشتری را با نگاه تعقیب نکنید ، مشتری ایرانی خوشش نمی آید کسی در زمان خرید مزاحمش باشد پس در استفاده از ساختاره هایی که در فرهنگ های دیگر رایج است دوراندیشیدن کنید. منظور ما استفاده از تماس چشمی در زمانی است که مشتری در حال صحبت با شماست و یا اخیر وارد محل شغل شما شده و یا قصد برونرفت دارد.

15-خداحافظی نکوداشتن داشته باشید.

خداحافظی هم به اندازه درود مهم است. چه مشتری شما خرید کرده باشد و چه نکرده باشد، برای شما بهتر است که به نکویی او را بدرقه نمایید. با لحن پسندیده و صورت متبسم از مشتری خداحافظی کنید. شما با این کاراحتمال مراجعت مشتری را افزایش می دهید. هیچ کس پرماسیدن احسان به فروشنده ای که فقط به فروش فکر می کند ندارد، پس در سرانجام هم دانستن نکوداشتن در وی برپایی کنید ، نه مثل بعضی فروشندگان که اگر از آنها خریدی سپریدن نشود، جواب خداحافظی مشتری را هم نمی دهند.برای ما ایرانی ها پروا به این طور تعارفات حیاتی است بعد برای رونق کسب و کارتان عوامل فرهنگی را فراموش نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت سامسونگ در نظر دارد که تا پایان سال جاری میلادی، ظرفیت تولید نمایشگرهای تاشو خود را به یک میلیون واحد در ماه که چهار برابر بیشتر از میزان فعلی است، افزایش دهد. این شرکت کره‌ای در حال حاضر 260.000 صفحه‌نمایش تاشو را در هر ماه تولید می‌کند. اما سامسونگ به این عدد قانع نبوده و برنامه‌ریزی‌هایی را برای تولید 600.000 واحد نمایشگر تاشو تا پایان ماه مه انجام داده است. این گزارش جدید توسط وب‌سایت ET News کره جنوبی تهیه شده که تخمین‌های آن براساس اطلاعات به دست آمده از تولیدکنندگان صنعتی حاصل شده است.

Samsung Galaxy Fold

به گفته منابع معتبر، تولیدکنندگان چینی تقاضای خود را برای دریافت نمایشگر‌های سامسونگ به منظور تولید تلفن تاشو افزایش داده‌اند. هم‌چنین، سامسونگ قصد دارد امکانات تولید نمایشگر خود را در ویتنام گسترش دهد تا توانایی پاسخ‌گویی به تقاضاهای اضافه بر سازمان را داشته باشد.

علاوه‌بر این، شایعات نشان می‌دهند که جانشین اسمارتفون تاشو گلکسی فولد در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این میان، تقاضاها برای خرید تلفن تاشو گلکسی Z Flip نیز بسیار افزایش یافته است و سامسونگ قصد دارد که ظرفیت خط تولید این تلفن را نیز گسترش دهد تا پاسخ‌گوی نیاز‌های بازار هم باشد.

منبع: 

https://itresan.com/293179/%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که بیماران مسن و افراد دارای سابقه مشکلات سلامتی بیش از سایرین در معرض ریسک مرگ و میر ناشی از ابتلا به گونه جدید کروناویروس قرار دارند. این پژوهش توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در کشور چین انجام شد و نشان داد که ریسک کلی مرگ در اثر ابتلا به COVID-19؛ بیماری ناشی از کروناویروس جدید برابر با 2.3 درصد است. سایر برآوردها نشان می‌دهند که نرخ تلفات می‌تواند بالاتر از این رقم و حدودا 4.3 درصد باشد. در مقطع کنونی، نسبت مرگ و میر گزارش شده به کل موارد ابتلا در جهان حدودا معادل 3.4 درصد است. اما مطالعه انجام شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین نشان داد که نرخ مرگ و میر در بیماران 70 تا 79 ساله معادل 8 درصد و در مبتلایان 80 تا 89 ساله برابر با 15 درصد است. در این پژوهش بیش از 44 هزار بیمار مبتلا به کروناویروس مورد بررسی قرار گرفتند و اکثر افراد فوت شده در این طیف دارای سن 60 سال یا بالاتر بودند.

وجود سابقه بیماری در افراد مسن به‌مراتب محتمل‌‌تر است. به‌عنوان مثال نخستین بیماری که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات‌متحده درگذشت؛ مردی بود که در دهه 50 زندگی خود قرار داشت و پیش از ابتلا به ویروس دچار یک بیماری مزمن بود. حدودا 5300 نفر از افراد مورد مطالعه در چین دچار بیماری‌های غیر ویروسی نظیر سرطان، بیماری قلبی و دیابت بودند. حدود 7 درصد از این افراد معادل بیش از 370 بیمار فوت کردند. به‌طور کلی بیش از یک‌سوم مرگ‌ و میرهای گزارش شده در این پژوهش متعلق به بیماران دارای سابقه مشکلات سلامت بود. همچنین نرخ مرگ و میر افراد فاقد هرگونه مشکل در زمینه سلامت نیز کمتر از 1 درصد بود. نرخ مرگ و میر برای هر یک از بیماری‌های گزارش شده در پژوهش به شرح زیر است:

منبع: 

https://itresan.com/293204/%d8%b1%db%8c%d8%b3%da%a9-%d9%85%d8%b1%da%af-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%82%d9%84%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d9%88%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()