نوشته شده توسط : ساحل

تجهیزات باره احتیاج برای تاسیس سیستم voip
زیر ساخت شبکه
خطوط آنالوگ
خط سیپ ترانک
گیت وی
تلفن آی پی
هدفون
سرور
اینترنت
۱- زیر ساخت شبکه
قبل از اینکه به اندیشه تاسیس سیستم تلفنی VOIP در گردآور یا سازمان خود باشید، می‌بایست پایین ساخت شبکه پسندیده داشته باشید. قصد از ذیل ساخت شبکه همان کابل کشی شبکه ای است.

معمولا در 80 درصد کمپانی ها این ذیل ساخت هستی دارد. اگر در سازمان خود وابستگی شبکه هستی دارد برای راه اندازی VOIP بیچارگی به کابل کشی مجدد نخواهید داشت و از همان بستر کنونی کاربرد می‌شود.

اگر در سیستم و مجموعه خویش پایین ساخت لازم را ندارید می‌توانید با کارشناسان ما در وابستگی باشید الی خرج و احتیاج های شما را بررسی کنند. روی لینک روبرو کلیک کنید: خدمات پسیو شبکه

۲- خطوط آنالوگ
خط آنالوگ همان خطهای شهری یا خطهای معمولی است که در حال آماده مورد کاربرد پیمان می‌گیرد. اگر خط شهری دارید و تصمیم به راه اندازی این سیستم تلفنی دارید، باید دستگاهی به نام گیت وی (gateway) تعبيه کنید الی بتواند سیگنال های آنالوگ شما را به دیجیتال و قابل فهم برای ویپ تبدیل کند.

حتما قبل از خرید هرگونه ساز و برگ برای این سیستم تلفنی با مشاورین ما یا شرکت های ارائه دهنده این خدمات رایزنی کنید.

نکته۱: اگر یک خط شهری دارید برای شما به صرفه نیست که از این خدمات بهره‌گیری کنید. بهتر است که شمار خطوط شما اغلب از یک شماره باشد الی بتوانید از کل امکانات این فناوری بهره‌مند شوید.

نکته۲: در حال حاضر جاسازی خطوط آنالوگ بسیار دشوار و غیر اقتصادی است. خطوط جدیدی به نام سیپ ترانک هستی دارند که هم از لحاظ خرج به صرفه هستند و هم مزایای زیاد زیادی دارند. برای نمونه شما با خرید یک خط سیپ ترانک و پرداخت هزینه یک خط می‌توانید صاحب ۱۰ خط همزمان شوید.

۳- خط سیپ ترانک
اگر خط شهری شما مختصر است و تصمیم به خرید خط دارید این خطوط مزایای ذیل را دارند:

با خرید این خطوط خرج سخت افزاری شما کم خواهد شد و نیازی به خرید دستگاه گیت وی برای راه اندازی ویپ نخواهید داشت.
با خرید این خطوط یک خط خریده ولی همهنگام چندین خط دارید.
این خطوط دردسرهای خط های شهری را ندارند و به راحتی می توانید آن را با خویش جابجا کنید.
۴- گیت وی
گیت وی دستگاهی است که اگر خط شهری داشته باشید برای تبدیل سیگنال آنالوگ به سیگنال قابل درک ویپ باید خریداری شود. هر دستگاه گیت وی با پروا به شمار خط شهری شما خریداری می‌شود. برای مثال اگر شما ۴ خط شهری دارید باید گیت وی ۴ پورت برای شما تعبيه شود. بها این دستگاه ها معمولا از ۳ میلیون تومان آغاز می‌شود.

۵- سرور
بعد از تعبيه موارد بالا بیچارگی به یک کیس رایانه داریم که ۲۴ ساعت بتواند صریح بماند و نرم اسباب ویژه ویپ روی آن نصب شود. این سیستم باید تنها متعلق به ویپ باشد و بهره‌گیری دیگری متعلق به نشود. مشخصات سخت افزاری سرور ویپ با توجه به میزان استفاده شما از امکانات ویپ مشخص می‍‌شود. ولی در کل با یک رم ۴ و هارد معمولی و یک سی پی یو ساده هم می‌توان این سیستم را تاسیس کرد.

۶- تلفن آی پی یا هدفون
این سیستم نیازمند تلفن هایی بر اساس آی پی است. چند نکته درباره تلفن ها:

شما می‌توانید بجای تلفن های رو میزی از هدفون استفاده کنید.
شما می‌توانید بجای تلفن یک نرم انگیزه ها روی گوشی های کارمندان نصب کنید و تلفن های خود را روی گوشی هر فرد اخذ کنید.
شما می‌توانید از ترکیبی از موارد بالا بهره‌گیری کرده و برای اشخاص خاص هدفون یا تلفن جاسازی و مابقی را روی گوشی به انها تلفن ارائه دهید. اینکار مایه تفریق خرج می‌شود.
اگر تلفن های ساده کهنه هم دارید نگران نباشید. با مشاورین ما تماس بگیرید لغایت مسیر حل های مختلفی به شما ارئه دهند.
۷- اینترنت
برعکس تصور خیلی از کسان این سیستم نیازی به وجود اینترنت ندارد.

فقط در برخی موارد خاص به اینترنت احتیاج داریم که حتی این سوژه هم نمی‌تواند جزئی از معایب ویپ باشد.

راه اندازی VOIP سیسکو چگونه است؟
با گسترش قابل توجه سیستم عامل های Open Source و در ضمن Linux Base، نرم انگیزه ها های متعددی در جهت گسترش پیوستگی تلفنی از راه اینترنت طراحی شده است. از مهمترین این سافت سوییچ ها می‌توان به سافت سوییچ Asterisk و سویچ نرم افزاری شرکت سیسکو اشاره کرد.

سیسکو یک کمپانی قدرتمند در دامنه ارائه و پشتیبانی تجهیزات شبکه به چهره سخت افزاری و نرم افزاری است. نصب و راه اندازی voip سیسکو با اسم CUCM یا ( Cisco Unified Call Manager ) شناخته می‌شود که معمولا یک نرم افزار است و بر روی سرور نصب می‌شود. این سیستم معمولا برای سازمان های کبیر نصب و تاسیس می‌شود.

نوعی سایر از سیستم VOIP سیسکو با اسم CME یا ( Call Manager Express ) است که برای سازمان های حقیر باره استفاده قرار می‌گیرد.

راه اندازی VOIP سیسکو نسبت به تاسیس سیستم تلفنی Asterisk به نظر می‌رسد یک سری محدودیت ها برای کاربران برپایی کند، چراکه VOIP سیسکو از پروتکول اختصاصی شرکت سیسکو بهره‌گیری می‌کند و تقریبا اکثر IP Phone های مورد بهره‌گیری تنها از این پروتکول حمایت می‌کنند.

بسیاری از روتر های شرکت سیسکو قابلیت راه اندازی VOIP را دارا می‌باشند. ولی به طور کلی استفاده از سافت سوییچ استریسک به مراتب بهتر است.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیرعامل فینووا، با بیان اینکه ماموریت فینووا به عنوان بازوی نوآوری بانک آینده توانمندسازای استارتاپ‌هایی است که در تلاش برای افزایش کیفیت زندگی مالی مردم هستند، از سرمایه‌گذاری روی استارتاپ قسطا خبر داد.

مریم‌نجفی، با اشاره به اهداف سرمایه‌گذاری روی استارتاپ قسطا گفت: «فینووا زیرمجموعه شرکت ارتباط فردا است که بازوی نوآوری بانک آینده است و ماموریت ما در فینووا توانمندسازی استارتاپ‌هایی است که با بکارگیری فناوری و راه‌حل‌های نوآورانه کیفیت زندگی مالی مردم را ارتقا می‌دهند.»

 
 

استارتاپ قسطا که موفق به جذب سرمایه از فینووا شده، یکی از بازیگران حوزه لندتک برای دسترسی آسان به منابع مالی است که فعالیت خود را از سال 97 در دانشگاه شریف آغاز کرده است.

 

تلاش بانک آینده در راستای تقویت اقتصاد نوآورانه

مدیرعامل فینووا در بخشی از توضیحات خود به مناسبت این سرمایه‌گذاری، با تاکید بر سیاست‌های کلان بانک آینده، گفت: «در راستای اهداف حمایتی به منظور توسعه نوآوری مالی، منابع خوبی به حوزه تسهیلات اختصاص داده شده است، به همین دلیل یکی از استراتژی‌های ما، تقویت کسب‌و‌کارهایی است که شرایط اعطای تسهیلات خرد را فراهم می‌کنند و می‌توانند در این شرایط اقتصادی کمک حال مردم باشند.»

مدیرعامل فینووا در ادامه به حوزه‌های فین‌تک که مورد تمایل این شرکت برای سرمایه‌گذاری است اشاره کرد و گفت: «در شرایطی قرار داریم که با رکود تورمی مواجه هستیم و عملا تمرکز روی استارتاپ‌هایی که خدماتی را در دسته لندتک و بعد از آن در حوزه اعتبار ارائه می‌کنند، برای فینووا جذاب است.»

او بااشاره به توانمندی‌های تیم قسطا در ادامه توضیحات خود گفت: «تیم قسطا نیز روی موضوع نوآوری، کاملا مسلط و توانمند است و این دلایل، سرمایه‌گذاری روی قسطا را برای فینووا جذاب کرده است. همچنین قسطا یکی از بازیگران اصلی حوزه لندتک است و می‌تواند این بخش را نیز در پورتفو فینووا تکمیل کند.»

او همچنین در بخش دیگری از توضیحات خود با اشاره به چرخه کامل خدمات قابل ارائه به کسب‌وکارهای نوپا در مجموعه فینووا گفت: «فینووا یک مرکز نوآوری با دپارتمان‌ها و بخش‌های مختلف است و به غیر از بحث فضای کار اشتراکی، در بخش سرمایه‌گذاری از مرحله بذری تا مراحل بعدی را پوشش می‌دهد.»

او همچنین با اشاره به اینکه فینووا می‌تواند، استارتاپ‌هایی که در مرحله ایده هستند را در آزمایشگاه فین‌تک فینووا پذیرش کند، گفت: «استارتاپ‌هایی که به مرحله بذری رسیده‌اند نیز می‌توانند وارد شتابدهنده فینووا شوند و پس از آن سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا است. در حال حاضر استارتاپ‌های ارزشمندی مانند اتاقک، وندار، لندو، پینکت و همراه‌کارت در سبد سرمایه‌گذاری فینووا قرار دارند.»

مدیرعامل قسطا: لازمه پیشرفت در مرحله تورمی تسهیلات است

محمدرضا آشتیانی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل قسطا با اشاره به وضعیت حوزه لندتک در کشور گفت: «طبق آمار رسمی 30 درصد افراد در کشور تا کنون هیچ نوع وامی دریافت نکرده‌اند و این نشان می‌دهد دسترسی به منابع مالی وضعیت مطلوبی ندارد. در حالی که لازمه پیشرفت در وضعیت تورمی اخذ تسهیلات است زیرا در این شرایط پس‌انداز عملا پاسخگو نیست.»

 

آشتیانی در ادامه با تاکید بر دستاوردهای فنی این شرکت گفت: «فرآیند اعتبارسنجی ما از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که باعث می‌شود اعتبارسنجی طی چندساعت انجام شود. مزیت بعدی قسطا سرعت و سهولت دریافت تسهیلات است که با حداقل مدارک و تضامین انجام می‌شود و از لحظه ورود مشتری به سایت تا زمانی که تسهیلات اختصاص داده شود به طور متوسط حدود 5 روز طول می‌کشد.»

مدیرعامل قسطا در ادامه با اشاره به موضوع قسطا کارت گفت: «مشتری تسهیلات را در قالب قسطاکارت دریافت می‌کند که در هر فروشگاه آنلاین و آفلاینی می‌توان از آن استفاده کرد. در این شرایط مشتری قیمت بهتری دریافت می‌کند ضمن اینکه یک سری حوزه‌های کالایی و خدماتی اساسا فروش آنلاین ندارند و قسطاکارت این مشکل را حل می‌کند.»

مدیرعامل قسطا در مورد تجربه همکاری با فینووا گفت: «فارغ از درک شرایط استارتاپی قسطا توسط فینووا، این دوره سرمایه‌گذاری علی‌رغم اعداد و ارقامی که داشت، خیلی سریع انجام شد. ضمن اینکه بانک آینده اکوسیستم خوبی را تشکیل داده که فینووا هم قسمتی از آن است و حضور در این اکوسیستم برای ما ارزشمند است.»

آشتیانی در ادامه با اشاره به چشم‌انداز این شرکت گفت: «یکی از اهداف این همکاری گسترش اعطای تسهیلات خرد برای خرید کالا است. در دنیا این موضوع از طریق کارت‌های اعتباری انجام می‌شود و عملا پشتیان مالی افراد کارت اعتباری است.»

 

او در ادامه توضیحات خود به بررسی تفاوت کارت اعتباری و تسهیلات، پرداخت و گفت: «تفاوت بزرگ کارت اعتباری با تسهیلات این است که اعتبار همواره در اختیار شما است و هر زمان که بخواهید می‌توان از آن استفاده کرد.»

به باور او چشم انداز قسطا، این است که بتوانیم اولین کارت اعتباری خصوصی ایران را ایجاد کنیم و من فکر می‌کنم این موضوع در هوش مالی افراد جامعه و کیفیت زندگی آنها اثر جدی خواهد گذاشت.»

فینووا (Finnova) به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از بازیگران اصلی در اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری کشور است. این مرکز خدمات خود را در چهار بخش فضای کار اشتراکی، سرمایه‌گذاری متمرکز بر حوزه فین‌تک، آزمایشگاه فین‌تک و مرکز شتابدهی ارایه می‌دهد.

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تحقق پوشش 80 درصدی دسترسی پهن باند ثابت خانوارها اصول حاکم بر حمایت از توسعه شبکه دسترسی فیبرنوری را ابلاغ کرد. در این مصوبه، خدمات خرده‌فروشی فیبر نوری از تعرفه‌گذاری معاف شده است؛ در واقع به نظر می‌رسد تلاش بر این بوده تا با ایجاد یک بازار رقابتی، انگیزه برای توسعه دسترسی به فیبر نوری افزایش یابد.

 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در 18 اردیبهشت ماه اصول حاکم بر حمایت از توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری را منتشر ساخت. اگرچه تاریخ تصویب آن به 26 دی ماه 1400 باز می‌گردد اما به تازگی ابلاغ شده و هدف از این مصوبه، تحقق پوشش 80 درصدی دسترسی خانوارها به شبکه فیبر نوری عنوان شده است.

ماده 5 این مصوبه به سیاست‌های نرخ‌گذاری پرداخته است که طبق آن، خدمات فیبر نوری از تعرفه‌گذاری معاف شده است:

 
 

«نرخ خدمات خرده‌فروشی از ابتدای سال 1401 تا پایان سال 1410 براساس شرایط بازار و عرضه و تقاضا خواهد بود.»

در تبصره این ماده آمده است که در صورت ارائه خدمت دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به صورت یک بسته ترکیبی با سایر خدمات ارتباطی شامل داده، صوت، پیامک ثابت یا همراه، کل خدمات بسته شامل نرخ‌گذاری نخواهد شد.

همچنین در همین ماده، سازمان رگولاتوری موظف شده است که تعرفه استفاده از داکت، میکروداکت و سابداکت شرکت مخابرات ایران را که پیش از این در مصوبه 230 کمیسیون مشخص شده بود، بازبینی و ظرف مدت یک ماه برای تصویب به کمیسیون ارائه کند. ارائه امکانات شرکت مخابرات ایران در اجرای شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به صورت قرارداد اجاره بلندمدت (IRU) نیز بلامانع شده است.

کاهش حق‌السهم دولت برای حمایت از توسعه فیبر نوری

آن طور که در ماده 4 این مصوبه آمده است، با توجه به طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه و رسیدن به نقطه سر به سر طرح‌های توسعه شبکه مبتنی بر فیبر نوری، مبلغ حق‌السهم دولت از درآمد ارائه خدمات مبتنی بر این فناوری از سال 1401 تا پایان سال 1408، یک دهم درصد تعیین شده است. گفتنی است شرط این محاسبه، تفکیک درآمد خدمات FTTP از سایر خدمات در صورت‌های مالی حسابرسی شده مورد تایید سازمان رگولاتوری عنوان شده است.

در بخش دیگر نیز آمده است که از ابتدای سال 1401 به شرطی که شرکت‌ها حساب‌های مالی عمده‌فروشی و خرده‌فروشی خود را تفکیک کنند، درآمد عمده‌فروشی خدمات مبتنی بر فیبر نوری مشمول حق‌السهم دولت نخواهد بود.

همچنین طبق بند 4 این ماده، دارنده پروانه برای استفاده از ظرفیت‌های زیرساختی به وزارت نیرو معرفی خواهد شد و می‌تواند در صورت وجود متقاضی حداقل 30 درصد ظرفیت شبکه‌ای که ایجاد کرده را به‌ صورت عمده‌فروشی واگذار کند.

توسعه خدمات فیبر نوری
 

در مصوبه ابلاغ شده همچنین آمده است که سازمان تنظیم مقررات موظف است ظرف مدت یک ماه، پیش‌نویس ضوابط فراخوان، احراز صلاحیت و تعیین دارنده پروانه این خدمات را برای تصویب به کمیسیون ارائه کند.

متقاضی دریافت این پروانه باید برنامه‌های خود برای پوشش خانوارها را در یک بازه زمانی حداکثر سه ساله تنظیم کند و در آن حداقل سرعت دسترسی، نحوه پوشش، برنامه زمان‌بندی اجرایی در هر شهر، حداقل و حداکثر ظرفیت قابل تخصیص به خدمات عمده‌‏فروشی، ظرفیت قابل ایجاد، حداقل پهنای باند قابل ارائه به هر کاربر، هزینه‌های سرمایه‌گذاری و عملیاتی و نحوه تامین سرمایه برای هر سال را مشخص کند.

گفتنی است طبق ماده 2 مصوبه اخیر، مبنای پوشش 80 درصدی خانوارها هر استان، کدپستی یا پلاک مورد تایید سازمان عنوان شده است. همچنین برای حداقل 10 درصد کاربران، امکان استفاده از خدمت دسترسی از طریق فیبر نوری با قابلیت حداقل سرعت یک گیگابیت بر ثانیه وجود داشته باشد.

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درباره حمایت از توسعه فیبر نوری را می‌توانید از اینجا دانلود و مشاهده کنید.

 منبع: 

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تیمی از توسعه‌دهندگان مالزیایی و اروپایی برنامه‌ای را طراحی کرده‌اند که هدف آن آماده‌سازی انسان‌ها برای مرگ است. در واقع این برنامه قصد دارد تا مرگ را از یک موضوع تابو جدا کند و آن را طبیعی جلوه دهد.

 

این برنامه که Bereev نام دارد، در وب‌سایت خود توضیح می‌دهد که هدف اصلی، تغییر اساسی و تکامل شیوه برخورد انسان‌ها با مرگ است. با این وجود، خدمات آن‌ها به سه دسته «خوداندیشی»، «جلسات گفتگو» و «آماده‌سازی» تقسیم می‌شود. در این دسته‌بندی‌ها ابتدا افراد از مرگ خودشان در آینده مطلع می‌شوند. سپس درباره ترس‌هایشان از مرگ با آن‌ها صحبت می‌شود و درنهایت مراحل آماده‌سازی توسط Bereev انجام خواهد شد.

برای ساخت این برنامه، پرسشنامه جذابی تحت عنوان Death Convo Game راه‌اندازی شده که در آن شرکت‌کنندگان باید به 31 سوال در مورد مرگ در تمام روزهای ماه پاسخ دهند.

 
 
مرگ
 

بازی و اپلیکیشن از طریق سوال‌های خود، پیش‌فرض‌های کاربران را درباره مرگ به چالش می‌کشند. کاربران مانند تصویر بالا هر روز با یک سوال جدید مواجه خواهند شد که دیدگاه آن‌ها درباره مرگ را مشخص می‌کند. به عنوان مثال، از جمله سوال‌های پرسشنامه می‌توان به «دوست دارید چگونه به یاد آورده شوید؟» یا «چه زمانی بیشتر احساس زنده بودن می کنید؟» اشاره کرد.

نحوه شکل‌گیری برنامه آماده‌سازی مرگ

بنیانگذار Bereev در وب‌سایت خود نحوه شکل‌گیری آن را به این صورت توضیح می‌دهد:

«همه چیز از چند سال پیش شروع شد، زمانی که مادربزرگم را در اثر یک حمله ناگهانی ذات‌الریه از دست دادم. پذیرش مرگ او بسیار سخت بود، زیرا به عنوان نقطه اتکا خانواده و منبعی از مهربانی و عشق شناخته می‌شد.»

مرگ
 

«ایزومی اینوئه»، بنیانگذار استارتاپ در ادامه توضیح می‌دهد که چهار ماه بعد، پدربزرگ خود را نیز به دلیل سرطان پاروتید مرحله 4 از دست داد. او در این اتفاقات متوجه شده که زمانی می‌توان با غم از دست دادن افراد کنار آمد که از قبل برای آن برنامه‌ریزی شده باشد. او توضیح می‌دهد که در آن زمان به این فکر افتاده است:

منبع: 

https://digiato.com/article/2022/05/09/the-app-that-prepares-you-for-death



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معرفی مجازی سازی یا virtualization
یکی از تکنولوژی هایی که در حال حاضر در دنیای تکنولوژی وجود دارد و از مهمترین و پر طرفدار ترین ها به حساب می آید مجازی سازی سرور و شبکه می باشد، بد نیست بدانید هر فناوری که پا به دنیای فناوری می گذارد اگر بخواهد جزء بهترین تکنولوژی و در همان سان پر طرفدار ترین باشد باید در خرج های آن شاهد کاهش و صرفه جویی باشیم در این مقاله به بررسی اینکه چگونه می طاقت با کمترین منابع سخت افزاری که در کمر بستن داریم بیشترین بهره‌گیری را ببریم با ما به اتفاق باشید.


تاریخچه مجازی سازی سرور و شبکه
این تکنولوژی از ابتدای مهندسی کامپیوتر و IT هستی داشته که با مرور سررسید گواه گسترش و شفا در آن هستیم از هنگامیکه دانش در کامپیوتر توانسته سرور های قدرتمند، برنامه های کاربردی، هارد دیسک ها و ... را در اندازه های کوچک یا کبیر فرآوری کند در همین امر سبب ارزش دار شدن دنیای مجازی و زندگی روزمره شده است.

در دنیای معاصر باید با انواع تکنیک ها یا روش های مجازی سازی بر اساس محصولاتی که کمپانی های مجازی سازی مشابه Citrix ، Oracle ، IBM، VMware، مایکرسافت و ... می سازند آشنایی داشته باشید.اما وجود نمونه های متعدد از نرم اسباب های مجازی ساز این کار را اندکی دشوار کرده ما در پیوسته به توضیح گونه ها مجازی سازی می پردازیم با ما به اتفاق باشید.

تاریخچه
تاریخچه این تکنولوژی تقریبا به اوایل سنه 1960 بر می گردد اما خوب است بدانید که لغایت اوایل سال 2000 خیلی از آن کاربرد نمی کردند این فناوری مدت زیادی است که ارائه شده ولی در چند دهه ماضی استفاده از آن مرسوم شد و پای خویش را به رایانش ابری نیز مفتوح کرد.

مجازی سازی

 

مجازی سازی یا در اصطلاح Virtualization چیست؟
مجازی سازی چیست؟ می تاب این گونه گفت که یک فناوری است به منظور صرفه جویی در منابع فیزیکی و با به کارگیری آن می توانیم با منابع خویش امکانات اکثریت را برپایی کنیم. برای تعریف کامل تری از مجازی سازی بهتر است اینگونه بگوییم که در این فناوری منابع موجود که ساختن شده از مشکل افزار مشابه رم و سی پی یو را به چند قسمت دسته می کنیم به این صورت که یک نمونه کوچک از مثال اولیه را خواهیم داشت.

به عنوان مثال اگر قصد داشته باشیم سروری را مجازی سازی نماییم به راستی از آن سرور اصلی چند نمونه کوچک سرور صحیح کرده ایم با همان قابلیت های سرور اولیه ولی اندک تر زیرا منابع محدود می شوند . اما به این نکته پروا کنید سروری را که خریداری می کنید باید مجازی سازی سرور را پشتیبانی کند.

سیستم Virtualization یک بستر برای به گذرگاه انداختن چند سیستم عامل روی یک سیستم می باشد که بیشتر سرور و رایانه است، با پیاده سازی آن روی بستر دشوار افزار این فرمان را به بستر نرم افزاری می دهید لغایت بتواند سیستم عامل ها یا برنامه های کاربردی خود را که در سیستم های جداگانه ای هستند اجرا کند به طور کلی یک سیستم واقعی را به چند سیستم مجازی در می آورد.

به تعریف دیگر مجازی سازی در واقع امثال ایجاد ماشین مجازی می باشد و مثل یک سرور یا کامپیوتر راستین عمل می کند و سیستم عاملی مجزا دارد در مجازی کردن مشکل انگیزه ها به دو مفهموم برخورد می کنیم.

· ماشین هاست Host Machine ، نوعی ماشین است که تکنولوژی مجازی متعلق به بهره‌گیری می کند.

· ماشین مهمان Quest Machine ، به راستی ماشین مجازی می باشد.

دلیل استفاده از هاست و مهمان این است که نرم افزاری که روی ماشین فیزیکی اجرا می کنید با نرم افزاری که روی ماشین مجازی اجرا می کنید قابل تشخیص دادن باشند، نرم افزار یا Firmware که بر روی دشوار اسباب هاست بدست ماشین مجازی ایجاد می کنید هایپروایزر اسم دارد.در ادامه با انواع مجازی سازی سرور و شبکه ، مزایا و معایب و همچنین شیوه کارکردن مجازی ساز و اینکه هایپرووایزر چیست بیشتر گفتگو می کنیم.

 

مزایای مجازی سازی سرور و شبکه
دلیل محبوبیت بالای این تکنولوژی مزایای آن می باشد که به شرح ذیل است:

· زیر آمدن هزینه ها برای راه اندازی و صرفه جویی در تعبيه مشکل انگیزه ها و ساز و برگ شبکه

· پایین آمدن خرج های پشتیبانی و نگهداری

· کم کردن بسیاری از خرج ها با استفاده از بهینه کردن فضای فیزیکی، تا حدی که کمبود جا برای حفاظت سرورو ساز و برگ آن را جبران کند.

· مختصر کردن هزینه های مربوط به مصرف برق مخصوصا در دیتاسنتر ها

· بالا بردن حداکثر توان سرور و ظرفیت منابع موجود در شبکه که سبب بهر وری بیشتر از دشوار اسباب می شود.

· امنیت بالا

· مختصر شدن زمان Downtime

· همانگی با تکنولوژی بروز شده در جهان و در ضمن کمکی مضاعف به حفظ محیط زیست

· به وجود آوردن پیرامون های Test & Development به صورتی که مقرون به صرفه باشد

· اطمینان خاطر برای اخذ بکاپ یا بازیابی سرور ها

· مستقل شدن سیستم عامل ها از سخت افزار و بالا رفتن قابلیت حمل و جابجایی

· ذیل آمدن برخی هزینه های مدیریتی و درنتیجه مدیریت آسانتر سرور ها و سرویس ها به این صورت که مدیران توانا خواهند بود در کنسول همگی جزییات را از سرور های خود رسیدگی کرده و مهار اکثریت روی شبکه و سرور خویش داشته باشند.

· امکان آپدیت و برپایی تغیرات برای کاربر با سرعت بالا و بدون وقفه

محصولات VMware برای پوشش دادن به چهار نیاز طراحی و ارایه می شوند:

محیط های فرآوری و تست نرم انگیزه ها ( Testing and Development Environments )
انسجام سرورها و کاهش هزینه ها ( Server consolidation & containment )
مدیریت کامپیوترهای شخصی ( Desktop Management )
تداوم سرویس دهی ( Business continuity )

یکی از اهداف مهم کمپانی VMware این است که تمام سخت افزارهای موجود در مرکز دیتا را بصورت مجازی در کمر بستن مشتریان خود قرار دهد تا مراکز دیتا بی گمان زیادی از خرید دشوار انگیزه ها بی بیچارگی شوند و محصولاتی همچون VDI و vSan و NSX و... این فرمایش را تحقق بخشیده اند.

مجازی سازی

 

سطوح مجازی سازی:
در سطح سرور ( Server Virtualization )
در سطح کامپیوترهای شبکه ( Desktop Virtualization )
در سطح برنامه های کاربردی ( Application Virtualization )

 

خدمات مجازی سازی سرور
خدمات مجازی سرور به 6 تقسیم :

Network
Server
(Desktop (VDI
Storage
Application

OS & Cloud

 

انواع مجازی سازی Virtualization Types
در این نوشتار 7 شیوه مجازی سازی را شناسایی کرده و در پیوسته چندی متعلق به ها را روشنگری دیتا ایم که عبارت اند از

1. برپایی فضای مجازی سرور یا Server Virtualization که به اسم سخت افزار Hardware Virtualization خوانده می شود.

2. دسکتاپ Virtual Desktop Infrastructure یا VDI

3. استوریج یا Storage Virtualization

4. نرم اسباب یا Software Virtualization

5. I/O یا I/O Virtualization یا IOV

6. شبکه یا Network Virtualization

7. دیتا یا Data Virtualization

 

مجازی سازی دسکتاپ چیست؟
از این نوع مجازی ساز برای انتقال پیرامون کاری یا دسکتاپ کاربران از رایانه های شخصی به فضای ابری کاربرد می شود در واقع به این صورت است که دسکتاپ کاربران را به صورت مجازی در می آورد و می توانند با استفاده از تجهیزاتی همانند کلاینت ها و زیرو کلاینت ها به دسکتاپ خویش دسترسی پیدا کنند که سبب می شود سیستم عامل باره کاربرد کاربران از دشوار انگیزه ها جدا بماند.

مجازی سازی

مجازی سازی نرم افزار
از آن به عنوان Application Virtualization هم استفاده می کنند با این روش نرم افزار می تواند از سرور ریموت اجرا شود در واقع مجازی سازی نرم انگیزه ها همان چیزی است که ما به عنوان فناوری مجازی ساز می شناسیم ولی مکانیسم نصب نرم انگیزه ها در آن فرق دارد برآیند اینکه نرم انگیزه ها های مجازی ساز مثل Virtual Box یا VMware، نرم انگیزه ها را کاملا مستقل و کامل اتمام می دهند که با این روش این توانایی را دارید تا نرم اسباب مورد نظر خود را برا جایی که می خواهید بهره‌گیری کنید، یک نکته کلیدی در این شیوه وجود دارد و آن جمع شدن کلیه فایل های نرم اسباب در یک فایل اجرایی می باشد. و فایل باره عقیده از دشوار اسباب متمایز می شود.

انواع مجازی سازی نرم افزار
· مجازی ساز سیستم عامل

· مجازی ساز اپلیکیشن

· مجازی ساز سرویس

· مجازی ساز Storage

Storage
مجازی سازی استوریج چند دستگاه استوریج را به صورت یک دستگاه در می آورد، یا می توان آن را به نامی کلی به نام استوریج های در دسترس گذاشت که به وسیله کنسول مرکزی می تاب آن را مدیریت کرد که مزایا و معایب آن به شرح زیر می باشد

مزایای Storage
· آسان بودن در بکاپ، آرشیو و ریکاوری بازیابی اطلاعات

· داشتن دسترسی بالا وDowntime پایین

· پیاده سازی مسیر های مترقی replication و reduplication و disaster recovery

· داشتن امنیت بالا

انواع مجازی سازی Storage
Hardware Assisted Virtualization
Kernel Level Virtualization
Hypervisor Virtualization
Para-Virtualization
Full Virtualization

مجازی سازی در شبکه
به هدف برپایی شبکه مجازی تو سرور می باشد که موجب ملحق شدن ماشین های مجازی و شکل دریافت Virtual Security Zone می شود

نحوه شغل Network Virtualization به این ترتیب می باشد: منابعی که در دسترس شبکه باشد را با یکدیگر ترکیب می کند وانگهی پهنای باند بین کانال ها به طور مستقیم هر یک از دیگری جدا می باشد و در هر لحظه می توانید آن را به دستگاه یا سرور خاصی گزین کردن دهید، که امنیت هر کانال به صورت مجزا تامین می شود.

