نوشته شده توسط : ساحل

دیدگاه (131)
برای نصب و تاسیس سیستم voip الستیکس باید ببینیم چه چیزهایی نیاز داریم. پیش از آغاز آموزش نصب و تاسیس voip سرور الستیکس به تجیزات باره نیاز می پردازیم. تاسیس voip متناسب با بودجه و بیچارگی ما می تواند خرده مختلفی داشته باشد. به همین جهت ما بر بنیاد یک فرض از بیچارگی ها و در عقیده گرفتن یک کیفیت مناسب این بحث را به پیش می بریم طبیعتا با کوشش در تفریق خرج ها و چشم پوشی از افت کیفیت می طاقت تغییراتی را متوجه کل پروژه ارائه کرد یا تغییر بیچارگی های یک کارفرما می تواند بر سولوشن پیشنهادی و سرانجام سیستم پیاده سازی شده کارایی گزار باشد.

برای آغاز فرض می کنیم ما یک دفتر کار با 10 خط شهری و 20 درونی ip داریم. و دربایستن ما از سیستم تلفنی پخش خطوط و سرویس فکس می باشد و اسراری به رکورد مکالمات به چهره کامل وجود ندارد و به طور میانه تماس همزمان ما با توجه به گونه فرایند های ارتباطی کمپانی حدود 5 تماس در دقیقه می باشد. حال با این مفروضات به سراغ تهیه تجهیزات باره نیاز می رویم.


تجهیزات

برای راه اندازی سیستمvoip با شرایط مطرح شده به تجهیزات پایین احتیاج داریم:

1. یک pc با پردازنده دو هسته ای 3 گیگاهرتزی و رم 4 گیگ و هارد 500 گیگ (توصیه می کنم در انتخاب پاور green و والده برد giga اولویت شما باشد.

2. یک کارت آنالوگ برای خطوط شهری که کارت A400D سنگوما که حائز اکوکنسلر دشوار افزاری می باشد. گزینه مناسبی خواهد بود و برای آن 5 ماژول 2FXO تهیه می کنیم

3. برای تلفن های ip برند گرند استریم مدل gxp1625 گزینه مناسبی برای تلفن کارمندی و مدل gxp1628 گزینه مناسبی برای تلفن مدیریتی خواهد بود. اگر از سوییچ Poe بهره‌گیری می کنید تعبيه تلفن های ip حمایت کننده از Poe موجب حذف آداپتور ها و مدیریت مرکزی برق می شود.

راه اندازی سیستم

برای گذرگاه اندازی، نخست فایل iso الستیکس را از سایت elastix.com/en/downloads دانلود کنید و پس با نرم افزارهای cdburner فایل دانلود شده را به صورت iso رایت نمایید. به کارگیری cd ایزو به واسطه آماده بودن نرم افزارهای مورد نیاز از وب سرور گرفته الی استریسک و دیتابیس پیشه را برای شما بسیار آسان تر می کند.

1. حال که cd را تو سی دی درایو خویش پیمان دهید و سیستم را با CDROM بوت کنید. پس از لود شدن cd برای آغاز نصب Enter کنید.

نصب و تاسیس voip سرور الستیکس 1

2. حالا وارد نخستین مرحله تنظیمات نصب می شویم و باید زبان مورد نظرمان را برگزیدن کنیم.

انتخاب زبان سرور voip

3. پس از انتخاب زبان انگلیسی در این مرحله گونه زبان را برگزیدن می کنیم.

انتخاب زبان voip سرور الستیکس

4. حال در این مرحله از ما پرسیده میشود که گرایش به مدیریت هارد داریم یا نه؟ پس در صورت رغبت به پارتیشن بندی یا فرمت هارد گزینه "yes" را برگزیدن مبی کنیم.

پارتیشن بندی هارد سرور voip

5. حال می توانیم با انتخاب گزینه نخست یعنی "Remove all" همه هارد را فرمت کرده و در قالب یک دیوارک برای نصب سیستم CentOS و نرم اسباب های وب سرور و دیتابیس و غیره آماده نماییم. بعد از انتخاب گزینه یک "OK" کرده و به مرحله بعد می رویم.

فرمت هارد سرور برای نصب و تاسیس voip سرور الستیکس

6. در این تقسیم از ما پرسیده میشه که آیا از فرمت کل هارد اطمینان داریم داریم که در پاسخ گزینه "YES" را انتخاب می کنیم.

نصب و راه اندازی voip سرور الستیکس 6

7. حال می توانیم مراحل فرمت شدن و پارتیشن بندی را ملاحضه کنیم اما چون نیازی به این کار نیست گزینه "NO " را گزینش می کنیم.

مشاهده مراحل فرمت شدن هارد سرور الستیکس

8. خوب در این مرحله در صورتیکه میل داشته باشیم تنظیمات شبکه ای سرور VOIP را می توانیم سپریدن دهیم. تنظیماتی مانند تنظیمات IP دستی یا اتوماتیک و انتخاب اسم یا ورژن آدرس IP مورد عقیده خویش را روی سرور الستیکس اعمال می نماییم.

تنظیمات شبکه برای تاسیس voip سرور

9. در این تقسیم فعال بودن یا نبودن کارت شبکه در زمان بوت شدن یا بالا آمدن رایانه را می توانیم برگزیدن نماییم. همچنین نوع پروتکل ip که روی ورژن 4 یا ورژن 6 قرار بگیرد را گزینش می کنیم. (می توانیم بوت را پرکار و ip را روی ورژن چهار قرار دهیم)

فعال بودن lan الستیکس در موعد بوت شدن سرور و انتخاب ip

10. در این قسمت نخست برگزیدن می کنیم که ip سرور voip به صورت دستی تنظیم شد یا از DHCP سرور موجود در شبکه به صورت اتوماتیک گرفتن گردد. چنانچه بخواهیم تنیمات ip را خودمان سپریدن دهیم گینه manualy را گزینش کرده و در دسته ip address شماره ip باره عقیده خود را وارد می کنیم. دفت داشته باشید که این ip برای دسترسی وب، cli و رجیستر نمودن درونی ها باره کاربرد پیمان می گیرد، پس حتما آن را ثبت نموده و آدرس آی پی را گزینش نمایید که در شبکه موجود نباشد. سرانجام در تقسیم prefix آدرس شبکه یا همان subnet را وارد می نماییم.

تنظیمات ip و subnet mask سرور voip

11. در صورتی که می خواهیم سرور voip را پشت اینترنت پیمان دهیم، یا به عبارتی تماس اینترنتی برقرار کنیم باید تنظیمات مربوط به گیتوی شبکه درونی را اتمام دهیم یعنی آدرس ip گیتوی را در بخش مربوطه وارد نماییم. اگر قصد پیوست به سایت ها برای دانلود ماژول یا نصب بسته های نرم افزاری را داریم تنظیمات DNS را نیز باید وارد نماییم. آدرس DNS سرویس دهنده اینترنت یا گوگل 8.8.8.8 و 4.2.2.4 را می نا وارد نمود.

تنظیمات گیتوی و dns سرور voip

12. نام سرور voip را در وصورتی که میخواهیم به چهره دستی وارد نماییم، گزینه manually را انتخاب کرده و در دسته روبرو اسم باره عقیده را وارد می نماییم . سرانجام برای رفتن به مرحله پس اقدامات سپریدن شده را تایید می کنیم.

وارد کردن نام سرور voip

13. تنظیمات زمان سرور الستیکس را در این دسته سپریدن میدهیم. از گزینه های موجود آسیا طهران را برای تظیمات time zone انتخاب می کنیم.

تنظیمات تاریخ و موعد سرور الستیکس

15. در این دسته باید پسورد root یعنی پسورد کاربری اصلی و ریشه سرور را وارد کنیم. دقت داشته باشید که این پسورد را در جایی ثبت نمایید. در چهره فراموشی پسورد root باید مراحلی را برای بازگردانی این پسورد پشت سر بگزارید که بهتر است از ایمنی و به خاطر پایدار گذاشتن آن اطمینان کافی را داشته باشید.

وارد کردن پسورد root سرور voip

پس از تایید پسورد مراحل فرمت هارد و نصب سیستم عامل و نرم افزار های وب سرور آپاچی و دیابیس و نرم اسباب استریسک و غیره که در فایل ISO الستیکس موجود هست آغاز می شود. تصاویری مشابه عکس های ذیل مشاهده خواهید کرد لغایت این مراحل نصب به سرانجام برسد. زمانی که طول میکشه لغایت این مراحل نصب سرور voip الستیکس اتمام بشه منوط به سرعت و ظرفیت هارد شما می تواند یک زمانی بین 5 الی 30 دقیقه باشد، بعد لغایت پسین نصب شکیبا باشید.

مراحل نصب voip سرور الستیکس نصب و تاسیس voip

16. در این بخش از ما خواسته میشه که پسورد ورود به mysql را وارد کنیم این پسورد برای ارتباط بین استریسک و ویتایگر و نرم اسباب های دیگه مورد استفاده قرار میگیرد. در تقسیم نخست پسورد باره نظر را وارد کرده و از ما خواسته میشه پسورد وارد شده را مجدد وارد کنیم و پس از انجام این پیشه روی گزینه "ok" برای رفتن به مرحله پس کلیک می کنیم.

وارد کردن پسورد دیتابیس سرور elastix تکرار پسورد دیتابیس سرور voip

17. الان پسورد دسترسی از طریق وب را برای کاربری admin باید وارد کنیم و بعد این پسورد را مجددا تکرار نمایم تا مراحل نصب و راه اندازی سرور VOIP به پایان برسد.

تکرار پسورد دسترسی WEB سرور VOIP تنظیمات پسورد دسترسی وب سرور voip

خب تبریک می گم شما مراحل نصب و تاسیس سرور VOIP الستیکس را با موفقیت پشت راز گذاشتید. شما اکنون صفحه ای مشابه تصویر ذیل را ملاحضه خواهید کرد که با وارد کردن نام کاربری و پسورد می توانید وارد تقسیم مدیریتی و البته command line سرور خود شوید و پس از آن با وارد کردن فرمان asterisk -rvvv وارد بخش مدیریتی نرم اسباب استریسک یعنی محیط cli شوید.

محیط لینوکس سرور voip الستیکس

برای ورود به بخش مدیریتی از طریق وب آدرس ip داده شده به سرور را در مرورگر اینترنتی وارد می کنیم و پس با تماشا تصویر زیر با ورود نام کاربری و پسوردی که برای دسترسی وب وارد کرده بودیم، وارد پیرامون مدیریتی سرور voip می شویم.

صفحه ورود به وب سرور elastix

خب اکنون یک درونی روی سرور الستیکس می سازیم تا نتیجه عملی نصب سرور voip را با یک تماس درونی روی رایانه های خود تجربه کنیم. برای برپایی درونی تب pbx را گزینش می نماییم و با انتخاب گزینه Generic SIP و زدن کلید submit وارد محیط ساخت درونی می شویم.

