نوشته شده توسط : ساحل

این ایام اینستاگرام یکتا از دوست داشتنی ترین شبکه های اجتماعی دنیا مخصوصا توی ایران به حساب میاد. با فیلتر شدن تلگرام، اینستاگرام محبوبیت اکثریت پیدا کرده و به همین دلیل هر کجا که مخاطبان زیادی در اون کار و جنبش داشته باشند بهترین فضا برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل تاسیس کسب و کار جدیدی محسوب میشه. در این مقاله 15 شیوه تضمینی افزایش فالوور اینستاگرام رو شناسایی کردیم.

همانطور که میدانید ارزش هر کسب و کاری در اینستاگرام وابستگی به شمار تعقیب کنندگانش داره. پس فالوور در اینستاگرام از ارزش زیادی برخورداره. قصد ما در این مقاله فالوورهای واقعی و علاقه مند به کسب و کارتون هست الی با استفاده از اینستاگرام به کامیابی کسب پیشه خودتون کمک کنید.

پیشنهاد: میتونید برای فهم بهتر کاربرد سئو در اینستاگرام، مقاله تاثیرات اینستاگرام در سئو چگونه است رو مطالعه کنید.

چرا نباید به پیگیری فالوور فیک اینستاگرام بریم؟
افرادی که فکر میکنند با خرید فالوور فیک اینستاگرام میتونن یک شبه اعتبار فوقانی کسب کنند، تنها فکر میکنند که اینطوره و راستی برعکس این قضیه رو نشون میده.

الان هر کسی میدونه که پیجی که مثلا ۱۰ هزار فالوور داره باید کمینه ۲ هزار لایک برای هر پستش داشته باشه. ولی پیج هایی که فالوور میخرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی کمتر از این مقدار هست. همین دلیل کافیه الی اعتبار پیج شما ناچیز بشه و کسان زیادی متوجه بشن که پیج شما قابل اعتماد نیست.

پس همونطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به اصطلاح فالوور خریدن باعث لطمه زدن به برند و کسب و کار شما توی اینستاگرام میشه. بدبختانه شوربختانه کسب و کارهای ابهت از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام خودشون بهره‌گیری می کنند ولی آگاهی ندارند بعدها با دستای خودشون قراره کسب و کاری که دارند رو منهدم کنند.

در پیوستگی یک سری نکات و ترفندها رو براتون روشنگری میدیم که با رعایت اونها در اینستاگرام، میتونید به راحتی گواه افزایش چشمگیر فالوورهای واقعی خودتون باشید و از داشتن فالوورهای بسیار پیجی که دارید لذت ببرید.

1.محتوای خوب فرآوری کنید
به طور نمونه شما یک فروشنده، جهانگرد و یا عکاس هستید. در هر صورت فرقی نمیکنه، برای اینکه تعداد تعقیب کنندگان شما در اینستاگرام زیاد بشه، نخست باید محتوای نکوداشتن فرآوری کنید.

محتوای خوب چه گونه محتوایی هست؟ یعنی اینکه وقتی من به صفحه شما میام اونقدر از دید مطالب شما لذت ببرم که در نهایت شما رو فالو کنم. محتوای صفحه شما همون اطلاعاتی هست که قصد دارید به فالوورهای خودتون منتقل کنید.

محتوای هدفمند داشته باشید
برای شروع از خودتون بپرسید که دقیقا چیکار میکنید و هدفتون از افزایش فالوور در اینستاگرام چیه؟ برای کسب وکار خودتون؟ برای شهرت؟ یا برای آموزش؟

حالا که متوجه شدید که چه مطالبی میخواید توی اینستاگرام خودتون بزارید، استراتژی افزایش فالوور در اینستاگرام حتما اونها رو دسته بندی کنید. حتما هدف خودتون رو از پست گذاشتن در اینستاگرام مشخص کنید.

اینکه چه پست هایی میخواید منتشر کنید؛ هنری، محصولات تولیدی، عکسایی از زندگی روزمره ی خودتون، سروده ها خودتون… یا اینکه در نظر دارید برای سوداگری و یا بیزنس خودتون عکس ها منتشر کنید. فلذا در اینجا اولین گام تعیین هدف شماست.

محتوا رو تخصصی تر کنید
صفحه شما باید برای کاربر مفید و کاربردی باشه تا اون رو فالو کنه. اگه صفحه اینستاگرام شما یک صفحه کاری هست، باید بر پای بست، تخصص شما تکاپو کنه.

برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید به شکلی خودتون را کارآزموده نشون بدید که کسان به صفحه شما اعتماد کنند. لازمه متخصص بودن هم این هست که اطلاعات شما در زمینه تخصصی که دارید خیلی بالا باشه و کوشش کنید دائم اطلاعاتتون رو به روز نگه دارید. این جستار در ارتباط با همه کسب و کارها صدق میکنه. تعمیرات خودرو، عکاسی و یا مدلینگ.

تنها کافیه که نیاز افراد مختلف رو معرفی کنید و پاسخ اونها رو توی صفحه خودتون بزارید. به راستی هرچه صفحه شما تخصصی تر باشه، اغلب شما رو به همدیگه شناسایی میکنند.

سبک شخصی داشته باشید
به این موضوع توجه داشته باشید که برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید محتوای جذاب داشته باشید لغایت کاربر تفاوت و مزیت شما رو حس کنه، ولی محتوای جذاب در اینستاگرام خیلی زیاده. بعد در این شلوغی باید سعی کنید متفاوت باشید.

یک سخیف شخصی برای ارائه مطالب خودتون پیدا کنید، سبکی که تنها و تنها متعلق به شما باشه و همانند اون توی هیچ صفحه دیگه ای پیدا نشه.

این سبک شخصی میتونه به کارگیری یک رنگ خاص، کلمات اختصاصی شما، عکس های خاص و یا شیوه گفتگو کردن شما با فالوورهایی که دارید باشه. این سخیف شخصی در برندسازی شما هم خیلی تاثیرگذاره و هویت صفحه شما رو شکل میده.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کوالکام، سامسونگ و هواوی، سه تا از بزرگترین سازندگان چیپست دنیا، موافقت خود را برای پشتیبانی از استاندارد MPEG-5 Essential Video Coding یا EVC اعلام کردند. این سه شرکت پتنت‌های مرتبط با این استاندارد را تحت قوانین لایسنس FRAND ارایه خواهند کرد.