 

انواع شبکه های مجازی
در حالت کلی شبکه ها به داخلی و بیگانه دسته می شوند که پیشه هر دو به درون یا بیرون سرور بودن مربوط می شود.

مجازی سازی داخلی
شبکه ای بر پایه نرم اسباب را ایجاد می کند به عنوان مثال نرم افزار VMware server و Microsoft Virtual PC.با پروا به پیچیده بودن این مجازی ساز می توانید متعلق به در فایروال مجازی، یا شبکه بندی مجازی و سویچینگ بهره‌گیری کنید.

مجازی سازی خارجی
External Virtualization با به کارگیری ابزار هایی مثل سویچ ها ، کارت ها و شبکه می تواند یک یا چند شبکه را به صوت مجازی ایجاد کند.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بر اساس گزارش 9to5Mac، اپل به فروش محصولات هوشمندی مانند تلفن همراه، تبلت و رایانه معروف است؛ اما اکنون مدتی است که اطلاعاتی درباره‌ی تولید خودروی الکتریکی توسط این شرکت منتشر می‌شود. در طول سال‌های گذشته تصاویر متعددی از کانسپت خودروی اپل با نام احتمالی Apple Car دیده‌ایم؛ اما به‌تازگی یک وب‌سایت مقایسه‌ی‌ لیزینگ با نام Leasefetcher، اتومبیل‌های معروف و محصولات مختلف اپل را با هم ترکیب و نتیجه‌ی آن را به‌صورت  تصاویر رندر منتشر کرده است.

این وب‌سایت در توضیح مدل‌های ترکیبی خود از کانسپت احتمالی خودروی آینده اپل، می‌گوید:

ما با ترکیب چند مدل خودروی معروف با محصولات اپل، این رندرها را از کانسپت احتمالی Apple EV تهیه کرده‌ایم. آیا می‌توانید مسابقه دادن یکی از این خودروها را در بزرگراه تصور کنید؟

در ادامه می‌توانید تصویری که Leasefetcher پس از ترکیب نیسان GT-R و آیفون ۱۲ پرو به دست آورده است مشاهده کنید:

کانسپت اپل

در توضیحات این کانسپت آمده است:

هنگامی که از خودروهای متوسط مخصوص خانواده فاصله می‌گیریم، نیسان GT-R اسپرت را مشاهده می‌کنیم. این ابرخودروی جذاب در طول سال‌ها بارها مورد بررسی قرار گرفته و نیسان هرگز به عملکرد، طراحی و هندلینگ متوسط رضایت نداده است.

از سوی دیگر، اپل واقعا پس از تولید آیفون ۱۲ محصولات دیگر خود را پشت سر گذاشته است. نسخه‌ی استاندارد این محصول با صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی Super Retina XDR همراه است. این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ و در برابر نفوذ آب مقاوم است (IP68). در آیفون ۱۲ از تراشه A14 Bionic استفاده شده و این دستگاه از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند. با توجه به مشخصاتی که از این دستگاه اعلام شد، مشخص است که جدیدترین تلفن همراه اپل یک دستگاه چشمگیر است که می‌توان در موارد بسیاری از آن استفاده کرد.

اگر اپل قصد داشته باشد با اولین اقدام خود در زمینه تولید خودروهای الکتریکی، یک گام مستحکم بردارد، نیسان GT-R یک پلتفرم عالی برای ترکیب با جدیدترین محصول این شرکت است و می‌توان نتیجه حاصل را یکی از بهترین کانسپت‌های ساخته‌شده در دنیای خودروهای الکتریکی دانست. رندر ما با رنگ نقره‌ای نیسان (Nissan’s Ultimate Silver) طراحی شده و دارای دستگیره‌های دری است که از دکمه‌های آیفون ۱۲ پرو الهام گرفته شده‌اند. علاوه بر این، ۳ چراغ جلو برای نشان دادن دوربین سه‌گانه و یک جلوپنجره به شکل لبه‌های بالا/ پایین آیفون ۱۲، طراحی این خودرو را به گوشی مورد نظر نزدیک‌تر می‌کنند. اساسا این کانسپت با احترام به سبک مینیمالیستی اپل که به‌نوعی امضای این شرکت تلقی می‌شود، طراحی شده است.

یکی دیگر از طراحی‌های منتشرشده توسط Leasefetcher، کانسپتی است که از ترکیب تویوتا سوپرا (Toyota Supra) با آیپاد کلاسیک (iPod Classic) خلق شده و زیبایی هر دو را درون خود جای داده است. در ادامه می‌توانید تصویر این خودرو را مشاهده کنید:

کانسپت خودروی اپل

در توضیحات این کانسپت آمده است:

تویوتا سوپرا یک خودروی بسیار زیبا است و واقعا شبیه به دیگر محصولات این شرکت نیست. ترکیب این خودرو با محصولات اپل به‌عنوان اولین خودروی الکتریکی این شرکت منطقی به نظر می‌رسد. سوپرا به یک موتور ۶ سیلندر خطی تند ۳ لیتری مجهز است که می‌تواند ۳۸۲ اسب‌ بخار قدرت تولید کند. این ویژگی می‌تواند برای خودروی اپل مهم باشد.

به همین ترتیب، iPod Classic یکی از قدرتمندترین آیپادهای اپل بود و هنگامی که در سال ۲۰۱۴، پس از ۷ سال، تولید آن متوقف شد، واقعا یک دوره‌ی خاص در محصولات این شرکت به پایان رسید. این دستگاه تا حداکثر ۱۶۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به کاربر خود ارائه می‌داد و می‌توانست در خود ۴۰ هزار آهنگ را جای بدهد.

رندر ما سوپرای اسپرت و آیپاد کلاسیک معروف را با یکدیگر ترکیب کرده است. در این کانسپت نیز از اجزای محصول اپل در طراحی الهام گرفته شده است. برای مثال از شکل دکمه‌های آیپاد کلاسیک در بخشی از طراحی این خودروی الکتریکی نقره‌ای‌رنگ استفاده و جلوپنجره سه بخشی سوپرا با یک مدل صاف و مینیمالیستی جایگزین شده است و لوگوی اپل در مرکز آن قرار دارد.

تصاویر رندر دیگری نیز توسط این وب‌سایت منتشر شده‌اند که شامل ترکیب‌هایی از تویوتا Ioniq Electric و ماوس اپل (Apple Mouse)، هوندا E و آی‌مک G3 و در نهایت کیا Soul EV و iMac Pro می‌شوند. در ادامه تصاویر این محصولات را مشاهده می‌کنید:

کانسپت خودروی اپل

کانسپت خودروی اپل

کانسپت خودروی اپل

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی رندر کانسپت‌های منتشرشده توسط این وب‌سایت چیست؟ آیا به نظر شما اپل از چنین ترکیب‌هایی برای ساخت محصول بعدی خود الهام می‌گیرد؟ 

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/car/369494-apple-car-concept-images/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش تسنیم، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، در آخرین روز تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ مصادف با روز طبیعت از تفرجگاه‌ها، تفریحگاه‌ها و پارک‌های استان تهران بازدید هوایی کرد. او در این پایش هوایی به رصد محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت و ترددهای جاده‌ای پرداخت و گفت:

خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر مردم طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده‌اند. مردم فهیم جامعه اسلامی همواره با پلیس در همه زمینه‌ها همکاری کرده‌اند، بحمدالله مردم عزیز مانند سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی نسبت به پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت پایبند بوده و سعی کرده‌اند تا حد ممکن از منازل خود خارج نشوند. ان‌شاءالله به‌زودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در نوروزهای آتی، سنت‌های سال نو را در آرامش و سلامت انجام خواهند داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مرکز کنترل ترافیک راهور، ضمن رصد محورهای مواصلاتی کشور، با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در رصد جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گفت:

امسال برای نخستین بار در نیروی انتظامی از پهپادها برای کنترل محورهای مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد و در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/car-news/369497-during-iranian-holidays-cars-fined-by-uav/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از آنجایی که تکنولوژی ویپ در کشور ما نسبتا نوپا ست، پیدا کردن بهترین شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات ویپ ( خدمات VoIP ) یکتا از دغدغه های مهم برای مدیرانی ست که رغبت دارند از مزایا و امکانات ویپ در سازمان خود سهم ببرند. با در کمر بستن دریافت جمعی از متخصصین کارآزموده و آموزش دیده در حوزه‌ی ویپ آماده است لغایت به این احتیاج پذیرش دهد.
انعطاف پذیری شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات ویپ ( VoIP ) گرد از مهمترین فاکتور ها برای تاسیس ویپ به چهره موفق است. چرا که هر سازمانی بر پای بست، اندازه، نوع ارتباطات، مشتریان، اهداف و تکاپو هایش انتظارات متفاوتی از خدمات ویپ ( VoIP ) دارد. به صورت گام به گام و با مشاوره ویپ کاملا رایگان در ساحل شما خواهد بود، با شناخت نیازهای شما از صفر لغایت صد راه اندازی ویپ را به بهترین صورت شدنی سپریدن می دهد و سپس با خدمات حمایت ویپ شما را همراهی خواهد کرد.
خدمات ویپ
در صورتی که میل دارید در مورد ویپ اغلب بدانید رهنمود می نماییم تاریخچه و مزایای ویپ را از یا صفحه‌ی ویپ ویکی‌پدیا با اسم مقاله ی صدا روی پروتکل اینترنت را مطالعه کنید.
راه اندازی ویپ
راه اندازی مراکز تلفن نرم افزاری ویپ مثل Elastix و Issabell بر سرور جدید یا موجود
راه اندازی مراکز تلفن IP-PBX از بهترین برندهای موجود در بازار ایران
راه اندازی کلیه سرویسهای بر پایه سیستم ویپ از قبیل پیوستگی دفاتر و کارخانجات و انبارها
راه اندازی گونه ها خطوط مبتنی بر ویپ ( VoIP ) مانند خطوط سیپ ترانک ( SIP Trunk ) مخابرات
تامین کلیه تجهیزات ویپ ( VoIP ) از نمایندگان معتبر و دارای گارانتی قابل اعتماد
راه اندازی ویپ
آیا نیاز به خدمات مشاوره ویپ دارید؟
در صورتی که هنوز برای بهره مندی از مزایای ویپ دودلی دارید توصیه می کنیم از خدمات مشاوره ویپ ( VoIP ) کاربرد کنید. در تمامی مراحل نصب و اجرای یک سیستم ویپ ( VoIP ) آمادگی خود را جهت مشاوره به مشتریان ارجمند اعلام می دارد. پرسنل تعلیم دیده و با تجربه در همگی این مراحل در ساحل شما هستند لغایت بهترین تدبیر و ساز و برگ متناسب با نیازهای سازمانتان را تاسیس نمایید. خدمات مشاوره ویپ ( VoIP ) شامل:
بازدید از محل پروژه و مشاوره حضوری بدون دریافت هزینه
نصب و راه اندازی ویپ ( VoIP )
مهاجرت از سانترال به ویپ ( VoIP )
راهکارهای گسترش سیستم فعلی ویپ ( VoIP )
برنامه ریزی جابجایی و تاسیس دوباره سیستم ویپ ( VoIP )
انتخاب راهکارها و ساز و برگ ویپ ( VoIP ) متناسب با نیازمندیهای سازمانی مشتری



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ستاد کرونا: مبتلایان به کرونا که سفر رفته‌اند، به ازای هر روز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند

ستاد کرونا: مبتلایان به کرونا که سفر رفته‌اند، به ازای هر روز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند

به ‌گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۵ هزار مبتلا به کرونا که در ایام نوروز به سفر رفته‌اند، به ازای هر روز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سخن‌گوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز ۱۲ فروردین خبر از خارج شدن بیش از ۱۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا از قرنطینه و مسافرت آن‌ها در ایام نوروز داد. به‌ گفته‌ی وی، این افراد که با کد ملی رهگیری شده‌اند، به ازای هر روز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا رئیسی در پایان جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد با توجه به عید دیدنی‌ها، خریدهای شب عید، افزایش دورهمی‌ها، بی‌توجهی به پروتکل‌ها و ازدحام‌ها شاهد خیز جدید بیماری در استان‌های متعدد و روند صعودی شیوع ویروس کرونا طی ۱۰ روز آینده هستیم. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گوید بیماران جدید کرونایی در کشور، مبتلا به ویروس جهش‌یافته انگلیسی هستند.

به‌ گفته‌ی علیرضا رئیسی، آمار مرگ و میر روزانه بر اثر کرونا که از روز گذشته سه رقمی شده است، تا سه هفته آینده ادامه خواهد داشت. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به افرادی که از سفر بازگشته‌اند، توصیه کرد دورهمی برگزار نکنند و تا ۵ روز رفت و آمدی با دیگران نداشته باشند.

در حال حاضر ۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸ شهرستان در وضعیت آبی هستند. وزارت بهداشت با توجه به روند افزایشی بستری در اکثر نقاط کشور می‌گوید به‌زودی شهرهای بیشتری از جمله تهران، کرج و اصفهان قرمز خواهند شد.

پیش از این گفته شده بود واکسیناسیون عمومی کرونا در ایران زمستان ۱۴۰۰ آغاز می‌شود؛ حال با نزدیک شدن واکسن‌های ایرانی به مرحله سوم تست انسانی، پیش‌بینی می‌شود واکسیناسیون همگانی از مهرماه آغاز شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: «پیش‌بینی می‌کنیم از شهریور یا مهر واکسن‌های ایرانی را به میزان نیاز وارد بازار کنیم.»

گفتنی است مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن تولید مشترک انستیتو پاستور و کشور کوبا از دهه سوم فروردین روی داوطلبان آغاز می‌شود. همچنین ممکن است واکسن کوو ایران برکت بتواند در اواسط مرحله سوم تست بالینی، مجوزی برای آغاز واکسیناسیون از اوایل تیر دریافت کند تا واکسیناسیون عمومی زودتر آغاز شود.

سخن‌گوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین خبر داد که مراسم‌ مذهبی در ماه رمضان تنها در شهرهای آبی و زرد ترجیحاً در فضای باز برگزار می‌شود و در مورد برگزاری مراسم شب‌های احیا نیز مجدداً در کمیته تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/health-medical/369503-corona-patients-travelled-nowrouz-penalty/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مایکروسافت در گفت‌وگو با  ورج اعلام کرد که اطلاعات بیشتر درباره این رویداد به‌زودی منتشر خواهد شد. به گفته‌ی مایکروسافت، این رویداد مکانی برای توسعه‌دهندگان، معماران، استارتاپ‌ها، دانش‌آموزان، برنامه‌نویسان و افرادی خواهد بود که به‌دنبال به اشتراک گذاشتن اطلاعات هستند تا مسیرهای جدیدی برای خلق نوآوری‌های آینده به وجود بیاورند.

در حال حاضر صفحه مربوط به رویداد بیلد در وب‌سایت مایکروسافت اطلاعات جدیدی پیش روی کاربران قرار نمی‌دهد و اطلاعات آن مربوط به رویداد سال گذشته است. در صفحه بیلد ۲۰۲۱ تنها به تاریخ برگزاری این رویداد اشاره شده است و باید منتظر اخبار جدید باشیم.

رویداد بیلد ۲۰۲۰ هم به‌صورت آنلاین برگزار شده بود. یک رویداد ۴۸ ساعته کاملا رایگان که از ورکشاپ‌ها و سخنرانی‌های مختلف تشکیل شده بود و تمام آن‌ها به‌صورت آنلاین پخش شدند.

مایکروسافت بیلد به شکل خاص توسعه‌دهندگان را هدف قرار می‌دهد و در آن، مایکروسافت تغییرات ویندوز، آفیس، اج و سرویس‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارد. در رویداد سال گذشته Fluid Framework، لانچر PowerToys Run و Project Reunion به نمایش درآمدند.

زمان برگزاری این رویداد در حالی اعلام شد که همچنان روند شیوع کرونا در آمریکا بالا است و تا این لحظه ۳۰ درصد از جمعیت این کشور واکسینه شده‌اند. البته مرکز کنترل و پیشگیری بیماری این کشور اعلام کرده که مردم بهتر است در تجمعات بزرگ شرکت نکنند و این موضوع شامل افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند هم می‌شود.

سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که حفاظت از مخاطبان این شرکت یکی از اهداف آن‌ها است و به همین دلیل بیلد امسال هم به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

منبع :

https://www.zoomit.ir/exhibition/369493-microsoft-build-may-remote-developer-conference/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونگی خرید سایت از مهم ترین و کلیدی ترین قدم ها برای سبقت دریافت از رقبا است.

چقدر به ترقی کسب و کار خودتان اهمیت می دهید؟ آیا در برنامه ریزی های خویش قدمی برای اینترنتی کردن کسب و کارتان درنظر گرفته اید؟

به گفته ی بیل گیتس: اگر سوداگری شما اینترنتی نباشد، سایر کسب و کار نیست!

همین جمله بس است الی متوجه شویم داشتن سایت باعث رسیدن به پله های بالاتر در مقوله ی کاری شما است.

اگر شما هم به الزام طراحی سایت و شناسایی هرچه اغلب برند خود باور پیدا کرده اید،

از شما دعوت می کنیم در پیوسته ی این نوشتار همراه ما باشید تا بهترین شیوه برای داشتن یک ساخت سایت و البته قدرتمند را با شما درمیان بگذاریم.

 

drwpress.com buy site website design 002 300x169 - خرید سایت

 

خرید سایت و راه اندازی سوداگری اینترنتی
برای ورود به دنیای کسب درآمد اینترنتی بدون مرز و حد جغرافیایی و زمانی باید به سمت خرید سایت و طراحی وب سایت برویم چراکه کسب درآمد اینترنتی مستلزم یک پایگاه فروش آنلاین می باشد.

پایگاه فروش آنلاین می تواند بعنوان فروش محصولات یا خدمات ، ارائه مشاوره در گویه های مختلف ، تبلیغات و … بسیاری ایده خلاقانه برای کسب درآمد اینترنتی باشد.

خرید سایت یعنی سفارش طراحی تارنما طبق گویه کاری شما است که توسط آن تاسیس سوداگری اینترنتی شما شروع می شود و می توانید بعنوان یک سرمایه گذاری میان مدت کسب درآمد اینترنتی فوق العاده ای داشته باشید.

 

ساخت سایت و سوالات مربوط به آن
خرید سایت با اهداف مختلفی انجام می گیرد. بسیاری از سایت ها از آن یک شرکت بازرگانی اند که در آن به خرید و فروش می پردازند.

برخی از سایت ها شخصی اند و محلی برای تبادل اطلاعات هستند.

برخی سایر از صفحات مربوط به مشاغل ویژه و به نوعی ویترین یک شغل خاص هستند.

وابسته به کارآیی که از سایت انتظار دارید، بهتر است طراحی آن را به یک کمپانی خاص ودیعه شود.

ساخت برخی از سایت ها یک قالب حاضر دارند اما برخی دیگر از آنها، بر اساس سلیقه ی کارفرما به شکل خاصی طراحی می شوند.
قیمت خرید سایت با پروا به متغیرهایش از یک میلیون تومان به بالا است.

برخی از طراحان سایت در افزایش رتبه و سئو سایت به کاربران خود راهنمایی می کنند.

مهم ترین هدفی که یک فرد یا یک شرکت برای سفارش سایت دارد، دیده شدن بدست کاربران و مشتریان است.

طراحان سایت با اعمال نظریاتشان بر روی سایت شما، توان سئو شما را افزایش می دهند.

با حمایت مدیران فروش سایت ها مشکلاتی از جمله پهنای باند، ترافیک سایت و … سریعاً بررسی و اصلاح می شود.

 

drwpress buy site pic 01 min 300x138 - خرید سایتساخت سایت و سوالات مربوط به آن

چگونگی طراحی و ساخت سایت
اگر به تعقیب چگونگی خرید سایت هستید، با یک جستجوی ساده در اینترنت با سایت های مختلفی با محوریت فروش سایت برمی خورید.

هر کدام از این سایت ها با آپشن هایی که ارائه می دهند مبلغ متفاوتی را پیشنهاد می دهند.

خرید و فروش سایت امروزه سایر به کار بسیار آسانی تبدیل شده است و با یک کلیک میسر می شود.

برای چگونگی خرید یک سایت نیاز به اطلاعاتی دارید که با تماس با حامی براحتی به آنها دسترسی پیدا می کنید.

برای این شغل دربایستن به خرید هاست یا سرور برای حفاظت فایل دارید، همچنین خرید پهنه و ثبت گستره نیز از سایر نیازهای شماست.

در پیوستگی اگر شما طراحی مخصوصی برای سایت مد نظر دارید، آن را با طراح سایت در وسط می گذارید.

پشتیبانان فروش سایت به شما کارکردن با پنل مدیریت سایت را آموزش می دهند.

با توجه به خرج ای که می خواهید برای سایت کناره بگذارید و گونه استعمال سایت به آن چیزی که چشمداشت دارید، خواهید رسید.

از نکاتی که باید قبل از ساخت سایت به آن توجه داشته باشید، گونه امکاناتی است که یک سازنده ی سایت در پسندیدن شما خواهد گذاشت.

اگر در نخست بدلیل هزینه ی پایین یک برند ویژه را برای ساخت سایت انتخاب کردید، در پیوستگی نباید چشمداشت این را داشته باشید که امکانات بیشتری برای شما فراهم کند.

برای اطلاع یافتن از چگونگی خرید سایت بهتر است که در پیش درآمد با شناخت نیازهای خودتان برای برپایی سایت به اینترنت مراجعه کنید

و از وسط صدها سایت برتر و قابل اعتمادی که در گوگل شناخته شده اند، یکتا را برای طراحی سایت گزینش کنید.

فراموش نکنید که نام سایت انتخابی، گزینه بسیار حساسی است که نیاز به تفکر زیاد دارد.

 

drwpress buy site pic 02 min 300x260 - خرید سایتچگونگی طراحی و ساخت سایت

قیمت ساخت سایت
هزینه‌های که بابت خرید یک سایت باید بپردازید با پروا به سلیقه ی شما می تواند مختصر یا بسیار شود.

برای نمونه اگر یک سایت غیر اختصاصی بخواهید بالطبع هزینه کمتری باید بپردازید،

اما یک سایت اختصاصی با طراحی سخت، خرج اکثریت را در برمی گیرد.

برای ساخت سایت فروشگاهی بدلیل بخش بندی های دقیق و شدامد بالا، خرج بیشتری باید پرداخت.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت تاثیر دارد، گزینش برنامه ای است که با آن طراحی سایت انجام می شود.

برای نمونه وردپرس برای طراحی برنامه ارزان تری است.

بسیاری از افراد برای به گذرگاه انداختن سایتشان به کمپانی های معتبر مراجعه می کنند و از اول لغایت واپسین،انجام کار را به آنها می سپارند.

در این میانی اشخاصی هستند که معتقدند برای راه اندازی یک سایت فقط خودشان کافی هستند.

شاید تاسیس سایت در پیش درآمد فرمایش معضل به نظر نرسد ولی در پیوستگی با مشکلاتی که ممکن است بر راز گذرگاه مدیریت سایت قبل بیاید، باعث ناتوانی در عمل می شود.

معمولاً سازندگان سایت مبلغی را ماهیانه یا سالیانه بابت خدماتی که ارائه می کنند، از شما دریافت می کنند.

با مدیریت قوی، صرف سررسید کافی برای دریافت اطلاعات مربوط به سایت، بروز کردن اطلاعات و سامان بندی می توانید با تاسیس یک سایت درآمد بالایی کسب کنید.

 

drwpress buy site pic 03 min 300x209 - خرید سایتقیمت ساخت سایت

بعد از ساخت سایت چه کنیم؟
مفهوم درآمد زایی یگانه از بزرگترین دغدغه های آدمی امروز است.

در این شرایط خرید سایت و کسب درآمد از طریق آن روش خوب و قابل قبولی به نظر می رسد.

برای تاسیس یک سایت بس است خلاقیت خود را به پیشه بگیرید.

اگر می خواهید سایتی بخرید و در آن مشغول به پیشه شوید، بهتر است ایده جدیدی داشته باشید.

همیشه دربایستن به ابداعات عجیبی نیست، گاهی با کمی خلاقیت، شما به یک برند معروف تبدیل می شوید. پیش از آنکه برای خرید سایت اقدامی بکنیم، بهتر است به یک قطعیت در تصمیم خویش برسیم.

بعد از آنکه راهمان را مشخص کردیم، سعی نماییم از سایت های معتبر و کامیاب یاد بگیریم.

یادگیری به منظور کپی برداری نیست.

ما می توانیم از سایت ها، مشخصات و ویژگی های خوب که مایه علاقمندی ملت به آن سایت شده است را گرفتن کنیم و این ویژگی ها را در سایت خودمان به کار بگیریم.

وابسته به کارآیی سایت تان اقدام به خرید هاست و گستره کنید که در ادامه این دو مورد قابل تمدید هستند.

برای تاسیس یک سایت معتبر فروشگاهی بهتر است که علاوه بر افرادی که بعنوان کارمند فروش در سایت مشغول به شغل می شوند،

چند شخص کارآزموده در حوزه کامپیوتر دائماً نظارت روی سایت داشته باشند لغایت در چهره بروز مشکل با پشتیبانان فروش سایت این سخت را حل نمایند.

 

drwpress buy site pic 04 min 300x294 - خرید سایتبعد از ساخت سایت چه کنیم؟

پس از ساخت سایت
پس از خرید سایت برای بالا بردن بازدید آن باید به نکات مهمی پروا کنید.

چون مهم ترین جستار برای یک سایت موفق، بازدید زیاد از آن و رتبه ی بالای آن در گوگل است،

در بخش وارد کردن داده ها و اطلاعات باید از کسان خلاقی بهره‌گیری کنید الی در زمینه‌ی سئو اطلاعات کافی داشته باشند و با حل کردن به موقع مشکلات، سایت شما را به یک سایت سریع و پر بازدید تبدیل کنند.

فراموش نکنید که داشتن یک سایت پیشه سهولت نیست و نیاز به مراقبت و همراهی دارد.

در این گذرگاه از افراد با استعداد و خوش فکر استفاده کنید الی سایت شما را به یک برند معتبر تبدیل کنند.

 

drwpress buy site pic 05 min 300x111 - خرید سایتپس از ساخت سایت

چرا ساخت سایت مهم است ؟
افراد متخصص و سوداگری های مختلف باتوجه به چشم وهمچشمی زیاد شدید در جذب مخاطبین و مشتریان خود همواره در صدد سبقت دریافت از یکدیگر هستند

که داشتن فضای پسندیده و بی نهایتی بدست طراحی تارنما حرفه ای کمک بسزایی می کند.

خرید سایت می تواند فضایی را با ازآنش حقیقی یا حقوقی در برگزیدن شما پیمان دهد لغایت با سرمایه گذاری کاملا صحیح بتوانید کسب درآمد بسیار راحتی را در بستر اینترنت داشته باشید.

هر تخصصی یا هر نوع خدمت یا محصولی را با یک ساختار استاندارد در چیدمان استراتژی راه اندازی سوداگری اینترنتی بدست خرید سایت برای همه کسان فراهم می آورد

چراکه امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و همه مانع شدن استفاده از فضای اینترنت در بین ملت ، کسب درآمد راحت را برای مشاغل فراهم آورده است.

 

چرا ساخت سایت مهم است ؟

 

داشتن ویترین در اینترنت بصورت همیشه یا مغازه کرایه ای
تصور کنید محصولاتی را دارید که میخواهید به فروش بگذارید ، حال باید تصمیم بگیرید خرج های زیادی بابت اجاره ملک ، آب ، برق ، گاز ، رفت و آمد و … را بپردازید لغایت بتوانید با در عقیده دریافت محدودیت زمانی و مکانی مشتریان حضوری را جذب کرده و محصولات و کالاهای خود را به فروش بگذارید !

در مقابل می توانید با خرید سایت با کمترین خرج ، با مالکیت صد درصد حقیقی یا حقوقی بدون پرداخت خرج های گزاف اقدام به فروش کالاهای خود در بستر اینترنت و بدون محدودیت زمانی و مکانی نمائید.

 

داشتن ویترین در اینترنت بصورت دائم یا مغازه کرایه ای

 

چشم اندازی بر آینده کسب و کارها
با گسترش فناوری و تغییر شرایط اقتصادی بر کسب و کارها و کمپانی های مختلف ، و وانگهی محدودیت های زمانی و مکانی حاکم بر تجارت آفلاین ، خرید سایت ( طراحی سایت شرکتی با سئو چیره دست ) توانسته است

در جهت پیشرفت مشاغل و برداشتن این محدودیت ها تأثیر خویش را بر بازرگانی گذاشته و فضای تجارت آنلاین را برای کل فراهم کند.
خرید سایت اینترنتی سایر مختص به یکسری افراد یا کسب و کارهای ویژه نیست بلکه به نوعی همه گیری خود را در سطح جامعه به اثبات رسانیده است

چراکه امروزه مردم با در دست داشتن تلفن های هوشمند نیازهای خویش را برطرف می کنند.

ما در تیم طراحی سایت رویا وردپرس ، توانسته ایم با تکیه بر اعتمادی که مشتریانمان به ما کرده اند

و اعتباری که طی بیش از یک دهه کسب کرده ایم را سرلوحه خود قرار دهیم تا بتوانیم شرایط خرید سایت و بها ساخت سایت را برای عموم افراد و مشاغل مختلف فراهم کنیم.

 

کسب درآمد اینترنتی گذرگاه حل درماندگی اقتصادی
هر روزه با افزایش نرخ تورم ، ارز و … گواه جهش های مختلف اقتصادی هستیم که همگی کسان و کسب و کارهای مختلف را تحت الشعاع خویش قرار می دهد.

مرتب افرادی را می بینیم که در شرایط اقتصادی خاص درماندگی بدی را متحمل شده اند چراکه سطح درآمد ها تحت تأثیر شرایط مختلف قرار گرفته است.

همواره گفته ایم که هر شخصی ، هر کسب و کاری در هر گویه ای و در هر تخصصی می تواند با خرید سایت به دنیای بازرگانی الکترونیک ورود پیدا کرده و کسب درآمد اینترنتی خود را از راه خرید سایت بدست آورد.

در وحله اول شاید سخت به نظر رسد ولی ساده بگوییم که شما می توانید حتی با تخصص نویسندگی ، درودگری ، شیشه بری ، پاکیزگی و … حائز کسب و کار اینترنتی شخصی خود باشید و از راه خرید سایت به درآمد بی مرز و مرز اینترنتی دست یابید.

 

استراتژی رشد برای ورود به بازرگانی الکترونیک یا داشتن وب سایت
صرفا خرید سایت و طراحی تارنما مسیر درآمد را مفتوح نمیکند بلکه نیازمند یک چیدمان استراتژی چیره دست در راستای به درآمد رساند کسب و کار اینترنتی بعداز خرید سایت است.

داشتن اعتماد بنفس کافی در ابتدا زیاد مهم و کارآمد هست.

تبلیغات ، به کارگیری خدمات سئو چیره دست ، استفاده از بیشینه گنجایش شبکه های اجتماعی ، فرآوری محتوای سئو شده برای سایت و … کل و همه اقدامات بعدی پس از خرید سایت است.

تیم رویا وردپرس همواره مشتریان خود را بعد از ارائه خدمات طراحی سایت تنها نگذاشته بلکه الی به درآمد رساندن تارنما مشتریان بعداز خرید سایت با کمترین خرج در کنار آن ها ایستادگی می کند.

همانطور که اعتبار و آوازه تیم رویا وردپرس می گوید ، تخصص ما در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت و تبلیغات همواره در خدمت رسانی به مشتریان و کاربران فضای اینترنت می باشد.