ساخت درونی روی سرور voip الستیکس

حال در دسته تنظیمات درونی در user extension عدد درونی باره عقیده را وارد می نماییم (مانند: 101) و در دسته display name اسم داخلی را وارد می کنیم (مانند: user) و در بخش secret پسورد مورد نظر برای داخلی را وارد می کنیم (مانند: Aa123456) نهایتا گزینه submit را برای ساخت داخلی وارد می کنیم. حالا برای ریلود شدن دایال پلن گزینه applay configuration را کلیک می کنید.

ساخت داخلی sip روی سرور voip الستیکس

خوب مانند همین شغل را برای داخلی بعدی سپریدن می دهیم تا دو درونی روی سرور voip خویش داشته باشیم. برای برقراری تماس درونی باید این درونی های ساخته شده را روی یک تلفن ip یا اگر در برگزیدن نداریم یک تلفن نرم افزاری رجیستر کنیم. برای سپریدن این پیشه نرم اسباب eyebeamرا دانلود نمایید و مطابق تنظیمات ارائه شده در مطلب فوق داخلی هایی که روی سرور ساخته اید را روی تلفن نرم افزاری eyebeam رجیستر نمایید.

نحوه راه اندازی voip برای استارت آپ ها

در حال آماده می توانید از برقراری یک تماس تلفنی روی شبکه با به کارگیری voip سرور الستیکس لذت ببرید. در صورتیکه علاقه مند به برقراری تماس با خطوط شهری هستید می توانید از تنظیمات مربوطه به تماس با خطوط شهری را در آزاد کردن خط شهری در الستیکس و تنظیمات تماس خروجی الستیکس پیگیری نمایید.

در صورتیکه تمایل دارید تماس از بیرون به عنوان ورودی به سرور voip را با داشتن یک تلفن گویا و پس بستگی با درونی ها، تست کنید می توانید تنظیمات مربوطه را در تنظیمات راه اندازی ivr الستیکس تعقیب نمایید.

هرگونه سخت در نصب الستیکس و تنظیمات مربوط به راه اندازی voip سرور را می توانید از دسته نگارش سوال یا عقیده در زیر همین مطلب با در میان بگذارید لغایت پاسخ سوال خود را در همین صفحه و یا از طریق ایمیل از کارشناسان voip شیمی ارتباط اخذ نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

«سطح‌سنج مذاب هسته‌ای» ساخته شد

متخصصان شرکت دانش‌بنیان توانسته‌اند به دانش طراحی و تولید چند محصول که یکی از آنها سطح سنج مذاب هسته ای است، در حوزه‌های ابزار دقیق دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، ابزار آلات دقیق، وسایل و یا تجهیزاتی هستند که به خوبی و با کمترین میزان خطا و حتی در مواردی بدون خطا، کمیت های مورد نظر را اندازه گیری می‌کند.

میثم شهیدی مدیر روابط عمومی یک شرکت دانش‌بنیان گفت: این شرکت در زمینه تولید ابزار دقیق رادیو اکتیو که در محیط‌های صنعتی به کار برده می‌شود فعالیت دارد. محیط‌های خاص که بدون تماس با ماده اندازه‌گیرهای خاص خود را انجام می‌دهد.

این فعال فناور درباره یکی از محصولات این شرکت به نام «سطح سنج مذاب» گفت: این دستگاه در بخش ریخته‌گری کارخانه‌های ذوب آهن استفاده می‌شود.

وی  ادامه داد: نحوه کاربرد این تجهیز به این شکل است که وقتی مواد مذاب به داخل قالب ریخته می‌شود به دلیل حرارت بالای آن با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان ارتفاع مواد داخل قالب را اندازه‌گیری کرد. این دستگاه به صورت غیر تماسی ارتفاع ماده مذاب را اندازه‌گیری و سپس به اتاق کنترل ارسال می‌کند که بعد از این عمل سرعت مراحل دیگر ریخته‌گری کنترل خواهد شد.

وی درباره ویژگی‌های این دستگاه توضیح داد: «سطح سنج مذاب» بدون نیاز به سوراخکاری و تغییر در بدنه‌ی مخزن می‌توان کار خود را انجام دهد. همچنین اندازه گیری ارتفاع ماده مذاب با سرعت  بالا یکی دیگر از ویژگی‌های این تجهیز است.

وی درباره محصول دیگر این شرکت به نام «ارتفاع سنج» گفت: در بسیاری از مخازن صنعتی کنترل میزان ارتفاع ماده ضروری است.  با استفاده از این دستگاه بدون آن که نیازی به ایجاد سوراخ و شکاف در بدنه مخزن اندازه گیری سطح ماده انجام می‌شود.

شهیدی به دیگر محصولات تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: لول سوئیچ، ارتفاع سنج، چگالی سنج، دزیمتر فردی و محیطی و پایشگر درگاهی و جریان سنج چند فازی گاما در این شرکت طراحی و تولید می‌شوند. نمونه مشابه این محصول از کشور آلمان وارد کشور می‌شود که محصول شرکت از نظر قیمت حدودا ۵۰ درصد ارزان‌تر است و به لحاظ کیفیت و کارایی با آن برابری می‌کند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4878122/%D8%B3%D8%B7%D8%AD-%D8%B3%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

افزایش ظرفیت پهنای باند برای اینترنت کشور پیش بینی شد

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به دلیل افزایش استفاده کاربران از اینترنت و با هدف مدیریت ریسک اثرات کرونا در نوروز ۹۹، افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه ارتباطی پیش بینی شد.

سجاد بنابی در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به ادامه روند تعطیلات کرونا و همزمانی با عید نوروز از ظرفیت سازی جدید برای شبکه پهنای باند اینترنت خبر داد و گفت: با توجه به آثار مساله بیماری کرونا بر رفتار کاربران که افزایش ۵۰ درصدی استفاده از اینترنت و دیتا را در هفته‌های اخیر در پی داشته است، با هدف مدیریت ریسک اثرات تداوم این بیماری در ایام نوروز، افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه پیش بینی شده است.

وی گفت: این افزایش ظرفیت برای شبکه IP داخلی و درگاه‌های بین‌الملل و نیز بستر انتقال آن است که به همراه مذاکره و توافق با پروایدرهای بین‌المللی جهت تامین ظرفیت پیش بینی شده، از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت صورت پذیرفته است.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: طی هماهنگی با اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت ثابت، افزایش ظرفیت شبکه دسترسی و بهبود کیفیت سرویس دریافتی کاربران نیز برای روزهای آینده و تعطیلات نوروز ۹۹ در حال انجام است.

به گزارش مهر، طی ۲۰ روز اخیر و با توجه به افزایش استفاده کاربران از اینترنت به دلیل دورکاری و خانه نشینی، میزان مصرف دیتای کشور مطابق با برآورد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است که گفته شده است از این میزان افزایش ۵۰ درصدی، سهم شبکه ملی اطلاعات ۳۰ درصد و سهم اینترنت بین‌الملل ۲۰ درصد در میزان مصرف دیتای کاربران بوده است.

از ۱۷ اسفندماه جاری نیز وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست بسیاری از کاربران برای ارزان شدن قیمت اینترنت در شرایط بحران کرونا، از اپراتورهای اینترنت ثابت خواست تا بسته اینترنت با حجم مصرف ۱۰۰ گیگابایت را به صورت رایگان و تا پایان اسفندماه برای کاربرانشان فعال کنند.

این هدیه شامل کاربران اینترنت موبایل نمی‌شود و اپراتورهای موبایل تنها، مصرف داخلی کاربران روی شبکه ملی اطلاعات را در شرایط کنونی به یک سوم قیمت اینترنت بین‌الملل کاهش دادند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4878309/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D9%87%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

1-در درود کردن پیشقدم باشید و پاسخ سلام را هم به گرمی بدهید.

آیا برای شما هم پیش آمده که به فروشگاه و یا شرکتی مراجعه کنید که در آن فرد مسئول، نه تنها به شما سلام نمی کند بلکه پاسخ سلام شما را هم نمی دهد ؟ بازپسین اگر به شما خیلی هم لطف بکند بدون اینکه به شما نگاهی بیندازد پایین لب چیزی مانند درود می گوید !در فرهنگ ما درود معمولا نخستین واژه در شروع بستگی است .در روایات دینی هم پافشاری شده که پاسخ درود واجب است. بنابراین تا حد شدنی شما اولین نفری باشید که درود می کند و در پاسخ دادن به سلام هم با به کارگیری لحن پسندیده و حالت گشوده چهره و اضافه کردن کلماتی مشابه "خوش آمدید" و"در خدمت شما هستم" و... پذیرنده بودن خویش را به مشتری القا کنید.

2-قصدتان کمک کردن باشد، حتی اگر هوده مستقیمی در شغل نباشد.

متاسفانه بسیاری از فروشندگان به محض اینکه می فهمند یک مشتری خفته خریدی از آنهانخواهد کرد، بدون حوصله به باقی سوالات وی استجابت می گویند و حاضر نیستند هیچ کمکی به مشتری بکنند .بعضی پارا فراتر گذاشته و با نصب برگه هایی از این دست "فلان چیز را نداریم سوال نفرمایید "جلوی بهانه های ارتباطی با مشتری را می گیرند. این کسان اگر می دانستند با یک پیوستگی سازی ساده ، چگونه می توانستند در دفعات بعدی به همان مشتری فروش داشته باشند هیچوقت این طور رفتارهای به بعید از مشتری مداری از خویش بروز نمی دادند .کاری کنید لغایت مشتری مفتوح هم به شما رجوع کند.حتی اگر از شما آدرسی را پرسیدند با جان و دل راهنمایی کنید.

3-مشاور مشتری خود باشید.

اگر نگرش شما این باشد که با کشف نیازها و خواسته های مشتری، به عنوان یک مشاور، او را برای یک خرید صحیح و با ارزش راهنمایی کنید به شما تبریک می گویم، زیرا این گونه، مشتری خویش را برای مدتی طولانی حفظ خواهید کرد. اگر مشتری دانستن کندکه شما پیش از اینکه به سود خود پروا داشته باشید ،منافع او را در نظر می گیرید، به شما اعتماد می کند و اعتماد یگانه از مهمترین پایه ها فرایند فروش است.بنابراین لازم است قبل از اینکه به ارائه توضیحات فرآورده خود بپردازید، با پرسش های خوب، هر چه بیشتر در باره مشتری و نیازهایش اطلاعات کسب کنید وآنگاه در راستای کمک به اوبرای خرید مناسب ، از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

4-دیگر کافی است. دست از قضاوت بردارید.

شما به عنوان یک فروشنده ،آن هم در موارد فروش چکی و اقساطی، حق دارید درباره اعتبار سنجی مشتری خویش پژوهش لازم را انجام دهید، اما در سررسید مکالمه با مشتری، دست از داوری در باره منش و نقطه نظر او بردارید، چون این امر نه تنها باعث می شود که از فضای گوش دادن فعالانه، که یکتا از ملزومات یک فروشنده حرفه ای است بیرون شوید بلکه سبب برپایی نابسامانی در تبادل احساسی وسط شما و مشتری خواهد شد .مشتری شما از طرز نگاه و زبان بدنتان به راحتی به دریافتن بدی که منتقل می کنید پی خواهد برد. یادمان باشد ما اساسا شایستگی داوری کردن دیگران و بر چسب زدن به آنها را نداریم.بنابراین در سررسید ارتباط با مشتری باید تمام حواسمان به او و صحبتهایش باشد.