استاندارد EVC دارای یک نسخه پایه رایگان و چندین بهبود متنوع اختیاری است که دریافت لایسنس آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌ای از طرف شرکت‌ها خواهد داشت. این استاندارد، بالاترین میزان فشرده‌سازی و بیشترین کارآیی را برای ویدیوهای 4K تضمین می‌کند و کمک خواهد کرد تا توزیع‌ گسترده‌تری برای ویدیوهای 8K و محتواهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ارایه شود.

در حال‌حاضر، EVC می‌تواند کیفیت ویدیوهای قدیمی‌تر H.264 را با میزان فشرده‌سازی ۳۱ درصد همچنان حفظ کند. این درصد، تقریبا نزدیک به چیزی است که H.265 ارایه می‌کند و قابلیت‌های لایسنس‌دار آن می‌توانند سایز ویدیو را حتی بیشتر از این مقدار کاهش دهند.

EVC جایگزین استاندارد Versatile Video Coding یا همان H.266 خواهد شد. H.266 نسخه بعدی H.265 بوده که روی اسمارت‌فون‌ها (به‌ویژه برای ضبط ویدیوهای 4K و 8K) بسیار رایج است. مشکل H.266 این است که سازندگان گوشی‌های هوشمند برای استفاده از آن بر روی هر دستگاه مجبور به پرداخت هزینه‌ مشخصی هستند.

جایگزین دیگر H.266، استاندارد AV1 است که یک کدک متن باز رایگان است. در حال‌حاضر چیپست مدیاتک Dimensity 1000 و اکثر تلویزیون‌های OLED سامسونگ از آن پشتیبانی می‌کنند. اما تراشه‌های اگزینوس 990، اسنپ‌دراگون 865 و اپل A13 از آن پشتیبانی نمی‌کنند.

یوتیوب و نتفلیکس هم‌اکنون در حال تست پخش ویدیوهای AV1 هستند، اما از آنجاییکه کدگذاری نرم‌افزار معمولا فشار زیادی روی باتری گوشی وارد می‌کند، کد‌گذاری سخت‌افزار امری ضروری است. البته استاندارد AVIF هم وجود دارد که معادل AV1 برای عکس‌های با فرمت HEIF است که نشان می‌دهد این کدک فقط از ویدیوها پشتیبانی نمی‌کند.

 

 منبع: 
https://itresan.com/299850/%da%a9%d9%88%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%85%d8%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%88-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%af%da%a9-evc-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88/


:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سیری یا همان دستیار صوتی شرکت اپل، برای همگان مفید نیست. غیرفعال کردن این دستیار صوتی در آیفون و آیپد می‌تواند به دلایلی مانند مفید نبودن، استفاده ناخواسته از طریق کلید کناری و یا ادای ناخواسته عبارت «Hey Siri» باشد. در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم.

شیوه غیرفعال کردن سیری در آیفون و آیپد

غیرفعال کردن دستیار صوتی اپل می‌تواند در چندین گام ساده میسر شود. ابتدا باید اپلیکیشن «Settings» را بر روی آیفون و یا آیپد خود اجرا کرده و سپس گزینه «Siri & Search» را لمس کنید.

غیرفعال کردن سیری در آیفون

در اینجا باید کلید تغییر وضعیت کنار گزینه‌های زیر را لمس کرده تا بتوانید ویژگی‌های مدنظر خود را غیرفعال کنید. این گزینه به ترتیب به شرح زیر هستند:

  • گوش دادن به عبارت «Hey Siri».
  • فشار دادن کلید کناری جهت فعال شدن سیری.
  • اجازه به سیری در حین قفل بودن دستگاه (فقط برای مواقعی که قصد غیرفعال کردن سیری در صفحه قفل را دارید).

غیرفعال کردن سیری در آیفون

هنگامی‌که دو گزینه اول را غیرفعال کردید، در ادامه پیغامی در مقابل شما ظاهر می‌شود که از شما در رابطه با غیرفعال کردن سیری سؤال می‌پرسد. در اینجا باید گزینه «Turn Off Siri» را لمس کنید.

غیرفعال کردن سیری در آیفون

حال می‌بینید که دستیار صوتی سیری بر روی آیفون و یا آیپد شما غیرفعال شده است.

غیرفعال کردن پیشنهادات سیری

در ابتدا، سیری تحت عنوان یک دستیار صوتی در آیفون و آیپد شروع به کار کرد، اما در چند سال گذشته، نقش این دستیار صوتی روزبه‌روز پررنگ‌تر شده است. امروزه سیری در تمامی قابلیت‌های پیشنهاد هوشمند آیفون و آیپد نقش دارد.

از پیشنهادات اپلیکیشن‌ها در کادر جست‌و‌جو گرفته تا اعلان‌های هوشمند در صفحه قفل (چیزی که می‌تواند کاملا آزاردهنده باشد)، همه چیز در پشت صحنه توسط سیری مدیریت می‌شود. البته نباید نگران باشید، زیرا می‌توان این موارد را نیز از طریق اپلیکیشن «Settings» و بخش «Siri & Search»، غیرفعال کرد.

در این بخش باید به سمت پایین حرکت کرده تا بتوانید قسمت «Siri Suggestions» را مشاهده کنید. سپس با لمس کلید تغییر وضعیت کنار “Suggestions In Search” ،”Suggestions In Look Up” و “Suggestions On Lock Screen” می‌توانید این گزینه‌ها را به حالت غیرفعال درآورید.

 منبع: 

https://itresan.com/299821/%d8%ba%db%8c%d8%b1%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%88-%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۱۰ طریق جدید بازاریابی
همه ما می‌دانیم هنگامی که محصولات جدید وارد بازار می‌شوند، به سادگی مورد استجابت مشتریان قرار نمی‌گیرند. در واقع در دنیای امروز ما با انبوهی از پیام‌های اینترنتی احاطه شده‌ایم که از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به ما مخابره می‌شود. بسیاری از این پیام‌ها در مورد محصولات جدید هستند که ما را از هستی خویش آگاه ساخته و برای خرید ترغیبمان می‌کنند. در ضمن اکثر روش‌های بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۶ متکی بر روش‌های تحلیلی و خلاقانه هستند که مایه افزایش ارزش فعالیت‌های بازاریابی شده‌اند. در ادامه با ۱۰ طریق جدید بازاریابی با رسپیناتک همراه باشید.