 

قیمت طراحی سایت اینترنتی
قیمت خرید تارنما در بین شرکت های طراحی سایت متفاوت است.

شما باید طبق بودجه در عقیده گرفته برای خرید سایت یا بهتر بگویم بها طراحی سایت چیره دست خویش اقدام به جستجو کنید الی سفارش طراحی سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید.

هزینه خرید تارنما می تواند براساس امکانات مورد احتیاج شما و نوع طراحی سایت در خواستی شما متفاوت باشد.

تعرفه خرید سایت همواره احد از مهمترین دغدغه های کاربران و مشتریان می باشد که باتوجه به شرایط اقتصادی حال حاضر زیاد دارای اهمیت است.

ما در تیم طراحی سایت رویا وردپرس با در عقیده اخذ دغدغه های شما ، توانسته ایم بهترین و ایده آل ترین خرج خرید سایت با بالاترین امکانات و کیفیت را در گزین کردن شما قرار دهیم.

 

مراحل خرید سایت
قبل از اقدام به خرید سایت بهتر است اطلاعات کافی درباره محتوای سایت خویش داشته باشید.

درک کامل از ارائه ی خدمات و محصولات ما می تواند در خرید سایت کمک کند.

در قدم اول شما باید تصمیم بگیرید خرید چه گونه سایتی می تواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد.

در صورتی که شما دربایستن به بستری برای معرفی و فروش خدمات و محصولات خویش دارید بهتر است سفارش خرید سایت فروشگاهی را به ثبت برسانید.

اما برای شناسایی سازمان ها یا آشنایی شرکای تجاری با اهداف کمپانی گزینش و خرید یک سایت شرکتی بدون وجود فروشگاه نیز پاسخگوی بیچارگی شما است.

در صورتی که قصد دارید محتوای آموزشی یا خبری روی سایت پیمان دهید بهتر است خرید سایت خبری را برگزیدن کنید.

پس از تصمیم گیری در مورد محتوای سایت، موعد انتخاب اسم پهنه مناسب می رسد.

انتخاب نام پهنه یا همان آدرس وبسایت شما شدنی است بیشترین موعد را در فرآیند خرید سایت از شما بگیرد.

قدم بعدی برگزیدن هاست مناسب است.

یک هاست نیرومند بستر مورد دربایستن شما را برای حفاظت از اطلاعات و فایل های سایتتان فراهم می کند و البته نقش مهمی در سرعت سایت شما خواهد داشت.

 

طراحی سایت ارزان و کارآمد
پس از گزینش نام گستره و گزینش هاست مناسب سررسید طراحی سایت میرسد.

از موارد مهمی که در هنگام خرید سایت باید حتما به آن توجه نماییم خرج پایانی آن می باشد.

کدنویسی و طراحی قالب ویژه علاوه بر صرف هزینه، انرژی و سررسید زیادی نیز از شما خواهد گرفت بعلاوه شدنی است در نهایت به آنچه دلخواه داشتید دست نیابید.

به همین هدف ما به شما رهنمود می نماییم از سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاربرد کنید. در سال ۲۰۰۳ نرم اسباب کد مفتوح وردپرس بدست مت مولنوگ وارد بازار شد.

در آن سررسید از وردپرس برای ایجاد وبلاگ ها استفاده می شد.

رفته رفته به دلیل رایگان بودن و انعطافی که در این سیستم هستی داشت و به همه ی علاقه مندان دستور می داد به راحتی آن را ویرایش کنند، توانست تبدیل به بهترین گزینش برای طراحی سایت ارزان و نیرومند شود.

وردپرس به شما کمک می کند لغایت هر وبسایتی از قبیل سایت خبری، سایت فروشگاهی ، سایت آموزشی و یا سایت شرکتی را به راحتی طراحی کنید.

از آنجایی که وردپرس یک سیستم متن مفتوح میباشد و بطور پیوسته در حال بروزرسانی است پس درباره امنیت و کارآیی وبسایت خویش نگران نباشید.

با داشتن پسینیان نسخه از وردپرس و نصب آن روی لوکال هاست شما فقط یک قدم سایر الی پایان طراحی وبسایت خود خواهید داشت و آن انتخاب پلاگین وردپرس و افزونه وردپرس است.

 

طراحی سایت ارزان و کارآمد

 

قالب وردپرس مناسب
قالب وردپرس تمام نما سایت شما در سمت کاربر را دربرگیرنده می شود.

به زبان ساده تر هرچیزی که مشتریان و کاربران سایت می بینند به راستی مربوط به قالب سایت است.

چینش بخش های مختلف، رنگ بندی و المان های متنوع در صفحات، نما منو ها در هدر و فوتر سایت تماما به قالب برمی گردد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس با کمترین هزینه گزینه های بیشماری از قالب های گوناگون و قشنگ را برای شما فراهم کرده است که می توانید متناسب با محتوای سایت، قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بسیاری از این قالب ها شدنی است به مجانی در کمر بستن شما قرار گرفته باشد هرچند قالب های غیر مجانی امکانات بیشتری را برایتان فراهم می کنند.

 

ویژگی های قالب وردپرس در طراحی سایت
یک قالب وردپرس به شما این فرصت را می دهد تا چیدمان صفحات سایت را به شکل های گوناگون تغییر دهید.

علاوه بر این که می توانید از صفحات آماده در قالب استفاده کنید شما وانگهی امکان طراحی المان ها به سلیقه خویش را نیز خواهید داشت.

از خاصیت های مهم و آفرین انگیز قالب وردپرس بهره‌گیری آسان از عکس ها و ویدئوها در طراحی سایت است.

شما به راحتی می توانید با کشیدن تصاویر و رها کردن آنها در صفحه ی مورد عقیده به متن خود تصویر اضافه کنید.

با انتخاب المنت مخصوص صدای باره نظرتان را در صفحه بگنجانید و یا کاربران را به دید ویدئو نماهنگ دعوت کنید.

استفاده از قالب وردپرس الی کران زیادی نیاز شما به یک طراح رابط کاربری را تفریق می دهد

چرا که پس از نصب قالب علاوه بر هستی صفحات حاضر ی انتشار، آیتم های گوناگون پالت های رنگی نیز در گزین کردن شما پیمان خواهد گرفت

که می توانید رنگ متناسب با لوگو کمپانی خود را برای داشتن ظاهری جذاب تر برگزیدن کنید.

نکته ی مهم سایر در آخر طراحی تارنما ، نمایش وبسایت در دستگاه های گوناگون است.

باید این مژده را به شما بدهیم که یک سایت وردپرس کاملا واکنشگرا یا رسپانسیو طراحی می شود.

این فرمایش سبب می شود که نیازی به داشتن یک اپلیکیشن موبایلی برای سوداگری خود نداشته باشید و کاربران از راه تلفن همراه خویش یا تبلت ها و نوت بوک های گوناگون وارد سایت شما شوند.

 

ویژگی های قالب وردپرس در طراحی سایت

 

وجود افزونه ها در قالب وردپرس
از خاصیت های قابل ذکر قالب های وردپرس هستی پلاگین ها یا همان افزونه های وردپرس است که امکان ایجاد بخش ها و ویژگی ها جدید به وبسایت درحال طراحی شما را فراهم می کنند.

به عبارت ساده تر شما می توانید افزونه ها را مانند برنامه های برنامه نویسی شده ی کوچکی در عقیده بگیرید که پس از نصب می توانند وظیفه ی اتمام یک کار مشخص را برعهده بگیرند.

برای مثال شما با نصب افزونه فرم تماس توانا خواهید بود طراحی یک فرم تماس با تب های باره نظرتان را اتمام دهید لغایت کاربر از راه آن فرم پیام و درخواستش را برای شما ارسال کند.

از مهم ترین افزونه های وردپرس، افزونه های فروشگاه ساز هستند.

اگر شما سایت فروشگاهی خریده باشید حتما بعدها با گرد از پلاگین های معروف فروشگاه ساز مثل ووکامرس سر و شغل خواهید داشت.

این افزونه تمام قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی را بر روی سایت شما اضافه خواهد کرد.

البته این نکته را درنظر داشته باشید که قالب انتخابی شما باید از این خاصیت پشتیبانی کند.

با نصب ووکامرس به راحتی می توانید محصولات را بر روی سایت پیمان دهید، مشخصات آن ها را توضیح دهید، قیمت گذاری کنید و تصاویر محصول را به نمایش بگذارید.

تعداد افزونه ها بیشمار است ولی بسیاری از این افزونه ها نیز مثل قالب های وردپرس بصورت کاملا مجانی در اندوختگاه وردپرس برای دانلود پیمان گرفته اند که می توانید در مورد ویژگی های هر افزونه بیشتر بدانید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

چگونگی خرید سایت در رویا وردپرس
ما در رویا وردپرس تمامی امکانات لازم برای خرید سایت را برای شما فراهم کرده ایم.

اگر تاکنون تصمیم خود را برای خرید سایت گرفته اید بهتر است همین حالا سفارش طراحی سایت خودتان را در رویا وردپرس ثبت کنید،

پس از ۲۴ ساعت سایت خویش را تحویل بگیرید و وارد مرحله جدیدی از ترقی شوید.

اما اگر همچنان در قیمت خرید سایت وردپرسی مردد هستید بهتر است کمی بیشتر درمورد این سیستم مدیریت محتوای دوست داشتنی و قدرتمند بدانیم.

تا اینجا درباره محبوبیت وردپرس و امکانات بی کران آن در طراحی سایت صحبت کردیم ولی عوامل دیگری نیز در دیده شدن سایت شما کارساز هستند.

 

هزینه بها و وضعیت خرید سایت
باید توجه داشته باشیم در قیمت خرید سایت یکتا از دغدغه های افراد خرج طراحی سایت ارزان می باشد

چراکه با هستی شرایط اقتصادی حاکم بر کسب و کارهای گوناگون بودجه های کمی در دسترس پیمان دارد.

سایت ها و کمپانی های مختلفی با تعرفه طراحی سایت ارزان شما را حیرت زده می کنند

اما باید توجه کنید کدام گردآور به نسبت امکانات و خدمات بهتری ارائه می دهد.

قیمت خرید سایت یگانه از مواردی است که توجه به آن مستلزم تحقیق بشتر است.

ما در تیم رویا وردپرس با ارائه تعرفه طراحی سایت ارزان

توانسته ایم سهم نکوداشتن در بین کاربران و مشتریان داشته باشیم

چراکه بها طراحی سایت ما در بین رقبا قابل توجه و بسیار زیر تر می باشد.

تعرفه های طراحی سایت امروزه زیاد متفاوت است

چراکه بازار قصد متفاوت است

اما پروا به بها خرید سایت مقرون به صرفه بودن آن

برای بسیاری از کسان و کسب و کارهای مختلف مهم است.

هزینه طراحی سایت ارزان می تواند شما را با یک گزینش اشتباه با شکست مواجه کند

اما در مقابل با برگزیدن یک تیم حرفه ای طراحی سایت شما را به اوج کسب درآمد اینترنتی

توسط هزینه طراحی سایت ارزان می رساند.

 

طراحی وب سایت یا خرید سایت
اگر در موتورهای جستجو به پیگیری ثبت سفارش طراحی سایت هستید

فرقی نمی کند خرید سایت جستجو کنید یا طراحی سایت بدلیل اینکه خواسته شما بسیار مهم است.

شرکت ها و سایت های مختلفی هستی دارند که خرید سایت را برای شما میسر می کنند

تا بتوانید از خدمات تخصصی طراحی سایت بهره‌گیری کنید.

تیم طراحی سایت رویا وردپرس با سابقه ای بیش از ۱۳ سال تکاپو پیشه ای

و طراحی و تاسیس بیش از ۷۰۰ وب سایت این اطمینان خاطر را برای کاربران و مشتریان عزیز به ارمغان می آورد

تا بتوانند با اعتماد کامل اقدام به خرید سایت نمایند.

 

اهمیت سئو در طراحی سایت
خبر بد این است که شما تنها با بها وضعیت خرید سایت نمی توانید گوی سبقت را از رقیبان بربایید!

آنچه در طراحی سایت ارزان رویا وردپرس و بعد متعلق به اهمیت دارد

رتبه وبسایت شما در موتورهای جست وجو است.

و تازه خوب این است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس

کاملا مطابق با الگوریتم های رتیه بندی غول موتورهای جست وجو یعنی گوگل، کدنویسی شده است.

اگر با مفهوم سئو سایت آشنا نیستید

می توانید زمان هایی را انگاشت کنید که در جست وجوی موضوعی از گوگل کمک گرفته اید

و گوگل لیستی از سایت های گوناگون و تیترهایی مرتبط با سوژه موردنظرتان را نمایش می دهد.

در این موارد معمولا سایت هایی که در رتبه های بالاتر هستند

شانس اکثریت برای جذب شما دارند و بی گمان هرچه رتبه سایت شما در گوگل بهتر باشد،

بازدید کننده های بیشتری خواهید داشت.

لازم به بیان است که رسیدن به رتبه پذیرفتنی در گوگل سررسید و تخصص اخص ای را می طلبد.

رویا وردپرس با درنظر دریافت این موارد طراحی سایت شما را با سیستم مدیریت درونمایه وردپرس

و مطابق با فاکتورهای موثر در رنک سایت شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

 

خرید سایت با کمترین هزینه
مورد دیگر بعد از ساخت سایت شما امکان سفارشی سازی سایت است.

ممکن است بعد از مدتی احتیاج داشته باشید تغییراتی در ظاهر سایت خویش ایجاد کنید.

در اینجا هم وردپرس و توابع آن به کمک شما می آیند.

افزونه وردپرس بسته های کدنویسی شده به زبان php هستند

که میتوانید با به کارگیری آن ها قالب مورد نیاز خودتان را طراحی کنید

و یا برای افزودن خاصیت های جدید به سایت افزونه جدیدی را کدنویسی کنید.

پس از انجام ساخت سایت شدنی سوالی ذهن شما را مشغول کند:

آیا وبسایت من از امنیت کاملی برخوردار است؟

باید بگوییم بله. پیشتر درمورد متن مفتوح بودن وردپرس صحبت کردیم،

این موضوع در شناخت راه های نفوذ هکرها به وبسایت ها کمک شایانی داشته است

و برنامه نویسان در سراسر جهان با شناخت باگ های موجود کوشش در رفع آن ها داشته اند.

وردپرس با هربار انتشار نسخه ی جدید و در هر آپدیت بیش از قبل موارد امنیتی را رعایت کرده است

و دیوار محکمی در مقابل نفوذ هکرها ایجاد کرده است.

 

خرید سایت با کمترین هزینه

 

انتخاب هاست رویا وردپرس
هرچند نمی توانیم هیچ نرم اسباب یا وبسایتی را بطور کامل ایمن بدانیم

اما انتخاب هاست پسندیده نیز می تواند در رسیدن به این امر مهم کارایی گذار باشد.

انتخاب هاست مناسب علاوه براین که می تواند از هک شدن سایت شما بازداری کند،

در سرعت و بارگذاری سایت که احد از فاکتورهای مهم سئو می باشد نیز دخیل است.

بهتر است بدانید که با رعایت فاکتورهای سئو در درونمایه و لینک سازی باز هم

نمیتوانیم منکر کارایی بسزای سرعت بارگذاری سایت شویم.

از سایت های کاربردی جهت آنالیز سرعت وبسایت می توانیم gtmetrix را شناسایی کنیم.

در این سایت بعد از وارد کردن آدرس وبسایت خود

میتوانید مواردی که سرعت وبسایت را با ایراد روبرو کرده اند را معرفی کنید.

رویا وردپرس با انتخاب هاست قدرتمند و پرسرعت ایران و آلمان

تمام بیچارگی شما از لحاظ سرعت و امنیت را استجابت داده است.

 

طراحی سایت کابوس نیست
برای کسانی که آشنایی با روش شغل با وبسایت را ندارند، مدیریت سایت بختک ابهت است.

اما خوشبختانه سیستم وردپرس با پنل مدیریتی آسان و جامع خودش بهترین گزینه برای این افراد است.

همچنین وردپرس در حال حاضر به اندازه ی کافی در وسط جامعه ی طراحی سایت شناخته است،

و می توانید اطمینان داشته باشید پشتیبانی و رفع ایرادها از این سیستم به سادگی انجام خواهد شد.

حتی اگر نتوانید از عهده ی اتمام امور مربوط به سایت خویش برآیید

یا زمان لازم برای سپریدن آن را نداشته باشید

وبمستران و کارآزمودگان وردپرس میتوانند به راحتی مدیریت سایت شما را بر عهده بگیرند.

 

پشتیبانی سایت اصل نخست خدمات ساخت سایت
هر یک از کمپانی های ساخت سایت،

بر پای بست، اهداف و روش تکاپو خود مدت موعد خاصی را برای پشتیبانی از سایت

و پروژه های اجرا شده توسط خود در نظر می گیرند.

علاوه بر تعلیم های اولیه و آشنایی مشتری با امکانات و قابلیت های موجود بر روی سایت.

لازم است بعدها نیز پشتیبانی های لازم برای آنها بدست تیم طراح ارائه گردد.

هر چه مدت زمان پشتیبانی سایت اغلب باشد، در نهایت تعرفه طراحی سایت نیز افزایش پیدا خواهد نمود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین و برخط از طریق پورتال مشتریان،

همواره می تواند آسوده خاطری فراوانی را برای مشتریان خرید سایت فراهم آورد.

تا بتوانند بدون داشتن دغدغه و نگرانی نسبت به سایت خود،

در جهت ترقی و به هوده آوری کسب و کار اینترنتی خویش بپردازند.

ما همواره حمایت ۲۴ ساعته آنلاین ، بی قید و شرط را برای مشتریان خویش فراهم آورده است.

تیم حمایت فنی سایت بصورت شبانه روزی در ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خرید سایت کوشا هستند

 

جالبه در خصوص ساخت سایت با وردپرس بدانید
تا به امروز بیش از ۷۵ میلیون سایت با وردپرس راه اندازی شده است.
در گوگل ماهانه ۳۶ میلیون بار وردپرس و واژه ها مرتبط با آن جستجو میشود.
وردپرس به ۴۰ زبان برتر دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه شده است.
۲۵% سایت های مطرح خبری دانشمند با وردپرس راه اندازی شده است.
تا کنون بیش از ۱۰۰ بار وردپرس سیستم خویش را به روز کرده است.
بیش از ۳۰,۰۰۰ افزونه برای وردپرس لغایت به امروز به وجود آمده است.
۴۸ سایت از بین طراحی سایت ارزان و حرفه ای  ۱۰۰ سایت برتر دنیا با وردپرس مدیریت میشود.
وردپرس محبوبترین CMS بین بازاریابان مطرح عالم انتخاب شده است.
وردپرس را می توان محبوبترین و پرکاربردترین سایت ساز مجانی دانست.
وردپرس به علت کاربری آسان، گسترش پذیری، دارابودن افزونه و قالب های متعدد باره توجه عموم قرارگرفته است.
و امروزه از آن برای طراحی سایت های حرفه ای کاربرد می شود.

خرید سایت با کمی تفکر بیشتر
پشتیبانی ۲۴ ساعته ، پاسخگویی حرفه ای ، ارائه خدمات با کیفیت خرید سایت.

رعایت اصول کد نویسی و طراحی سایت ازجمله مواردی است که باید به آن ها توجه نمود.

ساخت سایت با کمترین قیمت مسیر حل پایانی نیست !

همواره در پروسه خرید سایت با کمترین هزینه ، پروا به بها های پسندیده از سوی کسان مختلف امری طبیعی است.

کمترین قیمت را در زمان خرید سایت در نظر نگیرید چرا که کیفیت خدمات کمپانی طراحی سایت مهم است.

خرید سایت در بین کمپانی های گوناگون تعرفه و قیمت های مختلفی دارد.

اما باید براساس پارمترهای مهمتری شرکت مورد نظر را برگزیدن نمود.

در فرایند خرید سایت توجه به نمونه کارهای طراحی سایت شرکت مربوطه زیاد مهم و دارای اهمیت است.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مروگر کروم در گوشی‌های اندروید به کاربران اجازه می‌دهد پیش از باز کردن کامل یک صفحه، پیش نمایش آن را مشاهده کنند. این ویژگی در نسخه ۸۹ کروم اندروید و از طریق بروزرسانی سمت سرور فعال شده است.

اخیرا گزینه‌ای به نام «صفحه پیش نمایش» (Preview page) به منوی مرورگر کروم اندروید اضافه شده که با فشردن یک لینک به مدت چند ثانیه برای کاربران ظاهر می‌شود. این ویژگی پس از کلیک راست روی لینک بین گزینه‌های «باز کردن در برگه ناشناس» (Open in incognito tab) و «کپی کردن آدرس لینک» (Copy link address) نمایش داده می‌شودو با کلیک روی آن پیش‌نمایشی از صفحه مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 

 

با انتخاب این قابلیت صفحه جدیدی برای کاربران باز خواهد شد که نوار بالای آن شامل، آیکون وب‌سایت، نام صفحه، دامنه آن و دکمه‌ای برای باز کردن لینک در پنجره دیگر است. با استفاده از دکمه ضربدر قرار گرفته در قسمت سمت راست بالا یا کشیدن انگشت به سمت پایین، صفحه پیش‌نمایش بسته خواهد شد.

این قابلیت، کاربرد بسیار زیادی برای کاربران دارد و از چند لحاظ می‌تواند بسیار مفید باشد. در واقع با استفاده از آن به راحتی می‌توان محتویات یک صفحه وب‌سایت را مشاهده کرد و در سریع‌ترین زمان ممکن به مطلب نهایی مورد انتظار دست پیدا کرد.

قابلیت جدید پیش نمایش صفحه به تازگی از طریق بروزرسانی کروم ۸۹ در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. گوگل بیش از دو سال است که روی این ویژگی کار می‌کند و حالا برای اولین بار چنین ویژگی مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

پیش از این اعلام شده بود که بروزرسانی کروم ۸۹ قابلیت‌های بسیار زیادی از جمله اشتراک‌گذاری داده‌های وب روی دسکتاپ، فناوری Privacy Sandbox و بروزرسانی و طراحی مجدد فید دیسکاوری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این ویژگی قبلا در نسخه iOS مرورگرهای .اج و سافاری ارائه شده بود.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اوپو از گوشی هوشمند پرچمدار فایند ایکس ۳ پرو با بهره‌مندی از چهار دوربین شامل دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۰ بیتی جدید با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد. بی‌شک چشمگیرترین ویژگی موبایل جدید،‌ طراحی پنل پشتی آن است.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن +QHD و نرخ تازه سازی ۵ و ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد تا در صورت لزوم کاربران بتوانند از نمایشگر در نرخ تازه سازی بهتری استفاده کنند. به علاوه سرعت نمونه برداری تاچ نمایشگر نیز ۲۴۰ هرتز اعلام شده است.

 

 

 

در پنل پشتی پرچمدار جدید،‌ ماژول دوربین چهارگانه شامل دو حسگر سونی IMX766،‌ یکی به عنوان دوربین اصلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و دیگری به عنوان دوربین فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 است. دوربین اصلی از OIS ،EIS و PDAF پشتیبانی می‌کند و فوکوس سریع و دقیقی را در همه شرایط نوری ارائه می‌دهد.

در کنار دو دوربین مذکور، دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار گرفته که زوم هیبریدی ۵ برابر را ارائه می‌دهد. این دوربین در واقع دارای فاصله کانونی ۵۲ میلیمتری (حدود ۲ برابر بزرگنمایی نوری) است.

در نهایت در پنل پشتی، یک دوربین ماکرو ۳ مگاپیکسلی نیز وجود دارد که امکان بزرگنمایی تا ۶۰ برابر را فراهم می‌کند. در پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در حفره بالای سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. نخستین باری است که این شرکت، دستگاهی از این سری را با شارژ بی‌سیم رونمایی می‌کند و آن را «AirVOOC Wireless Flash Charge» نامیده است که از طریق استند اختصاصی تا توان ۳۰ وات را ارائه می‌دهد. اوپو ادعا می‌کند که با این فناوری شارژ کامل باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تنها 80 دقیقه طول می‌کشد.

 

 

 

البته در کنار شارژ بی‌سیم،‌ شارژ سریع سیمی ۶۵ وات SuperVOOC 2.0 نیز وجود دارد که می‌تواند باتری را در عرض ۱۰ دقیقه تا ۴۰ درصد و در عرض ۳۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو به لطف چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و مودم اسنپدراگون ایکس ۶۰ قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارد. گوشی هوشمند جدید با رابط کاربری ColorOS 11.2 و نسخه اندروید ۱۱، مجهز به اسپیکرهای استریو دارای تاییدیه Dolby Atmos است.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با رم ۱۲ گیگابایتی RAM LPPDR5 و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 در رنگ های مشکی و آبی از ۱۰ فروردین با قیمت ۱۱۴۹ یورو به بازار عرضه می شود.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت شما شعبه 24 ساعته شما هست
طراحی سایت امروزه با رشد اینترنت و فضای مجازی و دسترسی راحتر یگانه از بهترین راههایی هست که خیلی راحت میتوانید کسب وکار خودتان را رونق دهید باید برای پیشه خودتان برنامه ریزی داشته باشید، برنامه ریزی برای طراحی سایت طهران یعنی اینکه بدانید برای کسب وکار خود چه کاری می خواهید انجام دهید ، طراحی سایت کرج خود را دست هر کسی ندهید ، هاست و پهنه خودتون را از هر جایی و از هر شرکتی نخرید، اگر می خواهید کسب و کاری را شروع کنید نخست در باره آن شغل تحقیقات لازم را کنید بعد آن را شروع کنید مثلا اگر میخواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید بهتر هست که خوب نخست نگاه کنید آیا کسب و کار شما و افرادی که با آنها پیشه می کنید چقدر ادب کامپیوتری دارند ، آیا زدن یک فروشگاه اینترنتی در صنف مثلا ابزارها خانگی صحیح هست؟ چون هزینه یک یخچال چند میلیون می شود آیا کاربران به شما اعتماد می کند که خرج رو واریز کنند بعد شما کالا را ارسال کنید

طراحی سایت کرج

توضیح مختصری در باره شهر کرج
کرج مرکز استان البرز، و احد از بزرگترین ‌شهرهای ایران است. شهر کرج یک شهر کوهپایه‌ای که در پهنه زنجیره کوه‌های البرز و در بلندای ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.جمعیت شهر کرج نزدیک ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ تن است.کرج از لحاظ جمعیت چهارمین شهر پرجمعیت ایران است.به کرج بخاطرمهاجرپذیر بودن ان لقب ایران کوچک دیتا شده است و بالاترین میزان رشد زاد و ولد را دارد.

بخاطر اینکه کرج میان دره واقع شده است نام ان از واژه کاوک به معنی میانی تهی گرفته شده. همچنین گفته دیگری موجود است که اسم کرج از واژه کوه رج به معنی محلی که کوه‌های ردیف شده دارد، می‌داند. فرودگاه بین‌المللی پیام کرج یک فرودگاه مسافربری، پستی باقابلیت های ویژه‌است.و در مسیر ۹ فرمانروایی دیگرقرار گرفته‌است. دهستان کرج در میانی دره‌های پرپیچ و خم البرز و در گوشه ها-کناره ها جاده چالوس پیمان دارند.این شهرستان از شمال به فرمانروایی مازندران، از شرق به شهرستان تهران، از جنوب به شهرستان شهریار و فرمانروایی مرکزی و از غرب به شهرستان ساوجبلاغ و فرمانروایی قزوین خاتمه می شود.

کرج دارای تعداد زیادی واحدهای تولیدی و صنعتی است که در مناطقی از شهر و عمدتاً در شهرک‌های صنعتی هستند. برای مثال دو شهرک صنعتی سیمین دشت و بهارستان مجموعاً بیش از ۴۷۰ یکتا تولیدی فعّال دارند و بیش از ۹۵۰ یکتا دیگر در مناطق مختلف شهر آن پیمان دارند

از جاذبه‌های توریسم کرج، جاده کرج، چالوس، باغ سیب مهرشهر، کاخ مروارید (شمس)، روستای تاریخی آتشگاه و باغ لاله‌های گچسر را میتوان نام برد. کاروانسرای شاه‌عباسی، قصر ناصرالدین شاهی شهرستانک، پل تاریخی کرج، پارک خانواده جهانشهر و امامزاده طاهر کرج از دیگر جاذبه‌های تاریخی - فرهنگی گردشگری کرج است.

کاخ مروارید یا قصر شمس، کاخی در مهرشهر کرج، است که در سال‌های ۱۳۴۵ تا ۱۳۴۷ با زیربنای ۲۵۰۰ متر برای حیات شمس پهلوی ساخته شد. سازه اصلی و طرح کاخ به شکل یک سفره‌ماهی است. این ساختمان بدست وسلی پیترز طراحی و اساس فرانک لوید رایت به مبلغ یک میلیون دلار آمریکا و ساخته شد.این اثر در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۱ به عدد ثبت ۷۰۶۷ در فهرست یادبود ها ملی ایران پیمان گرفت.

شرکت طراحی سایت در کرج

شرکت طراحی سایت در کرج
ساین وب بعد از عقد قرار داد با مشتری طراحی سایت در استان کرج و پیدا کردن نیازهای مشتری و هدف مشتری از کار طراحی سایت و بازار یابی اینترنتی و اینکه کار مشتری در چه مقوله ای است و از چه رنگی باید کاربرد شود و چه طرحی برای پیشه طراحی سایت وردپرس مشتری انجام شود. کار طراحی سایت چیره دست را آغاز می کند در این مرحله ما خرید گستره را هم داریم باید اسم دامنه هم کوتاه باشد هم به شکلی با سایت در ارتباط باشد یادتان باشد هاست یا فضای میزبانی را باید از یک شرکت خریداری کنید که حائز حمایت می باشد چون شما 100% خانه خویش را هر جای شهر بنا نمی کنید بعد حواستان باشد ولی مفتوح هم خیالتان راحت باشد هاست های ساین وب از کمپانی خیلی خود با پشتیبانی خوب و سرعت خوب خریداری می شود مثلا اگر شما پیشه چوب اتمام می دهید سعی کنید در نام حوزه خویش wood رو بیاورید این شغل برای بحث سئو سایت زیاد سودمند هست.

ویژگی سایت های طراحی شده توسط ساین وب
سابقه طولانی و با تیمی با تجربه در طراحی سایت
امنیت بالا در تارنما و بانک داده
مشاوره تخصصی طراحی سایت بصورت رایگان
سرعت بالا برای لود شدن سایت و صفحات سایت
دارا بودن نسخه موبایل و ریسپانسیو
طراحی سایت های چیره دست ، زیبا و گوناگون با خلاقیت بالا
رعایت کردن اصول سئو onpage
مثال کارهای فراوان در مشاغل مختلف
تعلیم کامل و رایگان
پشتیبانی مجانی سایت
پنل مدیریتی کاربر پسند
هزینه طراحی سایت و بها به خیلی از عوامل ربط دارد، سایت شما از پایه کدنویسی بشود یا اینکه از سیستم های مدیریت محتوا استفاده شود، سایت شما چه امکاناتی را داشته باشد، سایت شما را می شود با طراحی سایت ارزان سپریدن عدل یا باید متعلق به را از پایه کدنویسی کرد؟معمولا ما سایت های شرکتی را با وردپرس طراحی می کنیم که خاصیت های ذیل را دارد.