5-یکپارچگی شخصیت و هویت داشته باشید .

هیچ کس از بشر که دمدمی مزاج باشد خوشش نمی آید. اینکه یکبار حالتان خوب باشد و با مشتری خوش تصادف باشید و دفعه پس که اعصابتان از جای دیگر ویران بود جواب درود مشتری راهم ندهید شخصیت شما را در ذهن مشتری به عنوان یک انسان دمدمی مزاج شکل می دهد .آنگاه روی شما حساب خاصی مفتوح نخواهد کرد و تکلیفش با شما معلوم نخواهد بود . فلذا اگر ناچار نباشد به شما مراجعه نخواهد کرد و شما شدنی است فروش هایی را به همین خاطر از دست بدهید. فلذا روی مدیریت احساستان شغل کنید لغایت سایرین هم تکلیفشان را با شما بدانند

6-به ظاهر و بهداشت خویش پروا کنید.

شما با لباستان نخستین تاثیر را در ذهن بیننده می گذارید. آیا لباسی که به بدن دارید با تصویری که دوست دارید سایرین از شما در ذهنشان داشته باشند همخوانی دارد ؟آیا به بوی تن و دهانتان توجه کرده اید ؟آیا به آرایش موی خود اهمیت می دهید؟ نخستین چیزی که ارائه می کنید خودتان هستید. برای خریداران امروزین مهم است که از چه کسی خرید می کنند.
پوشیدن یک جامه تمیز و مرتب که با اندام شما سازگاری داشته باشد، تصویری مثبت از شما بر جای می گذارد. فلذا برای نما خویش اهمیت بیشتری قائل شوید.

7-به پرسش مشتری ،تک واژه ای پاسخ ندهید .

بارها قبل آمده وارد فروشگاهی شدم و از فروشنده سوال کردم (فلان فرآورده را دارید ؟) و فروشنده بدون پروا کافی به من در جواب فقط از واژه "نه " کاربرد نمود، در صورتی که اگر با ارج اکثریت برخورد می کرد و دست کم می گفت "نه متاسفانه "باعث درنگ اکثریت در من می شد و شدنی بود با گفتن "اما فلان چیز را داریم .دوست دارید بیارم خدمتتون ؟"باعث می شد من خریدی انجام دهم.پس به سوالات مشتری با حوصله و احترام پاسخ دهید و در چهره امکان، پیشنهاد خرید بیشتری را هم به وی بدهید، زیرا قرار است بهره بیشتری از هر مشتری داشته باشیم.

8-در زمان مکالمه با چهره گشوده و متبسم با مشتری برخورد کنید .

لبخند مسری است .بنابراین با استفاده از این اصل، دریافتن بهتری در مشتری خویش برپایی کنید. زمانی که مشتری احساس نکوداشتن داشته باشد فرایند فروش تسهیل می گردد. فلذا به دفعات به صورت خود در آینه نگاه کنید. تبسم را تمرین کنید. پیمان نیست با صدای بلند بخندیم ،کافی است چهره ای گشوده و متبسم داشته باشیم .بسیاری از فروشندگانی که با آنها تصادف داشته ام چهره ای ترشرو داشته اند و به صورت ناخوداگاه به مشتری می گویند: "سریع خریدت را اتمام بده و برو بیرون! " شما معمولا چگونه تصادف می کنید؟


9-با مشتری بحث نکنید .

متاسفانه برخی مواقع اوقات فروشندگان برای اثبات حرف خود، با مشتری وارد بحث شده و گفته های مشتری را نقض می کنندبدترین کاری که می توانید بکنید این است که به یک مشتری بگویید "تو اشتباه می کنی ".هیچ آدم از شنیدن این جمله دانستن نکوداشتن نخواهد داشت .در چنین حالتی مشتری هم حالت دفاعی به خویش گرفته و آماده می شود الی با شما بجنگد و به شما پابرجا کردن کند "کسی که اشتباه می کند شما هستید "پس شدیدا مراقب جملاتی که به کار می برید باشید.

10-حرفهایتان راساده و قابل درک بزنید .

در وابستگی با مشتری تا جایی که شدنی است کوشش کنید واضح و شفاف سخن بگویید .عدم پیچیدگی در ذکر مطالب، به شما کمک می کند پیوستگی بهتری برپا سازید .استفاده از واژه ها به تناسب سطح سخن مشتری و به پیشه بردن مثال های روشن کننده، شما را در هدایت مشتری به سمت خرید مدد می نماید.از به کاربردن اصطلاحات فنی و پیچیده در زمانی که با مشتری غیر فنی مقابل هستید به سختی امتناع کنید.

11- در پاسخ به درخواست مشتری سرعت عمل به خرج دهید .

هیچگاه مشتری را معطل نکنید .به مشتری توجه کنید. به سوالاتش به حقیقت پذیرش بگویید و کاری که باید انجام شود را در سریعترین زمان ممکن اتمام دهید. امروزه مشتریان ما کس های پر کار و بار ای هستند که معمولا فرصت کافی ندارند. پس سرعت عمل در پاسخگویی یکی از امتیازات شما محسوب خواهد شد.

12- در رفتار خود نشان دهید که مشتری شما فرد مهمی است .

این را به عنوان یک ایمان در ذهن خویش داشته باشید که مشتری شما فرد مهمی است .باور کنید که مشتری رئیس شماست. تنها به امروز نگاه نکنید چه بسا در شرایطی باشیدکه مشتری ناچار باشد با هر اخلاق و رفتار شما بسازد و از شما خرید کند ولی اگر لغایت کنون برای کسب و کار شما رویداد نیفتاده به زودی منتظر باشید:" اگر دریافتن نکوداشتن در مشتری خویش برپایی نکنید او سایر شما را برگزیدن نخواهد کرد". کل انسان ها دوست دارند به آنها توجه شود. پس کاری کنید الی مشتری در کنار شما پرماسیدن بهتری داشته باشد. این مایه می شود بیشتر بخواهد در کنار شما باشد و لا جرم بیشتر از شما خرید خواهد کرد.

چگونه بازاریابی فروش و ارتباط با مشتری داشته باشیم؟


13-از نام مشتری استفاده کنید .

تاحد شدنی اسم مشتریان خویش را یاد بگیرید و در موعد مکالمه متعلق به استفاده کنید. در اکثر کسب و کارها شما این فرصت را دارید که از مشتری نامش را بپرسید. رفاقت دارم که سرپرست بخش پیوستگی با مشتری در یکی از هتل ها در یک مملکت غربی بود .او می گفت فردی که سرپرست حمل چمدان مشتری موظف بود در طول مسیر،از میز پذیرش تا اتاق ،حداقل 3 بار با فاصله از اسم مشتری کاربرد کند. به عنوان مثال می گفت "به هتل ما خوش آمدید آقای وفایی "...."آقای وفایی شما می توانید از استخر هتل هم کاربرد نمایید "........."آقای وفایی، امیدوارم این چند روز بهتون خوش بگذره "
فقطبه این نکته پروا داشته باشید که در دانش ما ،در روابط کاری، باید از نام فامیلی افراد استفاده کرد، جز اینکه با مشتری به فضای صمیمی تری وارد شده باشید. ضمنا بگذارید مشتریان هم اسم شما را یاد بگیرند.
.
14-به چشمان مشتری نگاه کنید.

یکی از مهمترین ادوات برای برقراری ارتباطات "چشم" است .پیام های بسیاری از راه چشمان شما به دیگران منتقل می شود. وقتی مشتری با شما گفتگو می کند حتما به چشمانش نگاه کنید .نگاه شما نباید خیره باشد بلکه با مهربانی و توجه و احترام آمیخته باشد. خیلی وقتها نگاه نکردن به مشتری به عنوان بی احترامی تلقی می شود . ولی مراقب باشید در این کار زیاده روی به هزینه ندهید و مخصوصا در حالت فروشگاهی مشتری را با نگاه تعقیب نکنید ، مشتری ایرانی خوشش نمی آید کسی در زمان خرید مزاحمش باشد پس در استفاده از ساختاره هایی که در فرهنگ های دیگر رایج است دوراندیشیدن کنید. منظور ما استفاده از تماس چشمی در زمانی است که مشتری در حال صحبت با شماست و یا اخیر وارد محل شغل شما شده و یا قصد برونرفت دارد.

15-خداحافظی نکوداشتن داشته باشید.

خداحافظی هم به اندازه درود مهم است. چه مشتری شما خرید کرده باشد و چه نکرده باشد، برای شما بهتر است که به نکویی او را بدرقه نمایید. با لحن پسندیده و صورت متبسم از مشتری خداحافظی کنید. شما با این کاراحتمال مراجعت مشتری را افزایش می دهید. هیچ کس پرماسیدن احسان به فروشنده ای که فقط به فروش فکر می کند ندارد، پس در سرانجام هم دانستن نکوداشتن در وی برپایی کنید ، نه مثل بعضی فروشندگان که اگر از آنها خریدی سپریدن نشود، جواب خداحافظی مشتری را هم نمی دهند.برای ما ایرانی ها پروا به این طور تعارفات حیاتی است بعد برای رونق کسب و کارتان عوامل فرهنگی را فراموش نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت سامسونگ در نظر دارد که تا پایان سال جاری میلادی، ظرفیت تولید نمایشگرهای تاشو خود را به یک میلیون واحد در ماه که چهار برابر بیشتر از میزان فعلی است، افزایش دهد. این شرکت کره‌ای در حال حاضر 260.000 صفحه‌نمایش تاشو را در هر ماه تولید می‌کند. اما سامسونگ به این عدد قانع نبوده و برنامه‌ریزی‌هایی را برای تولید 600.000 واحد نمایشگر تاشو تا پایان ماه مه انجام داده است. این گزارش جدید توسط وب‌سایت ET News کره جنوبی تهیه شده که تخمین‌های آن براساس اطلاعات به دست آمده از تولیدکنندگان صنعتی حاصل شده است.

Samsung Galaxy Fold

به گفته منابع معتبر، تولیدکنندگان چینی تقاضای خود را برای دریافت نمایشگر‌های سامسونگ به منظور تولید تلفن تاشو افزایش داده‌اند. هم‌چنین، سامسونگ قصد دارد امکانات تولید نمایشگر خود را در ویتنام گسترش دهد تا توانایی پاسخ‌گویی به تقاضاهای اضافه بر سازمان را داشته باشد.

علاوه‌بر این، شایعات نشان می‌دهند که جانشین اسمارتفون تاشو گلکسی فولد در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این میان، تقاضاها برای خرید تلفن تاشو گلکسی Z Flip نیز بسیار افزایش یافته است و سامسونگ قصد دارد که ظرفیت خط تولید این تلفن را نیز گسترش دهد تا پاسخ‌گوی نیاز‌های بازار هم باشد.