جستجو و تجارت الکترونیک نه تنها در گوگل، بلکه در فضای شبکه‌های اجتماعی همانند فیسبوک.
10 روش جدید بازاریابی
تصور کنید مشتریان شما بتوانند محصولات تولیدی‌تان را از راه یک برنامه کاربردی در فیس‌بوک سفارش دهند. این برنامه به آنها این امکان را می‌دهد که بدون مراجعه به سایت اصلی شما و هنگام چک کردن پیام‌های فیس‌بوکشان به محصولات باره نیاز خود دسترسی داشته و آنها را سفارش دهند. امکان فوق‌العاده دیگری که در فیس بوک هستی دارد برنامه مسنجر است. در واقع شما می‌توانید به وسیله مسنجر فیس‌بوک به مشتری‌ها دسترسی داشته و اطلاعیه‌های فوری و هر آنچه که آنها بیچارگی دارند را به گوششان برسانید.

اسنپ چت: تبلیغات با تاریخ انقضاء.
10 طریق جدید بازاریابی
اسنپ چت به عنوان برنامه‌ای جدید در دنیای شبکه‌های اجتماعی طوفانی به پا کرد. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد لغایت محتوای عکسی و فیلم با سایرین به اشتراک بگذارند. لغایت به امروز شاید کمتر شرکتی از این نرم انگیزه ها به منظور بازاریابی استفاده کرده باشد؛ ولی قطعا در سال ۲۰۱۶ بسیاری از شرکت‌ها برای استفاده از اسنپ چت داوطلب می‌شوند. برتری این برنامه آن است که با فرآوری و به اشتراک‌گذاری ویدئو مایه می‌شود مشتریان بتوانند تجربه‌ای واقعی‌تر از بهره‌گیری فرآورده به دست آورند.

ارتباط با مخاطبان به وسیله فیلم‌های در زمان حال.
از آنجایی که امروزه استفاده از تلفن به اتفاق افزایش پیدا کرده است، فیلم‌های تبلیغاتی کوتاهی هم هر روزه در حال افزایش می‌باشد. فیلم‌های تبلیغاتی می‌بایستی با دیگر سیاست‌های بازاریابی یکپارچه شده و به همراه یکدیگر عرضه شوند. از آنجایی که امروز تمام برندها از روش‌های یکسانی برای تبلیغات بهره‌گیری می‌کنند، ویدئوها می‌توانند تنوعی ار در این مقوله به وجود بیاورند و در نتیجه مشتریان را به سمت بازارهای محصولات جذب نمایند. دو برنامه کاربردی به نام‌های Meerkat و periscope، در این زمینه پر‌کاربرد هستند.

تبلیغات به وسیله اینستاگرام
10 طریق جدید بازاریابی
یکی از ۱۰ شیوه جدید بازاریابی، تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد. اینستاگرام مشهور آشنا برای تمام مشتریان و صاحبان کسب و کار می‌باشد. این برنامه کاربردی می‌تواند پرقدرت‌ترین آلت شما جهت بهره‌گیری در دنیای بازاریابی باشد. علاوه بر روش‌های مجانی برای به کارگیری اینستاگرام امروز، روش‌های پولی هم برای تبلیغات در اینستاگرام هستی دارد که توسط صفحه‌های پر مخاطب سپریدن می‌شود. این برنامه کاربردی نه فقط دوست داشتنی کل مشتریان بلکه دوست داشتنی تمام تولید‌کنندگان هم هست. این نرم انگیزه ها قابلیت‌های جدیدی همچون اضافه کردن ویدئوهای ۳۰ ثانیه‌ای را هم فراهم کرده است.

تبلیغات طبق هر کلیک، نقشی تعیین‌کننده در دنیای آینده بازاریابی اینترنتی.
به منظور شناخته شدن برندتان می‌بایست کمی هوشمندانه‌تر عمل کنید. یکی از راه‌های هوشمند عمل کردن در این زمینه استفاده از تبلیغات هدفمند است. در دنیای امروز اکثر شرکت‌های موفق تبلیغاتشان را متناسب با مشتری‌ها سفارشی‌سازی می‌کنند و در نتیجه احتمال کلیک خوردن تبلیغات زیاد افزایش می‌یابد. علت این موضوع هم کاملا مشخص است، انگاشت کنید در گذشته تنها یک پیام تبلیغاتی برای انبوهی از مصرف‌کنندگان فرستاده می‌شد و در نتیجه تنها تعداد کمی از آنها مورد پاسخ پیمان می‌گرفت. اما امروز با برگزیدن بازار هدفمند برای تبلیغات برای هر گروه خاصی از مشتریان طبق پیش‌بینی‌های سپریدن شده از علایق آنها، تبلیغات خاصی در نظر گرفته شده و ارسال می‌شود.

تبلیغات Pay-Per-Click، آینده بازاریابی اینترنتی.
10 شیوه جدید بازاریابی
تبلیغات Pay-Per-Click، به این معناست که بازاریابان با کلیک هر مشتری داده‌های مربوط به آن مشتری را استخراج نمایند و سپس این اطلاعات را تحلیل کرده و برای هر مشتری دقیقا مطابق با علایق و خواسته‌هایش تبلیغات کنند. قبل از این ما در مورد تبلیغات گروهی گفتگو کردیم، اما مقصودمان در این مطلب ارائه تبلیغات انفرادی است به صورتی که برای هر مشتری به صورت جداگانه تبلیغات اختصاصی ارسال شود.

ادغام دست موزه بازاریابی اینترنتی با سبک حیات سالم.
با هستی پیشرفت روز‌افزون ابزارهای دیجیتالی، امروزه افراد به پیگیری سبک‌های حیات تندرست هستند و سعی می‌کنند خودسالاری خویش را در این گویه افزایش دهند. به صورتی که پیش‌بینی می‌شود بعدها هم از افزار دیجیتال مارکتینگ به منظور درمان سبک زندگی سالم خویش اغلب بهره‌گیری نمایند.

بازاریابان اینترنتی می‌توانند از این فرصت استفاده نمایند و از روش‌های بر پایه حیات سالم برای تبلیغات خود استفاده کنند لغایت به امروز بعضی از برندهای معتبر از این فرصت استفاده کرده‌اند و برآیند اینکه امتیازاتی عاید آنها شده است. اپل طی مشارکت با شرکت نایک نوعی برنامه کاربردی را گسترش دیتا است. این برنامه HealthKit نام دارد و کاربران می‌توانند برنامه‌های روزانه خود را در این برنامه وارد کرده و آنرا تعقیب نمایند. بسیاری ایده‌های دیگر هم در این گویه وجود خواهد داشت که می‌تواند کارایی به‌سزایی در شناخته شدن کسب و کار شما داشته باشد.