ما در ساین وب به هیچ عنوان از قالب های آماده استفاده نمی کنیم چون اعتقاد داریم باید سایت طوری باشد که کاربر جذب سایت شما شود چرا الان همه سایت ها شکل هم هستند سایت شما با سایت همکار شما هیچ فرقی ندارد استفاده از قالب های حاضر بسیار شده است قالب هایی که هیچ جذابتی ندارند رنگ های سفید و خنثی استفاده شده در کارها



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با پیشرفت علم و فناوری ساعت‌های مچی کارهای بیشتری از نشان دادن زمان انجام می‌دهند و در ادامه با با انواع ساعت هوشمند سامسونگ زنانه بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تکنولوژی و فناوری همه چیز را تغییر داده است. حتی زندگی روزمره ما نیز تحت الشعاع این پیشرفت‌های بشر قرار گرفته است. شروع هوشمند سازی همه چیز چند سال است در دستور کار مهندسین تکنولوژی شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ قرار دارد. حالا با پیشرفت علم و فناوری ساعت‌های مچی کارهای بیشتری از نشان دادن زمان انجام می‌دهند. شاید با انواع فراوان این ساعت‌ها در بازار و سایت‌های مختلف رو به رو شده باشید. قصد داریم در ادامه شما را با انواع ساعت هوشمند سامسونگ زنانه آشنا کنیم تا دختران و بانوان نیز هم قدم با پیشرفت تکنولوژی حرکت کنند.

برای مشاهده بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کلیک کنید

آشنایی کلی با ساعت‌های هوشمند

قبل از هر چیزی لازم است ابتدا یک آشنایی کلی با محصولی که قصد معرفی آن را داریم، داشته باشیم. ساعت‌های هوشمند مچی تحولی در دنیای گجت‌ها و لوازم جانبی موبایل به شمار می‌آیند. این ساعت‌ها بنا بر مدلی که دارند کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

بررسی اعلان‌هایی مثل پیامک‌ها و پیام‌هایی که از نرم افزارهای اجتماعی دریافت می‌کنید، بررسی و پاسخگویی تماس‌ها، دسترسی سریع‌تر به محتوای گوشی همراه، قدم شمار، ضربان شمار، ارتفاع سنج، عمق سنج و … بخشی از کاربردهایی است که یک ساعت هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه لیستی از کاربردی‌ترین و مناسب‌ترین انواع ساعت هوشمند سامسونگ زنانه برای شما آماده کرده‌ایم.

معرفی چند نوع از ساعت‌های هوشمند زنانه شرکت سامسونگ

۱. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active۲ ۴۴mm

گلکسی واچ اکتی و۲ یکی از پرفروش‌ترین و بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که بیشتر به دلیل ظاهر ظریف و زیبایی که دارد مورد پسند بانوان قرار گرفته است. نکته جذاب این محصول قابلیت ضد آب بودن آن است که در عمق‌های متوسط مانند استخرها به راحتی پاسخگوی نیازهای کاربر است.

۲. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R۸۱۰

در این لیست فقط به دنبال بهترین‌ها و مناسب‌ترین‌ها باشید. اسم ام آر ۸۱۰ یکی از بهترین مدل‌های ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که اغلب مورد استفاده دختران و بانوان قرار می‌گیرد. این ساعت با جنس بدنه فلزی خود احساس خوشایندی را هنگام پوشیدن به دستان شما منتقل می‌کند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند سامسونگ زنانه از تکنولوژی سوپر امولد بهره می‌برد که با تراکم پیکسلی ۳۶۰ در ۳۶۰ می‌توان فهمید که میزان وضوح و کیفیت تصویر آن تا چه اندازه بالا و عالی است.

۳. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active

گلکسی واچ اکتیو را کافی است فقط یک بار امتحان کنید تا دیگر از دستان شما جدا نشود. یکی از دوست داشتنی ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار که در رنگ‌های مختلف قابل استفاده برای زنان و مردان است. بیاید ببینیم چه چیزی باعث محبوبیت این محصول شده است. در واقع این ساعت که کاربری ورزشی و استفاده روزانه دارد نسبت به امکانات و قابلیت‌های خود و در برابر دیگر محصولات مشابه قیمتی مناسب‌تر دارد. وزن سبک ۲۵ گرمی و جنس شیشه گوریلا گلس ۳، بند سیلیکونی و قابل تعویض و طراحی ساخت باکلاس، همه اینها باعث شده است که هنگام استفاده از این تکنولوژی هوشمند، احساس خوبی داشته باشید. قابلیت‌هایی مثل حسگرهای شتاب سنج ژیروسکوپ سنجش نور محیط شمارش ضربان قلب ارتفاع سنج، در این محصول در نظر گرفته شده است. نوع پردازنده واچ اکتیو، ۱.۱۵ GHz Samsung Exynos ۹۱۱۰ Dual-Core می‌باشد که در کنار حافظه داخلی ۴ گیگی، بسیار مناسب و کاربردی است. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سامسونگ زنانه هستید، این گزینه را نیز در نظر بگیرید.

۴. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R۸۰۰

اسپرت بپوشید، جذاب به نظر برسید. در دنیای ساعت‌های هوشمند و اسپرت سامسونگ، زنانه و مردانه کمتر مورد بحث است. یکی از ساعت‌های مشترک بین مزدان و زنان واچ اس ام آر ۸۰۰ است. اگر همیشه خدا دستتان بند است و نمی‌توانید هر بار باری پاسخگویی به تماس‌های خود گوشی همراه خود را از جیب بیرون بیاورید، پس چرا هنوز این ساعت را خریداری نکرده اید؟ آر ۸۰۰ با قابلیت مکالمه با کیفیت بسیار خوب، راه حلی برای مشکلات ماست، هنگام آشپزی، رانندگی و یا هر کار دیگری، علاوه بر صرفه جویی در وقت، کار خود را راحت کنید.

۵. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S۲ SM-R۷۲۰ Silver

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان هستید، پس جای خوبی آماده‌اید. ارزان قیمت اما بسیار کارآمد مانند Gear S۲ SM-R۷۲۰، رنگ‌های جذاب این محصول باعث شده بیشتر در دستان بانوان بدرخشد. این ساعت هوشمند با ظاهری جذاب، کارایی ساعت‌های گران قیمت را برای شما خواهد داشت. صفحه نمایش با کیفیت آمولد و اندازه ۱.۲ اینچی، لذت استفاده از آن را دو چندان می‌کند. این ساعت مجهز به حالت قاب گردان است. به این معنی که با چرخاندن قاب دور صفحه می‌توانید منوهای مختلف و برنامه‌های مختلف را انتخاب کنید. قدرت نگهداری باتری این محصول در نوع خود فوق العاده است که خود یک مزیت برتر به حساب می‌آید. این مدل را می‌توان یکی از مناسب‌ترین مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ زنانه دانست، که درصد رضایت بسیار بالایی در میان مشتریان خود کسب کرده است.

منبع این خبر وبسایت فارسیرو می‌باشد، برای مشاهده دیگر مطالب در حوزه تکنولوژی کلیک کنید

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شش غول برتر تکنولوژی جهان در حالی ظرف تنها ۳ روز، بیش از ۱ تریلیون دلار از ارزش خود را از دست دادند که در هفته‌های اخیر، با رشد بی‌رویه قیمت سهام خود روبرو شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، شش غول برتر تکنولوژی جهان در حالی ظرف تنها ۳ روز بیش از ۱ تریلیون دلار از ارزش خود را از دست دادند که در هفته‌های اخیر با رشد بی‌رویه قیمت سهام خود روبرو شده بودند.

اپل که ارزش آن در ۱۹ آگوست به ۲ تریلیون دلار رسیده بود، در ۳ روز اخیر ۳۲۵ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد.

ارزش سهام مایکروسافت ۲۱۹ میلیارد دلار پایین آمد و آمازون ۱۹۱ میلیارد دلار از دست داد، ضمن اینکه آلفابت (گوگل) ۱۳۵ میلیارد دلار ضرر کرد.

در عین حال، تسلا ۱۰۹ میلیارد دلار ضرر کرد و در نهایت فیسبوک ۸۹ میلیارد دلار از دست داد.

جرد ویستفلد از شرکت جفریز می‌گوید: اگر شما به افت ارزش اپل در ۳ روز اخیر که ۳۲۵ میلیارد دلار است، نگاه کنید متوجه خواهید شد که این ضرر به اندازه ۱.۵ برابر کل ارزش شرکت سیلزفورس و به اندازه کل درآمد پیش‌بینی شده اپل در سال آینده است؛ اما با وجود این ضرر سنگین، باید نگاهی به رشد بی‌رویه ارزش این شرکت‌ها از ابتدای سال تا کنون داشته باشیم.

در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی ارزش ۶ شرکت برتر تکنولوژی آمریکا روی هم ۵ تریلیون دلار بود؛ در حالی که تا چهارشنبه گذشته، ارزش این شرکت‌ها به ۸.۲ تریلیون دلار رسیده بود؛ ضمن اینکه با بسته شدن بازارها در معاملات دیشب ارزش این شرکت‌ها به ۷.۱ تریلیون دلار بازگشت.

با این که ضرر سه روز اخیر برای شرکت‌های تکنولوژی سهمگین بوده، اما این شرکت‌ها همچنان ۲.۱ تریلیون دلار از ابتدای سال تا کنون سود کرده‌اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروز میخواهیم درباره طراحی قالب وردپرس در طهران با شما کلام بگوییم شما با ما می توانید طراحی قالب وردپرس در تهران را تجربه کنید و از ابتکار ها و ایده های گروه طراح قالب وردپرس حرفه ای و با تجربه کمپانی توس وب مستفیض شوید، توس وب می تواند یک قالب وردپرس کارآمد، قشنگ و تخصصی و متناسب با سوداگری شما را با سلیقه خودتان را برای شما طراحی و پیاده سازی کند، توس وب بعنوان یک شرکت طراح قالب وردپرس چیره دست و با سابقه ترین در زمینه طراحی پوسته وردپرس در طهران با به کارگیری CMS محبوب وردپرس بهترین قالب های وردپرس و با کیفیت را برای شما طراحی می کند.جهت اطلاع از خدمات توس وب درباره طراحی قالب وردپرس در طهران با ما همراه باشید
طراحی قالب وردپرس توس وب در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده و اصلی ترین خدمات خود را طراحی پوسته وردپرس و طراحی قالب وردپرس در تهران در نظر گرفته است و گونه ها قالب ها از جمله قالب وردپرس املاک، قالب ورد پرس مذهبی، قالب وردپرس فروشگاهی، صنعتی و قالب وردپرس شرکتی و قالب وردپرس خبری را طراحی میکنیم و با داشتن یک قصد اصلی (کیفیت و حمایت بی نظیر) اقدام به دریافت سفارش طراحی قالب وردپرس در طهران کرده و توانسته نظر کارفرما بسیاری را به خویش جلب کند و کارفرما در سررسید تحویل پروژه نیز خوشنودی کامل خویش را اعلام می کند.

اهداف کمپانی طراحی قالب وردپرس توس وب
برترین و اصلی ترین منظور ما که همیشه در حال شفا آن هستیم ارتقاع سطح کیفی سایت های طراحی شده و ارائه خدمات حمایت هر چه بهتر به مشتریان در تهرانی می باشد. و این اطمینان را به شما خواهیم عدل که پروژه طراحی قالب وردپرس شما در بالاترین و بهترین سطح کیفی و همچنین در نخستین سررسید طراحی و اجرا و تحویل شود.و بعد از طراحی قالب وردپرس شروع همکاری بین شما و تیم طراحی توس وب پیش درآمد گردد.

اهداف شما از طراحی قالب وردپرس چیست؟
شما چه هدفی برای تاسیس سایت دارید؟ برای اینکه تجربه طراحی سایت کامیاب در تهران را با مجموعه توس وب تجربه کنید، بهتر است در مورد هدفتان با ما گفتگو کنید و از مشاوره مجانی ما قبل از سفارش سایت استفاده کنید لغایت یک تدبیر خوب به شما ارائه دهیم. اگر هدفتان از طراحی قالب وردپرس برای سایت از پیش مشخص باشد به نکوداشتن می توانید برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. به عنوان نمونه اگر میخواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیدد باید روند فروش و کسب درآمد به صورت اینترنتی، شیوه بازاریابی و در همه روند کارکرد سایت را به چهره ۰ الی ۱۰۰ شغل را مشخص نموده الی بتوانید در آن موفق شوید .

یا یک سایت برای شرکت و بنیاد-نهاد-سازمان و کسب شغل شما باید با هدفی مشخص طراحی شود و از همان ابتدای برنامه ریزی نحوه شغل کرد آن را مشخص کنید. مطمئن باشید کاری که با برنامه ریزی باشد حتما موفق خواهد بود. الی شاهد کامیابی چشمگیر آن باشید. و تیم توس وب تمام کوشش خود را خواهد کرد که با مشاوره های حرفه ای و به موقع و اقدامات حرفه ای شما را الی کران زیادی در این روند مدد نماید و شما بتوانید به نیاز های خویش دست یابید.
اصلی ترین تفاوت هایی که توس وب با دیگر طراحان قالب وردپرس در طهران دارد :

 

در عقیده اخذ سلیقه ایرانی در طراحی قالب وردپرس در تهران
امنیت بالای در طاحی قالب وردپرس
سادگی پنل مدیریت قالب وردپرس و راحتی شغل با پوسته وردپرس جهت مدیریت سایت شما (بدون هیچ ادب قبلی)
بهینه سازی قالب قبل از درج محتوا و قبل از طریق اندازی سایت
سرعت لود زیاد عالی قالب وردپرس و نیز پسندیده با اینترنت ایران
پشتیبانی حرفه ای از قالب وردپرس و در دسترس و همیشه پاسخگو بودن طراح قالب وردپرس در تهران
پیاده سازی ایده های شما و دربایستن های شما در قالب وردپرس
طراحی گرافیک سایت با سلیقه شما و با توجه به بیچارگی های شما
قابلیت ارتقا سایت در آینده در صورت بیچارگی و درخواست شما و اضافه کردن امکانات روز
پشتیبانی از تمامی مرورگرهای استاندارد وب
طراحی قالب وردپرس ,جذاب و منحصر به فرد
نمایش درست در موبایل و تبلت و انواع نمایشگر ها
هزینه طراحی قالب وردپرس در تهران
با توجه به این که گروه ها و شرکت های مختلفی در دامنه طراحی پوسته وردپرس و طراحی قالب وردپرس در تهران فعالیت می کنند که در وسط آنها افراد خوب و کاربلد نیز هستی دارد اما افرادی هم هستند که به صورت شخصی و یا بدون هیچ پشتیبانی وب سایت هایی با قیمت های بسیار پایین طراحی کرده و مشتریانی که به آنها اعتماد کرده اند بعد از مدتی به خاطر دشواری ها فراوان وب سایتشان را رها کرده و دردسر چند ماهه یا چند ساله خود را به هدر می دهند . بعد باید با دقت بیشتر یک کمپانی طراح قالب وردپرس را گزینش کنید.توس وب آماده خدمات رساینی و طراحی انواع قالب وردپرس در فرمانروایی تهران بوده . کیفیت اولین نکته در طراحی قالب وردپرس میباشد.
تعرفه طراحی قالب وردپرس به آیتم های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن گرفته الی کیفیت کد نویسی و بهینه بودن کد نویسی وردپرس، کل آیتم ها در بها پایانی طراحی قالب وردپرس تاثیرگذار هستند. ولی قیمت ها و تعرفه های متفاوتی در این گویه هستی دارد که در تفاوت قابل توجه برای هر دو شرکت طراح با قیمت گران و کمپانی طراح با قیمت ارزان توضیحی را جهت پدافند از بها خود خواهند داشت. تیم طراحی توس وب برای تخمین خرج پایان یافته پروژه ها و متناسب با نوع سایت دلخواه شما، نهایت دقت و وسواس را به هزینه دیتا تا ضمن حفظ کیفیت فرآورده پایانی بتوانیم قیمتی معقولانه و مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.
برای اطلاع از خرج طراحی قالب وردپرس در تهران بر روی لینک ذیل کلیک کنید
سفارش طراحی قالب وردپرس

چگونه به شرکت طراحی قالب وردپرس در تهران اعتماد کنیم؟
اعتماد کردن در این باره زیاد مشکل است اما میتوان با هستی نماد های معتبر و یا اینکه ثبت بودن کمپانی طراح و نیز تماس با کارفرمایانی که لغایت اکنون با شرکت طراح همکاری داشته اند از نحوه خدمات کمپانی طراح قالب وردپرس در طهران اطمینان بدست آورد. طراحی وب سایت وردپرسی در استان تهران خوشنودی اکثر مشتریان و تفاوت داشتن کارها و پشتیبانی نیرومند زیاد مهم تر و با ارزش تر از بسیار بودن نمونه کارها می باشد.
توج داشته باشید شرکت طراحی قالب وردپرس توس وب حائز مظهر اعتماد از جانب سازمان صنایع و نیز حائز نماد وزارت ارشاد می باشد.

مراحل طراحی قالب وردپرس در تهران
روند طراحی قالب وردپرس در طهران بدست مرکز تخصصی طراحی وب توس وب به چهره ذیل امکان می پذیرد:

شناخت نیازهای مشتری بهمراه جزییات دقیق
تعیین اهداف مشخص پروژه و بررسی ریزبین خدمات باره بیچارگی سایت
تعیین هزینه، زمان و انعقاد قرارداد رسمی.
طراحی طرح گرافیک سایت متناسب با سلیقه و زمینه کاری کارفرما و دریافت تاییدیه از کارفرما.
طراحی قالب وبسایت به صورت (html).
برنامه نویسی و پیاده سازی وب سایت برای وردپرس (تبدیل اچ تی ام ال به وردپرس).
تست و تحلیل بخش های مختلف و رورند کارکرد قالب وردپرس.
راه اندازی نسخه آزمایشی و نمایش (دمو) به مشتری.
تحویل نهایی و آموزش پنل مدیریتی قالب به شخص سفارش دهنده
شروع پشتیبانی و جلب رضایت کامل مشتری
بهینه سازی قالب وردپرس و لینک سازی برای گوگل (در صورت نیاز مشتری) در تمام مراحل بالا اخذ تاییدیه از مشتری ضروری است و در چهره احتیاج جلسات
حضوری یا غیر حضوری با پروا به گونه پروژه بین کارفرما و شرکت طراحی قالب وردرس توس وب ساختن میشود.
انتخاب فناوری پسندیده در مقوله طراحی سایت کاملا ارتباط به اهداف و بودجه مشتری خواهد داشت.
برای آغاز طراحی قالب وردپرس در طهران بر روی لینک ذیل کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مقاله قصد داریم فلش بکی به سال ۲۰۱۲ بزنیم و گوشی اچ تی سی وان ایکس – HTC One X را همراه با قابلیت‌ها و امکاناتش بررسی کنیم.

در این مقاله قصد داریم نگاهی به گذشته و یکی از گوشی‌های مشهور سری HTC One بپردازیم. اچ تی سی وان ایکس یکی از بهترین گوشی‌های ساخت کمپانی اچ تی سی و یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی زمان خود بود. اچ تی سی وان X در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و همان موقع به یکی از گوشی‌های محبوب بازار تبدیل شد. مدل X در رده پرچمدار، مدل S در رده میان‌رده و مدل V در رده گوشی‌های رده ابتدایی قرار می‌گرفت.

بدنه‌ای از جنس پلی کربنات به جای پلاستیک خشک

مدل وان اس که یادآور گوشی HTC Legend بود از بدنه‌ای فلزی استفاده می‌کرد. به عقب برمی‌گردیم و بار دیگر این گوشی را بررسی می‌کنیم. اما مدل وان ایکس از بدنه‌ای پلی کربنات با طراحی لبه‌های گرد در پشت و جلو بود. بعد از آن نوکیا هم تصمیم گرفت از پلی کربنات در گوشی‌هایش استفاده کند؛ گرچه گوشی لومیاس از لبه‌های تیزی برخوردار بود. اگرچه پلاستیک دیگر در آن زمان از مد افتاده بود، اما پلی کربنات شیک‌ترین پلاستیکی بود که ساخته شده بود. مشتریان در بررسی‌های خود از احساس خوبی  که با در دست گیری این گوشی به آن‌ها دست می‌داد می‌گفتند و آن را با قاب پشتی پلاستیکی بی‌کیفیت گلکسی اس ۳ سامسونگ مقایسه می‌کردند.

اچ تی سی وان ایکس

پلی کربنات در مقایسه با بدنه‌ی شیشه‌ای و فلزی که بعداً رایج شد، حس گرم و نرمی را به مشتریان القا می‌کرد. یکی دیگر از محاسن پلی کربنات، فرمول رنگ آن است که به جای رنگ زدن سطح روی آن، رنگ در مرحله تولید به مواد اضافه می‌شود. این باعث به وجود آمدن سطح مات خوبی می‌شود و برخلاف شیشه، وقتی به زمین می‌خورد نمی‌شکند.

نمایشگر ۴.۷ اینچی ۷۲۰P فوق‌العاده شفاف

اچ تی سی وان ایکس علیرغم نمایشگر ۴.۷ اینچی خود خیلی بزرگ نبود، چرا که هنوز اکثر مشتریان نتوانسته بودند قبول کنند که گوشی‌ها می‌توانند بزرگ‌تر هم باشند. با این حال همه از فقدان اسلات کارت میکرو اس دی و باتری تعویض نشدنی خوشحال نبودند. روی قاب جلوی این گوشی یک پنل زیبای Super LCD با رزولوشن ۷۲۰p حضور داشت. این پنل یک نوار تمام RGB را در اختیار داشت که شفافیت بیشتری نسبت به اولین نسل نمایشگرهای OLED با رزولوشن ۷۲۰p که روی گوشی‌های گلکسی اس ۳ و اچ تی سی وان اس را ارائه می‌کرد.

این نمایشگر وظیفه رندر رابط کاربری Sense UI را بر عهده داشت که همیشه به خاطر تعلق خاطری که به المان‌های گرافیکی داشت، مشهور بود. این رابط کاربری برای زمانی است که اندروید ۴ بستنی ساندویچی با اسکین‌های سفارشی اسکئومورفیک می‌زیست. این گوشی در نهایت آپدیت اندروید ۴.۱ آبنبات ژله‌ای را هم دریافت کرد، اما این پایان پشتیبانی از اچ تی سی وان ایکس نیز بود.

چیپست قدرتمند Tegra 3 شرکت انویدیا

اکثر نسخه‌هایی که از این گوشی فروخته شد به چیپست Nvidia Tegra 3 شامل ۴ هسته Cortex-A9 و ۵ هسته کم توان‌تر می‌شد. همکاری این هسته‌ها در کنار هم می‌توانست وظایفی در پس زمینه از جمله پخش موزیک و نیازهای رایج سیستم عامل برای قرارگیری در وضعیت آماده به کار در حالی که توان مصرفی کمتر از زمان فعالیت گوشث بود را فراهم کند. پردازشگر گرافیکی آن سه برابر سریع‌تر از Tegra 2 بود که از آن دیوایسی کاملاً قدرتمند می‌ساخت. برخی از نسخه‌های این گوشی هم برای بعضی از بازارها با تراشه اسنپدراگون اس ۴ عرضه می‌شدند. نتایج بنچمارک‌ها نمایانگر این بود که نسخه اسنپدراگونی کمی سریع‌تر از نسخه تگرا بود.

اما تراشه تنها تفاوت نسخه‌های این گوشی نبود. اچ تی سی برای برخی از بازارها یک جفت هدفون Beats by Dre را هم به عنوان باندل در داخل جعبه این گوشی‌ها قرار داده بود. داخل جعبه برخی مدل‌ها هدفون‌های ساده HTC قرار داشت، در حالی که داخل جعبه برخی دیگر از نسخه‌ها هیچ هدفونی وجود نداشت. در هر صورت روی پشت قاب نسخه‌های دارای هدفون بیتس، لوگوی این شرکت هم قرار داشت و به اکولایزر Beats Audio نیز مجهز بودند.

در حال حاضر اچ تی سی قدرت سابق را ندارد، اما در آن زمان ستاره درخشان دنیای موبایل بود. این شرکت تلاش می‌کرد با استفاده از نام‌های محبوب برای علاقه‌مندان به موسیقی در گوشی‌هایش استفاده کند تا دل آن‌ها را برباید. در همین راستا، اچ تی سی در آگوست ۲۰۱۰ حدود ۵۰ درصد از سهام شرکت بیتس را به ارزش ۳۰۹ میلیون دلار خریداری کرد. اما نیمی از سهام خود در بیتس را در جولای ۲۰۱۲ به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار و نیمه دیگر آن را به ارزش ۲۶۵ میلیون دلار در سپتامبر سال ۲۰۱۳ فروخت. یک سال پس از آن اپل خبر داد که برند بیتس را به ارزش ۳.۲ میلیارد دلار خریداری کرده است. ارزش این برند به شکل قابل توجهی در مقایسه با زمانی که ۵۰ درصد سهام آن تحت مالکیت اچ تی سی بود، افزایش پیدا کرده بود.

قمار روی قدرت موسیقی

در واقع اچ تی سی بیتس را به حال خودش رها کرده بود و فقط به عنوان فرصت تجاری برای استفاده در گوشی‌های هوشمند خود به آن نگاه می‌کرد. اما در آن سمت سامسونگ عملکرد بهتری داشت. غول کره‌ای دنیای موبایل کمپانی هارمن (که برند AKG را هم تحت مالکیت خود دارد) را به مالکیت خود درآورد و اکنون گوشی‌های پرچمدار گلکسی را با هدفون‌های AKG درون جعبه آن‌ها ارائه می‌کند. در آن سو اپل نیز از سرویس استریم Beats Music برای راه اندازی سرویس اختصاصی Apple Music استفاده کرد، اما سرویس استریم Milk Music سامسونگ نتوانست دوام بیاورد.

به گوشی اچ تی سی وان پلاس ایکس باز می‌گردیم. جایی که این گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به نام ImageSense و یک سلاح مخفی به نام ImageChip تجهیز شده بود. این یک پردازنده مستقل برای پردازش تصاویر خارج از ISP است که در کنار چیپست قرار می‌گیرد. این تاریخ پنج سال پیش از آن است که گوگل از فناوری Pixel Visual Core رونمایی کند. ولی این پردازنده تجربه موفقیت آمیزی نبود و دوربین One X بهترین دوربین ۸ مگاپیکسلی در زمان خود نبود. کمپانی نوکیا نیز گوشی ۸۰۸ پیورویو خود را با یک چیپست پردازنده خارجی عرضه کرد که اتفاقاً هر دو گوشی در رویداد MWC 2012 معرفی شدند، اما فقط دوربین گوشی نوکیا بود که موفقیت آمیز بود.

اچ تی سی وان ایکس

آن‌ زمان اولین روزهایی بود که گوشی‌ها می‌توانستند با رزولوشن ۱۰۸۰ فیلمبرداری کنند. اچ تی سی وان X با این رزولوشن و نرخ فریم بسیار پاین ۲۴fps فیلمبرداری می‌کرد که به اندازه کافی روان نبود. گرچه صدای استریوی بسیار باکیفیتی را ضبط می‌کرد.

گوشی‌های سری وان با هدف تغییر در استراتژی اچ تی سی طراحی شده بودند. با این حال HTC One X نتوانست موفقیت خاصی را برای اچ تی سی به ارمغان بیاورد. ضمن آنکه مدل سری ایکس این خانواده در زمان خود گوشی گران قیمتی محسوب می‌شد. این یعنی هر کسی توانایی خرید آن را نداشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ظاهراً تحریم Xiaomi توسط ایالات متحده رسماً آغاز شده است؛ برخی کاربران گوشی های شیائومی خبر از قطع دسترسی به اپلیکیشن‌ها و خدمات موبایل گوگل می‌دهند.

رابط کاربری سفارشی مبتنی بر اندروید شرکت شیائومی MIUI نام دارد و این کمپانی معمولاً به‌روزرسانی‌هایی را برای آن عرضه می‌کند. اخیراً برخی از کاربران گوشی های شیائومی که نسخه جدید MIUI را دریافت کرده‌اند، متوجه شده‌اند که قادر به نصب خدمات موبایل گوگل (GMS) روی اسمارت فون خود نیستند.

به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها بعد از انتشار آپدیت MIUI 12.5 اعمال شده است. اکنون این شرکت شیائومی رسماً به گزارش کاربران واکنش نشان داده و می‌گوید که به خاطر تحریم‌های ایالات متحده دیگر نمی‌تواند به کاربران اجازه نصب یا استفاده از اپلیکیشن‌های مبتنی بر GMS را بدهد. دونالد ترامپ چند روز پیش از سپردن تصدی ریاست جمهوری به جو بایدن، شرکت شیائومی را به جرم همکاری با دولت کمونیسم چین در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

شیائومی اکنون تأیید کرده است که گوشی‌هایش دیگر با فریمورک سرویس گوگل عرضه نمی‌شوند و کاربران گوشی های شیائومی نیز نمی‌توانند اپلیکیشن‌های GMS را روی دیوایس خود نصب کنند. این البته چندان هم تعجب برانگیز نیست، چرا که اکنون نیز خدمات موبایل گوگل در چین مسدود است و اکثر گوشی‌های فعال در چین نمی‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

تحریم شیائومی توسط آمریکا؛ خشم ترامپ دامن دومین گوشی‌ساز چین را گرفت

در حالی که شیائومی رسماً نام گوشی‌هایی که با این محدودیت مواجه شده‌اند را اعلام تکرده است، اما بیشتر کاربرانی که خبر از محدودیت استفاده از GMS داده‌اند، صاحب گوشی‌های ردمی کی ۳۰ اولترا و ردمی ۱۰ ایکس ۵ جی بوده‌اند. هنوز مشخص نیست این محدودیت فقط روی گوشی‌هایی که در بازار چین فروخته می‌شوند اعمال شده است، یا آنکه کاربرانی محصولات شیائومی که در دیگر کشورهای جهان حضور دارند هم با این محدودیت‌ها مواجه خواهند شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خبری ارزان : در نوشتار طراحی سایت خبری اطلاعاتی درباره چگونگی بهینه سازی تارنما های خبری ارائه کردیم هم چنین در مقاله ویژگی های برتر طراحی سایت خبری نیز در مورد امکانات اخص و نیز برخی از مشخصات ویژه نیز مطالبی را برایتان ارائه دادیم . اما در این بین چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است بها پسندیده و هم چنین ارائه یک وب سایت خبری کاربر پسند برای مشتری است .

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت خبری ارزان
همان طور که می دانیم امروزه بسیاری از بنیاد-نهاد-سازمان ها و نظم ها و هم چنین اشخاص برای طراحی سایت از سیستم های مدیریت محتوای رایگان به وفور کاربرد می کنند بعضی از این سیستم ها امثال جوملا و وردپرس که در بین اکثر سیستم های مدیریت درونمایه برای طراحی سایت خبری ارزان از محبوبیت بالایی برخوردارند . هم چنین از سیستم مدیریت محتوای دیگر مشابه اپن کارت و … نیز برای طراحی سایت خبری ارزان استفاده می شود . ولی دلیل بها ذیل این نوع از تارنما های وجود قالب های آماده و هم چنین پشتینانی فوی از این نوع از سیستم های مدیریت محتوا می باشد . یکی سایر از دلایل محبوبیت سیستم های مدیریت محتوای رایگان هم چون جوملا برای طراحی سایت خبری ارزان آسان بودن یادگیری و هم چنین روان بودن و ساده بودن آن است . برای یادگیری این گونه از سیستم های مدیریت درونمایه نیازی به تخصص فوقانی نیست و هر شخصی که اطلاعات کمی درباره کامپیوتر و اینترنت داشته باشد به راحتی می تواند یاد بگیرد.