منبع: 

https://itresan.com/293179/%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که بیماران مسن و افراد دارای سابقه مشکلات سلامتی بیش از سایرین در معرض ریسک مرگ و میر ناشی از ابتلا به گونه جدید کروناویروس قرار دارند. این پژوهش توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در کشور چین انجام شد و نشان داد که ریسک کلی مرگ در اثر ابتلا به COVID-19؛ بیماری ناشی از کروناویروس جدید برابر با 2.3 درصد است. سایر برآوردها نشان می‌دهند که نرخ تلفات می‌تواند بالاتر از این رقم و حدودا 4.3 درصد باشد. در مقطع کنونی، نسبت مرگ و میر گزارش شده به کل موارد ابتلا در جهان حدودا معادل 3.4 درصد است. اما مطالعه انجام شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین نشان داد که نرخ مرگ و میر در بیماران 70 تا 79 ساله معادل 8 درصد و در مبتلایان 80 تا 89 ساله برابر با 15 درصد است. در این پژوهش بیش از 44 هزار بیمار مبتلا به کروناویروس مورد بررسی قرار گرفتند و اکثر افراد فوت شده در این طیف دارای سن 60 سال یا بالاتر بودند.

وجود سابقه بیماری در افراد مسن به‌مراتب محتمل‌‌تر است. به‌عنوان مثال نخستین بیماری که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات‌متحده درگذشت؛ مردی بود که در دهه 50 زندگی خود قرار داشت و پیش از ابتلا به ویروس دچار یک بیماری مزمن بود. حدودا 5300 نفر از افراد مورد مطالعه در چین دچار بیماری‌های غیر ویروسی نظیر سرطان، بیماری قلبی و دیابت بودند. حدود 7 درصد از این افراد معادل بیش از 370 بیمار فوت کردند. به‌طور کلی بیش از یک‌سوم مرگ‌ و میرهای گزارش شده در این پژوهش متعلق به بیماران دارای سابقه مشکلات سلامت بود. همچنین نرخ مرگ و میر افراد فاقد هرگونه مشکل در زمینه سلامت نیز کمتر از 1 درصد بود. نرخ مرگ و میر برای هر یک از بیماری‌های گزارش شده در پژوهش به شرح زیر است:

منبع: 

https://itresan.com/293204/%d8%b1%db%8c%d8%b3%da%a9-%d9%85%d8%b1%da%af-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%82%d9%84%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d9%88%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اوايل آغاز سئو
در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خویش را آغاز کردند؛

بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن موعد مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که امثال صفحه زرد، سئو اوليه بر بنیاد حروف الفبا سپریدن مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند.

اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم واژه کليدي ( شمار دفعاتي که يک واژه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه بهره‌گیری شده تقسيم بر تعداد همه کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند.

به پیگیری اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بمنظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این روش اتمام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا لغایت لینک های ورودی به سایت شما از سایت های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار پسندیده سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

مفهوم سئو تنها مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه پسندیده سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سنه تازه سیاست های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت ها همسو شده است.

در بلاگسیما برآن شدیم تا تمام عوامل موثر بر SEO را مورد بررسی قرار دیتا و آموزش های لازم را برای رسیدن به سئو مناسب در برگزیدن شما پیمان دهیم، اگر برای درک مفهوم سئو و انجام آن سردرگم شده اید وبسیما راهنما و پاسخگوی سوالات شما در مقوله آموزش بهینه سازی سایت خواهد بود.

اهمیت سئو در چیست؟
اکثر کاربران اینترنتی صفحات باره عقیده خود را از موتورهای جستجوی اصلی مشابه گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند، از اینرو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید اغلب است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در پسندیدن کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند به همین دلیل در سنجش با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر ارزش سئو را دوچندان خواهد کرد.

واژه ها جستجو شده بدست کاربران در موتورهای جستجو اهمیت فوقانی دارند، تجربه نشانه دیتا است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند کامیابی هر شرکتی را تضمین کند، بازدید توسط آمده از روش سئو بر هر گونه تبلیغ برتری داشته و هزینه اقلیت را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا موتورهای جستجو بیچارگی به سئو دارند؟

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت آوش تک در راتباط باشید.
گوگل موتوری هوشمند است ولی هنوز نیاز به کمک کاربران دارد، آنها همش در تلاشند لغایت نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند با این حال محدودیت هایی در این گذرگاه وجود دارد که احتیاج به سئو سایت را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از دید کاربران مخفی کرده و تمام سعی شما را هدر دهد، برآیند اینکه رقبای شما با محتوایی لاغر تر بازدید و محبوبیت اکثریت داشته باشند.

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید
استفاده از تکنیک های سئو درجهت خوشنودی مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این گذرگاه را سئو کلاه سفید مینامند ولی به کارگیری ضعف موتورهای جستجو و تکنیک های فریب آنها در کناره عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را روش کلاه سیاه میشناسند. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیک های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایتهایی که از این روش کاربرد کرده اند را تنبیه خواهد کرد. برای رویت بهتر نسبت به این مسئله مطالعه نوشتار ترفندهای سئو ۲۰۱۳ میتواند برای شما سودمند باشد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین دیکشنری اندروید کدام است؟ بهترین دیکشنری آفلاین چیست؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات و شوالت مشابه آن هستید در این مطلب با ما همراه باشید.

 

زبان مهمترین و بزرگترین راه ارتباطی گونه بشر در تاریخ و در سراسر جهان بوده است. زبان عنصر کلیدی در تشکیل اجتماعات اولیه، پیشرفتهای گوناگون علمی و ظهور تمدن بوده است. زبان زنده‌ترین همراه بشر در طول تاریخ بوده که هیچگاه اهمیت خود را از دست نداده است.

هر زبانی دارای مجموعه‌ای از گویندگان است. زبان‌ها از بخشهایی جون دستور زبان، اصطلاحات خاص و واژگان منحصر به خود تشکیل شده‌اند. در نتیجه درک هر زبان و توان برقراری ارتباط با سخنوران به زبانهای دیگر در گرو درک و شناخت از این اجزای زبانی است. اما در سطح اول همه چیز از واژگان آغاز میشود. تلاش برای آموختن هر زبانی از جزئی ترین بخشها Hغاز می شود.

دنیای امروز به لحاظ سرعت ارتباطات و نیاز افراد به یادگیری زبانی غیر از زبان بومی به دنیای 200 سال پیش خود بسیار متفاوت است، چه برسد به سالها پیش. در نتیجه به نوعی باید گفت، علم به زبانهای دیگر با نوعی الزام همراه شده است. اما خب ممکن است برای همه فراگیری زبان جدید مقدور نباشد. در نتیجه در صورت مواجهه با یک ارور عجیب در لب‌تاپ یا گوشی تلفن همراه با واژگانی غریب یا حتی مواجهه با متنی به زبان دیگر چه باید کرد؟

بهترین دیکشنری اندروید

مطالب پیشنهادی

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 
اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 

لزوم آشنایی با بهترین فرهنگ لغت‌ها

احتمالا جواب این سوال تا همین 10 سال پیش رجوه به دیکشنری‌های عظیم‌الجثه آکسفورد یا لانگ من و تلاش برای یافتن واژه مد نظر بود. خب فارغ از زمان بری این روش، مسئله اساسی چگونگی دسترسی به این آثار است. بعید است هرکسی در کتابخانه شخصی خود این دیکشنری‌های عظیم‌الجثه را داشته باشد. برای ما که اساسا هنوز هضم مسئله کتابخانه شخصی هم با موفقیت روبرو نبوده است. پس همچنان سر سوال اصلی خود هستیم؛ چه باید کرد؟

بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید کدام است؟ بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید چطور؟ آیا به دنبال دانلود بهترین دیکشنری رایگان اندروید هستید؟‌ تلفظ همیشه یکی از مهمترین مشکلات زبان‌آموزان است،‌ بنابراین ضروری است به سراغ دیکشنری اندروید با تلفظ بروید. اگر شما هم از جمله زبان‌آموزان هستید، مطلب زیر شاید برای شما مفید باشد.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان

اینجا است که تکنولوژی وارد صحنه میشود. تلفن همراه گرچه از سویی ارور عجیب غریب دارد، از سوی دیگر و به سادگی و با نصب چند اپلیکیشن امکان رسیدن به معنای واژگان پیچیده را برای هرکسی فراهم کرده است. تکنولوژی جدید به تناسب درآمیختن زندگی مدرن با نیازهای جدید، امکانات جدید را نیز در اختیار افراد میگذارد. در همین راستا و در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین دیکشنری اندروید اعم از آفلاین، آنلاین با تلفظ و غیره آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن اندروید مترجم گوگل Google Translate

  • بهترین دیکشنری اندروید آنلاین با نسخه آفلاین کاربردی

استفاده بر خط از مترجم گوگل، بهترین دیکشنری رایگان اندروید و سایر سیستم عامل‌ها، شما از جستجوی عبارت دانلود بهترین دیکشنری رایگان اندروید در موتور جستجوی‌اش بی‌نیاز کرده. از اساسی‌ترین و دم دستی‌ترین واکنشهای غریزی هر ایرانی در مواجهه با یک متن به زبان دیگر است. از مزاح که بگذریم، با وجود نقدهای بسیاری که بر عدم دقت فنی Google Translate در ترجمه عبارات وارد میشود، اما به زعم بسیاری اپلیکیشن مترجم گوگل بهترین دیکشنری آنلاین اندروید برای ترجمه عبارات و متون محسوب میشود. گواه این مسئله آمار استفاده روزانه حدود 200 میلیون کاربر از این اپلیکیشن است.

گوگل ترنسلیت بهترین دیکشنری اندروید

یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان ترجمه متون و یا عبارات با عکس گرفتن از آنها می‌باشد. در این حالت دیگر نیازی نیست تا حتما هرکدام از واژگان را به طور اختصاصی و جداگانه مورد جستجو قرار دهید. در همی راستا و با توجه به قابلیت جدید شبکه عصبی هوشمند، این اپلیکیشن در ترجمه متون، به جای ارائه ترجمه تحت‌الفظی، یک ترجمه معنوی و با توجه به جایگاه کلمات در بستر متن و در ارتباط با سایر واژگان به شما ارائه میدهد که از دقت بیشتری برخوردار است.

گوگل ترنسلیت بهترین دیکشنری اندروید

اگرچه Google Translate اساسا یک اپ آنلاین محسوب می‌شود، اما گوگل امکان ارائه ترجمه آفلاین را هم ارائه کرده است. برای استفاده از بهترین دیکشنری آفلاین اندروید از گوگل ترنسلیت شما نیازمند دانلود آرشیو و دایره لغات زبان ‌های مورد نظرتان خواهید بود. انجام این کار با مراجعه به منوی Settings و بخش Manage Offline Languages صورت می‌پذیرد.