یکی سایر از ۱۰ روش جدید بازاریابی این است که فرمان دهید مشتریان بازاریاب شما باشند.
حتما برای شما هم پیش آمده که اثناء رایزنی برای خرید محصولی،شرکت آوش تکرهنمود دوستانتان برای شما از تمامی موارد مهم‌تر و قابل اعتماد‌تر بوده است. از آنجایی که شما شناخت کافی از رفقا خود دارید پیشنهاد‌های آنها برای شما مقبول واقع خواهد شد. حال امروزه بازاریابان از این سوژه به نکویی باخبرند و کوشش می‌کنند از نظرات دیگران برای ترغیب شما به خرید کاربرد نمایند. به راستی امروز موج جدیدی از کامنت‌های کاربران در مسیر است که user generated content خوانده می‌شود. این گونه کامنت‌ها با کامنت‌های سایر متفاوت هستند و نوعی محتوای با ارزش برای صاحبان صنایع مسحوب می‌شوند.

مایکروسافت در سنه ۲۰۱۴ این روش را اجرا کرد و کامیابی بزرگی هم نصیبش شد. در این پروژه شرکت مایکروسافت از مشتریانی که گوشی Microsoft Lumia را کاربرد کرده بودند آهنگ الی کلیپ‌هایی کوتاهی از نحو به کارگیری این گوشی را منتشر سازند. تصور کنید سایر مشتریان مایکروسافت هم‌سن‌ و‌ سال‌های خویش را در حین به کارگیری گوشی تماشا کرده و برآیند اینکه آنها به این فرآورده علاقه‌مند می‌شدند.

به کارگیری کانال‌های omni
شاید شما با شنیدن اسم کانال‌های omni، کمی شگفت زده شده باشید. اگر این واژه را در گوگل هم سرچ نمایید، پاسخ‌های متفاوتی گرفتن خواهید کرد، حال ما تعریف SearhcCIO را از این کلمه برای شما ذکر می‌کنیم. این واژه به معنای این است که مشتری از چند کانال به شما و محصولاتتان دسترسی داشته باشد. هدف از چند کاناله، راه‌های دسترسی مشتری به شماست که می‌تواند از طرق، تلفن همراه، فروشگاه‌های آنلاین، پی سی، تلفن و یا حتی به چهره فیزیکی و در فروشگاه باشد.
مزیت استفاده از روش‌های چند کاناله این است که می‌توانید از اطلاعات ثبت شده در وب سایتتان در مورد مشتریان برای بازاریابی‌های حضوری کاربرد نمایید. به طور نمونه کمپانی دیزنی از این کانال‌ها به صورت زیاد خلاقانه کاربرد کرده است.

هنگامی که کسان وارد محوطه پارک می‌شوند تمام جاذبه ها به به اتفاق توضیحاتی ناچیز و فضا آنها برای بازدیدکنندگان ارسال می‌شود. در مراحل بعدی هم در هر شرایطی راهنمایی‌های لازم به چهره الکترونیکی و از طریق تلفن همراه در کمر بستن افراد پیمان خواهد گرفت. در کنار همگی این موارد بروشورها و کتابچه‌هایی که به صورت فیزیکی در برگزیدن بازدید‌کنندگان قرار خواهد گرفت لغایت بتوانند به راحتی برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند. از کوچک‌ترین جزییات پارک لغایت مکان هتل‌ها و رستوارن‌ها هم باخبر شوند.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شیوع ویروس کرونا، معیشت صاحبان مشاغل مختلف را تحت‌تأثیر قرار داده است. خدمات غذا و تاکسی‌های اینترنتی ازجمله مشاغلی بودند که در این زمان ضرر زیادی دیدند. برای جبران مشکلات اقتصادی در سطح جامعه و بهبود آن، دولت نیز دست به کار شده و با ابلاغ طرح خرید اعتباری اضطراری، سعی کرده از کسانی حمایت کند که بیش از بقیه دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند. براساس این طرح، دومیلیون تومان وام در قالب اعتبار خرید از همه‌ی مراکز خرید و فروشگاه‌های سراسر کشور به افراد واجد شرایط تخصیص می‎یابد.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی، در همین زمینه با ارسال نامه‌ای به محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشنهاد داده با ارائه‌ی فهرست رانندگان واجد شرایط به وزارت تعاون که امرارمعاش آن‌ها بیشتر ازطریق این شرکت تأمین می‌شود، هر‌چه‌سریع‌تر اعتبار مذکور به رانندگان تپسی اختصاص داده شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی تپسی، منشی‌پور در نامه‌ی خود نوشته است:

بخش عمده‌ی حمل‌و‌نقل درون‌شهری با خودروهای شخصی برعهده‌ی تاکسی‌های آنلاین است و فقط تعداد رانندگان ثبت‌نام‌شده‌ی تپسی در تهران، از کل تعداد تاکسی‌های ایران بیشتر است. نظر به این واقعیت و درصورت شمول رانندگان محترم تاکسی‌های زرد در این طرح، تخصیص این اعتبار به رانندگان تپسی به طریق اولی حائز اهمیت می‌باشد.

درصورت موافقت دولت با این پیشنهاد، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی هم می‌توانند علاوه‌بر رانندگان اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌ها، از بسته حمایتی مزبور بهره‌مند شوند. هومن دمیرچی، مدیر عملیات تپسی، با اشاره به پیشنهاد تپسی، تعداد پنج‌هزار سفیر این شرکت را برای دریافت تسهیلات به بنیاد علوی معرفی کرده است. وی در توضیح بیشتر می‌گوید:

به‌منظور حمایت مالی از رانندگانی که به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا درآمدشان کاهش یافته است، با کمک بنیاد علوی، دومیلیون تومان وام به سفیران تپسی پرداخت می‌شود. علاوه‌بر‌این، تپسی به سفیرانی که به کووید 19 مبتلا شده‌اند و به‌دلیل بیماری امکان کار و فعالیت نداشته‌اند، وام پرداخت می‌کند.