اما به غیر از این مزایای که سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت خبری ارزان استفده می شود معایبی نیز دارد از جمله می تاب به امنیت ذیل آنها اشاره کرد به دلیل اپن سورس بودن سیستم های مدیریت محتوای رایگان از امنیت کمی برخوردارند و دربرخی از آنها مشابه جوملای ۳ باگهای سئو نیز پیدا شده است . در مقاله باگ سئو ی جوملا ۳ را چگونه حل نماییم در این مورد بسیار توضیح داده شده است. هم چنین در سیستم عامل وردپرس باگ سئوی تولید لینک صفحه ۴۰۴ نیز دیده شده است. در مورد اپن کارت و بوت استرپ نیز معایبی و جود دارد در مورد بوت استرپ می توانید به مقاله کاربرد Bootstrap در طراحی سایت مراجعه نمایید.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی برای طراحی سایت خبری ارزان
بیشتر سازمانها ی بازرگانی و یا اشخاصی که در سطح بالایی در حال بازرگانی هستند مثل فروشگاه های اینترنتی بزرگ و سایر سازمان های برای طراحی سایت از سیستمهای مدیریت محتوای اختصاصی استقاده می کنند ، در ضمن بیشتر وب سایت های خبری بزرگ نیز برای طراحی سایت خبری خویش از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی کاربرد می کنند .بزرگترین مزیت این نوع از سیستم های مدیریت محتوا امنیت بالای آن است و آن به این انگیزه است که کسان محدودی ازاین گونه سیست م استفاده می کنند. ولی عیب این گونه از سیستم ها نیز می تواند یادگیری و هم چنین حمایت آن باشد . برای افزودن افزونه های مورد لازم باید به طراح این نوع از سیستم مراجعه شود و…

ولی گروه طراحی سایت اینتن به کارگیری سیستم های مدیریتی محتوای اختصاصی را برای طراحی سایت های خبری رهنمود می کند چرا که باید از امنیت فوقانی برخوردار باشند . هرچند به کارگیری این نوع از سیستم ها نسبت به سیستم های رایگان بها بالایی دارند ولی در این مورد موطمعا می باشید که سایت اختصاصا مال شماست.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ماه گذشته، اپ استور اولین برچسب‌های حریم‌خصوصی خود را مورد استفاده قرار داد. هر زمان که یک توسعه‌دهنده IOS یکی از نرم‌افزار‌های خود را به‌روز رسانی کند، باید برچسب حریم خصوصی نرم‌افزار را در به‌روز رسانی جاری در ویترین فروشگاه اپل (App Store) مشخص کند.

این برچسب، در قسمت زیرین تنظیمات در اپ استور، که گزینه‌های دانلود و نصب نرم‌افزار نمایش داده می‌شود، نمایش دهنده نوع داده‌هایی است که نرم‌‎افزار مورد نظر جمع‌آوری می‌کند که می‌تواند به هویت یکی از کاربر‌های IOS مرتبط باشد.

اپ استور

چگونگی رخ دادن این مشکل

برای مثال، برچسب‌های حریم خصوصی نرم‌افزار Brief Monthly نشان می‌دهد که اطلاعات مربوط به خرید توسط کاربر، اطلاعات مخاطب، ID دستگاه‌های مورد استفاده و همه داده‌های مورد نظر در زمان کرَش کردن نرم افزار را جمع‌‌آوری می‌کند. این نرم افزار مقدار داده مصرفی را نیز جمع‌آوری می‌کند ولی این اطلاعات نمی‌تواند به کاربر نمایش داده شود.

برچسب‌های حریم خصوصی موضوع بزرگیست و همانطور که روزنامه Washington Post نشان می‌دهد، اپل باید به این سیستم احترام بگذارد. در برچسب، به صورت کاملاٌ شفاف نمایان هست که ” این اطلاعات توسط اپل تایید نشده است”. سخنگوی اپل خانم کتی کلارک- السدِر ایمیلی به Washington Post فرستاد که نوشته بود:

اپل در حال بازرسی اطلاعات ارائه شده توسط توسئه‌دهندگان می‌باشد و ما در حال کار با توسئه دهندگان هستیم تا هر گونه اطلاعات نادرست در این زمینه را تصحیح کنیم. نرم‌افزار‌هایی که در افشای اطلاعات مربوط به حریم خصوصی به طور واضح، موفق نباشند، از به‌روز رسانی نرم‌افزار خود ناکام خواهند ماند و یا در برخی موارد چنانچه اصلاح موارد گفته‌شده را قبول نکنند، احتمالاٌ نرم‌افزارشان اپ استور برچیده شود.

ولی بررسی دقیق‌تری در رابطه با برخی از نرم افزار‌ها که علامت آبی در قسمت حریم خصوصی دارند صورت گرفته‌است. این نرم‌افزارها ادعا می‌کنند که هیچ‌گونه اطلاعاتی از کاربران جمع‌آوری نمی‌کنند. روزنامه Washington Post از موتور جستجوگر برای پیدا کردن این نرم‌افزارها (که Privacy Pro نامیده شده‌اند) و همچنین از نرم‌افزاری برای جلوگیری و چک‌کردن ردیاب‌ها استفاده کرده‌است. بعد از استفاده از این نرم‌افزار برای چک‌کردن نرم‌افزارهای مورد نظر، تحقیقات بیشتری توسط Patrick Jackson ( که افسر رئیس تکنولوژی توسئه دهنده‌گان که ارائه دهده Privacy Pro می‌باشد) صورت گرفته است. ایشان قبلا عضو آزانس امنیت ملی بوده اند.

این بررسی مشخص کرد که چندین نرم‌افزار IOS، اطلاعات مربوط به کاربران آیفون را منجر به شناسایی گوشی آیفون کاربر توسط فیسبوک، گوگل و سرویس بازیها می‌شد، به اشتراک می گذاشتند. این نرم‌افزارها حتی اطلاعات مربوط به ID، سطح باتری، فضای آزاد باقی‌مانده برای ذخیره سازی، موقیت جغرافیایی اصلی و حتی سطح صدای گوشی مورد استفاده را به Unity که ارائه دهنده خدمات برای بازی سازی برای بسیاری از شرکت های بازی سازیست، می‌فرستادند. برخی از نرم‌افزارهای متخلف عبارت‌اند از:

  • Satisfying Slime Simulator
  • Rumble
  • Maps.Me
  • FunDo Pro

در برخی موارد، برچسب نرم‌افزار سرانجام تغییر کرده تا آنچه Washington Post پیدا کرده را منعکس کند، ولی در دیگر موارد، هیچ تغییری صورت نگرفته است. برای مثال، نرم‌افزار Match 3D مدعی شده است که فقط داده‌های غیر مربوط به کاربر را جمع‌آوری می‌کند، ولی توسط Washington Post مشخص شده‌است که شماره ID گوشی را به بیش از ۱۲ کمپانی مختلف فرستاده است. با این که Post هیچ جوابی از توسئه دهنده بدست نیآورده است، برچسب حریم خصوصی به حالت ” داده استفاده شده برای دنبال کردن شما” تغییر پیدا کرده است.

در بررسی‌های روزنامه Washington Post به این نتیجه رسیدند که یک سوم نرم‌افزارهایی که نوشته‌اند اطلاعات جمع‌آوری نمی‌کنند، در واقع این کار را انحام می‌دهند و زمانی که این روزنامه به شرکت اپل لیست این نرم‌افزارها را فرستاد، از این شرکت جوابی دریافت نکرد.

منبع:

https://techfars.com/158019/some-ios-developers-to-be-posting-misleading-app-privacy/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از زمان انتشار یافتن گوشی‌های هوشمند آیفون، کمتر کسی دیگر به آیپادها توجه می‌کند و این کار نوعی جرم در حق آنها محسوب می‌شود؛ چراکه آیپاد وسیله‎‌ای بی‌نهایت ساده و با رابط کاربردی‌ای بی‌نظیر است. «گای دوپونت» با این هدف که دوباره بتواند این وسیله را روی دور برگرداند، با بروزرسانی آیپاد هفده ساله‌ی خود، موفق شد بدون وصل شدن به سرویس آی‌تونز و بصورت بی‌سیم، ترانه‌های اسپاتیفای را استریم کند.

البته کاری که دوپونت انجام داده را نباید با هک و امثال آن، جیل‌بریک آیفون یا هر کاری مشابه آنها اشتباه بگیریم. حتی آخرین مدل‌های منتشرشده از این وسیله (که آخرین آنها «آیپاد کلاسیک» بود) از قابلیت اتصال بی‌سیم برخوردار نبودند؛ از این رو دوپونت مجبور بود برای آپگریدکردن آیپادی که هفده سال از ساختش می‌گذرد، تمام چیز‌های درون این پلیر موسیقی را استخراج کرده و از نو بسازد؛ بجز چرخ کلیک افسانه‌ای آیپاد که سر جایش باقیست.

آیپاد

دوپونت موفق شد با استفاده از یک برد Raspberry Pi Zero W بجای سخت‌افزار اصلی اپل، با رابط کاربردی چرخ کلیک آیپاد ارتباط برقرار کند. او همچنین از یک جایگزین برای صفحه نمایش LCD، یک موتور برای فیدبک لمسی، و یک باتری با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرد. بدیهی‌ست که برای جادادن همه‌ی این وسایل مدرن و ریز درون یک آیپاد هفده ساله، در اشغال فضا به مشکل نخواهیم خورد.

با این فرض که تمام سخت‌افزارهای آیپاد اصلی از دستگاه خارج شده بودند، دوپونت همچنین مجبور بود رابط کاربردی آیپاد را خودش با زبان برنامه‌نویسی پایتون از صفر بسازد. حال این آیپاد ارتقایافته این توانایی پخش هرگونه فایل صوتی ممکن را دارد ولی چیزی که آنرا خاص می‌کند، قابلیت دسترسی کامل به آرشیو اسپاتیفای، و علاوه بر آن، قابلیت جستجو و یافتن ترانه‌ها است. تم سبز و مشکی که این آیپاد دارد باعث می‌شود تصور کنیم که دستگاه واقعا از یکی از فروشگاه‌های اپل خریداری شده؛ در دنیایی موازی که گوشی‌های آیفون هیچوقت انتشار پیدا نکردند.

منبع:

https://techfars.com/158039/someone-hacked-a-17-year-old-ipod-to-stream-spotify/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو اینستاگرام، یا به عبارت دیگر سئو اینستاگرام برای گوگل، راهکاری برای افزایش بازدید اکانت و فالوور، افزایش بازدید سایت و در پایان فروش روزافزون محصولات شما می باشد. در دنیای دیجیتالی و برندی امروز، شبکه های اجتماعی و به خصوص فضای اینستاگرام به انگیزه جذابیت زیادی که دارند؛ و وانگهی تعداد بالای کاربران آن، تاثیر به سزایی در رونق و افزایش سوداگری دارند. در صورتی که؛ راهکارهای بنیادین به کارگیری این امکانات را بدانید به راحتی گواه موفقیت و سیر صعودی فروشتان خواهید بود. پس مانند همیشه با وبین سئو به اتفاق باشید لغایت این مبحث شیرین را با هم یاد بگیریم.

در تصویر پایین آغاز همگی تقسیم های یک پیج یا اکانت اینستاگرام به همراه مشخص نمودن آیکن ها، روشنگری دیتا شده است.

افزایش سئو اینستاگرام,بالا بردن سئو اینستاگرام,سئو اینستاگرام

نکات زرین برای افزایش سئو اینستاگرام
۱- نوع اکانت و نام کاربری
اولین نکته برای بالا بردن سئو اینستاگرام، این می باشد که حتما اکانت خویش را در حالت Public پیمان بدهید. از اسم کاربری مانند یک کلمه کلیدی اصلی کاربرد می شود پس باید کوشش نمایید که کوتاه، خوانا و یگانه باشد. نام کاربری تان باید بدون هیچ کلمه بی ربط و نمادهای خاص باشد. حتما آن را به صورتی انتخاب کنید برای کل طیف خوانندگان قابل درک باشد.

بهترین گذرگاه حل گزینش یک Title پسندیده این است که؛ خودتان را جای مشتری قرار بدهید و ببینید که چه کلماتی را سرچ می کند. آموزش فرآوری محتوا اینستاگرام می تواند در این زمینه کمک کننده شما باشد.

۲- استفاده کردن از واژه ها کلیدی در Bio
برخی پارامترهای سئو اینستاگرام در گوگل همانند همان سئو سایت می باشد مانند Title و Description. بیو یا بایو اکانت معادل همان Description سایت می باشد. این یک دسته اساسی برای راهبرد بهینه سازی حساب کاربری شما می باشد. در بیوگرافی باید کلمات کلیدی پیوسته اصلی و ثانویه را قرار بدهید. اما حواستان باشد که بیش از بی گمان نباشد و خوانایی احسان نیز داشته باشد.

این بیوگرافی یا توضیحات به مانند یک چراغ راهنما برای شما عمل می کند و مایه می شود مشتریان شما را پیدا کنند. که اگر بنیادی آن را بهینه کنید؛ صفحه تان در فهرست برتر نتایج جستجو قرار می گیرد.

۳- به کاربردن واژه ها کلیدی در کپشن
کپشن هر پست شما علاوه بر اینکه باید دربرگیرنده نام و نام خانوادگی تان باشد، حتما باید در آن کلید کلمه های اصلی را نیز پیمان دهید و وانگهی باید آنها را طوری بچینید که به چهره تصادفی به نظر برسند.

از بهینه سازی و پسندیده نوشتن کپشن پست ها غافل نشوید. چنانچه تایم و دانش این پیشه را ندارید حتما با کمپانی های کارآزموده همکاری داشته باشید و مدیریت پیج خود را به آن ها بسپارید.

۴- استفاده از هشتگ مرتبط
سئو اینستاگرام چیست,سئو اینستاگرام در گوگل,سئو برای اینستاگرام

برای اینکه هشتگ های احسان را پیدا کنید راهکار زیر به شما پیشنهاد می شود.

ابتدا رقیب های خود را شناسایی کنید و آن ها را رصد کنید و ببینید که از چه هشتگ هایی معمولا بهره‌گیری می کنند. سپس باید یک فهرست از پرکاربردترین آنها حاضر کنید و در پست های خویش آن ها را بنویسید.

فرمول استفاده از هشتگ ها در تصویر پایین به راحتی قابل نگریستن است.

سئو پیج اینستاگرام,سئو سازی اینستاگرام,افزایش سئو اینستاگرام

۵- تنظیم یک برنامه کاری مشخص
از نظر بخردانه به جهت افزایش سئو اینستاگرام، مدیریت مشخص و به روز و منظم؛ به عنوان یک قانون مشخص و نانوشته می باشد. یک برنامه و موعد بندی مشخص را جاسازی نمایید و بر بنیاد آن پست هایی را انتشار بدهید که از نظر محتوا، تصویر، هشتگ و شرح عکس ها بسیار عالی و بهینه باشند. همه این موارد احتیاج به صرف سررسید و برنامه ریزی دقیق دارد. این کاری نیست که در یک شب به سرانجام برسد.

شما نخست باید بدانید که چه می خواهید و یک راهبرد فروش برای خویش جاسازی نمایید. سئو سازی اینستاگرام ارتباط مستقیمی با نوع پست ها و کیفیت آنها و صد البته یک برنامه زمانبدی مشخص دارد.

متن ویدیو اینستارو سئو کن!
به نظرتون اکانت اینستاگرام را می شود سئو کرد؟

چند لغایت راهکار دارد که می توانید اکانت اینستاگرام تان را نیز سئو کنید. حتما با خودتان می گویید که چرا باید سایر سایت بزنم، هنگامیکه می توانم اکانت اینستاگرام را سئو کنم. ببینید اکانت اینستاگرام و پروفایل اینستاگرام، خیلی نمی تواند با عبارت های سطح بالا و پر رقابت، بیاید رقابت کند و جایگاه سایت را برای تان بگیرد. ولی می توانید به عنوان برند شخصی، به عنوان نمونه سرچ بزنید محمد نصیری، می توانید به اکانت من دسترسی داشته باشید. همین مساله بس است برای اکانت هایی که شخصی اند و برادر دارند که بقیه به اینستاگرام شان از طریق گوگل دسترسی داشته باشند.

اولین تدبیر و نخستین نکته این است که؛ اکانت اینستاگرام تان را Public کنید. اکانت های Private هیچ کدام در گوگل نمایش دیتا نمی شوند، چه برسد که بخواهیم آنها را سئو نیز بکنیم. نکته دوم این است که؛ Title احسان برای اکانت اینستاگرام تان بنویسید.

بخش Title همان username هست که در اینستاگرام شما از آن بهره‌گیری می کنید. می توانید عبارت کلیدی به علاوه برندتان را بزنید. به عنوان مثال، من خودم زدم محمد نصیری، پژوهنده سئو و یا کارشناس سئو. هر کسی می تواند در کنار اسمش و یا در کناره برندش از عبارت کلیدی اش استفاده کند.

می توانید بزنید تعلیم سئو با برند و می توانید عبارت کلیدی بلندتر گزینش کنید. بی گمان خوب وقتی که من بزنم تعلیم سئو در گوگل بالا نمی آیم؛ اما در اینستاگرام با عبارت آموزش سئو در سرچ ها بالا می آیم و این نیز خوب است برای اکانت اینستاگرام تان.

سومین نکته یا سومین راهکار، از بخش Bio اینستاگرام تان به عنوان Meta Description بهره‌گیری کنید. Meta description همانطور که می دانید ۱۶۰ کاراکتر است و bio نیز تقریبا همین تعداد کاراکتر است. شما می توانید از این بخش برای به کاربردن عبارت کلیدی در متن استفاده کنید.

آخرین نکته و احد از نکاتی که خیلی نیازی نیست سپریدن بدهید اما می توانید این پیشه را انجام بدهید. برای اکانت اینستاگرام تان هم لینک سازی کنید. این لینک سازی مایه می شود که ارزش آن صفحه روز به روز اغلب بشود.

امیدوارم که از این نکات استفاده کنید و بتوانید اکانت خودتان را برای موتورهای جستجویی همانند گوگل، بهینه سازی کنید. موفق و پیروز باشید.

منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی همراه اول از آغاز دهه فجر تا ٢٢ بهمن در دسترس تمامی مشترکان است.

روابط عمومی همراه اول با انتشار گزارشی خبر داد که مشترکان اپراتور اول تلفن‌همراه می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از امروز یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند.

منظور از محتوای داخلی، لیست پیام رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

این بسته قابلیت فعالسازی هم‌زمان با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت را دارد. صرف‌نظر از زمان فعالسازی بسته، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شنیده‌ها حکایت از آن دارند که کمپانی خودروسازی جنسیس، به شدت در تلاش است تا سبد محصولات خودش را به سمت الکتریکی شدن ببرد. جنسیس در حال برنامه ریزی برای ثبت تجاری نام‌های eG70، eGV70، eG80، eGV80، eG90 و eGV90 است. این نام‌ها بر اساس نظم و الگویی جدید برای الکتریکی سازی محصولات فعلی، به وجود آمده اند و ممکن است در آینده، جایگزین محصولات فعلی جنسیس شوند.

در برنامه جدید جنسیس که الکتریکی سازی حداکثری محصولات است، برخی از محصولاتی که برای تمام الکتریکی شدن، آماده نباشند، به شکل هیبرید در می‌آیند. به این وسیله، به تقاضای روز افزون بازار برای خودروهای پاک هم پاسخ داده می‌شود. با این اوصاف، احتمالا پیشوند e برای مدل‌های هیبرید یا پلاگین هیبرید هم استفاده خواهد شد. دقیقا به مانند ب ام و (BMW) که از حرف e برای نسخه های PHEV محصولاتش، بهره می‌برد. از جمله آنها می‌توان به ب ام و 320e و 520e اشاره کرد.

 

جنسیس
 

 

هیوندای پیش تر اعلام کرده بود که برای الکتریکی شدن، رویکرد بالا به پایین را به کار می‌گیرد. طبق این استراتژی، برنامه الکتریکی سازی خودروساز کره‌ای با الکتریکی‌های گران قیمت آغاز می‌شود و سپس این فناوری به مدل‌های ارزان تر، سرایت می‌کند. جنسیس گفته بود که نخستین محصول الکتریکی این برند، به طور آزمایشی، JW نام می‌گیرد. علاوه بر این موضوع، الکتریکی شدن کامل سبد محصولات جنسیس هم از 2024 رقم می‌خورد.

 

جنسیس
 

 

لازم است بدانید که الکتریکی‌های آینده این برند پریمیوم کره‌ای، بر اساس مگا پلت فرم اختصاصی هیوندای با کد e-GMP، طراحی و ساخته خواهند شد. آنچه که بیشتر به این برنامه اعتبار می‌دهد، قصد هیوندای برای استفاده از پیشوند e بر روی خودروهای PHEV است. بر خلاف جنسیس، سایر خودروسازان ترجیح داده اند که محصولات الکتریکی خود را به عنوان مدل‌هایی متمایز از محصولات بنزینی، روانه بازار کنند. در همین حال، بد نیست یادی کنیم از کراس اوور جدید جنسیس که چند روز پیش در حال تست، شکار شده بود. خودرویی که احتمالا از اولین دستاوردهای خودروساز کره‌ای در جهت ورود به دنیای اتومبیل‌های پاک است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای چه نوع کسب و کاری فایده آور است
به نظر بنده اینستاگرام برای هر کسب و کاری سودآور نیست، ولی به معنای این نیست که نباید در آن کار و جنبش کرد. به شکل کلی برای کسب و کارهای B2C یعنی کسب و کارهایی که وابستگی سر راست با مصرف کننده (مشتری نهایی) دارند، بهتر است. سئو اینستاگرام چیست البته برای کسب و کارهای B2B که مشتری آن‌ها شرکت‌ها و کسب و کارهای سایر هستند، داشتن صفحه اینستاگرام نیز رهنمود می‌شود، هر چند باید به پیگیری مخاطب های ویژه خودشان باشند لغایت بتوانید کمینه کاربرد یعنی “آگاهی از برند” را قبل ببرید.

برای توسعه برند خود احتیاج به شبکه های اجتماعی دارید و تکاپو در گونه ها شبکه های اجتماعی همانند داشتن شعب در شهرهای گوناگون است. چرا که هر شبکه اجتماعی مخاطب های منحصربه‌‌فرد خویش را دارد. تکاپو مناسب در این گونه شبکه ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید سرنخ‌های (Lead) پسندیده و کافی در زمان اختصار گرفتن کنید. هر چند جمع آوری سرنخ‌ها شروع کار می‌باشد و روش بهره‌گیری درست آن‌ها و پیاده سازی راهبرد پسندیده می‌تواند اثربخشی این سرنخ‌ها را دوچندان کند.

 

آمار
طبق احصاء رسمی اینستاگرام به آدرس business.instagram.com بیش از ۱ میلیارد کاربر پرکار در یک ماه دارد و ۵۰۰ میلیون اکانت فعال روزانه که اینستاگرام شان را چک می‌کنند که از این مقدار تقریبا به ۴۰۰ میلیون آن استوری‌ها را هم بررسی می‌کنند.

آمار اینستاگرام
آمار اینستاگرام

اکانت بازاریابی در اینستاگرام
تقریبا ۳ سنه پیش در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام از اکانت Business خود رونمایی کرد و کمک شایانی در شفا بازاریابی در داخل این اپلیکیشن برپایی کرد. با به کارگیری این اکانت شما می‌توانید شمردن ریزبین تعداد بازدیدهای هر پست، شمار کسانی که پست شما را در اینستاگرام Save کرده‌اند و یک سری از داده‌های باارزش که هر کدام در گونه خویش می‌تواند اثربخشی مناسبی در ادامه مسیر صفحه ما باشد.

با داشتن اطلاعات دقیق و جامع می‌توانید یک استراتژی خوب برای این شبکه اجتماعی یعنی اینستاگرام ایجاد کنید، مثلا چه شمار کاربران زن یا آقا هستند و یا چه گونه پست‌هایی بیشترین فالوور را برای من داشته است؟ از کدام شهرها بیشترین بازدید و لایک را دارید؟ و کل این موارد کمک می‌کند لغایت بتوانید پست و محتوای مناسب در موعد پسندیده درج کنید.

تمام این قابلیت‌ها در اکانت بیزینس Business اینستاگرام موجود است و در اکانت پرسونال و یا شخصی، چنین آمارهایی را نمی‌توان مشاهده کرد.

 

سئو در اینستاگرام
در پیوسته منظور داریم به شناسایی برخی ویژگی‌های اینستاگرام بپردازیم و سپس همانندی آن در سئو را ذکر کنیم. درواقع شما در تعلیم اینستاگرام به چهره حرفه ای، روش بهینه سازی و بهبود، پست‌ها و صفحه اینستاگرام خویش را می‌آموزید تا بهتر و بیشتر دیده شوید، همان کاری که قصد سئو است. به عبارت سایر بستگی بین SMO با SEO را اثر خواهیم داد.

همان طور که در گوگل الگوریتم‌های بسیاری وجود دارد تا بتواند بهترین نتیجه را اثر دهد، در اینستاگرام هم بسیاری الگوریتم وجود دارد که در کوشش هستند لغایت بهترین عملکرد را به جا بگذارند. و به نظر بنده قصد نخست و اخر کل این الگوریتم ها بهبود تجربه کاربرد کاربران از آن نرم اسباب است.

اصطلاحات و کیوردها در اینستاگرام
پیشنهاد می‌شود قبل از خواستن نوشتار این عکس را یک مرور کنید.

 

Like و Backlink
به عقیده من لایک شدن در اینستاگرام همانند به دریافت بک لینک است. زمانی که شما از سایت‌های معتبر لینک اخذ می‌کنید اثر بسیار نیرومند تری دارد الی گرفتن ۱۰۰ ها لینک از سایت‌های غیرمعتبر و یا غیرمرتبط. حال در اینستاگرام زمانی که پست شما توسط صفحه‌ای که حائز فالوورهای بسیاری است لایک می‌شود احتمال دیده شدن و ارتقای آن اغلب از زمانی است که صفحات با فالوور کمتر لایک کنند.

به همین منظور در برخی گروه‌های خصوصی، ادمین‌های اینستاگرام با فالوور بالا عضو هستند و زمانی که یکی از آن‌ها پستی درج می‌کند، سایر ادمین ها اقدام به لایک و یا کامنت گذاشتن در پست می‌کنند. امری که در بعضی استراتژی های لینک سازی در بین متخصصین سئو رخ می‌دهد.

هر چند این گونه سناریو به این صورت دارای یک سری مشکلاتی است و باید به شکل هوشمندانه تر پیاده سازی شود چرا که گاهی شدنی است با تکرار زیاد به جای داشتن اثر بخشی مثبت، اثرات منفی و یا خنثی داشته باشد.

 

Page name و Site name
نام صفحه و ایدی صفحه به ترتیب همانند نام سایت و دامنه سایت می‌باشد. به خاطر داشته باشید که اسم صفحه که اصولا همان نام برند شما می‌باشد باید به شکلی باشد که بتواند به مشتری در آسان تر سپردن آن کمک کند. همینگونه نام صفحه با ایدی صفحه همخوانی داشته باشد.

یک اسم برند خوب حتما بیچارگی نیست که به کاربران شما بگوید که شما چه نوع خدماتی را ارائه می‌دهید، سرشناس که راحت به ذهن سپرده شود و در داخل یک سرگذشت به وجود بیاید می‌تواند اثربخشی بیشتری داشته باشد.

نکته دیگر آنکه راحت خوانده شود، آسان نوشته شود تا در نهایت بدست کاربران راحت پیدا شود. همینطور سعی کنید ایدی کل شبکه‌های اجتماعی را امثال اسم برند کنید. به کمک سایت knowem.com می‌توانید یک ایدی ID یکتا در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید. به نظر من هر چه این ایدی به پهنه سایت تقریبا تر باشد، بهتر است.

 

Bio و Title
من Bio بیو اینستاگرام را به عنوان های پست‌های در سایت مانند می‌دانم. وقتی کاربری در گوگل سرچ می‌کند باید برای او توضیح دهید که پیمان هست چه نیازی از او رفع کنید و رفع نیاز با واقعیت موجود در داخل سایت شما همخوانی داشته باشد، به عبارت سایر محتوای تو صفحه متناسب با آن احتیاج باشد.
در بیو اینستاگرام هم باید گفته شود که چه دلیلی دارد کاربران صفحه شما را فالوو کنند؟ (البته در صفحه اینستاگرام میزفا بعضی از نکات این صفحه رعایت نشده و به تعقیب نیروی قوی برای سوشال هستیم ولی در پروژه‌های سئو کوشش میکنیم حداکثر موارد را رعایت کنیم)

اگر چه بیو اینستاگرام قابلیت‌های بیشتری دارد و اگر قصد دارید کاربران خود را در صفحه پروفایل خود بیشتر نگه دارید، می‌توانید از برچسب Hashtag در بیو کاربرد کنید. مثلا اگر تخفیف ویژه و فروش گزیده تر دارید پیشنهاد می‌شود یک برچسب منحصربه فرد برپایی کرده و در بیو درج کنید تا کاربران با زدن برچسب به راحتی بتوانند پست‌های هدف شما را پیدا کنند، و یا اگر یک صفحه سایر در اینستاگرام دارید که مربوط به برند شما می‌باشد می‌توانید ایدی اینستاگرام آن را در بیو تگ کنید.
دوست بنده در زمینه عکس نوشته در اینستاگرام تکاپو چیره دست انجام می‌دهد و صفحه او بالای ۲۰۰ هزار نفر فالوور دارد. یک صفحه عکس نوشته مخصوص دختران دارد و یک صفحه مخصوص پسران، در صفحه بیو عکس نوشته دختران ایدی صفحه عکس نوشته پسران را تگ کرده الی اگر کاربری از هر جنسی وارد هر صفحه ای شد آنها را از دست ندهد. این خویش یک راه روشن برای کاربران می‌سازید و از طرفی نرخ تبدیل بازدید به فالوور را درمان می‌دهد.

شاید بسیاری از این موارد را برخی‌ها رعایت نکنند، مثلا صفحه اینستاگرام امیر تتلو خواننده ایرانی که اکثر دوستان آشنا هستند. او شدنی است یک بار درباره بارو صحبت کند، یک بار در ارتباط با حجاب صحبت کند و یک بار درباره دلار حرف بزند، و اگر میل داشت درباره موسیقی گفتگو می‌کند. این موارد کمیاب که هیچ نوع منظور روشنی را دنبال نمی‌کنند در گستره گفتگو های ما نیستند و این نوع صفحات همانند باد می‌مانند. زود می‌آیند و زود می‌روند.

 

Explore و SERP
حتما بر روی دکمه جستجو اینستاگرام زده‌اید، به آن صفحه Explore گویند، پست‌های این تقدیر اصولا براساس لایک و کامنت‌های واقعی و همینطور طبق رفتار فالوورهای شما چیدمان می‌شود. به عبارتی اینستاگرام کوشش می‌کند به شکل هوشمند علاقه شما را بفهمد و طبق آن پست‌هایی که شایستن دارد به آن‌ها علاقه داشته باشید را اثر دهد. و این شغل اینستاگرام چه معنایی دارد؟ معنای درمان تجربه کاربری، درواقع بعید است در هر قدم این شرکت‌های بزرگ درمان تجربه کاربری را تماشا نکنید. برویم راز ریشه-بن-بیخ مطلب.

اعتبار صفحه مهم تر از علاقه کاربر است، به عبارتی قبل از مهم بودن علاقه شما، معتبر بودن آن صفحه هم نقش مهمی دارد. همانگونه که گوگل در SERP چنین رفتاری را در مساوی سایت‌ها دارد. و زمانی که شما در نتایج گوگل جستجو انجام می‌دهید، نتایج تدریجا به سمت شخصی سازی شده پیش می‌رود، یعنی کلماتی که پیشتر جستجو کرده‌اید را می‌توانید نگریستن کنید و یا سایت‌هایی که پیشتر نگریستن کردید را به بردباری زیاد در نتایج شما رتبه بهتری خواهند گرفت.

جذب کاربر جدید و هدفمند یکی از مهم ترین ویژگی‌های نتایج گوگل می‌باشد و اگر پست شما در صفحه Explore اینستاگرام باشد همین جستار رخداد می‌افتد و بخت دریافت فالوور بیشتر که به موضوعات شما علاقه‌مند است، دوچندان می‌شود. و این فرصت ویژه‌ای است که اینستاگرام به شما می‌دهد، همانگونه که گوگل در نتایج به سایت شما ممکن است چنین فرصتی را به لطف SEO بدهد.