از دیگر ویژگیهای اساسی Google Translate به عنوان بهترین دیکشنری اندروید آنلاین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجمه بیش از 103 زبان زنده دنیا
  • ترجمه تصویر به 29 زبان (استفاده از دوربین)
  • ترجمه گفتاری دو طرفه به 32 زبان
  • افزودن کلمات مورد علاقه و مهم برای استفاده آفلاین (بهترین دیکشنری آفلاین اندروید)
  • قابلیت بسیار کاربردی Tap to Translate که فقط با کپی کردن هر متنی در هر نرم افزاری ترجمه متن را برای شما به نمایش در می آورد
  • وجود قابلیت مترجم آفلاین (به عنوان بهترین دیکشنری آفلاین) برای زمان هایی که دسترسی به اینترنت مقدور نباشد
  • وجود حالت دوربین برای عکس گرفتن از متن مورد نظر و ارائه ترجمه ای با کیفیت تر برای 37 زبان مختلف
  • قابلیت ترجمه گفتاری به صورت زنده برای 32 زبان مختلف
  • امکان تشخیص حروف و متون با دستخط انسانی و ترجمه آن برای 93 زبان متمایز
  • امکان تشکیل کتاب عبارات برای به خاطر سپردن لغات کلیدی و ترجمه آن ها به هر زبان دیگر

این اپلیکیشن تاکنون با رغم باورنکردنی 500 میلیون از گوگل پلی دانلود شده و نمره خوب 4.5 از 5 را از نظر کاربران دریافت کرده است.

اپلیکیشن اندروید دیکشنری پرو Dictionary Pro

  • بهترین دیکشنری آفلاین اندروید

به زعم عده‌ای دیگر،‌ دیکشنری Dictionary Pro بهترین دیکشنری اندروید است. این برنامه یک اپ کاملا حرفه‌ای، با ویژگیهای فوق‌العاده و مخصوص اندروید است که که با بهره گیری از منابع معتبر توانسته در مدتی کوتاه توجه میلیون ها نفر را به خود جذب کند. از مزایای بهترین دیکشنری آفلاین این است که هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابل استفاده است. به عبارت دیگر این اپلیکیشن برای دو عنوان بهتری دیکشنری آفلاین اندروید و بهترین دیکشنری رایگان اندروید با رقبا مبارزه می‌کند. این دیکشنری از سوی منابع معتبری چون Webster’s Dictionary ,Roget’s Thesaurus ,The American Heritage Dictionary مکررا مورد تمجید قرار گرفته و روز به روز در حال گسترش می باشد.

دیکشنری پرو از بهترین دیکشنری های اندروید است

در این اپلیکیشن که 40 زبان زنده دنیا را پوشش میدهد، به سادگی میتوانید لغات مدنظر خود را جستجو کرده و علاوه ترجمه آنها، یک تعریف دقیق از واژه را نیز به دست بیاورید. ارائه مترادف، متضاد و کلمات مرتبط از دیگر ویژگی های این دیکشنری هوشمند و قوی می باشد. اگر به طور تخصصی در حال یادگیری زبان هستید، این برنامه به عنوان بهترین دیکشنری آنلاین اندروید و بهترین دیکشنری رایگان اندروید انر یکی از بهترین گزینه ها و شاید بهترین دیکشنری اندروید برای فرهنگ لغات کمک آموزشی همین اپلیکیشن Dictionary pro باشد.

این دیکشنری با دیتابیس گسترده و قدرتمند خود هر کاربری را قادر می سازد تا به اصطلاحات انگلیسی و فرهنگ لغت عامیانه نیز دسترسی داشته باشد. برای یادگیری تلفظ دقیق کلمات، ضروری است به سراغ یک دیکشنری اندروید با تلفظ بروید. در این برنامه اسپل هر لغت در کنار آن نوشته شده است و می توانید با اتصال دستگاه هوشمند خود به اینترنت نحوه تلفظ صحیح آن را به صورت صوتی دریافت نمایید. این اپلیکیشن می تواند برای افراد گوناگون در قشرهای مختلف نیز بسیار مفید باشد زیرا دیکشنری های مختلفی به صورت کاملا خاص برای رشته هایی نظیر پزشکی، حقوق و غیره در آن قرار داده شده است.

 

منبع: 

https://techrato.com/2020/02/19/best-android-dictionary-app/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین پاوربانک های 2020 را در این مقاله معرفی کرده‌ایم. پاوربانک‌ها وسایلی هستند که در نبود پریز برق به ما در شارژ کردن باتری گجت‌هایمان کمک می‌کنند.

 

کاربردهای زیاد گوشی‌های همراه باعث شده‌اند که شارژ باتری‌های آن‌ها زود کم شود، به همین دلیل در نبود پریز برق یک شارژر همراه خوب ابزاری مناسب محسوب می‌شود. بهترین برندهای پاوربانک می‌توانند باتری گوشی، تبلت، ساعت هوشمند و حتی نینتندو سوئیچ را شارژ کنند. بعضی از این محصولات توانایی شارژ باتری لپ تاپ را هم دارند. اگر هم که دستگاه شما با کابل و پورت USB شارژ می‌شود، بهترین مارک پاور بانک می‌تواند به میزان زیادی در زمان شما صرفه جویی کند.

پیشنهاد می‌کنیم راهنما خریدهای تکراتو را دنبال کنید. پیش از این بهترین پاوربانک های 2019 را مفصلا بررسی کرده بودیم. مطالب زیر را نیز از دست ندهید:

پاوربانک ها از جمله تجهیزاتی هستند که یک کاربر رده متوسط بدون شک به آن نیاز دارد، ولی انواع مختلفی از این گجت‌ها وجود دارد و این تنوع زیاد انتخاب بهترین پاوربانک های موجود در بازار را برای کاربر سخت کرده است. واقعا برای انتخاب بهترین پاوربانک بازار باید چه کرد؟ برای رفع این مشکل بهترین پاوربانک های 2020 را به شما معرفی خواهیم کرد. با تکراتو همراه باشید.

 منبع: 

https://techrato.com/2020/02/19/best-2020-power-banks/



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تفاوت بین بازاریابی و فروش
همانطور که می دانید بخش بازاریابی و دسته فروش دو رکن اصلی کمپانی ها هستند که نقش بسزایی در موفقیت و شکست آنها برعهده دارند. اما مسئله ای که گاهی در محل پیشه و حتی در پیرامون آکادمیک نیز با آن مواجه هستیم این است که وظایف تقسیم بازاریابی و فروش باهم اشتباه گرفته می شوند و این چشمداشت ایجاد می شود که کارشناسان بازاریابی و فروش به جای پشتیبانی از هم، وظایف یکدیگر را پوشش دهند.
در این مقاله قصد داریم به طور ساده تفاوتهای “بازاریابی و فروش” را بیان کنیم. در اینجا بازاریابی دربرگیرنده بازاریابی دیجیتال و هر گونه سایر از بازاریابی می شود.

پس از مطالعه این نوشتار انتظار می رود با وظایف و عملکرد متفاوت این دو تقسیم آشنا شویم و بتوانیم وظایف آنها را از هم تفکیک کنیم.

آگاهی از تفاوت میان بازاریابی و فروش مسئله ی مهمی است زیرا ترکیب هنرمندانه و ریزبین بازاریابی و فروش برای رشد موفقیت آمیز یک کسب و کار امری حیاتی است. در واقع بازاریابی پروسه سامانه مند برنامه ریزی، اجرا و مهار کار و جنبش هایی در سوداگری است که خریداران و فروشندگان را به هم پیوند می دهد و فروش تراکنش میانی دو شخص است در جایی که خریدار، کالا یا خدماتی (ملموس یا غیرملموس) را در قبال تبادل پول، اخذ می کند.

تعیین طیف گستره کار و جنبش های فروشِ خدمات و کالا، ارتباط با مشتری، پیش بینی نیازهای آینده و داشتن استراتژی برای مواجهه با آن دربایستن در روابط طولانی مدت، روش و نقطه نظر بازاریابی است اما مطابقت دادن نیازهای مشتری با محصولات حال حاضر شرکت، روش بخش فروش است. فلذا افق بازاریابی وسیعتر از افق قبل روی فروش است.

به بیان ساده تر فروش فرآیندی اختصار مدت و مشتری محور است درحالیکه بازاریابی فرآیندی بلند مدت ومحصول محور می باشد. فروش در پی اجابت دربایستن های شرکت و بازاریابی به دنبال برآوردن نیاز مشتری است.

تمرکز در بازاریابی بر کلیت پهنه ترویج و پیشبرد، سلسله تامین، بها محصولات و خدمات، ایجاد مایحتاج و خواسته های مشتریان بوسیله کالا و خدماتی است که سازمان ارائه می دهد، ولی تمرکز اصلی بخش فروش برآورده کردن میزان فروش هدفگذاری شده است.
همانطور که اشاره شد بها گذاری به عهده یکتا بازاریابی است در حالیکه توجیه آن برای مشتریان بدست تیم فروش اتمام می پذیرد.
آنالیز بازار، کانالهای توزیع، خدمات و کالاهای رقابتی، استراتژی های بها گذاری، تعقیب فرآیند فروش، میزان سهم از بازار و بودجه بندی جزو فرآیند بازاریابی است.

تحقیقات بازار، تبلیغات، روابط عمومی، خدمات و رضایت مشتریان پهنه فعالیت بازاریابی است اما این پهنه در فروش به ترغیب کردن مشتری برای خرید کالاهای تولید شده برای به برآورده ساختن نیازهایش محدود می گردد. معمولا بازاریابی، پاسخ سوال چگونه می توانیم به مشتری برسیم و پیوستگی طولانی با وی استوار کنیم را بیان می دارد اما فروش، منظور نهایی بازاریابی است.

differences between marketing and salesساخت هویت برند که با پاسخ دادن مایحتاج مرتبط است از وظایف مهم بازاریابی به آمار می رود اما فروش ارتباطی بر هویت برند، روابط بلندمدت و مکرر ندارد. فروش استراتژی دید نیازها به طریق هایی فرصت طلبانه و شخصی است که بوسیله تعاملات انسانی توسط می آید پس به ذکر ساده فروش دید احتیاج در زمان صحیح است، درحالیکه هدف پایانی بازایابی ایجاد علاقه به محصول و خلق مشتریان خفته است.

در ک تفاوت میانی بازاریابی و فروش مهم است زیرا ترکیب هنرمندانه و ریزبین بازاریابی و فروش برای رشد موفقیت آمیز یک کسب و کار حیاتی است.

فرق بین بازاریابی و فروش در ایران

فعالیت های بازاریابی شامل تحقیقات مصرف کنند برای مشخص تشکیل نیازهای مشتریان، توسعه محصول به معنی طراحی و ابداع محصولات که نیازهای حال آماده و آینده را پوشش دهند، تبلیغ محصولات برای افزایش هشدار و ساخت برند، قیمت گذاری محصولات و خدمات برای به بیشینه رساندن درآمد می باشد.

از سوی دیگر تکاپو های فروش بر تبدیل مشتریان خفته به مشتریان بالفعل تمرکز دارد. در راستی تیم فروش اغلب به طور سر راست درگیر تعامل با مشتریان احتمالی برای ترغیب آنها به خرید محصولات می گردد. وانگهی بازاریابی رغبت به تمرکز به عمده مخاطبان (یا هر موضوعی در اینباره) دارد در حالیکه فروش علاقمند به تمرکز بر بستگی شخصی و یا در گروه های حقیر با مشتریان احتمالی دارد. به همین انگیزه است که معمولا فرآیند فروش را یک فرآیند یک به یک و بازاریابی را فرآیند یک به کل تعریف می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نوکیا و X PRIZE Foundation رقابت ترغیب‌کننده جهانی و جدیدی را معرفی کردند که روش‌های کاملا جدیدی برای نظارت، دسترسی و بهبود سلامت مشتری به ارمغان می‌آورد.