به‌گفته‌ی دمیرچی، این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و با بازپرداخت ۲۴ ماهه به رانندگان فعال تپسی در سراسر کشور ازطریق بانک سینا پرداخت می‌شود. تپسی تلاش می‌کند میزان سهمیه‌ی بنزین تاکسی‌های اینترنتی را نیز افزایش دهد و در‌این‌زمینه نیز به دولت درخواست داده است. دمیرچی می‌گوید:

در‌حال‌حاضر به همت شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، قرار شده وسایل حمل‌ونقل اینترنتی که در بخش حمل‌ونقل کالا نیز فعالیت می‌کنند و روزانه حداقل ۲۰ مسیر پیمایشی برای جابه‌جایی کالا انجام می‌دهند، ۲۰ درصد سهمیه تشویقی به‌صورت اعتباری دریافت کنند. ما همچنان در حال مذاکره هستیم تا شرایط دریافت این سهمیه‌ی تشویقی در شرایط فعلی تسهیل شود. همچنین پیشنهاد داده‌ایم با‌توجه‌به شرایط فعلی درآمدی رانندگان، سهمیه بنزین هفت لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به ۱۰ لیتر افزایش یابد.

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در ویندوز 10 دو نوع حساب اصلی برای کاربران وجود دارد: حساب کاربری استاندارد و Administrator. درحقیقت، حساب کاربری Administrator به کاربران امکان کنترل کامل سیستم را می‌دهد و بدین‌معنا است که کاربران می‌توانند همه‌ی تنظیمات را در سطح جهان تغییر دهند یا برنامه‌ها را نصب کنند. در حالت کلی، امکان انجام هر کاری در حساب کاربری Administrator برای کاربران وجود دارد. گفتنی است حساب کاربری استاندارد محدودتر است و کاربران می‌توانند با برنامه‌ها کار کنند؛ اما امکان نصب برنامه‌های جدید برایشان وجود ندارد. همچنین، امکان تغییر تنظیمات در حساب کاربری استاندارد وجود دارد؛ اما تنظیماتی تغییر‌پذیر هستند که روی سایر حساب‌ها تأثیری نگذاشته باشند. در این مقاله، قصد داریم روش تغییر حساب کاربری در ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

راهنمایی: اگر می‌خواهید حساب اصلی خود را به حساب کاربری استاندارد تبدیل کنید، بهتر است ابتدا حساب مدیر (Administrator) ایجاد و سپس از حساب جدید برای استانداردکردن حساب اصلی‌تان استفاده کنید.

روش تغییر حساب کاربری با تنظیمات

برای تغییر نوع حساب کاربری ازطریق تنظیمات، کافی ا‌ست مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. تنظیمات (Settings) را باز کنید.

۲. روی گزینه‌ی اکانت (Accounts) کلیک کنید.

۳. روی گزینه‌ی Family & Other Users کلیک کنید.

۴. در قسمت پایین بخش Your Family یا Other Users، حساب کاربری خود را انتخاب کنید.

۵. گزینه‌ی Change account Type را انتخاب کنید.

تغییر یوزر اکانت در ویندوز 10 - 1

۶. گزینه‌ی Administrator یا Standard User را انتخاب کنید.

تغییر یوزر اکانت در ویندوز 10 - 2

۷. روی گزینه‌ی تأیید (Ok) کلیک کنید.

پس از اتمام مراحل، کافی‌ است رایانه‌ی خود را مجددا راه‌اندازی کنید تا بتوانید از حساب کاربری جدید استفاده کنید.

روش تغییر حساب کاربری با User Accounts

برای تنظیم حساب کاربری در حالت استاندارد یا Administrator می‌توانید از بخش User Accounts هم استفاده کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. منو استارت (Start) را بازکنید.

۲. netplwiz را جست‌وجو کنید و روی بالاترین نتیجه‌ی به‌دست‌آمده به‌منظور بازکردن User Accounts کلیک کنید.

۳. اکانت مدنظرتان را انتخاب کنید که می‌خواهید آن را تغییر دهید.

۴. گزینه‌ی Properties را انتخاب کنید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/10/348345/how-to-change-windows-10-user-account-type/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام چیست ؟
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فیلم میباشد.

اینستاگرام بدست کوین سیستروم ( Kevin Systrom ) و مایک کریگر ( Mike Krieger ) در سال ۲۰۱۰ برای سیستم عامل ios ساخته شد. ورژن اندرویدی آن دو سال پس در آپریل ۲۰۱۲ عرضه شد. نسخه تحت وب آن در نوامبر ۲۰۱۲ با امکانات کمتر در برگزیدن کاربران پیمان گرفت و سپس در ماه آپریل 2016 برای سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه ای را عرضه شد.

 

 

این اپلیکیشن به کاربران اجازه میدهد که عکس و فیلم های خویش را به این سرویس آپلود کنند.آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تککاربران میتوانند این فایل ها را با فیلترهای متنوع اصلاح کرده و با تگ ها و اطلاعات مکانی آنها را تقسیم بندی نمایند. این عکس ها میتوانند به صورت عمومی و یا به چهره خصوصی برای برخی از کاربران به نمایش درآید. کاربران میتوانند با استفاده از هشتگ و موقعیت مکانی محتوای دیگر کاربران را جستجو کرده و عکس های دیگران را لایک کنند و با فالو کردن سایرین آنها را به تایم لاین خود اضافه کنند.

این سرویس به کاربران اجازه میداد که محتوای با فرمتی به اندازه یک در یک آپلود کنند ولی این محدودیت در سنه ۲۰۱۵ مختصر شد. همچنین این سرویس قابلیت پیام رسانی و پست کردن چندین عکس و فیلم در یک پست را اضافه کرد.

 

محبوبیت و میزان رشد
این اپلیکیشن پس از انتشار در سال ۲۰۱۰ خیلی تند محبوبیت فراوانی را در بین افراد پیدا کرد.

برای ادراک به شیوه رشد آن در بین کاربران به آمارگرفتن های توجه فرمایید : یک میلیون کاربر ثبت نامدار در پهنا دو ماه ، ده میلیون کاربر در یک سال ، ۸۰۰ میلیون کاربر فعال تا سپتامبر ۲۰۱۷ و یک میلیارد کاربر فعال در ژوئن 2018.

 

 

در آپریل ۲۰۱۲ فیسبوک این سرویس را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد.

تا اکتبر ۲۰۱۵ بیش از ۴۰ میلیارد عکس به این سرویس آپلود شده است.

با اینکه این سرویس توسط مخاطبان تحسین میشود ولی توسط خرده گیران به جهت ادعاهای سانسور و محتوای غیر اخلاقی که توسط کاربران آپلود شده است باره توبیخ واقع شده است.

 

 

 

تاریخچه اینستاگرام
اینستاگرام در سانفرانسیسکو زمانی که کوین و مایک روی پروژه عکاسی موبایل بوربن با امکانات وب تمرکز داشتند متولدشد و شروع به رشد کرد.