هوشمند بودن یکتا از مهم‌ترین ویژگی‌های الگوریتم‌های اینستاگرام و گوگل در سرچ است. زمانی که من در جستجوی نتایج به اشتباه عبارت تیم باشگاهی یوونتوس را سرچ کردم “uventus” متمایز از آنکه این الگوریتم عبارت صحیح را خودش پیدا می‌کند، از بین هزاران صفحه واقعی و فیک، صفحه رسمی این باشگاه را برآیند اینکه اول جستجوی من پرتو می‌دهد. البته بنده طرفدار تیم یوونتوس نیستم و علاقه بسیاری به تیم باشگاهی آث‌میلان دارم

:: بازدید از این مطلب : 75

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر از کاربران اینستاگرام هستید، حتماً می‌دانید که اینستاگرام تعداد زیادی کاربر دارد؛ پیدا کردن کاربران به کمک نام یا حتی نام کاربری آن‌ها امری سخت است و نمی‌توان به راحتی به کاربران دسترسی داشت. نیم تگ در اینستاگرام چیست مثلاً اگر بخواهید یک کاربر با به کارگیری نام و نام‌خانوادگی آن فرد پیدا کنید، حد چندین تن با همان نام کاربری می‌بینید که فقط در یک یا چند کاراکتر تفاوت دارند. حال فرض کنید که مدیریت یک صفحه مربوط به کسب‌وکار را برعهده دارید که به کمک آن محصولات یا خدمات خویش را بازاریابی می‌کنید. اگر کاربر نتواند به راحتی شما را پیدا کند، جذب فالوور شما با سخت روبرو می‌شود. به همین خاطر اینستاگرام قابلیت جدید و بسیار کاربردی را ارائه کرده است که با استفاده از آن می‌توانید کاربر موردنظر خود را به راحتی پیدا کنید. قابلیت نیم تگ اینستاگرام قابلیتی است که با به کارگیری آن توانا به اسکن نام‌کاربری فرد موردنظر هستید و می‌توانید در کسری از ثانیه وارد پروفایل آن فرد شوید. حال اگر شما هم مدیریت یک صفحه کسب‌وکاری را برعهده دارید که می‌خواهید کاربران شما را به راحتی پیدا کنند، می‌توانید از قابلیت نیم تگ اینستاگرام کاربرد کنید. در این نوشتار قصد داریم به رسیدگی کامل این قابلیت و اهمیت آن در اینستاگرام مارکتینگ بپردازیم! اگر کامیاب هستید، در پیوستگی ما را همراهی کنید.

نیم تگ اینستارگرام (Instagram Nametags) چیست؟
تا کنون از کدهای QR کاربرد کرده‌اید؟ کدهای QR به شما کمک می‌کنند لغایت بتوانید با اسکن یک تصویر که همان کد QR است، مستقیماً وارد تقسیم تعریف‌شده باشید! مثلاً اگر آن کد مربوط به یک سایت است، با اسکن این کد شما مستقیماً به آن سایت منتقل می‌شوید. نیمه تگ هم دقیقاً چنین کاربردی دارد؛ با به کارگیری نیم تگ اینستاگرام شما به راحتی می‌توانید تصویری را در برگزیدن کاربران قرار دهید که با اسکن آن مستقیماً وارد پروفایل شما شوند.

 

با این طریق سایر نیازی نیست که کاربر در دسته جستجو، نام‌کاربری شما را سرچ کند تا وارد پروفایل شما شود! قبل از انتشار این قابلیت کاربران برای جستجوی یک فرد باید نام و نام‌خانوادگی آن فرد را به راستی تایپ می‌کردند تا آن فرد را پیدا کنند؛ حال اگر در اسم کاربری آن فرد نقطه یا کاراکتر دیگری وجود داشته باشد، فرد جستجوکننده با چالش بسیار بزرگ مقابل می‌شود که نهایت امکان پذیر است از پیدا کردن آن فرد صرف‌نظر کند.

چرا استفاده از نیم تگ اینستاگرام اهمیت دارد؟
بسیاری از مواقع با وجود آن که شما اسم کاربری اینستاگرام خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی یا سایت خویش به اشتراک گذاشته‌اید، ولی کاربران باز هم شما را پیگیری نمی‌کنند؛ دلیل بسیاری از این کاربران دشوار بودن پیدا کردن شما با استفاده از نام کاربری است. مثلاً سایت‌های زیادی می‌بینیم که بر روی تصاویر پست‌های خود اسم کاربری اینستاگرام را درج کرده‌اند اما هیچ کاربری صفحه اینستاگرام آن سایت را پیگیری نمی‌کند. با به کارگیری نصف تگ شما به راحتی قادر به پیدا کردن دیگر افراد تنها با یک اسکن ساده هستید! کاربران کسب‌وکارتان هم هنگامی که می‌بینند شما نصف تگ را در اختصاص آن‌ها قرار داده‌اید، به راحتی شما را دنبال می‌کنند و با این حرفه به افزایش فالوور اینستاگرام خویش هم کمک می‌کنید.

اهمیت نصف تگ اینستاگرام

یک پیشنهاد! اگر از سایت یا سایر شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی کسب‌وکار خود بهره‌گیری می‌کنید، توصیه می‌کنم نیمه تگ خود را در آن‌ها منتشر کنید. هنگامی که کاربران نصف تگ اینستاگرام را می‌بینند، ترغیب می‌شوند که اینستاگرام شما را دنبال کنند و این پیشه به سادگی توسط اسکن نیم تگ شما انجام می‌شود.

چگونه نصف تگ کاربران را اسکن و آن‌ها را پیگیری کنیم؟
تا اینجای مقاله با اهمیت نیم تگ آشنا شدید ولی چگونه می‌توان نیمه تگ اینستاگرام سایر کاربران را دنبال کرد؟ برای دنبال کردن نیمه تگ اینستاگرام دو مسیر پیش‌روی شما پیمان دارد:

راه‌ اول) به کارگیری دسته نصف تگ اینستاگرام
اولین راه به کارگیری بخش نیم تگ در اینستاگرام است؛ برای این کار کافی است وارد بخش پروفایل خویش شوید و با کلیک بر روی ۳ خط که در تصویر پایین اثر داده شده است، بر روی Nametag کلیک کنید:

 

سپس بر روی Scan a Nametag کلیک کنید و نیمه تگ اینستاگرام را اسکن کنید.

راه دوم) به کارگیری دسته استوری اینستاگرام
اگر در صفحه فید اینستاگرام هستید، نیازی نیست که مرحله ابتدا را طی کنید! بس است تقسیم استوری اینستاگرام را با کلیک بر روی آیکن دوربین (بالا و سمت چپ) باز کنید. سپس با به کارگیری دوربین در دسته استوری نیم تگ موردنظر خویش را اسکن کنید؛ این شغل برای زمانی مناسب است که شما بخواهید نیمه تگ اینستاگرام خویش را بر روی کارت ویزیت یا بنرهای تبلیغاتی خود چاپ کنید! کاربران به راحتی می‌توانند نیم تگ اینستاگرام شما را اسکن کنند و به چهره مستقیم وارد پروفایل شما شوند.

 

پس از اسکن به روش دوم یک پنجره جدید به شما نمایش دیتا می‌شود که دو دکمه عمل در اختیار شما قرار دارد! با به کارگیری گزینه Follow شما می‌توانید کاربر موردنظر را بدون دیدن پروفایل پیگیری کنید و با به کارگیری گزینه View Profile شما می‌توانید پروفایل کاربر موردنظر را ببینید. لازم است بدانید که اگر صفحه موردنظر را فالو کرده باشید، فقط گزینه View Profile به شما نمایش دیتا می‌شود!

 

یک نکته! اگر تصویر نصف تگ اینستاگرام در گالری شما است، کمی حرفه شما سخت می‌شود. در این صورت شما نمی‌توانید به راحتی از روش دوم کاربرد کنید؛ زیرا در طریق دوم که از دوربین استوری استعمال می‌کنید، شما باید نیم تگ موردنظر را بر روی یک موبایل سایر داشته باشید لغایت بتوانید اسکن کنید. راه‌حل صحیح این است که شما از طریق بخش تنظیمات اینستاگرام وارد گزینه Nametagشوید و از طریق گالری خود، تصویری نصف تگ موردنظر خود را اسکن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به تناسب گونه طراحی وب سایتی که می خواهید ، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی هستی داره اما وردپرس به علت رایگان بودنش دوست داشتنی ترین اونهاست. وردپرس نرم افزاری Open Source یا منبع مفتوح است که در PHP تألیف شده طراحی سایت با وردپرس و می توانید برای ایجاد یک وب سایت، تارنگار یا برنامه های کاربردی کاربرد کنید. طرح های زیبا، خاصیت های نیرومند و آزادی برای ساختن هر چیزی که می خواید، وردپرس هم موعد هم رایگانه و هم راحت. %28 از دنیای وب از آنگونه تارنما های سرگرمی تا بزرگترین سایت های خبری آنلاین از وردپرس کاربرد می کنند. بیش از 60 میلیون نفر وردپرس را گزینش کرده اند الی وب سایتشون دانستن خونه رو بهشون القا کنه.

در سنه 2003 وردپرس با استفاده از یک بیت کد با کاربرانی که تعدادشون کمتر از انگشت های تقسیم برای تمایل به زیبایی و نشر سیستمی معماری شده شروع به شغل کرد، متعلق به زمان به بعد بزرگترین آلت تارنگار نویسی میزبانی در عالم با توجه به اینکه در میلیون ها سایت بهره‌گیری می شود و روزانه ده ها میلیون تن آن را می بینند شد. وردپرس یک پروژه منبع مفتوح است به این معنی که صدها تن در سراسر جهان روی آن کار می کنن ، همچنین به این معنی که شما می توانید متعلق به برای هر گونه سایتی و بدون پرداخت خرج پروانه و شماری دیگر از آزادی های مهم بهره‌گیری کنید. وردپرس به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی پیش درآمد شده ، ولی امروزه به عنوان سیستم مدیریت محتوایی کامل از طریق هزاران پلاگین و ویدجت و تم ها مورد بهره‌گیری قرار گرفته است، وردپرس فقط به پنداشت شما محدود میشه.

مزایای طراحی سایت با WordPress :

1- استفاده ازش راحته
وردپرس راحته و یک رابط بصری داره ، اضافه کردن صفحات جدید، پست های وبلاگ، عکس ها و غیره به سرعت انجام می شن. از اونجایی که تکنولوژی خیلی ساده ایه زمان صرف شده برای قالب بندی هم تفریق پیدا می کنه.

 

2- دسترسی بهش آسونه
می تونید تارنما را از هر کامپیوتری مدیریت کنید. وردپرس مبتنی بر مرورگره و شما می تونید از هر کامپیوتری که متصله به اینترنت سایت خویش را مدیریت کنید.

3- نیازی به ویرایش HTML یا نرم اسباب FTP نداره
وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم انگیزه ها ویرایش HTML ندارد ، شما می تونید یک صفحه جدید یا پست وبلاگ، فرمت متن، آپلود عکس ها (و ویرایش آنها)، آپلود اسناد، فایل های ویدیویی، نگارخانه عکس ها و … برپایی کنید بدون اینکه نیازی به نرم اسباب FTP یا HTML باشه.

 

4-موتورهای جستجو عاشق سایت های وردپرس
کد های وردپرس بسیار تمیز و ساده است و موتورهای جستجو را برای خواستن و فهرست محتوای سایت آسان می کنه. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تونه واژه ها کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خودشو داشته باشه و برای کلمات کلیدی ویژه بهینه سازی بشه. شما وانگهی می تونید از برچسب ها (Tags) برای افزایش سعی های بهینه سازی موتور جستجوگر بهره‌گیری کنید.

 

5- روی سایت کنترل دارید
دیگه نیاز نیست برای یک به روز رسانی و آپدیت ساده چشم براه طراح سایت باشید ، با وردپرس، شما کم و بیش کنترل هر جنبه ای از سایت خودتونو دارید و می تونید به راحتی به روز رسانی های خود را انجام بدید.

 

6- طراحی سایت شما قابل برنامه ریزیه
وردپرس به عنوان یک موتور برای وب سایت شما عمل می کنه ، با پروا به اینکه شکل و احساس سایت %100 برای شما شخصی سازیه ، اسم تجاری شما از این طریق میدرخشه و یک تجربه منحصر به فرد هم برای بازدید کننده هاتون به ارمغان میاره.

 

7- یک وبلاگ کاملا آماده اس
از اونجایی که وردپرس در پیش درآمد به عنوان یک پلتفرم تارنگار نویسی ایجاد شد ، قابلیت های تارنگار نویسی هم به تناسب نیاز های ما ساخته شد. تاسیس اشتراک ایمیل RSS در وبلاگتون ، قابلیت عقیده دادن و به طور خودکار افزودن پسینیان پست های تارنگار به صفحات سایر سایت مانند صفحه اصلی وب سایت، زیاد راحته و مایه اشاعه دسترسی شرکت شما و ایجاد سایتی پویا تر میشه.

 

8- گسترش عملکرد سایت با پلاگین ها
می خواید یک تقویم ، نگارخانه ویدئو، ویژگی های توییتر و فیس بوک و موارد سایر را به سایت خویش اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه ها یا پلاگین ها که اکثر آنها مجانی هستند یا قیمتی منطقی دارن در دسترس ما قرار میده.

 

9- امکان رشد داره
سایت های وردپرس زیاد مقیاس پذیرن ، شما میتونید صدها هزار صفحه یا پست های تارنگار در سایت خود داشته باشید اما عملکرد سایت مختصر نباشه و هر بار که بخواید صفحه اضافه کنید یا ویرایش انجام بدین.

 

10- چند کاربره ست
به عنوان یک مدیر سایت وردپرس، می تونید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر را تعیین کنید.

 

 معایب طراحی سایت با WordPress :

1- میتونه آفت پذیر باشه
وردپرس منبع مفتوح و متکی به یک جامعه از توسعه دهندگان است ، برای پیدا کردن منابع لازم است که آن را با تم ها و پلاگین ها شخصی سازی کنید. هر تم یا افزونه ای که در سایت وردپرس خودتون کاربرد می کنید توسط شخص دیگری تألیف شده است؛ نظر به اینکه هیچ سازمان یا شخص خاصی برای نظارت بر تم ها یا افزونه های وردپرس وجود نداره در پلاگین ای که در سایت شما کاربرد می شود، یک سری اشکال هستی داره. در صورتی که شما این را نمی دانید، با وردپرس، فقط یک افزونه می تونه به داشبورد مدیریت شما دسترسی داشته باشه؛ مگر اینکه شما به طور فعال اقدامات لازم برای ایمن سازی تارنگار وردپرس خویش را اتمام داده باشید، با این حال نمیتونید کاملا مطمئن باشید. همچنین، وردپرس در PHP اجرا می شود و جزئیات مهم در پایگاه داده MYSQL خود را اندوخته می کند که برای حملات SQLیک خفته است. آسیب پذیری به حملات قهر آمیز یکی از دلایل اصلی بهره‌گیری نکردن از وردپرس است، مگر اینکه شما یک پلاگین برای رویارویی نصب کنید

 

2- می تونه خیلی پرهزینه باشه
نه اشتباه نکنید ، وردپرس خودش مجانیه! دانلود و نصب وردپرس رایگانه ولی تنها داشتن وردپرس کافی نیست مگر اینکه نخواید که وب سایت شما جزو 70 میلیون وب سایتی که با وردپرس شغل می کنن باشه. شما وردپرس را در همه جا می بینید و هنگامی که شما یک نسخه از یک سایت را با استفاده از وردپرس نگریستن می کنید، کمتر داخل ذهنتون ماندگار میشه ؛ به همین دلیل هم وردپرس گرانه. برای اطمینان از اینکه سایت وردپرسی شما به حقیقت طراحی شده و همیشه فعال است، باید چند میلیون هزینه کنید. فقط راه این است که خودتون طراح سایت وردپرسی باشید.

 

3- باید به چهره همیشگی بروز رسانی کنید
شاید به عقیده شما از مزایا باشه ولی وقتی به بسامد و تکرار به روز رسانی ها و مسائل مربوطه مانند آپدیت پلاگین ها و … فکر کنید متوجه می شید که خیلی هم چیز نکویی نیست. با هر بروز رسانی دشوار قالب سایت و پلاگین ها رو خواهید داشت که اغلب با خرج های گزاف همراهه. تعمیر و نگهداری در وردپرس یک مسئله شخصیه ، شما نمیتوانید بدون بروز رسانی همیشگی ازش بهره‌گیری کنید و باید زمانی که به روزرسانی کردید، آماده دگرگونی ها در قالب یا پلاگین های خویش باشید. اگر شما بودجه، طراح یا برنامه نویس یا منابعی برای مدیریت این به روز رسانی ها دارید، وردپرس عالیه

 

4- از منابع زیادی کاربرد می کنه
برای اینکه وردپرس براتون کارساز باشه باید اغلب مواقع بسیاری از پلاگین ها رو نصب کنید ، نصب تنهای وردپرس بی هوده اس و احتیاج به تم و کمینه چند پلاگین داره. در یک سطحی این گویه دشوار به نظر نمیاد اما هر چقدر بیشتر پلاگین نصب کنید ، سرعت وب سایت شما ناچیز و کمتر میشه. اگه با این پلاگین ها پیشه نکنید یا اگه شما بودجه یا منابع برای برنامه نویسی این خاصیت ها را در قالب وردپرس خودتون نداشته باشید چی؟ با یک وب سایت زیاد بسیار کند روبرو می شید.

از لحاظ منابع سرور هم وردپرس نسبت به تارنما های HTML یا PHP از منابع بیشتری بهره‌گیری می کنه، مگه اینکه شما یک مسیر حل میزبانی وردپرس با کیفیت پیدا کنید، اگر تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشید و از وردپرس در یک میزبانی مشترک بهره‌گیری کنید خطر میزبانی شما به حالت تعلیق در میاد.

 

5- توی سئو می تونه مشکل ساز باشه
مهمه که توجه اخص ای به این موضوع داشته باشید مگه اینکه در حال حاضر دسترسی به سئو داشته باشید. وردپرس معتقده که با سئو دوستانه برخورد کنه اما همه سیستم های مدیریت درونمایه (CMS) همینطورن. اگر دانشی در ارتباط با سئو نداشته باشید خیلی راحت دشواری ها مربوط به این جستار در وردپرس خودشونو نشون می دن. احد از این محکومین اصلی ، سیستم برچسب گذاری یا تگ گذاری و طبقه بندی بدست وردپرسه. راه حلش اینه که تصمیم بگیرید تگ ها و بخش بندی ها رو بدون علامت بسازید که در اینصورت هر برچسبی که شما ایجاد میکنید و هر بخش ی خاصی که محتواتونو اضافه میکنید، یک فرم تکراری از آن درونمایه را خواهید داشت. با پروا به نتایج، برخی افراد 10 نسخه از یک درونمایه دارند و شگفتی می کنند که چرا یک موضوع مانند را تجربه می کنند.

اگر شما یک ادب پیشرفته از سئو داشته باشید به این مشکل برنمی خورید اما همه ندارن متاسفانه. اکثر افرادی که این نوشتار را مطالعه می کنند احتمالا الی امروز اینو نمی دونستن.

 

 

 

چگونه یک وبسایت وردپرس برپایی کنیم
این راهنما برای کسایی در نظر گرفته شده که می خوان نخستین وب سایت رو با وردپرس ایجاد کنن. ما با پیدا کردن سیستم مدیریت محتوا مناسب، انتخاب یک اسم دامنه، سپس سرویس میزبانی وب مناسب، افزودن تم ها، پلاگین ها و سفارشی کردن ظاهر سایت شروع می کنیم.

 

 

مرحله نخست (بستر یا پلتفرم مناسب برای تارنما خویش را انتخاب کنید)

سیستم مدیریت محتوا چیست؟
CMS یا سیستم مدیریت درونمایه به زبان ساده، یک پلتفرم از مکانیزمیه که به شما قابلیت برپایی درونمایه و نشر اون در وب سایتتون رو میده همانند یک جا رختی برای کتی است که همون محتوای شماست. این نرم انگیزه ها است که بر روی سرور میزبان شما نصب شده است و ارائه دهنده میزبان شما فقط یک کلیک لازم داره الی CMS شما رو نصب کنه. پس از نصب، شما می تونید به سایت خود به عنوان مدیر وارد شوید و عکس ها، متن ها و سایر مطالب رو اضافه کنید. وانگهی می تونید یک قالب در موازات طراحی و هدف سایتتون نصب کنید ، با قالب اضافه شده، می توانید نما سایت خویش را سفارشی و شخصی سازی کنید. همچنین می تونید یکسری پلاگین برای افزودن توابع به سایت نصب کنید مانند یک پلاگین به اشتراک گذاری اجتماعی برای کمک به انتشار واژه در مورد سایت از طریق شبکه های اجتماعی. همه اینها و بیشترش رو می تونیم با سیستم مدیریت محتوا انجام بدیم.
حالا که سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما با تمام مزایا و معایب اش وردپرسه پس بریم سراغ مرحله بعدی.

 

 

مرحله دوم (یک نام درست برای وب سایت (دامنه) و میزبانی گزینش کنید)

قبل از اینکه نام پهنه رو برگزیدن کنید، لازمه مطمئن بشید که توازن باره عقیده شما در اون قرار داره. برای ایجاد یک تارنما تولید درآمد زیاد مهمه. در حال حاضر، تنها مطمئن بشید چیزیه که دوست دارید و به راستی به راستی پرشور است و اطمینان حاصل کنید که شما حائز تخصص بخردانه درباره اسم مورد نظر هستید. شما هر مشهور رو می تونید گزینش کنید در چهره موجود بودن اما من براتون پیشنهادهایی دارم :

وب سایت تجارتی – اگر شما در حال ایجاد یک تارنما برای تجارت و کسب و کارتون هستید بهتره برگزیدن نام دامنه با اسم شرکت یا نام تجاری شما احد باشه. به عنوان مثال اسم دامنه شما می تونه به این شکل باشه.com نام کمپانی یا .comنام برند شما
وب سایت شخصی – اگر قرار باشد وبسایت شخصی شما باشد، بهتر است با com بسازید.
وب سایت سرگرمی – هیچ محدودیتی ندارید.

محبوب ترین پهنه ها .com ، .org، .netو .ir هستن اما با توجه به اتساع های جدیدی که اخیرا در نام های حوزه ها به وجود آمده می تونید دامنه های جدیدی هم آزمون کنید مثل .pizzaاسم کمپانی و.greenاسم شرکت و …

با تمام این اوصاف توصیه من به شما استفاده از دامنه های رایجه چون هنوز این حوزه های جدید درون ذهن کسان جا نیفتاده.

 

انتخاب نام صحیح برای دامنه
گام بعدی در پروسه ما دربرگیرنده انتخاب اسم گستره است. اسم پهنه اساسا نشانی اینترنتی در نوار آدرس مرورگر برای بازدید از یک تارنما خاص است. انتخاب اسم دامنه مناسب خیلی حیاتیه ، چند چیز که باید در عقیده بگیرید :

 

کوتاه – اسم های کوتاهتر برای به حافظه تفویض و تایپ آسان تر گزینش مناسب تری هستند.
قابلیت برندینگ – اسم دامنه شما هم در راستای برند شدن به شما کمک می کنه، تنها مطمئن بشید که انتخابتون در این زمینه مایه اشتباه نشه.
به یاد ماندنی – کسان خیلی زود و آسان فراموش می کنند، نامی پیدا کنید که نخستین بار بازدید کنندگان سایت شما به یاد بسپارن.
جذاب – شما تعقیب یک نام برای گستره هستید که هم آسان در دهان بچرخه هم اینکه کاملا هدف شما رو توصیف کنه.
تایپ راحت
شامل واژه ها کلیدی باشه (اختیاری) – واژه ها کلیدی مناسب یا ترکیبی از پسندیده ترین ها رو پیدا کنید، هر چقدر اسم دامنه شما به واژه کلیدی سایت نزدیک تر باشه برای سئو شما هم بهتره.
توزیع خاص (اختیاری) – اگر شما یک تارنما در باره یک پخش خاص بنویسید، باید بررسی کنید که آیا اختصارات متداول هستی دارد یا نه. مثلا در بسیاری از سایت هایی که رتبه بالایی دارند “WP” به عنوان بخشی از نامشون قرار داره الی نشون بدن که برای طراحی از WordPress کاربرد کرده اند.

هاستینگ
وقتی درباره گونه ارائه دهنده میزبان گفتگو می کنیم، فقط دو مسیر داریم :

 

هاستینگ مشترک
مدیریت هاستینگ وردپرس
توصیه من به کسایی که اولین وب سایت خودشون رو می سازن، هاستینگ مشترکه، هر گونه دیگه ای از انواع میزبانی رو که شنیدید مشابه میزبانی خصوصی مجازی ممکنه گزینش مناسبی برای اولین تارنما شما نباشه. میزبانی میزبان گذرگاه رفتنه و پس ما می توانیم در باره ارتقاء میزبان خود صحبت کنیم. هر دو نوع ارائه دهنده میزبانی که ازشون اسم بردیم، ثبت نام حوزه و هاستینگ عرضه می کنن و این دقیقا همان چیزیه که ما برای ایجاد یک وب سایت بسیار جذاب احتیاج داریم.

 

 

مرحله سوم (وب سایت جدید وردپرس خود را تندیس بندی کنید)

صفحه مدیریت وردپرس
به صفحه .com/wp-adminاسم وب سایت بروید.
نام کاربری و رمز عبور که قبلا در درازا پروسه نصب وردپرس وارد کرده اید را وارد کنید.

منوی مدیریت وردپرس شما در سمت چپ صفحه نمایش در دسترس است.

داشبورد
پست ها
رسانه ها
لینک ها (پیوندها)
صفحات
نظرات
ظاهر
پلاگین ها
کاربران
ابزارها
تنظیمات
اینها چیزهایی ست که با آن برخورد میکنید ، ولی من وعده دیتا ام که سایت شما را بالا بیاریم و این کارو می کنیم. فلذا برای اهداف این پست، درباره تنظیمات، ابزارها، کاربران یا داشبورد با شما صحبت نخواهم کرد. من در ارتباط با بقیه گزینه های منو که بخشی از منو وردپرس شما هستند گفتگو خواهم کرد. آغاز کنیم؟

 

شخصی سازی ظاهر سایت و پرکار سازی یک تم وردپرس

تم ها
1- از راه منوی ظاهر> تم ها این سرنوشت مفتوح میشه اگر در باره دسترسی به یک تقدیر خاص از منوی WordPress از صفحه مدیریت، شک داشته باشید از اینجا می تونید به عنوان هر منو دسترسی داشته باشید.

2- و بر روی دکمه “Add New” در رأس صفحه کلیک کنید و یکتا از تم های نمایش دیتا شده رو برگزیدن کنید.

3- یک تم جدید که دوست دارید نصب و فعال کنید.

4- تقسیم بعدی دربرگیرنده شخصی سازی تم است که از راه Appearance > Customize قابل اجرائه. شما می توانید چندین چیز را به نما سایت خود از اینجا اضافه کنید.

 

 

ابزارک
1- از منوی Appearances > Widgets قابل دسترسی است. ابزارک ها ماژول های پیش فرض یا قطعه های کد هستند که به یک تابع مشخص اضافه می شوند و در برخی وجوه برای تارنما شما سودمند خواهد بود. ستون های فرعی، پاورقی ها و هدر ها با ویدجت بارگیری میشن. 6 نوع ویجت هستی داره در این منو که عبارتند از نوار جستجو، واپسین ویجت پست شده، نظرات اخیر، آرشیوها، گروه ها و متا. ابزارک ها پلاگین نیستند، اما آنها یک تکه کوچکی از کد هستند که کمی عملکرد را اضافه می کنند. برخی مواقع اوقات شدنی است به ناوبری کمک کند، گاهی اوقات هم به رسانه های اجتماعی، شما حتی می توانید متعلق به برای افزودن HTML به یک ویجت متن کاربرد کنید که به چهره کدگذاری سپریدن می شود. فلذا ویدجت آلت زیاد مفیدی است، ولی قبل از اینکه بتوانید از آنها به طور کامل استفاده کنید، باید کمی درباره آنها یاد بگیرید.

 

 

منو ها
منوها برای هر وب سایتی زیاد مهم ان و وسیله ای برای حرکت به سایت و محتوای آن هستند. منو های بد و ناوبری باعث نرخ بازده بالا ( بازدید کننده هایی که بعد از یک بار رویت تارنما شما دیگه برنمی گردن) میشه. شما ممکن است تارنما ها را با منوهایی در بالا یا کنار و حتی در ذیل نگریستن کرده باشید ، ما هم کل اینها رو می تونیم داشته باشیم. شاید بخواید صفحاتی مشابه “درباره”، “وبلاگ”، “تماس” و “خدمات ما” را به عنوان بخشی از منوی اصلی خودتون اضافه کنید، هر صفحه ای که می خواهید در منوتون نمایش دیتا شود می توانید اضافه کنید. تعداد منوها و قرار دادن آنها در سایت شما بستگی به تم وردپرس شما دارد.

 

یک منوی خوب :

مختصر و کوتاهه
نماینده ای از همه پیشنهادات سایت شماست
بسیار سودمند برای بهره‌گیری و مانور در گوشه ها-کناره ها سایت شماست.
این ها را در ذهن داشته باشید چون باید بهترین باشید.

 

 

زمینه
بسیاری از وبسایتها بعد گویه تک رنگ را برگزیدن میکنند و من پیرو بزرگ آن هستم. تارنما دارکوب هم از مقوله تک رنگ استفاده کرده. وب سایت هایی که رسانه های وزین هستند، نمونه هایی از جمله سایت های عکاسی یا وب سایت های نمونه کارها هستند که مقوله های نکوداشتن دارند. اگر میخواهید با وب سایتتون یک نشانه نیرومند بصری برای مخاطبان ارسال کنید، از یک تصویر پس زمینه قدرتمند بهره‌گیری کنید یا اینکه می توانید به سادگی یک رنگ ساده را برگزیدن کنید که پسندیده هر وبلاگ است که بر خوانایی تأکید دارد. یک بعد گویه نباید یک تصویر اسلایدی باشه که اساسا یک تصویر دائما در حال تغییر است.

 

 

نظرات (دسترسی از منوی وردپرس)
وب سایت ها برای موفقیت بیچارگی به خواننده و کاربر دارن. نظرات یک وسیله زیاد نیرومند برای ایجاد یک گفتگوی بزرگ در سایت شما هستند و این تنها ارزش بیشتری به سایت شما میده. به سختی، یک درصد از ترافیکی که از سایت شما بازدید میکنه میان و عقیده هم میدن. و این فرض است که درونمایه برای شروع عالی است، تعامل راننده با خوانندگان منفعل در سایت شما مشکل است و موعد و سعی زیادی را به همراه دارد.

یک پست عالی برای نظر دادن به سایت شما کمک می کنه، مثلا در همین سایت دارکوب نوشتار هایی باستانی داریم که هنوز هم افراد در ارتباط با اش نظر می نویسن. و به یاد داشته باشید، وردپرس به شما فرمان می ده سایت خودتون را هنگامی که در تارنگار شخص دیگری نظر می دهید، لینک بدید که این به بازدید تارنما شما هم کمک میده. اگر کارت هاتونو درست بازی کنید به نتیجه هم می رسید.

اگر احساس کنم که محتوای شما عالیه و پست خاصی که نوشته اید زیاد جذابه، این امکان هست که برای نخستین بار نظرم رو بنویسم از آنجایی که می دانم در نهایت چند بازدید کننده به سایت من هم هدایت میشه. نظرات یک مسیر عالی برای ایجاد یک خواننده عالی و یک فتح وفادار برای سایت شماست.

 

 پست ها (ضربان قلب سایت)

در انتهای این تعلیم وقتی همه مراحل اتمام بشه، شما هستید که سایت خویش را با پست ها پر می کنید. وردپرس زیاد آسان است برای به کارگیری مکانیزم ارسال پست و این گرد از دلایل محبوبیتشه. شما دو راه برای نوشتن پست ها دارید :

یکی اینکه خودتون از راه ویرایشگرهای تصویری یا ویرایشگر HTML اونها رو بنویسید و دوم اینکه از قوای کارآزموده برای این سوژه کمک بگیرید. کمپانی دارکوب این شغل رو برای تارنما شما اتمام می ده، این مجموعه لغایت کنون موفق به سپریدن 500 پروژه کامیاب سئو و بهینه سازی وب سایت شده. بودن در صفحه اول گوگل آنهم با دو تارنما برای دشوار ترین کلمه کلیدی سئو اثر از آن دارد که این مجموعه توانمندی لازم را برای اتمام پروژه های سئو دارد بعد برای بهترین وب سایت با ما تماس بگیرید.