نوکیا و X PRIZE Foundation امروز شروع رقابت Nokia Sensing X CHALLENGE را اعلام کردند. این رقابت جهانی ۲/۲۵ میلیون دلاری برای ایجاد انگیزه در توسعه نسل جدید فناوری‌های حسی و حسگرهای تشخیص سلامت است که می‌تواند کیفیت، دقت و سهولت در نظارت بر سلامت افراد را به میزان زیادی ارتقا دهد. پیشرفت‌ها در این فناوری‌ها به اشخاص قدرت می‌دهد تا بدون زحمت بر اطلاعات سلامت خود در لحظه نظارت داشته و آنها را جمع‌آوری کنند. در نتیجه دسترسی راحت به اطلاعات حیاتی در هر زمان و مکانی که به آنها نیاز دارند برای مشتری و تأمین‌کنندگان بهداشت و درمان میسر می‌شود.


این معرفی توسط پیتر اچ.دیامندیس، رییس و مدیر ارشد اجرایی X PRIZE Foundation و دکتر هانری تیری، مدیر و معاون اجرایی و مأمور ارشد فناوری نوکیا، در طی سخنرانی‌های آنها در اجلاس همگرایی WLSA در ساندیگو کالیفرنیا صورت گرفت.

دکتر دیامندیس گفت: «مشارکت با نوکیا یک اقتضای بدیهی برای این رقابت است. فناوری‌های حسی تشخیص سلامت که به هوش مصنوعی، آزمایشگاه روی یک تراشه، تصویربرداری دیجیتال تجهیز شده‌اند، به صورت تصاعدی در حال پیشرفت هستند و در نهایت با تلفن همراه شما یکپارچه می‌شوند. ما به توسعه حسگرها و فناوری تشخیص حسی بیش از مدیریت بیماری‌ها و در حوزه‌هایی مانند سلامت عمومی و تناسب اندام نیاز داریم.»
وی افزود: « Nokia Sensing X CHALLENGE نوآوری‌های بنیادینی در فناوری‌های تشخیص حسی و حسگرهای سلامت به ارمغان خواهد آورد و زمینه را برای انتخاب بهتر در زمان، مکان و شیوه‌ دریافت مراقبت‌های سلامتِ اشخاص آماده می‌کند. در نهایت، بهداشت و درمان راحت‌تر، ارزان‌تر و قابل دسترس‌تر برای مشتریان سراسر جهان از طریق این راهکارهای یکپارچه سلامت دیجیتال خواهد بود.»

عدم بهره‌وری و هزینه نهایی نظام بهداشت و درمان آمریکا (و نظام‌های بهداشت و درمان در سراسر جهان) طی سال‌های زیادی معضل بزرگ سیاسی و اجتماعی بوده است. در امریکا سالانه بیش از ۲ هزارمیلیارد دلار صرف بهداشت و درمان می‌شود که به اندازه ۱۵ درصد از ارزش کل تولیدات داخلی کشور است. حسگرهای تشخیص سلامت ظرفیت توسعه این گرایش را دارند. استفاده مشتریان از راهکارهای تشخیص حسی و حسگرها این پتانسیل را دارد که دریافت خدمات بهداشت و درمان و هم چنین کاهش هزینه‌ها به سود سلامت بیماران و تأمین‌کنندگان را بهبود، توسعه و سهولت ببخشد.

دکتر تیری در این مورد گفت: «نوکیا در سطوح بسیار متفاوتی در ابتکارات آزاد فعالیت دارد. این نوع “چالش بزرگ” نه تنها یک روش متفاوت از ایجاد پیشرفتِ قابل توجه در دوره‌ای کوتاه مدت است، بلکه روشی است که می‌تواند در ایجاد اکوسیستم کلی نیز سودمند باشد. این رقابت به ما امکان می‌دهد تا پتانسیل کامل موبایل‌های حسی را شناسایی کرده و پیشرفت‌هایی در فناوری‌های مبتنی بر حس ایجاد کنیم که نقش اصلی در تحول زندگی میلیاردها نفر از مردم سراسر دنیا بازی می‌کنند.

رقابت Nokia Sensing X CHALLENGE سه سری رقابت خواهد بود که در سه سال آینده ادامه خواهد داشت. هر رقابت سه مرحله دارد: ثبت نام، داوری ابتدایی و داوری نهایی. برندگان هر رقابت تیم‌هایی خواهند بود که بهترین درجه از فناوری را ارائه دهند که توسط هیئت داورانی بی‌طرف و متشکل از کارشناسان صنایع مختلف تشخیص داده می‌شود.

این طور پیش‌بینی می‌شود که راهکارهای ایجاد شده به عنوان بخشی از Nokia Sensing X CHALLENGE ممکن است به عنوان قسمتی از تلاش گروهی جایزه ۱۰ میلیون دلاری Qualcomm Tricorder X PRIZE را نیز از آن خود کند. این رقابت در نمایشگاه CES 2012 طی سخنرانی دکتر پاول جاکوبز، رییس و مدیر ارشد اجرایی مشترک Qualcomm Incorporated وQualcomm Foundation Chair اعلام شد. هدف از رقابت جهانی Qualcomm Tricorder X PRIZE تولید گوشی‌های موبایلی است که به مشتریان امکان ‌دهد تا دسترسی به بهداشت و درمان از طریق موبایل‌هایشان امکان‌پذیر شود. Nokia Sensing X CHALLENGE و Qualcomm Tricorder X PRIZE به ایجاد اکوسیستمی از مبتکران و فناوری‌های ابتکاری کمک خواهد کرد که صنعت بهداشت و درمان را دوباره خلق می‌کند و هزینه مشتریان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد Nokia Sensing X CHALLENGE به وب‌سایت nokiasensingxchallenge.org مراجعه کنید

منبع: 

https://itresan.com/247/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d9%88-x-prize-foundation/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

من را دست کم نگیر!

دسته‌بندی دوربین‌های دیجیتال در دو گروه فشرده (کامپکت) و DSLR با ظهور نسل جدیدی موسوم به میکرو سه چهارم‌ها دستخوش تغییر شد. این خانواده جدید که بدعتی در دوربین‌های دیجیتال آغاز کرد ویژگی‌های جالبی دارد که نه می‌توان آن را یک اِس‌اِل‌آر نامید و نه کامپکت. ساختار بدون آینه، قابلیت تعویض لنز و از همه مهم‌تر حسگری بزرگ در قلب دوربین باعث شده تا آن را میکرو سه چهارم خطاب کنند. در واقع این گروه جدید جثه‌ای در اندازه یک کامپکت ولی سنسور و کارایی کم و بیش نزدیک به DSLRها دارند.
در این مجال فرصتی به ما دست داد تا یک نمونه از این دوربین‌ها را از سری آلفا سازنده ژاپنی یعنی سونی با شماره مدل NEX-C3 در اختیار داشته باشیم و آن را از نزدیک برایتان بررسی کنیم. پس لطفا تا انتهای این مقاله با آی‌تی رسان همراه باشید.

طراحی: جمع و جور



پیش از هر چیز طراحی این دوربین که قصد دارد تا برخلاف ظاهر کامپکتش در مقام یک اِس‌اِل‌آر ظاهر شود جالب توجه است. بدنه کاملا از پلی‌کربنات با کیفیتی مرغوب ساخته شده و در لبه بالایی آن از استیل با رنگ نقره‌ای استفاده گردیده که در نمای جلویی این لبه نشان سونی در سمت چپ و علامت آلفا آن سو تر در سمت راست به چشم می‌خورد که تعلق NEX-C3 به سری حرفه‌ای سازنده را اعلام می‌دارد. همچنین در جلوی این لبه نقره‌ای دو شیار کوچک با حروف L و R محل میکروفون‌های محصول را نشان می‌دهند.

در لبه بالایی دستگاه کلید شاتر با حلقه‌ای به دور آن که وظیفه خاموش و روشن کردن دوربین، دکمه پخش و همچنین ورودی مخصوص فلاش یا میکروفون جانبی (البته از نوع کفشک Hot Shoe نیست) وجود دارند. لازم به توضیح است که روی این دوربین از فلاش درونی استفاده نشده ولی با این ورودی امکان اتصال فلاش خارجی البته با تنوعی محدود از سونی وجود دارد. پشت NEX-C3 نیز دکمه اختصاصی ضبط فیلم، یک کلید چرخنده گرد با عملکردهای متفاوت و دو دکمه دیگر نیز قرار گرفته‌اند. در کل سونی سعی کرده تا بدنه را خلوت نگاه دارد که از این لحاظ تعداد کلیدها روی بدنه کم و مناسب به نظر می‌رسد. در لبه چپی دوربین پورت‌های میکرو یو‌اس‌بی نسخه ۲/۰ و HDMI تعبیه شده‌اند. در زیر نیز جایگاه پیچ سه پایه و ورودی کارت‌حافظه دیده می‌شوند. NEX-C3 از دو نوع کارت SD و Memory Stick Pro Duo پشتیبانی می‌کند که در نوع خود جالب توجه است.
سعی سونی در ارگونومیک طراحی کردن این محصول مشهود است؛ طوری که در جلوی بدنه از برآمدگی و ساختار نسبتا زبر به همراه پلاستیک نرم در پشت دوربین برای محل قرارگیری انگشت شست بهره گرفته شده تا دست‌گیری و کارکرد آن هرچه آسان‌تر شود. با این حال نباید به خیال جثه کامپکت این دوربین آن را با یک دست نگه دارید، زیرا به دلیل ظرافت بدنه و بزرگی لنز این امر کمی مشکل می‌شود (البته اگر از لنز بزرگ استفاده کنید).

نمایشگر: مشکی عمیق؟!

نمایشگر ۳ اینچی NEX-C3 از نوع LCD با تکنولوژی TruBlack و وضوح ۹۲۱۶۰۰ پیکسلی ساخته شده که بنا به ادعای سونی رنگ‌های مشکی عمیقی را به تصویر می‌کشد. با این حال اگرچه این LCD رنگ‌ها و در نتیجه کیفیت جذابی را برای عکس‌های گرفته شده به نمایش می‌گذارد ولی عمق رنگ مشکی آن چندان هم بالا نیست. زاویه دید امیدوارکننده است و از سویی با قابلیت حرکت ۴۵ درجه‌ای رو به پایین و ۸۰ درجه به سمت بالای نمایشگر کار با آن در شرایط مختلف سهل‌تر می‌شود. امکان تنظیم نور نمایشگر در سه حالت دستی، خودکار و هوای آفتابی وجود دارد. با تنظیم روشنایی روی حالت خودکار خوانایی تصویر در نور آفتاب نسبتا مطلوب بود.