کلمه اینستاگرام از ترکیب دو واژه تلگرام و اینستنت کمرا ( instant camera ) یا دوربین فوری ساخته شده است.

در مارس ۲۰۱۵ کوین توانست ۵۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کند. اولین عکس در جولای سنه ۲۰۱۰ بدست کوین به اینستاگرام آپلود شد و آن عکس سگی در مکزیک بود و در آن از فیلتر x-pro2 استفاده شده بود.

در اکتبر ۲۰۱۰ به صورت رسمی اپلیکیشن اینستاگرام در آپ استور رونمایی شد.

در فوریه ۲۰۱۱ اینستاگرام سرمایه گذاری ۷ میلیون دلاری را جذب کرد.

در آپریل ۲۰۱۲ اینستاگرام برای اندروید منتشر شد که در کمتر یک روز بیشتر از یک میلیون بار دانلود شد.

در مارس ۲۰۱۲ روزنامه وال استریت گزارش عدل که اینستاگرام سرمایه گذار جدیدی جذب کرده که ارزش آن را به ۵۰۰ میلیون دلار رسانده است. در همان ماه فیسبوک ایستاگرام را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد و برنامه آن مدیریت مستقل اینستاگرام بود.

در نوامبر سال ۲۰۱۲ اینستاگرام نسخه وب خویش را عرضه کرد که به همگی افراد دستور میداد بدست مرورگر هایشان از اینستاگرام بهره‌گیری کننند. نسخه وب دارای محدودیت هایی بود که در سال ۲۰۱۳ نسخه به روز رسانی شده آن بعضی از آنها را کنار گذاشت.

در اکتبر ۲۰۱۳ کوین از انتشار اپلیکیشن نسخه ویندوز موبایلی تازه عدل و در نوامبر همان سال نسخه بتای آن عرضه و در آپریل سال ۲۰۱۶ آپدیت بزرگ آن از طریق رسید.

 

آپدیت های مهم اینستاگرام
نسخه اندروید دو آپدیت کبیر را دریافت کرده است:

اولین آپدیت در مارس ۲۰۱۴ رخداد افتاد : حجl اپلیکیشن نیم شد و با اغلب دستگاه های موبایل سازگارتر شد.

دومین آپدیت بزرگ آن در آپریل ۲۰۱۷ رویداد افتاد که نسخه آفلاین آن اضافه شد. در این نسخه فایل هایی که قبلا دانلود شده بودند بدون اتصال اینترنت در اپلیکیشن نمایش داده میشود. کاربران میتوانند عکس های سایرین را لایک کنند یا برای آن کامنت بنویسند ، افراد را آنفالو کنند یا در دایرکت پیام بفرستند که به محض آنلاین شدن تغییرات اعمال میشود.

در مارس ۲۰۱۶ اعلام شد که اینستاگرام الگوریتم های قدیمی خویش را تغییر داده و به سمت الگوریتم های جدید پیش میرود. این تغییرات اعتراضات گسترده ای را بدست کاربرانش به به اتفاق داشت. ولی اینستاگرام اظهار کرد که امکانات جدید به کاربران کمک میکند که پست های مورد علاقه شان را راحتتر پیدا کنند. با رشد اینستاگرام و کبیر شدن دایره تعاملات کاربران پیدا کردن پست های ویژه مشکل میشود و اینستاگرام با این کار میخواهد که هیچ پست مناسب شما از شما دور نماند.

در می ۲۰۱۶ اینستاگرام طراحی خود را تغییر داد و از تم ابلک برای اپلیکیشن خود بهره‌گیری کرد و طرح های آبسترک و آیکون زنگی را اضافه نمود.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در روزهای اخیر، اتمام زودهنگام حجم بسته اینترنتی اپراتورها طی تماس تصویری با پیام رسان سروش، حاشیه‌ساز شد؛ اما ماجرا از چه قرار بود و آیا اپراتورها در این خصوص مقصر بودند؟

اخیرا برخی از کاربران تلفن همراه در شبکه های اجتماعی مدعی شدند که بسته اینترنتی را از اپراتورها خریداری کردند که حجم این بسته‌ها طی دو تماس تصویری در پیام رسان داخلی سروش به اتمام رسیده است و بر خلاف چیزی که اپراتور به آنها وعده داده بود نتوانستند از بسته اینترنتی خود استفاده کنند. یکی از کاربران می‌گوید بسته اینترنتی با حجم بین الملل ۲.۵ گیگ و حجم داخلی ۵ گیگ خریداری کرده و حجم بین الملل بسته‌اش در دو تماس تصویری با پیام رسان سروش به پایان رسیده است.

دلیل اتمام زودهنگام حجم بسته اینترنتی

اما ماجرا از چه قرار بوده و آیا کم فروشی از سوی اپراتور صورت گرفته یا علت چیز دیگری بوده است؟ در بررسی‌هایی که انجام شد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این زمینه پاسخ‌گو بود، ظاهرا پیام رسان سروش باید یک سری پروتکل‌ها را برای قابلیت تماس تصویری خود رعایت می‌کرد و این پروتکل‌ها را به سازمان تنظیم مقررات اعلام می‌کرد که از پروتکل http یا https استفاده می‌کرده و سازمان تنظیم مقررات نیز مطابق با پروتکل مورد استفاده که جزو اینترنت داخلی محسوب می‌شده یا خیر، تعرفه را به اپراتورها ابلاغ می‌کرد.

به این ترتیب اپراتورها نیز بر اساس تعرفه داخلی، هزینه سرویس را محاسبه می‌کردند. اما متاسفانه این پروسه طی نشد؛ در واقع پیام رسان سروش از پروتکل‌هایی غیر از پروتکل‌های پیش فرض نظیر http و https در سرویس تماس تصویری خود استفاده کرد و به همین دلیل هزینه سرویس به صورت نیم بها (تعرفه محتوای داخلی) محاسبه نشد و همه اپراتورها آن را با تعرفه محتوای خارجی محاسبه کردند؛ هر چند که بعد از رسانه‌ای شدن این موضوع، مشکل حل شد.

همواره تعرفه تامین کنندگان محتوا به همان صورت که رگولاتوری به اپراتورها اعلام می‌کند، محاسبه می‌شود و اتمام زودهنگام حجم بسته اینترنتی کاربران معترض نیز به همین دلیل بوده است. در حقیقت مشکل اصلی عدم استفاده از پروتکل‌های پیش فرض و اعلام نشدن پروتکل مورد استفاده از سوی پیام رسان سروش به رگولاتوری بوده و اپراتورهای تلفن همراه در این رابطه مقصر نبوده‌اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نسل دهم پردازنده‌ های کامت لیک اینتل – Intel Comet Lake معرفی شد. در ادامه با ویژگی ها و قابلیت های تراشه های جدید Intel برای دسکتاپ‌ها آشنا شوید.

 

اینتل بعد از مدت‌ها انتظار کاربران، سرانجام دهمین نسل از پردازنده‌ های مخصوص کامپیوترهای دسکتاپ خود را معرفی کرد. محصولات این سری با نام Comet Lake شناخته شده و ساخت آن‌ها هنوز مبتنی بر فناوری  ۱۴ نانومتری Skylake است. برخلاف انتظار آن‌ها پیشرفت قابل توجهی از نظر توان پردازشی ندارند. با این حال مزیت نسل دهم پردازنده‌ های کامت لیک اینتل داشتن قیمت مناسب‌تر است.

معرفی نسل دهم پردازنده‌ های اینتل با رونمایی ۳۲ پردازنده جدید همراه شد. پایین‌ترین مدل‌ها از خانواده Celeron بوده و قدرتمندترین تراشه، از خانواده Core-i9، مدل ۱۰۹۰۰K است. با در نظر گرفتن تعداد تراشه‌های مخصوص دسکتاپ جدید، در این مطلب تنها به ویژگی‌های برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بیشتر پردازنده‌ها، در واقع محصولی کاملا متفاوت نبوده و تنها مدلی از یک پردازنده دیگر به شمار می‌روند. برای یک تراشه ممکن است چهار نسخه وجود داشته باشد؛ در کنار نسخه استاندارد و پایه، دیگر موارد با پسوندهای K ،KF و T شناخته می‌شوند.

شبیه به نسل‌های قبلی پردازنده‌ های Intel، منظور از حرف K و F به ترتیب آنلاک بودن و نداشتن پردازشگر گرافیکی یکپارچه (آنبورد) است. مصرف انرژی پردازنده‌های با پسوند T پایین‌تر است.

نسل دهم پردازنده‌ های کامت لیک اینتل

نگاهی به نسل دهم پردازنده‌ های کامت لیک اینتل

بررسی پردازنده‌ های کامت لیک اینتل را با بهترین محصول آغاز می‌کنیم. اکنون برای کامپیوترهای دسکتاپ کاربران عادی، قدرتمندترین تراشه شرکت اینتل Core i9-10900K محسوب می‌شود. این مدل به عنوان جانشین i9-9900K، مجهز به ۱۰ هسته و ۲۰ رشته است. فرکانس پایه هسته‌ها ۳.۷ گیگاهرتز بوده و تا ۵.۱ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند.

دو قابلیت Turbo Boost Max 3.0 و Thermal Velocity Boost توان پردازشی را در شرایط افزایش حجم فرآیند‌ها ارتقا می‌دهند. به لطف آن‌ها با وجود پایین نگه داشته شدن دما کمتر از ۷۰ درجه سانتیگراد، فرکانس کاری یک هسته مشخص از پردازنده، بالاتر از حد عادی می‌رود.

وضعیت هر یک از محصولات نسل دهم پردازنده‌ های اینتل تحت این فناوری‌ها متفاوت است. برای مدل ۱۰۹۰۰K، حین فعال‌سازی Turbo Boost Max 3.0 و Thermal Velocity Boost فرکانس به ترتیب تا ۵.۲ گیگاهرتز و ۵.۳ / ۴.۹ گیگاهرتز (پردازش چند فرآیندی / تک فرآیندی) افزایش پیدا می‌کند. در صورت فعال شدن توربو بوست برای همه هسته‌ها به صورت همزمان، سقف فرکانس کاری آن‌ها ۴.۸ گیگاهرتز می‌شود.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433259/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%af%d9%87%d9%85-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87%e2%80%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d9%84%db%8c%da%a9-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d9%84-comet-lake/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

• فرآوری و انتشار منظم پست:
نظم یکی از مهم ترین فاکتور های پیشرفت صفحه‌تان در اینستاگرام است. با تیم مدیریت پیج اینستاگرام ما گمان شما راحت است که یک روز در میانی و یا هر روز در ساعات مشخص – که در این ساعات پست های شما اغلب لایک می‌خورند – پست های جذاب و با کیفیت در صفحه‌تان بارگذاری شده و پیج شما همواره به روز خواهد بود.

• کپشن های مناسب:
دیگر نگران نوشتن کپشن های جذاب و گیرا نباشید، چون این مورد، تخصص تیم فرآوری محتوای ما است.

• برگزیدن بهترین هشتگ:
هر پست با توجه به محتوایی که دارد هشتگ های مرتبطی هم دارد؛ تیم ما همواره در حال پیدا کردن کلیدی ترین هشتگ‌ها برای پست‌هایتان هست تا بازدید بیشتری جذب کند.

• فرآوری و انتشار استوری:
این ایام اغلب کاربران برای اشتراک گذاری روزمرگی‌هایشان از استوری استفاده می‌کنند؛ پیام هایی که می‌خواهید استوری کنید را از طریق گذرگاه های ارتباطی به تیم مدیریت و فرآوری محتوای ما بفرستید تا با یک طراحی چیره دست و زیبا در پیج شما استوری شود. برای مثال رستوران هایی که موسیقی زنده دارند، معمولا از راه استوری به مخاطبانشان این سوژه را اعلام می‌کنند.

• ساخت تیزر تبلیغاتی:
تیزر تبلیغاتی به شما کمک خواهند کرد لغایت صفحه‌ای متفاوت و جذاب تر نسبت به سایر رقیبان خود داشته باشید.

مدیریت پیج اینستاگرام با طراحی گرافیکی رایگان
• طراحی گرافیکی رایگان:
اگر مدیریت پیج خویش را به تیم ما بسپارید می‌توانید طراحی مجانی هر گونه سفارش چاپی مثل کارت ویزیت، لیوان کاغذی، جعبه پیتزا و…. را از ما هدیه بگیرید.

• ارائه گزارش ماهیانه:
اگر سرتان شلوغ است و وقت چک کردن صفحه خود را ندارید نگران نباشید؛ هر ماه گزارشی از وضعیت کلی پیج دربرگیرنده تعداد پست و استوری ها، شمار لایک و کامنت و دیگر اطلاعات، خدمت شما ارائه می‌گردد تا با یک گزارش کامل از چگونگی صفحه کسب و کار خویش مطلع شوید.