 

ایجاد وب سایت و فرآوری درآمد جستار شوخی برداری نیست. پیشه سختیه و حتی برخی مواقع اوقات به عقیده می رسد کار بدون پاداشه. اما برای اینکه تجارت شما به بار بشینه این تارنما و طراحیش جستار خیلی خیلی مهمیه. یا خودتون انجامش بدید یا از بهترین کمپانی های طراحی سایت استفاده کنید و با پرداخت مبلغی معقول برای همش از مزایای آن سهم ببرید. دارکوب 15 سنه سابقه در گویه طراحی سایت دارد و در این سال ها در نزدیک 3000 تارنما طراحی و برنامه نویسی نموده. شعار دارکوب طراحی سایت با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکنه. بعد با ما تماس بگیرید تا بهترین سایت طراحی شده رو با وردپرس در گزین کردن داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژ گوشی
یک شرکت تجاری ابزار تازه ای برای شارژ گوشی‌های تلفن همراه در نقاط دورافتاده و در طبیعت عرضه کرده که به صورت فانوسی ضدآب طراحی شده است. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، این شارژر خورشیدی ضدآب و تاشونده لوسی پرو نام دارد و بعد از خالی کردن باد، ارتفاع آن به ۳.۸ سانتیمتر کاهش می‌یابد. لذا لوسی پرو را به سادگی می‌توان با خود حمل کرد.

 

این شارژر خورشیدی در برابر ضربه و گرد و خاک نیز مقاوم بوده و میزان روشنایی آن ۱۵۰ لومن است. این محصول در صورت پربودن باتری برای ۵۰ ساعت استفاده به منظور روشن کردن محیط و شارژ گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

 

شارژر یادشده که در واقع یک پاوربانک بادی است می‌تواند در برابر حداکثر ۶۸ کیلوگرم فشار دوام آورده و آسیب نبیند. لذا قرار دادن آن در ته کوله پشتی نیز به آن آسیب نمی‌زند. قیمت این محصول ۷۹ دلار است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11062787.html



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ال جی
ال جی بعد از طراحی گوشی‌های گران قیمت ولوت و وینگ، قصد دارد با عرضه گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت مانند ال جی دبلیو ۳۱ نیاز بخش دیگری از بازار را نیز برطرف کند. 

به گزارش مهر به نقل از جی اس ام آرنا، در این گوشی از پردازنده جدید هلیو پی ۲۲ ساخت مدیا تک استفاده شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای بوده و دارای سی پی یو Cortex-A۵۳ است.

 

گوشی یادشده دارای ۴ گیگابایت رم و نمایشگر ال سی دی با دقت ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. سیستم عامل این گوشی هم اندروید ۱۰ است. دوربین سه گانه با دقت ۱۳، ۱۲ و ۲ مگاپیکسل در پشت گوشی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از جمله دیگر امکانات این گوشی است.

 

باتری گوشی یادشده ۴۰۰۰ میلی آمپری است، اما مشخص نیست آیا شارژ سریع آن امکان پذیر است یا خیر. قیمت این گوشی میان رده هنوز مشخص نشده، اما بعید است بیش از ۲۰۰ دلار باشد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11062823.html



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گام های ساخت فروشگاه اینترنتی
گام اول: برگزیدن محل مناسب برای ساخت فروشگاه اینترنتی
همانطور که شما برای ساخت یک فروشگاه فیزیکی به تعقیب محلی می‌گردید که بیشترین آمدوشد را داشته باشد در باره ساخت فروشگاه اینترنتی هم باید همین روند را پیگیری کنید.

گام اول گزینش ‌هاست و فضای میزبانی پسندیده هست. انتخاب هاست پسندیده به خاطر انگیزه ها زیر اهمیت دارد .

http://webofan.ir/2020/12/14/بهترین-سیستم-مدیریت-محتواcms/

سرعت لود سایت
پشتیبانی از حجم اطلاعات بارگذاری شده
امنیت وب سایت
پاسخگویی و پشتیبانی
قابلیت ساپورت کردن از بازدید بالای سایت
و…..
معمولا به کاربران توصیه می شود در آغاز از فضای کمتری استفاده کنند الی webdesign خرج کمتری برایشان داشته باشد اما به تدریج با افزایش مشتری به فضای میزبانی بیشتری احتیاج پیدا می‌کنند که مجبور به پرداخت هزینه‌های اکثریت برای ارتقا هاست خواهند بود.

گام دوم: گزینش اسم مناسب برای فروشگاه اینترنتی
نام فروشگاه اینترنتی زیاد اهمیت دارد الی بتوانید مخاطبان زیادی را جذب کند.

در هر حوزه‌ای که منظور ساخت فروشگاه اینترنتی دارید، باید یک اسم متناسب و جذاب برگزیدن کنید که با مقوله کار و جنبش شما بستگی داشته باشد.

این مرحله به عنوان برگزیدن دامنه(Domain) با استفاده از یک کمپانی ثبت squarespace کننده دامنه شناخته میشه، که اسم فروشگاه شما را تحت عناوین گوناگون ثبت کرده و از این لحظه به پس فروشگاه اینترنتی با این عنوان شناخته خواهد شد.

دامنه اینترنتی شما باید به گونه ای باشد که پیدا کردنش در بین میلیون‌ها وب سایت آسان باشد.

گام سوم: طراحی و ساخت نمای داخلی فروشگاه
بعد از گزینش هاست و گستره باید سایت خود را تاسیس نماییم .

اما در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این مرحله به چهره گزینش سیستم فروشگاه ساز معرفی میشه که کم و بیش تقسیم اصلی خرج تاسیس سایت متوجه این مسئله خواهد بود.

5دلیل مهم و بنیادین در کامیابی شغلی
در موعد گزینش سیستم باید پروا داشته باشید که یک سری از خاصیت ها را داشته باشد . مانند:

امکان ارسال مطلب و مقاله
دسته بندی و برگزیدن برند محصولات
امکان سنجش محصول
سیستم نظردهی کاربران
درج و اضافه کردن فرآورده به فروشگاه
و…
ظاهر فروشگاه شما باید مانند ویترین یک فروشگاه فیزیکی جذب مشتری کند.شما باید از قالب پسندیده و طراحی شیک کاربرد کنید. از قالب پسندیده و طراحی شیک استفاده کنید.

نقش فروشگاه سازها در ساخت فروشگاه اینترنتی
فروشگاه های اینترنتی مایه شده که در مبحث طراحی سایت کلمه جدیدی به اسم طراحی فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت فروشگاهی به وجود بیاد . که تمرکزش روی برپایی بستر پسندیده برای ساخت فروشگاه اینترنتی هست.

وبلاگ نویسان این موضوع را بیشتر درک می کنند.نقش فروشگاه سازها را در طراحی سایت راحت‌تر قبول دارند زیرا مرحله به مرحله رشد و ظهور فروشگاه‌های آنلاین رو به چشم دیدن.

شما به صورت کلی دو گزینش برای ساخت فروشگاه اینترنتی خواهید داشت که عبارتند از:

فروشگاه ساز اشتراکی:این گونه فروشگاه ساز به دو صورت رایگان و پولی عرضه می شود.در این نوع فروشگاه ساز یک گروه پشتیبان در مهار و تاسیس فروشگاه اینترنتی نقش دارد.
فروشگاه ساز رایگان:این گونه فروشگاه سازها به صورت رایگان عرضه میشن که باید در دسته بندی CMS قرارشون بدیم.
فروشگاه سازهای رایگان
فروشگاه سازهای مجانی یک سیسم مدیریت درونمایه هستند.در این سیستم‌ها شخصی کمک کننده شما نخواهد بود و صفر الی صد ساخت فروشگاه اینترنتی در دستان شماست.

برای استفاده از این سیستم‌ها نیاز به هاست و حوزه اختصاصی خودتون دارید که دربرگیرنده نصب سیستم مدیریت محتوا، نصب پلاگین‌های مورد نیاز، پارسی سازی، نصب قالب و… خواهد بود.

مزایای سیستم های مدیریت درونمایه برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی
سئو و بهینه سازی عالی
قابلیت گسترش و افزایش امکانات
دسترسی به قالب‌های گوناگون برای تغییر نما فروشگاه
وجود مستندات و راهنمای نوشتاری به زبان پارسی و انگلیسی
و…
سایت حاضر یا اختصاصی؟ نکاتی که باید در ارتباط با سایت های حاضر بدانید
معایب سیستم‌های مدیریت محتوا برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی
هسته این سیستم به صورت رایگان در اختیار شما پیمان می گیرد بعد برای ایجاد قالب، پلاگین و پشتیبانی بیچارگی به کسان مختصص دارید که نیازمند صرف خرج است ولی نیاز نیست که برای کوچکترین چیز هزینه کنید زیرا، در وب سایت رسمی این سیستم های مدیریت به پلاگین‌ها و قالب‌های مجانی بسیار زیادی دسترسی دارید.

معایب:

سعی کنید خودتان با آموزش های رایگانی که برای این سیستم‌های فروشگاهی هستی دارد یک آشنایی پسندیده پیدا کنید در غیر این صورت برای پشتیبانی نیرومند باید ماهیانه بین ۱۲۸ لغایت ۴۲۸ هزار تومان بپردازید.
قالب های متنوعی که این سیستم ارائه می دهد از زبان‌های انگلیسی برگردان شده است، بنابراین برای کاربرد ازشون نیاز به برگردان و راست چین کردن دارید.
سرعت کمتر سیستم به علت استفاده نامناسب و غیر اصولی از افزونه‌ها که باید نهایت دقت در این مسائل فنی را برای گزینش افزونه مناسب داشته باشید.
و…
فروشگاه سازهای اشتراکی
این نوع فروشگاه سازها پلان‌های مختلفی به صورت مجانی و پولی عرضه میکنند.هر کدام از این پلان‌ها هم امکانات خاصی رو در گزین کردن شما پیمان میدهد که می توانید احد متعلق به ها را انتخاب کنید. سپس از بین قالب‌ها و امکاناتی که برای هر پلن در کمر بستن شما پیمان داده می شود فروشگاه را شخصی سازی کرده و راه‌اندازی کنید.

مزایای سیستم های فروشگاه اشتراکی
دسترسی به حمایت سیستم
عدم دربایستن به هاست اختصاصی
هزینه کم یا رایگان بودن
و…
معایب سیستم‌های فروشگاه اشتراک
غیر قابل توسعه بودن بدست خود شما
محدودیت در توسعه و افزایش امکانات
عدم دسترسی کامل به فروشگاه
و…



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشتار به تجهیزات و زیرساخت های باره بیچارگی جهت تاسیس سیستم تلفنی VoIP ویپ و تحت شبکه روی سرور و یا سانترال ویپ IP-PBX خواهیم پرداخت.

نکته نخست اینکه جزئیات تجهیزات لازم، کاملا به مایحتاج و انتظارات شما از سیستم تلفنی و جزئیات پروژه شما ارتباط دارد. میزان ترافیک روزانه، شمار کاربران، امکانات خاص و…. عوامل موثر در این مورد هستند. اما در اینجا ما بیشتر به سر فصل این تجهیزات و زیر ساخت ها اشاره خواهیم کرد.

به طور کلی و در ابتدایی ترین حالت شما برای تاسیس سیستم VoIP نیازمند اجرای آرایش شبکه ای به شکل زیر خواهید بود.

تجهیزات راه اندازی ویپ
محتوا نهان
1 بستر شبکه
2 سرور ویپ یا IPPBX
3 نرم­ انگیزه ها سیستم تلفنی ویپ VoIP
4 تلفن­های تحت شبکه (IP Phones)
5 گیت وی های ویپ FXO and FXS Gateways
6 متخصص مربوط به گذرگاه اندازی
7 کلام پایانی برای تاسیس سیستم VoIP
8 مقالات مرتبط
بستر شبکه
همان طور مکه میدانید در سیستم تلفنی ویپ صدا به شکل پکت های دیتا و کاملا دیجیتال جابجا میشود. در این چهره بیچارگی به تامین شبکه باره نیاز جهت بستگی هستیم. با پروا به میزان شدامد شبکه، شما نیازمند ایجاد بستری با سرعت و ساز و برگ مناسب هستید. برای راه­ اندازی سیستم تلفنی ویپ VoIP شما نیاز به بستر شبکه­ مستقل نخواهید داشت و می­توانید از شبکه ه­ای که برای ارتباطات فعلی کامپیوترهای خود دارید استفاده نمایید.

این شبکه میتواند در بستر اینترانت (شبکه خصوصی) و یا اینترنت (شبکه جهانی) و یا ترکیبی از این دو باشد. اما چیزی که اهمیت دارد تامین پهنای باند مناسب و کافی بر بنیاد دربایستن شما برای انتقال صدا روی شبکه باره نظر است. و از همه مهمتر امنیت این شبکه بخصوص در فضای اینترنت.

سرور ویپ یا IPPBX
بعد از فراهم کردن ذیل ساخت شبکه حالا به یک سرور و هسته مرکز برای پردازش دیتا ها و مدریت تماس ها خواهیم داشت. به این هدف دو گذرگاه حل ذیل رهنمود میشود. که بسته به گونه و جزئیات پروژه شما میتواند برگزیدن شود.

سرور VoIP
در گذرگاه حل اول شما برای راه اندازی سیستم ویپ شما به یک تامین کننده یا سرور نیاز دارید. این سرور با پروا به شرایط پروژه شما میتواند، یک سیستم کامپیوتری ساده و یا یک سرور زیاد نیرومند و قوی باشد که به این قصد تهیه شده است.

برای نمونه در یک سیستم تلفنی کوچک با شمار کابران و میزان ترافیک مصرفی کم، شما به یک کامپیوتر ساده با
پردازشگر یک هسته ­ای با سرعت ۳Ghz، حافظه RAM به میزان ۱GB، کارت شبکه ۱۰/۱۰۰ و هارددیسک با ظرفیت ۱۲۰GB ، احتیاج خواهید داشت.

IP-PBX یا سانترال VoIP
در گذرگاه حل دوم شما بجای تهیه سرور از یک IP-PBX به عنوان سرور کاربرد میکنید. IP-PBX یا سانترال تحت شبکه، یک سرور یکپارچه عمدتا به شکل ماژولار هستند. در این محصولات بیشتر اجزاء لازم برای تاسیس ویپ در یک فرآورده جمع شده است و احتیاج به تهیه و خرید جداگانه آنها نیست.

لیست قیمت گونه ها مرکز تلفن و سانترال های ویپ
این مرکز تلفن های تحت شبکه IP-PBX و یا سانترال های ویپ، سخت ­افزار سرویس دهنده، نرم ­افزار سیستم تلفنی و رابط خط شهری و خط آنالوگ را به صورت مجتمع و یکپارچه در خویش دارند.

ما در این نوشتار اغلب بر راه اندازی ویپ روی سرور تمرکز داشته ایم. اما در زیاد از پروژه ها تهیه IP-PBX از طریق اندازی سرور برای کاربر بهتر است. هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ پایداری و کیفیت ارتباط. برای کسب اطلاعات بیشتر میتواند نوشتار پایین را مطالعه کنید.

مقاله بررسی معایب و مزایای سرور ویپ و مرکز تلفن های تحت شبکه IP-PBX و سنجش آنها
نرم­ افزار سیستم تلفنی ویپ VoIP
شما برای تبدیل یک سرور و یا یک رایانه به یک مرکز تلفن تحت شبکه و VoIP، بیچارگی به یک نرم انگیزه ها ویپ دارید که سرور متعلق به توان بگیرد وعملیات پردازش تماس ها چهره دهد.

توجه داشته باشید در صورت گزینش IP-PBX شما احتیاج به تعبيه و نصب نرم افزار ندارید. چون تمام IP-PBX ها نرم افزار تلفنی بهینه شده با مشکل اسباب خود را به شکل پیش نصب دارند.

این نرم ­افزارها از تنوع زیادی برخوردار هستند. اما هسته اصلی اکثر آنها استریسک (Asterisk) است. استریسک نوعی از سیستم عامل لینوکس است که با واسط­ های گرافیکی گوناگون به صورت فایل .iso در اینترنت قابل دسترس میباشد.

از گونه ها این واسط ­های گرافیکی می­توان به Elastix , Issabel , FreePBX , Ombutel اشاره کرد. که از این میانی Elastix و Issabel از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. به سادگی با آموزش­های مجانی موجود در اینترنت می­توانید اقدام به نصب آنها بر روی رایانه و سرور مورد نظر خود نمایید.

وظیفه اصلی مرکز تلفن تحت شبکه مدیریت همگی ارتباطات و تماس­های شما خواهد بود. تنظیماتی از قبیل منشی خودکار، انتقال تماس­ها، بخش ­بندی کاربران، ایجاد محدودیت­های تماس، بستگی شبکه ­های گوناگون تلفنی در دفاتر گوناگون و بی نهایت قابلیت دیگر از امکاناتی ست که این مرکز تلفن­ها در برگزیدن شما پیمان می­دهند.

تلفن­های تحت شبکه (IP Phones)
برای مکالمه کاربران، شما احتیاج به تلفن های خاصی که امکان پیوندیدن به شبکه و خواستن دیتای دیجیتال را دارند، خواهید داشت.


عمده این تلفن ها از پروتکل سیپ SIP حمایت میکنند، پروتکلی که بین تمام برند ها و نرم افزار های ویپ مشترک است. اصطلاحا به این گونه تلفن ها، IP Phone یا تلفن های تحت شبکه گفته می شود.

تلفن های ویپ با برندهای مختلف و در مدل های متنوع و امکانات متفاوت ارائه می شوند. شما بسته به بیچارگی و بودجه باره عقیده خویش می توانید از بین آنها تلفن مورد نظر خود را برگزیدن نمایید.

برخی از این تلفن های تحت شبکه قابلیت انتقال تصویر و برقراری تماس تصویری و ویدئو کنفرانس را دارد.

البته شما میتوانید به جای تهیه تلفن های IP، از نرم انگیزه ها های سیپ روی سیستم کامپیوتری و یا تلفن همراه هوشمند خویش استفاده کنید. در این صورت امکان پذیرش گویی تماس ها از روی کامپیوتر شدنی خواهد شد.

راهنمای خرید و معرفی انواع تلفن های ویپ و تحت شبکه به به اتفاق قیمت

گیت وی های ویپ FXO and FXS Gateways
جهت به کارگیری خطوط شهری در سیستم­ های تحت شبکه شما نیازمند دستگاهی به عنوان رابط خواهید بود. لغایت بتوانید تماس­های تلفنی معمولی را از بستر جفت سیم (آنالوگ) به شکل دیتای دیجیتال در بستر شبکه منتقل کند. به راستی این دستگاه سیگنال­ها و فرکانس­های مختلف صدا را از جفت سیم مسی گرفتن کرده و با متدهای مختلف که اصلاحا به آنها کدک (Codec) گفته می­شود به اطلاعات دیجیتال قابل معرفی توسط مرکز تلفن و نرم اسباب مربوطه تبدیل می ­نماید.

به تعبیر سایر دروازه ای بین دنیای دیجیتال و دنیای آنالوگ میباشد. از این رو به این ساز و برگ گیت وی Gateway و یا دروازه گفته میشود. این فرایند برای تبدیل سیگنال دیجیتال به سیگنال آنالوگ به هدف انتقال صدا روی سیم مسی برای تلفن ها آنالوگ معمولی، دستگاه های فکس و یا دستگاه های پوز نیز وجود دارد.

توجه داشته باشید در صورت انتخاب را حل IP-PBX میتوانید از ماژول ها و گیت وی های خود برند به عنوان گیت وی FXO و FXS استفاده کنید. معمولا IP-PBX یک گنجایش اولیه FXS و FXO روی خویش دارند و شاید سایر احتیاج به تعبيه و خرید گیت وی هم در این راه حل نباشد.

به گیت وی هایی که سیگنال آنالوگ (عمدتا خط شهری) را به دیتای دیجیتال و قابل فهم برای سرور ویپ تبدیل میکنند، گیت وی FXO گفته میشود. و به گیت وی هایی که دیتای دیجیتال (عمدتا داخلی سیپ SIP) را به خط آنالوگ تبدیل میکنند، گیت وی FXS گفته میشود.

لیست بها گیت وی های VoIP
این گیت وی ها بسته به شمار پورت­های مورد احتیاج شما در گونه ها ۱ ، ۲ ، ۴ ، ۸ ، ۱۶ و … موجود میباشد.

گر چه به مرور زمان و تغییر سیاست مخابرات به دادن سرویس های خود به مشتری در بستر شبکه و فیبر نوری ، بیچارگی به این مبدل ها و گیت وی ها کم رنگ میشود.

متخصص مربوط به گذرگاه اندازی
به یاد داشته باشید در را ه اندازی یک سیستم تلفنی ویپ علاوه بر استفاده از تجهیزات با کیفیت و استاندارد، شما به یک کارآزموده خبره در این پیشه نیازمند هستید. اهمیت این جستار از به اندازه تجهیزات و چه بسا هم اغلب باشد. بخصوص که این سیستم رابطه مستقیم با سوداگری و وابستگی شما با مشتری خواهد داشت. تامین امنیت شبکه و صدا و در ضمن پیاده سازی یک سیستم برقرار از مهمترین وظایف متخصص این حوضه میباشد. هر نوع کمبود در این حوضه میتواند خرج ها و نا رضایتی های بالایی برای شما ایجاد کند.

کلام پایانی برای راه اندازی سیستم VoIP
برای افرادی که چیرگی کافی در این زمینه ندارند و یا می­خواهند سررسید و هزینه­ کمتری صرف حفاظت سیستم تلفنی خود نمایند پیشنهاد می­شود به جای استفاده از نرم ­افزارهای تلفنی کدباز، از مرکز تلفن­های مستقل که معمولا برپا تر و سازگار تر هستند، استفاده نمایند. اما در همه بسته به شرایط هر پروژه شدنی است تجهیزات و گذرگاه حل های پیشنهادی متفاوت باشد. و حتی در برخی مواقع ترکیبی از چند مسیر حل باشد.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Amazfit که بیشتر برای تولید و عرضه گجت‌ پوشیدنی هوشمند شناخته می‌شود، دو مدل ساعت هوشمند به نام‌های GTR 2e و GTS 2e را معرفی کرد.

دو مدل جدید به نام‌های GTR 2e و GTS 2e مانند مدل‌های قبلی دارای ارتباطات Wi-Fi نیستند و برای دسترسی به اینترنت باید به گوشی هوشمند کاربر متصل شوند. درواقع حذف ارتباطات Wi-Fi علت کاهش ۲۰ درصدی قیمت مدل‌های جدید نسبت به GTS 2 و GTR 2 است.

امیزفیت GTS 2e مدلی با صفحه‌نمایش مستطیل‌شکل است و باتری ۲۴۶ میلی‌آمپر ساعت دارد. وزن این مدل به ۲۵ گرم می‌رسد و از تراشه NFC در آن استفاده شده است. با حذف ارتباطات Wi-Fi و در حالتی که از آن تنها به‌عنوان ساعت استفاده شود، طول عمر باتری GTS 2e به ۲۴ روز با هر بار شارژ کامل و به ۱۴ روز در حالت استفاده از تمامی امکانات می‌رسد.

مانند GTR 2، مدل‌ GTR 2e امیزفیت در ۳ رنگ‌ به بازار راه می‌یابد؛ اما خبری از مدل کلاسیک نخواهد بود و تنها مدل اسپرت آن عرضه می‌شود. برخلاف GTS 2e و GTS 2، مدل GTR 2e مانند GTR 2 از صفحه‌نمایش دایره‌ای با پنل AMOLED استفاده می‌کند.

ظرفیت باتری GTR 2e به ۴۷۱ میلی‌آمپر ساعت رسیده است که عمر مفید آن را در استفاده حداکثری از امکانات ساعت هوشمند، به ۲۴ روز می‌رساند؛ عمر مفید باتری GTR 2 به ۱۴ روز می‌رسد. ساعت هوشمند GTR 2e در حالتی که تنها به‌عنوان ساعت استفاده شود، با هر بار شارژ کامل باتری تا ۴۵ روز از شارژ مجدد بی‌نیاز خواهد بود.

هردو مدل جدید ساعت‌ هوشمند امیزفیت با قیمتی معادل ۱۲۰ دلار روانه بازار چین خواهند شد. گفته می‌شود پیش‌فروش محصولات ذکرشده از ۲۴ دسامبر (۴ دی) آغاز خواهد شد. شرکت امیزفیت مشخص نکرده است که به غیر از چین، دو ساعت هوشمند جدید خود را راهی کدام بازارها خواهد کرد.

منبع: https://www.zoomit.ir/wearables/365947-amazfit-releases-gts-2e-and-gtr-2e/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بر اساس پژوهشی جدید، جرم محصولات ساخته‌ی‌ انسان روی زمین، در سال ۲۰۲۰ با زیست‌توده برابر شده است و به‌زودی از آن فراتر خواهد رفت.

طبق گفته‌ی گروه کوچکی از پژوهشگران محیط زیست از مؤسسه علوم وایزمن، توده مواد ساخته‌شده به‌وسیله‌ی انسان‌ بسیار رشد کرده است و امسال در نقطه‌ای قرار می‌گیرد که در آن، جرم زیست‌توده و تولید انبوه با هم برابر است. پژوهشگران توجه ما را به این نقطه‌ی دلگیر در تاریخ به‌عنوان نمادی از تسلط روزافزون انسان بر سیاره‌ی زمین جلب می‌کنند. آن‌ها در گزارش خود می‌نویسند: «همان‌طور که تأثیر جهانی بشریت تشدید پیدا می‌کند، ارزیابی و نظارت کمی بر جریان مواد در سیستم اجتماعی اقتصادی ما که متابولیسم اجتماعی-‌اقتصادی نیز نامیده می‌شود، بیش‌ازپیش اهمیت پیدا می‌کند.»

این واقعا تعجب‌آور نیست. از تخریب جنگل‌ها برای کشاورزی گرفته تا غارت ذخایر ماهی اقیانوس‌ها، اشتهای ما برای استیک‌ و ظرف‌های راحت کنسرو ماهی در آب چشمه، هزینه‌های اکولوژیکی زیادی به همراه دارد.

پژوهش جدید نشان می‌دهد تأثیر انسان روی زمین در سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ بیشتر از تأثیر کل موجودات زنده‌ای است که روی زمین زندگی می‌کنند. طبق برآورد این مطالعه، مقدار پلاستیک به‌تنهایی از توده تمام موجودات خشکی و دریایی بیشتر است. فعالیت‌های انسانی از جمله تولید بتن، فلز، پلاستیک، آجر و آسفالت جهان را به نقطه‌ای رسانده است که در آن توده انسان‌ساخت (که عمدتا ناشی ‌از افزایش مصرف و توسعه شهری است) از کل زیست‌توده‌ (همه‌ی موجودات زنده‌ی زمین) فراتر رفته است.

تأثیر بشر از آغاز قرن ۲۰ با سرعت زیادی در حال افزایش بوده است و هر ۲۰ سال دو برابر می‌شود. پژوهشگران از پیشنهاد نام‌گذاری عصر حاضر به‌عنوان آنتروپوسن حمایت می‌کنند که نشان‌دهنده‌ی تأثیر ناگهانی و قابل ‌توجه فعالیت‌های انسانی است.

پژوهشگران تغییرات در زیست‌توده جهانی و توده‌ی انسان‌ساخت را از ۱۹۰۰ تا به امروز بررسی کردند. توده ناشی از انسان‌ها (آنتروپوژنیک یا انسان‌زاد) جرم اشیاء بی‌جان انسان‌ساخت است و شامل زباله‌ها نمی‌شود. گروه‌های غالب در تجزیه‌و‌تحلیل شامل توده‌های انسان‌ساخت به‌صورت ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها متشکل از بتن، سنگ‌دانه‌ها، آجر و آسفالت می‌شد. بخش عمده‌ی زیست‌توده‌ی جهانی مربوط به گیاهان است. در آغاز قرن ۲۰، توده اشیاء انسان‌ساخت برابر حدود ۳ درصد از کل زیست‌توده جهان بود. اما در سال ۲۰۲۰، توده موارد انسان‌ساخت به حدود ۱٫۱ تریلیون تن رسیده و از کل زیست‌توده جهان فراتر رفته است.

افزایش توده انسان‌ساخت روی زیست‌توده گیاهی نیز اثر داشته است. محققان می‌نویسند: «از زمان اولین انقلاب کشاورزی، بشر زیست‌توده گیاهان را تقریبا به نصف رسانده است. درحالی‌که کشاورزی مدرن از سطح رو به افزایشی از زمین برای کشت محصولات کشاورزی استفاده می‌کند، کل توده محصولات کشاورزی از کاهش توده گیاهی ناشی از جنگل‌زدایی، مدیریت جنگل و سایر تغییرات کاربری زمین بسیار بیشتر است. این روندها در زیست‌توده جهانی روی چرخه کربن و سلامت انسان‌ها اثر گذاشته است.»

درحالی‌که باید بخش‌های سبزتر محیط زیست را در نظر داشته باشیم، مطالعه نشان می‌دهد که اشتهای سیری‌ناپذیر ما برای شن‌و‌ماسه، بتن و آسفالت نباید نادیده گرفته شود؛ چراکه زیرساخت‌ها سهم قابل‌ توجهی در مصرف کلی ما دارند.

در طول دهه‌ها، فراز و نشیب‌هایی از تأثیرات انسانی وجود داشته است، از جمله افزایش شدید تأثیر انسانی در دهه‌ی ۱۹۵۰ به‌ علت روی آوردن به بتن و استفاده از آسفالت برای خیابان‌ها در دهه‌ی ۱۹۶۰. در مقاله آمده است: «تغییر در کل توده انسان‌ساخت با رویدادهای جهانی مانند جنگ‌های جهانی و بحران‌های بزرگ اقتصاد گره خورده است.»

مخصوصا افزایش مداوم در توده انسان‌ساخت که بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد و به‌عنوان «شتاب بزرگ» شناخته می‌شود و مشخصه‌ی آن افزایش مصرف و توسعه‌ی شهری است. برعکس، در جریان رکود، وزن تأثیرات انسانی کاهش پیدا می‌کند. در جریان دوره‌ی رکود بزرگ و بحران انرژی سال ۱۹۷۹ کاهش‌های عمده‌ای دیده می‌شود.

از سال ۱۹۰۰، زیست‌توده کلی اندکی کاهش یافته است درحالی‌که توده حاصل از انسان به‌سرعت افزایش یافته است و به نرخ تولید بیش از ۳۰ گیگاتن در سال رسیده است. اگر تولید انسان همچنان در این سرعت افزایش یابد، میزان اثر ما تا سال ۲۰۴۰ از ۳ تریلیون تن فراتر خواهد رفت.

پیش‌بینی آینده‌ای که به‌جای جنگل، از جنس بتن باشد، عجیب نیست؛ اما با توجه به سال ۲۰۲۰ به‌عنوان مرحله‌ی نمادینی برای ورود به دوره‌ی جدید مصرف انسان، اکنون زمان مناسبی برای اقدام است.

منبع: 

بر اساس پژوهشی جدید، جرم محصولات ساخته‌ی‌ انسان روی زمین، در سال ۲۰۲۰ با زیست‌توده برابر شده است و به‌زودی از آن فراتر خواهد رفت.

طبق گفته‌ی گروه کوچکی از پژوهشگران محیط زیست از مؤسسه علوم وایزمن، توده مواد ساخته‌شده به‌وسیله‌ی انسان‌ بسیار رشد کرده است و امسال در نقطه‌ای قرار می‌گیرد که در آن، جرم زیست‌توده و تولید انبوه با هم برابر است. پژوهشگران توجه ما را به این نقطه‌ی دلگیر در تاریخ به‌عنوان نمادی از تسلط روزافزون انسان بر سیاره‌ی زمین جلب می‌کنند. آن‌ها در گزارش خود می‌نویسند: «همان‌طور که تأثیر جهانی بشریت تشدید پیدا می‌کند، ارزیابی و نظارت کمی بر جریان مواد در سیستم اجتماعی اقتصادی ما که متابولیسم اجتماعی-‌اقتصادی نیز نامیده می‌شود، بیش‌ازپیش اهمیت پیدا می‌کند.»