حسگر، امکانات، عملکرد

مهم‌ترین و جالب‌ترین قسمت NEX-C3 مربوط به حسگر آن می‌شود که از نمونه‌ای بسیار بزرگ برای دوربین با چنین ابعادی استفاده شده است. سنسور ۱۵/۶×۲۳/۴ میلی‌متری از نوع APS-C به حساب می‌آید که تراشه BIONZ وظیفه پردازش تصاویر آن را برعهده دارد. این حسگر می‌تواند با حداکثر وضوح ۱۶/۲ مگاپیکسل و در هر دو مقیاس 3:2 و 16:9 عکسبرداری کند. همچنین بالاترین ابعاد عکس به ۳۲۶۴×۴۹۱۲ پیکسل می‌رسد. اگرچه دکمه چرخونک فیزیکی حالت‌های عکاسی همانند DSLRها روی دوربین وجود ندارد ولی این قابلیت به صورت نرم‌افزاری با کلید چرخنده گرد به همراه مودهای P/A/S/M و همچنین خودکار هوشمند، سوییپ پانوراما، سه‌بعدی، ضدتاری در حرکت و صحنه‌های مختلف از قبیل پرتره، منظره، ورزشی و غیره وجود دارد. البته لازم به ذکر است که در مود سه‌بعدی عکسبرداری این دوربین در واقع با سیستمی نرم‌افزاری و مجازی ابتکاری سونی انجام می‌شود که خروجی آن بر روی نمایشگرهای 3D قابل مشاهده است.
عملکرد دوربین در حالت خودکار نیز جالب توجه بود. در این مود شناسایی نور و نوع صحنه از قبیل نور کم، ماکرو و غیره به سرعت انجام می‌شد. همچنین یکی از افکت‌های جالب توجه پوسترسازی و عکاسی با حساسیت به یک رنگ خاص از قبیل قرمز، سبز، آبی و زرد است. در مود دستی امکان تنظیم سرعت شاتر از ۳۰ تا یک به چهارهزارم ثانیه، بالب و همچنین تعیین میزان گشودگی وجود دارد. سیستم مترینگ دوربین از مدل ۴۹ قسمتی لانه زنبوری، مرکزی و نقطه‌ای بهره می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های جالب راهنمای کاربر موجود روی دوربین است که نکات عکسبرداری را به زبانی ساده و البته فارسی نشان می‌دهد که کمک بزرگی به عکاسان کم‌تجربه محسوب می‌شود.

به همراه این دوربین دو نوع لنز درون جعبه قرار داده شده است (البته NEX-C3 در مدل تک لنزی هم وجود دارد). لنز اول با محدوده رقم گشودگی بین ۳/۵ تا ۵/۶ دارای فاصله کانونی ۱۸ تا ۵۵ است. این لنز بزرگنمایی اپتیکال به صورت مکانیکی توسط دست را فراهم می‌کند. لنز دوم نیز با عدد اِف ۲/۸ عکاسی واید را ممکن می‌سازد. یکی از امکانات جالب این دوربین قابلیت عکسبرداری HDR و خروجی فرمت RAW است که حین جستجو در منوهای دستگاه با آن برخوردم. در مود فیلمبرداری NEX-C3 توانایی ضبط فیلم در قالب MPEG-4 با سرعت ۲۹ فریم بر ثانیه و صدای استریو را دارد ولی سونی به وضوح ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل بسنده کرده تا کیفیت در حد HD باقی بماند. در نمونه کلیپ یک دقیقه‌ای که گرفتم حجمی حدود ۶۵ مگابایت پیدا کرد. فوکوس خودکار عملکرد نسبتا سریع و کم‌صدایی از خود به اجرا می‌گذارد و سرعت فریم‌ها نیز مناسب است. با این حال دو نکته در فیلمبرداری NEX-C3 برایم جالب و کمی عجیب بود. در نور کم البته بهتر است بگوییم معمولی نویز به وضوح قابل مشاهده است و همچنین حین نزدیک کردن دوربین به سوژه (حالت ماکرو) تنظیم فوکوس با مشکل روبرو می‌شد. البته با فشار دکمه شاتر اوضاع کمی بهتر به نظر می‌رسید ولی بهتر بود تا این عمل به صورت خودکار با دقت بالاتری انجام می‌گرفت.

سخن آخر
شاید ابتدای برخورد با این دوربین متوجه تمامی قابلیت‌های آن نشوید و آن را با یک کامپکت اشتباه بگیرید؛ اما سنسور بزرگ، جثه کوچک و کارایی آسان ویژگی‌هایی است که قطعا نظر را تغییر می‌دهد. در حقیقت NEX-C3 با کاربری ساده و کیفیت بالای عکاسی خود می‌تواند گزینه‌ای مطمئن و مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی از آماتور تا حتی حرفه‌ای به حساب آید که می‌تواند نیازهای گروه دوم را هم تا میزان زیادی برطرف کند. همچنین از سویی طرفداران پر و پا قرص DSLR نیز اگر گاهی از اندازه دوربین خود دلسرد می‌شوند می‌توانند به این محصول هم به عنوان جایگزینی مناسب فکر کنند.

منبع: 

https://itresan.com/265/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-sony-alpha-nex-c3-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%db%8c%e2%80%8c%d8%aa%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
چگونه بازاریابی و فروش تلفنی انجام دهیم؟

بازاریابی تلفنی را با انجام اصولی و درست آن توسط کارشناسان فروش به شکلی بهتر سپریدن دهیم. اگر چنین افرادی در سوداگری خویش داریم به این موارد اغلب پروا نماییم تا نتایج بازاریابی تلفنی را بهتر کنیم.
در هر تماس تلفنی، شما کمتر از ده ثانیه سررسید دارید در همان جملات نخست برای شنونده مشخص کنید که این تماس چه سودی برای او دارد و چرا به نفعش است که مکالمه را در بازاریابی تلفنیادامه دهد.
بر جملات ابتدایی در هر بازاریابی تلفنی به اندازه کافی اندیشه کنید و آن ها را یادداشت کنید و هر از برخی مواقع ایده ی بهتری به ذهنتان قبض آن ها را ویرایش کنید و از جملات جدید کاربرد کنید.
در بازاریابی تلفنی هیچ گاه از شخص مقابل نخواهید در ابتدای مکالمه تصمیم گیری کند، نخست مزایا را بگویید و شخص مقابل را به تدریج به سمت تصمیم گیری هدایت کنید.
همیشه به خاطر داشته باشید که در بازاریابی تلفنی مشتریان شما از سایرین نیز می توانند خرید کنند پس سعی کنید پیش از تماس مزایای با ارزش و جدا از رقبا را برای مشتری در عقیده بگیرید.
با سوالات هوشمندانه بازاریابی تلفنی در مشتری احساس ازآنش برپایی کنید. مثال: بیایید فرض کنیم شما فرآورده ما را خریداری کرده‌اید فکر می کنید چه مسائلی را از شما حل خواهد کرد؟
در بازاریابی تلفنی به مشتری چند رهنمود پیاپی ارائه ندهید، گزینه‌های بیشتر باعث خوف از خرید خواهد شد.
برای ادراک به این موضوع که رقیبان چه قیمتی رهنمود کرده اند، از او بپرسید در حال حاضر برای این مورد چقدر پرداخت می کند یا هزینه می کند؟
هیچگاه از رقیبان در بازاریابی تلفنی بدگویی نکنید و آن ها را پایین سوال نبرید. اطلاعات با ارزش به مشتری بدهید. خویش مشتری آن ها را ذیل سوال خواهند برد.
از اشخاص سومی برای اعتبار بخشیدن به کارتان بهره‌گیری کنید. مثلا: دیگران هم از این تعلیم ها استفاده کرده اند و فراتر از تصورشان فروش‌شان افزایش یافته است.
بدون هیچ نوع ترسی در بازاریابی تلفنی به مشتری رهنمود خرید بدهید. در این روش گمان کردن خرید خیلی بیشتر می شود.
نکاتی چند در بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

اعتراضات مشترکی که اغلب مشتریان مطرح می کنند را جمع آوری کنید و پاسخ های قانع کننده برای‌شان بیابید و در برخورد با مشتریان جدید متعلق به بهره‌گیری کنید.
با رقیبان‌تان تماس بگیرید و به عنوان مشتری با آن ها صحبت کنید و به دقت بررسی کنید که آنها چگونه با مشتری برخورد می‌کنند و به اعتراضات چگونه پاسخ می دهند. شاید از آن‌ها مطالبی بیاموزید که نقاط ناتوانی آنان را نیز رسیدگی کنید تا به مشتریان خود، خدمات بهتری بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کش مرورگر چیست؟

کَش‌های (Caches) مرورگر ، فایل‌های موقتی‌ای که در واقع کپی‌هایی از فایل‌های مرور شده قبلی مانند تصاویر هستند و در مرور سریع‌تر اینترنت به کاربر کمک می‌کنند. برای مثال، کش‌های تصاویر در حین مرور یک صفحه در کامپیوتر به صورت محلی (Local) ذخیره می‌شوند و زمانی که کاربر قصد مرور همان صفحه با همان تصاویر (یا یک صفحه دیگر با همان تصویر) را دارد، مرورگر فایل کش مربوط به آن تصویر را با استفاده از الگوریتم‌های مقایساتی پیدا کرده سپس به کاربر نشان می‌دهد. در این حالت، تصویری که بار قبل مشاهده شده است، برای بار دوم بارگیری (Download) نخواهد شد و بدین ترتیب سرعت مرور صفحات وب به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد.

 

ایجاد شدن فایل‌های زیاد کش برای یک برنامه خاص، باعث بروز مشکلات زیادی از جمله کندی و اختلال در عملکرد آن خواهد شد. در مرورگر کروم برای اینکه تجربه بهتری در زمینه وب‌‌گردی داشته باشید، فایل‌های کش زیادی ذخیره شده و این فرآیند ممکن است بعد از گذشت مدتی، شما را با مشکلات متعددی رو به رو کند. 

اگر از کروم به عنوان مرورگر پیش فرض خود در کامپیوتر استفاده می‌کنید، بهتر است هر از چند گاهی کش این برنامه را پاک کنید.

پاک کردن کش مرورگر تنها به مرورگر کروم اختصاص ندارد و در سایر مرورگرهای اینترنتی نیز می‌توان از طریق انجام روش‌های مشابه اطلاعات ذخیره شده در مرورگر را حذف کرد.

 

نحوه پاک کردن Cache در مرورگر گوگل کروم

روش اول:

از طریق روش‌های مختلفی می توان کش مرورگر گوگل کروم یا سایر مرورگرهای مشابه را پاک کرد.  

 

- ابتدا مرورگر گوگل کروم را اجرا کنید. حال از گوشه بالا - سمت راست منوی گوگل کروم را باز کنید. این کار را می‌توانید با استفاده از کلیدهای ترکیبی E + Alt نیز انجام دهید.

 

- در پنجره باز شده بر روی Settings (تنظیمات) کلیک کنید.

 

 پاک کردن کش مرورگر کروم, پاک کردن کش مرورگر

کَش‌ مرورگر فایل‌های موقتی‌ای که کپی‌هایی از فایل‌های مرور شده قبلی مانند تصاویر هستند

 

- به پایین صفحه بروید و بر روی advanced کلیک کنید.

 

- به قسمت Privacy (حریم خصوصی) رفته و بر روی Clear browsing data (حذف داده‌های مرور) کلیک کنید.

 

- حال پنجره‌ای با نام Clear browsing data باز خواهد شد.

 

 پاک کردن کش مرورگر کروم, پاک کردن کش مرورگر

آموزش پاک کردن کش مرورگر کروم

 

- در قسمت Time range می‌توانید بازه زمانی‌ای که کش‌ها در آن زمان ذخیره شده اند را انتخاب کنید. برای پاک کردن تمامی کش‌ها گزینه the beginning of time را انتخاب کنید.

 

- حال گزینه Cached images and files به معنای "فایل‌ها و تصاویر کش شده" را انتخاب کرده سپس بر روی Clear data کلیک کنید.

 

پس از اتمام فرایند پاک سازی، پنجره مربوطه بسته خواهد شد.

 

 پاک کردن کش مرورگر کروم, پاک کردن کش مرورگر

 ترفند پاک کردن کش مرورگر

 

روش دوم:

- کروم را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.

 

- برنامه را باز کرده و بر روی آیکون سه نقطه که در بخش بالایی رابط موجود بوده، کلیک کنید.

بر روی More tools و سپس clear browsing data کلیک کنید.

 

- در صفحه باز شده، Time Range را بر روی حالت All Time قرار دهید.

دقت کنید تنها تیک گزینه Cached images and files فعال باشد.

 

- بر روی دکمه آبی رنگ CLEAR DATA کلیک کنید.

با طی این مراحل، تمامی فایل‌های کش ایجاد شده در گوگل کروم، حذف شده و می‌توانید دوباره با سرعت بالا از این مرورگر استفاده کنید.

 

 پاک کردن کش مرورگر کروم, پاک کردن کش مرورگر

 پاک کردن کش مرورگر کروم در موبایل

 

حذف کش مرورگر کروم در اندروید : 

ابتدا مرورگر کروم را باز کنید و وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید.

 

از بخش Privacy گزینه Clear browsing data را انتخاب کنید.

 

در بخش اول شما انتخاب میکنید در چه بازه زمانی و در بخش پایین انتخاب میکنید چه مواری حذف شود.

Browsing History = حافظه جستجو (موارد سرچ شده و آدرس سایتها)

Cookies and site data = حافظه کوکی و اطلاعاتی که سایتها روی دیوایس شما ذخیره میکنند.

Cached images and files = تصاویر ذخیره شده روی دستگاه شما

Saved passwords = پسوردهای ذخیره شده

Autofill form data = اطلاعات فرم هایی که به صورت خودکار ذخیره شده است.

 

توجه: هیچ یک از موارد اطلاعات ضروری شما را پاک نمیکند و فقط اطلاعاتی که به صورت خودکار توسط گوگل کروم ذخیره میشوند را پاکسازی میکند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/chromebrowser-cache2-mobile.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یام‌رسان فیس‌بوک یک برنامهٔ کاربردی پیام‌رسانی (چت) از سوی شرکت فیس‌بوک برای تلفن‌های همراه است که ارتباط آوایی و نوشتاری را فراهم می‌کند. این پیام‌رسان این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا با دوستانش در فیس‌بوک چت و گفتگو کند. فیس بوک مسنجر (گاهی اوقات به عنوان مسنجر مخفی شده) یک برنامه پیام و پلت فرم است. 

اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک قابلیت‎های مخفی زیادی دارد که برای تبدیل به یک کاربر حرفه‎ای شدن شما باید از وجود آن‎ها خبر داشته باشید. 

 

برخی از ویژگی های این پیام رسان عبارتند از :

نمایش سریع پیغام ها

ارسال و دریافت سریع پیام ها با استفاده از دیتا

دریافت پیام های خود بدون باز کردن فیس بوک

گپ و گفتگو با گروه ها و برنامه ریزی گروهی

افزوده شدن استیکرز و شکلک های جدید

ارسال عکس بصورت خصوصی و محافظت شده

اشتراک گذاری مکان خود

برقراری تماس های رایگان، حتی با دوستان خود در دیگر کشورها.

نمایش دوستان انلاین خود در فیسبوک

 

آموزش استفاده از مسنجر فیسبوک, ترفندهای فیسبوک مسنجر

فیس بوک مسنجر یک برنامه پیام و پلت فرم است 

 

کار با مسنجر فیس‎بوک:

برای شروع کار باید اطلاعات حساب فیسبوک خود را وارد کنید.

اگر حساب فیسبوک ندارید می توانید با استفاده از شماره تلفن همراه خود ثبت نام کنید.

 

برای برقراری تماس صوتی رایگان کافی است برروی آیکون تلفن , مقابل مخاطب موردنظر خود کلیک کنید.

 

برای برقراری تماس تصویری رایگان برروی آیکون دوربین کلیک کنید.

 

برای تشکیل گروه با دوستان خود کافی است از سربرگ ایجاد گروه , دوستان خود را انتخاب کنید. پس از این کار بر روی گزینه Create Group  کلیک کنید.

 

برای ایجاد گفتگوهای امن (رمزنگاری دوطرفه) , ابتدا از منو نرم افزار گزینه Secret Conversation را فعال کنید.

 

حال در هنگام شروع یک گفتگو آیکون قفلی را در بالای صفحه , سمت راست مشاهده خواهید کرد.

 

برای شروع یک گفتگوی امن برروی آیکون قفل کلیک کنید.پس از انجام این کار صفحه گفتگو به رنگ مشکی تغییر خواهد کرد. با فعال کردن این گزینه حتی می توانید برای گفتگوهای خود زمان تخریب خودکار تعیین کنید.

 

آموزش استفاده از مسنجر فیسبوک, ترفندهای فیسبوک مسنجر

 ترفندهای مخفی مسنجر فیسبوک

 

چند ترفند جالب و کاربردی فیسبوک مسنجر: 

ساخت چت ‎بات مخصوص به خود : 

هما‌ن‌ گونه که اشاره شد ظاهرا مسنجر فیسبوک رمز و رازهای زیادی دارد که ممکن است تاکنون به چشم شما نخورده باشند؛ اگر در آخرین نسخه اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک جستجو کنید، با دسته بندی جدیدی به نام «بات ها و تجارت ها – Bots and Businesses» مواجه خواهید شد و فیسبوک نیز رسما با راه‌ اندازی یک پلتفرم توسعه‌ چت‌ بات و یک Bot Store به این رقابت وارد شده است اما چت‌ بات چیست؟

 

ظاهرا آینده‌ ما با چت‌ بات‌ها (Chat Bot) گره خورده است و به زبان ساده چت‌ بات ها نرم‌ افزار هایی است که با آن ها چت می کنیم تا کاری را برایمان به انجام برسانند یا این که خود را با آن ها سرگرم نماییم؛ به عنوان مثال یک چت‌ بات از یک شرکت هواپیمایی مطرح، در بستر پلتفرم مسنجر فیسبوک به شما می‌ گوید که پروازتان تاخیر داشته است و در واقع به نوعی می توان ادعا کرد که چت بات‌ها وظیفه‌ انتقال اطلاعات به ما را انجام می‌ دهند.

 

حال اگر شما نیز تمایل به ساخت چت بات برای صفحه خود را دارید تنها کافیست با مراجعه به تنظیمات صفحه و سپس بخش Messaging، گزینه Response Assistant را انتخاب و در ادامه روی گزینه‎ ارسال پاسخ‎ های فوری (Send Instant Replies برای هر فردی که به صفحه‎ شما پیام ارسال می‎ کند) کلیک کنید؛ هم چنین در این قسمت امکان تعیین تنظیمات ارسال پیام وجود دارد.

 

آموزش استفاده از مسنجر فیسبوک, ترفندهای فیسبوک مسنجر

اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک قابلیت‎های مخفی زیادی دارد 

 

به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید :

مسنجر تنها ابزاری برای پیام دادن نیست. شما حتی می‌توانید با آنها بازی انجام دهید. البته انتظار بازی‌هایی با گرافیک و گیم پلی بالا را نداشته باشید. اما این بازی‌ها جذاب هستند و از بازی کردن آنها لذت خواهید برد. بعضی از این بازی‌ها به راحتی و به کمک یک ایموجی فعال می‌شوند. اگر به عنوان مثال یک ایموجی توپ فوتبال یا توپ بسکتبال برای دوست خود ارسال کنید و سپس روی توپ ضربه بزنید، صفحه بازی باز خواهد شد.

 

همچنین به وسیله آخرین نسخه مسنجر قادر خواهید بود دوستان خود را مستقیما و از داخل منوی بازی به مبارزه دعوت کنید. روی گزینه «More» در قسمت پایین سمت راست ضربه زده و سپس گزینه «Game» را زده و بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. حریف شما قادر خواهد بود امتیاز شما را ببیند و می‌تواند انتخاب کند می‌خواهد با شما بازی کند و یا خیر. بازی های زیادی در این مسنجر در دسترس هستند، از بازی های معروفی مثل «Pac Man» و «Snake» گرفته تا بازی‌هایی مثل بسکتبال.

درست در کنار آیکون بازی می توانید Location را پیدا کنید، پس اگر می‌خواهید موقعیت مکانی خود را با مخاطب خود به اشتراک بگذارید می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

آموزش استفاده از مسنجر فیسبوک, ترفندهای فیسبوک مسنجر

 آموزش استفاده از مسنجر فیسبوک

 

آهنگ به اشتراک بگذارید :

گاهی اوقات کلمات برای القای حس شما کافی نیستند، پس برای مخاطبین خود آهنگ ارسال کنید. برای انجام این کار زمانی که در یک چت هستید دکمه‌ی … را از سمت راست منو انتخاب کنید، اپلیکیشن Spotify را نصب نموده و با استفاده از فیسبوک وارد آن شوید. سپس دوباره همان دکمه‌ی … را لمس کرده و گزینه‌ی Spotify را انتخاب کنید. آهنگی که می‌خواهید را پیدا کرده، آن را لمس نموده و گزینه‌ی Send را بزنید.

 

جعبه پیام مخفی در فیس‌بوک وجود دارد :

گاهی اوقات پیش‌ میاید که فیس‌بوک پیام‌ها را به داخل پوشه‌ای دور از چشم کاربر هدایت می‌کند. در واقع می‌توان گفت که این جعبه پیام مخفی در فیس‌بوک نقش پوشه اسپم‌ها را در سرویس‌های ایمیل ایفا می‌کند، گاهی اوقات نیز ممکن است پیام‌هایی از دوستان یا صفحه‌هایی که آنها را لایک کرده‌اید به این پوشه هدایت شود.

 

برای دسترسی به محتوای این پوشه در نسخه تحت وب فیس‌بوک به قسمت Messages در بالای صفحه رفته و بر روی گزینه Message Requests کلیک کنید، در اینجا با انتخاب قسمت See filtered requests به محتوای این پوشه مخفی دسترسی پیدا می‌کنید. اگر هم از کاربران موبایل فیس‌بوک هستید مسنجر را باز کرده و وارد قسمت Settings شوید، سپس بر روی گزینه People ضرب‌ انگشت کرده و گزینه Message Requests را انتخاب کنید و به قسمت See filtered requests برای دسترسی به پیام‌هایی که دور از چشم شما در این قسمت قرار گرفته‌اند بروید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/learn-facebook2-messenger.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()