• تبلیغ شما:
با پروا به بسته‌ای که برگزیدن می‌کنید تبلیغات شما در صفحات پربازدید که فالوور و تعامل بالایی دارند منتشر می‌شود.

• طراحی مسابقه:
مسابقات اینستاگرامی و کد تخفیف می‌توانند در زمان کم ترافیک شدیدی از فالوورها، لایک ها و کامنت ها در صفحه‌تان ایجاد کنند؛ با طراحی مسابقات هوشمندانه و مقرون به صرفه، سرعت رشد صفحه شما را بیشتر خواهیم کرد.

فعالیت در چهارچوب قوانین اینستاگرام:
تیم مدیریت پیج اینستاگرام  ادامه قوانین اینستاگرام و تغییرات آن را ذیل نظر دارد، برآیند اینکه همه فعالیت ها را در چهارچوب قوانین اینستاگرام سپریدن می‌دهد و پیج شما از مجازات هایی همانند بلاک شدن در امان می‌ماند.

ساخت بهترین پروفایل اینستاگرامی:
ما متناسب با موقعیت برند و پهنه کاری شما مناسب ترین پروفایل اینستاگرامی را برای شما برپایی خواهیم کرد. این کار دربرگیرنده گزینش نام کاربری مناسب، طراحی لوگو برای عکس پروفایل برند شما و نوشتن بیوی خوب است.

راه اندازی و معرفی کسب و کار در اینستاگرام گرد از بهترین طریق های بازاریابی آنلاین است،قیمت مدیریت اینستاگراماما این شغل نیازمند صبر و تخصص است. شما باید با آینده نگری شروع به کار و جنبش در اینستاگرام کنید و با تخصص کافی در گویه شناخت نیاز کاربران و فرآوری محتوای مناسب، کسب و کارتان را به سوی ترقی هدایت کنید. ولی اگر توانایی و یا وقت سپریدن این شغل را ندارید، صفحه تان را به ما بسپارید الی با صرف هزینه ای معقول از مزایای بی اندازه تیم  مستفیض شوید و با رشد منظم صفحه تان به درآمد های بالاتر برسید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سه روز قبل کالبدشکافی اولیه آیفون SE جدید نشان داد که درون این گوشی شباهت بسیاری زیادی به آیفون ۸ دارد. حال سایت iFixit هم نگاهی به درون آیفون SE انداخته و تمام قطعاتی که این گوشی از آیفون ۸ قرض گرفته را مشخص کرده است.

سایت iFixit در گزارش خود از آیفون SE جدید به عنوان «یک خرید خیلی خوب» یاد کرده و به امکان تعمیر آن با بسیاری از قطعات آیفون ۸ اشاره می کند. همچنین اضافه می‌کند که آیفون SE جدید به لطف بهره مندی از چیپست A13 بایونیک که در آیفون ۱۱ پرو به کار رفته، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیگر گوشی‌های همرده به ارمغان می‌آورد.

 

سایت یاد شده می‌گوید نسل اول آیفون SE هم از قطعات آیفون‌های قبلی استفاده می‌کرد و همین کار باعث شده بود تا علاوه بر کاهش ضایعات تولید برای اپل، تعویض کردن قطعات آن نیز به راحتی و با قیمت کمتری انجام شود. حال اپل این رویه را در آیفون SE جدید هم تکرار کرده است.

سایت iFixit در ادامه گزارش می‌نویسد که دوربین‌ها، اسلات سیمکارت، موتور Taptic و نمایشگر آیفون SE جدید (شامل میکروفون و سنسور مجاورت)، همگی با قطعات آیفون ۸ قابل تعویض هستند. البته تعویض نمایشگر سبب از دست رفتن فناوری True Tone می‌شود که البته اگر به ابزار مخصوص برنامه نویسی نمایشگر دسترسی داشته باشید، این مشکل برطرف خواهد شد.

دکمه هوم آیفون SE جدید و آیفون ۸ با هم فرق می‌کنند و بنابراین اگر نیاز به تعویض این قطعه وجود داشته باشد، امکان استفاده از دکمه آیفون قدیمی تر وجود ندارد و باید از دکمه اصلی استفاده کرد. البته می‌توان از دکمه‌های متفرقه که تاچ آیدی ندارند هم استفاده کرد و یا گوشی را به تعمیرکاران اپل سپرد.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سه روز قبل کالبدشکافی اولیه آیفون SE جدید نشان داد که درون این گوشی شباهت بسیاری زیادی به آیفون ۸ دارد. حال سایت iFixit هم نگاهی به درون آیفون SE انداخته و تمام قطعاتی که این گوشی از آیفون ۸ قرض گرفته را مشخص کرده است.

سایت iFixit در گزارش خود از آیفون SE جدید به عنوان «یک خرید خیلی خوب» یاد کرده و به امکان تعمیر آن با بسیاری از قطعات آیفون ۸ اشاره می کند. همچنین اضافه می‌کند که آیفون SE جدید به لطف بهره مندی از چیپست A13 بایونیک که در آیفون ۱۱ پرو به کار رفته، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیگر گوشی‌های همرده به ارمغان می‌آورد.

 

سایت یاد شده می‌گوید نسل اول آیفون SE هم از قطعات آیفون‌های قبلی استفاده می‌کرد و همین کار باعث شده بود تا علاوه بر کاهش ضایعات تولید برای اپل، تعویض کردن قطعات آن نیز به راحتی و با قیمت کمتری انجام شود. حال اپل این رویه را در آیفون SE جدید هم تکرار کرده است.

سایت iFixit در ادامه گزارش می‌نویسد که دوربین‌ها، اسلات سیمکارت، موتور Taptic و نمایشگر آیفون SE جدید (شامل میکروفون و سنسور مجاورت)، همگی با قطعات آیفون ۸ قابل تعویض هستند. البته تعویض نمایشگر سبب از دست رفتن فناوری True Tone می‌شود که البته اگر به ابزار مخصوص برنامه نویسی نمایشگر دسترسی داشته باشید، این مشکل برطرف خواهد شد.

دکمه هوم آیفون SE جدید و آیفون ۸ با هم فرق می‌کنند و بنابراین اگر نیاز به تعویض این قطعه وجود داشته باشد، امکان استفاده از دکمه آیفون قدیمی تر وجود ندارد و باید از دکمه اصلی استفاده کرد. البته می‌توان از دکمه‌های متفرقه که تاچ آیدی ندارند هم استفاده کرد و یا گوشی را به تعمیرکاران اپل سپرد.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()