این واقعا تعجب‌آور نیست. از تخریب جنگل‌ها برای کشاورزی گرفته تا غارت ذخایر ماهی اقیانوس‌ها، اشتهای ما برای استیک‌ و ظرف‌های راحت کنسرو ماهی در آب چشمه، هزینه‌های اکولوژیکی زیادی به همراه دارد.

پژوهش جدید نشان می‌دهد تأثیر انسان روی زمین در سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ بیشتر از تأثیر کل موجودات زنده‌ای است که روی زمین زندگی می‌کنند. طبق برآورد این مطالعه، مقدار پلاستیک به‌تنهایی از توده تمام موجودات خشکی و دریایی بیشتر است. فعالیت‌های انسانی از جمله تولید بتن، فلز، پلاستیک، آجر و آسفالت جهان را به نقطه‌ای رسانده است که در آن توده انسان‌ساخت (که عمدتا ناشی ‌از افزایش مصرف و توسعه شهری است) از کل زیست‌توده‌ (همه‌ی موجودات زنده‌ی زمین) فراتر رفته است.

تأثیر بشر از آغاز قرن ۲۰ با سرعت زیادی در حال افزایش بوده است و هر ۲۰ سال دو برابر می‌شود. پژوهشگران از پیشنهاد نام‌گذاری عصر حاضر به‌عنوان آنتروپوسن حمایت می‌کنند که نشان‌دهنده‌ی تأثیر ناگهانی و قابل ‌توجه فعالیت‌های انسانی است.

پژوهشگران تغییرات در زیست‌توده جهانی و توده‌ی انسان‌ساخت را از ۱۹۰۰ تا به امروز بررسی کردند. توده ناشی از انسان‌ها (آنتروپوژنیک یا انسان‌زاد) جرم اشیاء بی‌جان انسان‌ساخت است و شامل زباله‌ها نمی‌شود. گروه‌های غالب در تجزیه‌و‌تحلیل شامل توده‌های انسان‌ساخت به‌صورت ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها متشکل از بتن، سنگ‌دانه‌ها، آجر و آسفالت می‌شد. بخش عمده‌ی زیست‌توده‌ی جهانی مربوط به گیاهان است. در آغاز قرن ۲۰، توده اشیاء انسان‌ساخت برابر حدود ۳ درصد از کل زیست‌توده جهان بود. اما در سال ۲۰۲۰، توده موارد انسان‌ساخت به حدود ۱٫۱ تریلیون تن رسیده و از کل زیست‌توده جهان فراتر رفته است.

افزایش توده انسان‌ساخت روی زیست‌توده گیاهی نیز اثر داشته است. محققان می‌نویسند: «از زمان اولین انقلاب کشاورزی، بشر زیست‌توده گیاهان را تقریبا به نصف رسانده است. درحالی‌که کشاورزی مدرن از سطح رو به افزایشی از زمین برای کشت محصولات کشاورزی استفاده می‌کند، کل توده محصولات کشاورزی از کاهش توده گیاهی ناشی از جنگل‌زدایی، مدیریت جنگل و سایر تغییرات کاربری زمین بسیار بیشتر است. این روندها در زیست‌توده جهانی روی چرخه کربن و سلامت انسان‌ها اثر گذاشته است.»

درحالی‌که باید بخش‌های سبزتر محیط زیست را در نظر داشته باشیم، مطالعه نشان می‌دهد که اشتهای سیری‌ناپذیر ما برای شن‌و‌ماسه، بتن و آسفالت نباید نادیده گرفته شود؛ چراکه زیرساخت‌ها سهم قابل‌ توجهی در مصرف کلی ما دارند.

در طول دهه‌ها، فراز و نشیب‌هایی از تأثیرات انسانی وجود داشته است، از جمله افزایش شدید تأثیر انسانی در دهه‌ی ۱۹۵۰ به‌ علت روی آوردن به بتن و استفاده از آسفالت برای خیابان‌ها در دهه‌ی ۱۹۶۰. در مقاله آمده است: «تغییر در کل توده انسان‌ساخت با رویدادهای جهانی مانند جنگ‌های جهانی و بحران‌های بزرگ اقتصاد گره خورده است.»

مخصوصا افزایش مداوم در توده انسان‌ساخت که بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد و به‌عنوان «شتاب بزرگ» شناخته می‌شود و مشخصه‌ی آن افزایش مصرف و توسعه‌ی شهری است. برعکس، در جریان رکود، وزن تأثیرات انسانی کاهش پیدا می‌کند. در جریان دوره‌ی رکود بزرگ و بحران انرژی سال ۱۹۷۹ کاهش‌های عمده‌ای دیده می‌شود.

از سال ۱۹۰۰، زیست‌توده کلی اندکی کاهش یافته است درحالی‌که توده حاصل از انسان به‌سرعت افزایش یافته است و به نرخ تولید بیش از ۳۰ گیگاتن در سال رسیده است. اگر تولید انسان همچنان در این سرعت افزایش یابد، میزان اثر ما تا سال ۲۰۴۰ از ۳ تریلیون تن فراتر خواهد رفت.

پیش‌بینی آینده‌ای که به‌جای جنگل، از جنس بتن باشد، عجیب نیست؛ اما با توجه به سال ۲۰۲۰ به‌عنوان مرحله‌ی نمادینی برای ورود به دوره‌ی جدید مصرف انسان، اکنون زمان مناسبی برای اقدام است.

منبع: https://www.zoomit.ir/energy-environment/365939-humanmade-materials-outweigh-earth-biomass/



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Wair نام شالی است که شما را از تنفس در هوای آلوده در امان نگه می دارد.

Wair از نوعی پارچه نخی و ابریشمی دوخته شده است که ضد آلودگی بوده و فیلتری بر روی آن نصب است که مانع تنفس هوای آلوده می شود.

در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی این شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد.

 

نکته جالب در طراحی این شال وجود یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است که آلودگی هوا را هشدار می دهد.

اپلیکیشن طراحی شده برای این شال وضعیت هوا را سنجیده و در صورت آلودگی دارنده شال را متوجه می کند تا از شال استفاده کند.

 

 

فناوری و اختراعات جدید, هوای آلوده

در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد 

 

در بخشی از تبلیغ این شال چهار مرحله به کاربران نمایش داده شده است که شامل سوار شدن، آگاه شدن، حفاظت از خود و مجدد سوار شدن است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/scarf-breathed-polluted.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراح خوش ذوق میکروفون های تماسی را در داخل راکت های بازی پینگ پونگ نصب کرده و با طراحی یک برنامه موبایلی کاری کرده تا از بلندگوهای متصل به راکت ها و متناسب با ریتم بازی افراد موسیقی پخش شود.

 

تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی

 

ایده تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی از آن جهت اجرا شده تا بازیکنان بتوانند بازی خود را با ریتمی مناسب و بر مبنای سرعت مورد علاقه شان انجام دهند. همچنین از این طریق می توان با دقت بسیار بیشتری از سرعت اجرای بازی پینگ پنگ مطلع شد و این سرعت را بر حسب تمایل افراد به تدریج کم و زیاد کرد.

 

در صورتی که توپ به راکت ها برخورد نکرده و جریان بازی قطع شود، پخش موسیقی نیز متوقف می شود. میکروفون مذکور با دریافت اثر برخورد توپ آن را پردازش کرده و به امواج رادیویی یکپارچه مبدل می کند و سپس ریتم موسیقی بر همین اساس تنظیم می شود.  

 

برنامه موبایلی هم برای تنظیم موسیقی و بررسی و مشاهده دقیق سرعت بازی قابل استفاده است. مبدع خوش ذوق این ابزار یک امکان مشاهده ویدئویی ریتم بازی را هم فراهم کرده است. در این ویدئو صفحه نمایشگر به دو بخش تقسیم می شود و بعد از برخورد توپ با هر راکت تصویر آن همراه با صدایی خاص به لرزه درمی آید. پس از باخت هم راکت متعلق به فرد بازنده آه کشیده و اظهار ناراحتی می کند. همچنین موسیقی در حال پخش نیز بر مبنای علاقه کاربران قابل تغییر است.  

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/game-pingpong1-table.html

 


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در هر زمانه ای باتوجه به نیازها، سلیقه‌ی کاربران و استفاده های مختلف ممکن است استقبال از کالا ها به شکل متفاوتی انجام شوند. این قانون درباره استفاده از سایت های تک صفحه ای هم صدق می کند. علیرغم اینکه در گذشته چندان متداول و محبوب نبودند، اما با تغییر شرایط به یکی از ترند های طراحی تبدیل شدند.
در دنیای طراحی وب، سایت‌های تک صفحه ای (One-Page Sites) با سرعت زیادی در حال همه گیر شدن هستند. وقتی می گوییم سایت تک صفحه ای دقیقا چه سایتی مد نظرمان است؟ در اصل، این یک سایت است که تمام محتویات شما را در یک صفحه‌ی در حال حرکت نشان می‌دهد. به جای تشخیص صفحه خانه (Home Page) از صفحات دیگر، محتوا به بخش‌های مختلف با استفاده از نوارها و بخش بندی ها تقسیم می‌شود. در اینجا، آیتم‌های منو به جای صفحات جداگانه به هر یک از این بخش‌ها لینک می‌دهند.
امروزه طراحان وب بیشتری از روش تک صفحه ای استفاده می کنند. چون ساده و تمیز است و یک طرح کاملا تاثیرگذار ارائه می‌دهد. عملا وقت کمتری برای طراحی آن می گذارید و نتیجه‌ی سریع تری خواهید گرفت. خصوصا باعث می شود مخاطبان هم با حجم اطلاعات مختصر اما مفید روبرو شوند و احتمالا حوصله بیشتری برای مطالعه محتوای سایت شما خواهد داشت.

 

چه وب سایتی برای کسب و کار من مناسب است؟


در این راهنما ما توضیح خواهیم داد که چرا و چطور یک وب سایت تک صفحه‌ای برای کسب‌وکار خود ایجاد کنیم و با ده راهکار عملی از آخرین ترندها و استاندارد های این نوع طراحی آگاه شویم:

  هزینه طراحی سایت تک صفحه ای

1. تصمیم بگیرید که آیا برای کسب‌وکار شما مناسب است یا نه

دو دسته بندی کلی برای سایت ها درنظر بگیرید: تک صفحه ای یا استاندارد. بسته به نوع کسب و کارتان و اینکه چه ویژگی‌ها و اولویت‌هایی که برای وب سایت خود دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

سایت های تک صفحه‌ای طراحی های قوی دارند که دو فاکتور جذابیت بصری webdesignservices و سازماندهی مناسب در آنها رعایت شده است. استفاده هوشمندانه از عکس ها و متن ها در جای صحیح هرکدام نیز نکته‌ی تعیین کننده‌ی دیگری است. این تصویر معمولا در کنار حجم کمی از متن قرار می گیرند.
ایجاد اسکرول های طولانی، اتفاقی است که خواه و ناخواه در این مدل سایت ها خواهد افتاد، بنابراین در جهت استفاده درست از آن، سعی کنید اطلاعات را به شکل داستان وار در بخش های سایت قرار دهید، به طوری که اسکرول کردن برای کاربر تان لذت بخش به نظر بیاید.این خلاقیت شماست که بتوانید در عین طولانی بودن یک صفحه، کاری کنید تا مخاطب همراه شما بیاید.
البته در خلاقیت افراط نکنید. روایت خطی سایت خود را با چاشنی هایی چون افکت های جذاب، بهتر و هیجان انگیز تر از آنچه هست جلوه دهید. اما کاری نکنید که کاربر در سایت تان گم شود. تعادل و توازن را بین خوانایی، خلاقیت و ترغیب کننده بودن برقرار کنید.

سایت‌های تک صفحه ای در نسخه واکنشگرا (Responsive) نیز مصائب و مشکلات appnovation کمتری برایتان ایجاد می‌کنند.نگهداری آسان تری دارند و برای میزبانی آن به منابع کمتری نسبت به وب سایت کلاسیک نیاز خواهند داشت. با وجود این همه مزیت، احتمالا در همین لحظه جرقه هایی برای طراحی سایت جدیدی به روش تک صفحه ای یا تغییر سایت فعلی تان، در ذهن تان شکل گرفته؛ اما اول باید از خودتان بپرسید، "چقدر برای من مناسب است؟ "
اگر شما محتوای کوتاهی داشته باشید، مانند صفحه ورود، یک وب سایت کوچک، یک نمونه کار عکاسی، خدمات عروسی یا هر وب سایت مربوط به رویداد یا همایش، تک صفحه ای انتخاب معقولانه تری است.

یک وب سایت کلاسیک چیزی است که بیشتر مردم در زمان تصور یک سایت فکر می‌کنند – صفحه‌ی اصلی همراه با صفحات دیگر، مانند صفحه تماس، سرویس‌ها و سوالات متداول است. اساسا، دلیل اصلی انتخاب این فرمت طراحی این است که اگر مقدار زیادی محتوا را داشته باشید که باید در وب سایت شما گنجانده شوند، مانند آنچه که نیاز به چندین صفحه برای فروش انواع محصولات و یا خدمات دارد. وقتی باید هر کالا را در صفحه‌ی مخصوص خودش بگذارید و توضیحات کامل و دقیقی برایش ارائه دهید یا اگر یک وبلاگ دارید، عاقلانه است که از فرمت کلاسیک استفاده کنید تا کاربر به راحتی از طریق بخش های مختلف به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قصد دارید نرخ نوسازی مانیتور کامپیوتر خود را تغییر دهید؟ بهتر است بدانید امکان تغییر نرخ نوسازی (Refresh Rate) نمایشگر در ویندوز ۱۰ فراهم شده است.


در ویندوز ۱۰، نرخ نوسازی مانیتور تعیین می‌کند که تصویر صفحه‌نمایش، هر چند وقت یکبار آپدیت خواهد شد و هر اندازه که این نرخ بالاتر باشد، شرایط بهتر خواهد بود. در صورتی که نیازمند تغییر نرخ نوسازی مانیتور هستید، ویندوز ۱۰ کار را برای شما ساده کرده است.

نرخ نوسازی (Refresh Rate) چیست
نرخ نوسازی مانیتور، فرکانسی است که تصویر در صفحه‌نمایش شما به‌روزرسانی می‌شود. به‌عنوان مثال، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بدین معنا است که تصویر مانیتور در هر ثانیه، ۶۰ مرتبه تازه‌سازی می‌شود. هرچه تعداد تازه‌سازی بیشتر باشد، حرکت روان‌تری روی صفحه‌نمایش مشاهده خواهد شد.

در مانیتورهای CRT قدیمی به دلیل نرخ نوسازی پایین، کاربران می‌توانند پرش‌های تصویر را به‌خوبی مشاهده کنند. بنابراین مانیتورهایی که از نرخ نوسازی بالاتری پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند تصویر پایدارتری ایجاد کنند که برای چشم هم بهتر است. نمایشگرهای LCD پرش تصویر ندارند؛ بنابراین می‌توان گفت نرخ نوسازی پایین‌تر می‌تواند برای بیشتر کاربران مناسب باشد. در حالت کلی، بهتر است از بالاترین نرخ نوسازی که مانیتور پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید.

تغییر نرخ نوسازی در تنظیمات نمایشگر (Display Settings)
با شروع به‌روزرسانی ماه اکتبر ویندوز ۱۰ ، امکان انتخاب مستقیم نرخ نوسازی در تنظیمات به وجود آمده است.

باید در ابتدا روی دسکتاپ، راست کلیک کنید و گزینه تنظیمات نمایشگر (Display Settings) را در منویی که ظاهر می‌شود، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات را باز کنید و از بخش سیستم (System)، گزینه نمایشگر (Display) را انتخاب کنید.

تغییر نرخ تازه‌سازی در تنظیمات نمایشگر (Display Settings) - 1

در بخش تنظیمات نمایشگر (Display Settings)، به سمت پایین منو حرکت کنید و گزینه تنظیمات پیشرفته نمایشگر (Advanced Display Settings) را انتخاب کنید.

تغییر نرخ تازه‌سازی در تنظیمات نمایشگر (Display Settings) - 2

در بخش تنظیمات پیشرفته نمایشگر، باید به‌ دنبال بخش جدیدی با عنوان نرخ نوسازی (Refresh Rate) باشید. در ادامه روی منوی کشویی آن کلیک کنید. در منوی جدیدی که ظاهر می‌شود، باید نرخ نوسازی مورد نظر را انتخاب و تأیید کنید.

تغییر نرخ تازه‌سازی در تنظیمات نمایشگر (Display Settings) - 3

ویندوز به مدت ۱۵ ثانیه، نرخ نوسازی جدید را آزمایش خواهد کرد. در صورتی که تصویر ایده‌آل باشد، می‌توانید روی گزینه نگه‌داری تنظیمات (Keep) کلیک کنید و در غیر این صورت، گزینه بازگردانی (Revert) را انتخاب کنید. البته در صورتی که تا پایان ۱۵ ثانیه منتظر بمانید، تنظیمات ویندوز به‌صورت خودکار به حالت قبل بازخواهد گشت.

تغییر نرخ تازه‌سازی در تنظیمات نمایشگر (Display Settings) - 4

هنگامی که از نرخ نوسازی خود راضی بودید، می‌توانید بخش تنظیمات را ببندید.

تعیین نرخ نوسازی در نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰
در صورتی که از نسخه قدیمی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، می‌توانید نرخ نوسازی نمایشگر خود را مطابق با مراحلی که در ادامه گفته می‌شود، تغییر دهید.

در ابتدا باید روی دسکتاپ، راست کلیک کنید و گزینه تنظیمات نمایشگر (Display Settings) را انتخاب کنید.

تعیین نرخ تازه‌سازی در نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ - 1

در بخش تنظیمات نمایشگر، باید به سمت پایین صفحه حرکت کنید تا بتوانید تنظیمات پیشرفته نمایشگر (Advanced Display Settings) را انتخاب کنید.

تعیین نرخ تازه‌سازی در نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ - 2

در صورتی که چندین نمایشگر در اختیار دارید، باید مانیتور مورد نظر را برای پیکربندی در کادر کشویی Chosse Display، انتخاب کنید. سپس به سمت پایین حرکت و روی گزینه Display Adapter Properties کلیک کنید.

تعیین نرخ تازه‌سازی در نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ - 3

در پنجره ظاهرشده، باید روی برگه Monitor کلیک کنید، سپس روی منوی کشویی با عنوان Screen Refresh Rate کلیک کنید تا بتوانید نرخ نوسازی موردد نظر را انتخاب کنید.

تعیین نرخ تازه‌سازی در نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ - 4

در ادامه روی گزینه تأیید (Ok) کلیک کنید تا بتوانید تغییرات را ذخیره‌سازی کنید، سپس پنجره مورد نظر بسته خواهد شد. در ادامه کار می‌توانید تنظیمات را ببندید و بدین ترتیب، کار تعیین نرخ نوسازی جدید نمایشگر را انجام داده‌اید.

منبع: https://www.zoomit.ir/computer-learning/365745-how-to-change-monitor-refresh-rate-windows-10/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در طراحی تارنما با وردپرس باید دقت کرد که چه کسانی و با چه رزومه ای می خواهند کار شما را انجام دهند؟ در بعضی موارد طراحی سایت وردپرسی به نفع شما نیست اما در مواقعی که شما می توانید به اهداف خود در زمینه طراحی سایت برسید، می توانید از این روش برای رفع نیاز خودتان بهره‌گیری کنید.
تخر است با ارائه خدمات طراحی وب سایت با وردپرس بصورت کاملا حرفه ای هم رافع با احتیاج شما کارفرمای گرامی، گامی بلند و قوی را به منظور برپایی وبسایت مورد نظر شما بردارد.

مشاهده قیمت ها
طراحی سایت ارزان بها و پلن های آن طراحی سایت ارزان و حرفه ای طراحی سایت وردپرسی با طراحی اختصاصی و حرفه ای
شاید اینطور به نظر رسد که در طراحی سایت وردپرسی از امکانات و طراحی سایت ها زده می شود! خیر این باورداشت کاملا نادرست است. بهتر است با خواندن پیوسته این مطلب فهم جامع تری در این باره پیدا کنید.

Cheap web design company Dublin, Ireland

برای اینکه تفاوت بین طراحی وب سایت وردپرسی و اخصاصی را متوجه شوید باید بدانید که در طراحی سایت های وردپرسی از پلتفرم حاضر برای طراحی سایت بهره‌گیری می کند، اما در طراحی سایت به چهره اختصاصی، سایت طراحی و پیاده سازی و برنامه نویسی می شود.

اگر دربایستن شما به وبسایت با طراحی سایت وردپرسی برطرف می شود می توانید با برگزیدن نوع سایت خود اقدام به طراحی آن کنید
شخصی / پزشکی
سیستم مدیریت درونمایه وردپرس
طراحی ظاهری اختصاصی
صفحه ساز گرافیکی
پنل مدیریت پیشرفته
مدیریت صفحات و مطالب
مدیریت منوی سایت
بخش وبلاگ و اخبار
نظردهی کاربران
گالری تصاویر و اسلایدر
معرفی شبکه های اجتماعی
طراحی پیامد گرا
طراحی سئو فرندلی
تامین امنیت سایت
افزایش سرعت و کشینگ
آموزش ویدئویی به کارگیری پنل
ثبت درخواست
شرکتی
سیستم مدیریت درونمایه وردپرس
طراحی ظاهری اختصاصی
صفحه ساز گرافیکی
پنل مدیریت پیشرفته
مدیریت صفحات و مطالب
مدیریت منوی سایت
بخش تارنگار و اخبار
نظردهی کاربران
گالری عکس ها و اسلایدر
معرفی شبکه های اجتماعی
طراحی پیامد گرا
طراحی سئو فرندلی
تامین امنیت سایت
افزایش سرعت و کشینگ
آموزش ویدئویی استفاده از پنل
بهینه سازی تصاویر
بخش نمونه کار/ خدمات
پشتیبانی و چت آنلاین
عضویت کاربران
عضویت در خبرنامه
پاپ آپ
ثبت درخواست
خبری
سیستم مدیریت محتوا وردپرس
طراحی ظاهری اختصاصی
صفحه ساز گرافیکی
پنل مدیریت پیشرفته
مدیریت صفحات و مطالب
مدیریت منوی سایت
بخش وبلاگ و اخبار
نظردهی کاربران
گالری عکس ها و اسلایدر
معرفی شبکه های اجتماعی
طراحی پیامد گرا
طراحی سئو فرندلی
تامین امنیت سایت
افزایش سرعت و کشینگ
آموزش ویدئویی به کارگیری پنل
بهینه سازی تصاویر
بخش مثال کار/ خدمات
پشتیبانی و چت آنلاین
عضویت کاربران
عضویت در خبرنامه
پاپ آپ
پروفایل کاربری پیشرفته
ثبت درخواست
فروشگاهی
سیستم مدیریت محتوا وردپرس
طراحی ظاهری اختصاصی
صفحه ساز گرافیکی
پنل مدیریت پیشرفته
مدیریت صفحات و مطالب
مدیریت منوی سایت
بخش وبلاگ و اخبار
نظردهی کاربران
گالری عکس ها و اسلایدر
معرفی شبکه های اجتماعی
طراحی واکنش گرا
طراحی سئو فرندلی
تامین امنیت سایت
افزایش سرعت و کشینگ
آموزش ویدئویی استفاده از پنل
بهینه سازی تصاویر
بخش نمونه کار/ خدمات
پشتیبانی و چت آنلاین
عضویت کاربران
عضویت در خبرنامه
پاپ آپ
پروفایل کاربری پیشرفته
اتصال به درگاه های بانکی
انواع طریق های حمل و نقل
امکان سنجش محصولات
انواع دسته بندی محصول
تعریف گونه ها محصول
طراحی فاکتور دلخواه
تعریف کوپن تخفیف
ثبت درخواست
چرا طراحی سایت با وردپرس را انتخاب نماییم ؟
برخی از کسب و کارها نیاز به طراحی سایت هایی نیمه یشرفته دارند لغایت گذرگاه خود را تدریجا به پهنه ی اینترنت باز کنند. ما با وابستگی دادن خدمات پسندیده و ارزان بها در زمینه طراحی سایت های وردپرسی می کوشیم به همگی کسان و کسب و کارهایی که نیازمند طراحی سایت با بودجه های مناسب اما چیره دست خدمات دهیم.

تعرفه طراحی سایت سایت با وردپرس
اگر شما یک وبسایت ارزان بها اما با ظاهری مناسب و امکانات کارآمد می خواهید و از عقیده ظاهری می خواهید سایت شما نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری مناسبی داشته باشد می توانید از خدمات طراحی سایت با وردپرس ما بهره‌گیری کنید.

تعرفه طراحی سایت ارزان کاملا حرفه ای
در این سطح طراحی سایت وردپرسی با بالاترین کیفیت اتمام می شود، به طوری که طرحی کاملا یونیک و کاربرپسند برای کسب و کار شما با پروا به علایق و کاربران قصد طراحی می شود. دپارتمان طراحی سایتبا ارائه خدمات طراحی وب سایت با وردپرس در تلاش است کلیه کسب و کارهای کوچک و جدید را وارد بازار وب کند. با این رویکرد طراحی سایت های مختلف بر بنیاد نوع سوداگری در جدول زیر بها گذاری شده است.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر اکنون پوشه های Windows 10 خود را سازماندهی کنید ، دیگر نمی خواهید مهمترین فایلهای خود را بعداً پیدا کنید. برای دسترسی آسان می توانید پوشه های مورد علاقه خود را در ویندوز علامت گذاری کنید. در اینجا چند روش برای انجام این کار آورده شده است.

 

میانبرهای پوشه :

ساده ترین روش برای لینک دادن به پوشه های مورد علاقه شما ایجاد میانبر است. ویندوز به شما امکان می دهد برای هر پوشه Windows File Explorer میانبر ایجاد کنید. هنگامی که روی میانبر دو بار کلیک می کنید ، بلافاصله شما را به محل پوشه می برد.

 

بعد از ایجاد میانبر در پوشه ، می توانید آن را در جایی راحت تر برای دسترسی بعد ، مانند دسک تاپ یا پوشه ای که شامل میانبرهای دیگر است ، قرار دهید.

برای ایجاد میانبر ، بر روی هر پوشه مناسب در دسک تاپ یا در Windows File Explorer راست کلیک کرده و سپس بر روی “Create Shortcut ” کلیک کنید.

 

 دسترسی به پوشه ها, نشانه گذاری پوشه های مورد علاقه خود در ویندوز 10

 نشانک گذاری پوشه

 

با استفاده از این پوشه ، میانبر ایجاد می شود اما می توانید آن را به صورت دستی به مکان دیگری منتقل کنید.

 

روش دیگر، روی پوشه خود راست کلیک کنید ، روی “Send To ” کلیک کنید و سپس روی “Desktop (Create Shortcut) ” کلیک کنید.

 

 دسترسی به پوشه ها, نشانه گذاری پوشه های مورد علاقه خود در ویندوز 10

نشانه گذاری پوشه های مورد علاقه خود در ویندوز 10

 

این یک میانبر ایجاد می کند که به پوشه انتخابی شما پیوند می یابد و بلافاصله در دسک تاپ شما ظاهر می شود.

 

لیست های پرش نوار وظیفه :

نوار وظیفه ویندوز همیشه موجود است، مگر اینکه آن را پنهان کرده باشید . نوار وظیفه ویندوز دسترسی فوری به برنامه هایی که بیشتر از آن استفاده می کنید ، ارائه می دهد. اگر Windows File Explorer را به عنوان یک میانبر نوار وظیفه دارید ، می توانید به سرعت به پوشه های مورد علاقه ویندوز خود با لیست های پرش نوار وظیفه دسترسی پیدا کنید.

 

اگر نمی دانید لیست پرش چیست ، با کلیک راست بر روی Windows File Explorer در نوار وظیفه کلیک کنید. لیستی از پوشه هایی که اخیراً به آنها دسترسی داشتید ظاهر می شود. برای راحتی ، می توانید پوشه های مورد علاقه خود را در بالای این لیست پین کنید.

 

به طور پیش فرض ، لیست پرش Windows File Explorer حدود 12 مورد را نشان می دهد ، اما در  صورت تمایل می توانید این تعداد را افزایش دهید .

 

برای افزودن پوشه به این لیست پین ، آن را در میانبر Windows File Explorer در نوار وظیفه بکشید و رها کنید.

 

 دسترسی به پوشه ها, نشانه گذاری پوشه های مورد علاقه خود در ویندوز 10

لیست پرش نوار وظیفه در Windows File Explorer

 

اکنون پوشه شما به عنوان یک مورد پین شده در لیست پرش شما ظاهر می شود. اگر می خواهید در آینده آن را حذف کنید ، بر روی میانبر Windows File Explorer کلیک راست کنید ، روی پوشه پین ​​شده خود روی نماد unin که در سمت راست ظاهر می شود کلیک کنید.

 

لیست دسترسی سریع فایل اکسپلورر :

مشابه لیست پرش نوار وظیفه شما ، Windows File Explorer دارای یک صفحه ناوبری در سمت چپ با یک لیست دسترسی سریع است. همانطور که از نام آن پیداست ، می توانید پوشه های مورد علاقه خود را برای دسترسی سریع در اینجا پین کنید.

 

لیست دسترسی سریع به لیست پرش نوار وظیفه File Explorer شما نیز وارد می شود. هنگامی که یک مورد را به Quick Access وصل کردید ، هنگامی که روی File Explorer در نوار کار کلیک راست می کنید ، باید همان پوشه ظاهر شود.

 

می توانید موارد مختلفی را به چند روش به لیست دسترسی سریع اضافه کنید. روی یکی از پوشه های مورد علاقه خود راست کلیک کرده و سپس بر روی "Pin to Quick Access" کلیک کنید.

 

 دسترسی به پوشه ها, نشانه گذاری پوشه های مورد علاقه خود در ویندوز 10

نشانه گذاری پوشه در ویندوز 10

 

اگر در Windows File Explorer هستید ، می توانید پوشه ها را به صورت دستی به لیست Quick Access اضافه کنید. برای این کار کافی است پوشه خود را بر روی متن “Quick Access” بکشید و رها کنید. این پوشه شما را پین می کند.

 

 

پوشه ها را در فهرست شروع قرار دهید :

منوی Start Windows 10 فقط لیستی از برنامه های نصب شده شما را ارائه می دهد. می توانید لیست میان کاشی ها را در سمت راست برنامه های نصب شده خود با کلید های میانبر به برنامه ها ، تنظیمات و پوشه ها تنظیم کنید.

 

این باعث می شود منوی Start مکان مناسبی برای نشانه گذاری برخی از پوشه های مورد علاقه شما باشد. File Explorer را باز کنید و پوشه هایی را که می خواهید بوک مارک کنید ، پیدا کنید. روی آنها راست کلیک کرده و سپس بر روی “Pin to Start ” کلیک کنید.

 

 دسترسی به پوشه ها, نشانه گذاری پوشه های مورد علاقه خود در ویندوز 10

نشانک گذاری پوشه

 

 

پوشه های پین شده شما در پایین لیست به عنوان کاشی ظاهر می شوند. از اینجا ، می توانید پوشه های خود را به موقعیت های برجسته تر منتقل کنید یا یک گروه کاشی ایجاد کنید تا آنها را ساماندهی کنید.

 

برای انجام این کار ، زیر آخرین لیست موارد کاشی کاری کنید. گزینه “Name Group” باید ظاهر شود. روی آن کلیک کنید و سپس یک نام برای کاشی های میانبر پوشه گروه بندی شده خود تایپ کنید.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/bookmark-windows10-favorite.html



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد