نوشته شده توسط : ساحل

درکنار همه نکات مثبتی که برای طراحی سایت با وردپرس وجود دارد، تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ایرادات جدی به این قالب های آماده وجود دراد که نمی‌توان بی‌تفاوت از ساحل آن گذشت.قبل از نگریستن لیست قیمت طراحی سایت، پشنهاد می‌کنم برای استفاده از قالب های آماده وردپرسی به چند نکته پروا کنید.قیمت ارزان و راه اندازی در چند دقیقه از نکات بارز وردپرس از نگاه کاربران است.اما اگر بخواهیم از حیث گوکل به قالب‌های ودرپرسی نگاه کنیم دیدمان چه بسا کمی عوض شود.مثلا گوگل ابزاری به اسم لایت هاوس دارد که به براساس شاخص هایی به صفحات سایت عددی بین 0-100 می‌دهد.اگر سایت دارید و می خواهید کیفیت سایت خویش را با شاخص های گوگل بسنجید حتما یک بار آن را امتحان پزشکی
2.4
میلیون تومان


طراحی سایت چندمنظوره
3.4
میلیون تومان


شرکتی
2
میلیون تومان

 

خبری
2.7
میلیون تومان


قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی پایه
1.6
میلیون تومان



فروشگاه اینترنتی کامل
3
میلیون تومان


فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای
4
میلیون تومان

 

چند فروشندگی(مارکت پلیس)
7
میلیون تومان



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هندوستان هنوز شبکه 5G را راه اندازی نکرده است اما بر اساس برخی گزارش‌ها احتمال دارد از ارزان‌ترین گوشی 5G دنیا رونمایی کند.

بر اساس گزارش روزنامه «اکونومیک تایمز»، یک منبع ناشناس که نخواسته نامش فاش شود، از عرضه یک گوشی 5G با قیمت پایه ۶۸ دلار توسط اپراتور هندی Reliance Jio خبر داده است.

این موبایل با همین قیمت نیز در صورت رونمایی لقب ارزان‌ترین گوشی 5G دنیا را به خود اختصاص خواهد داد، اما آنطور که در گزارش نوشته شده این کمپانی هندی ممکن است قیمت را پس از مدتی تا ۳۴ دلار کاهش دهد.

 

 

 

شرکت Reliance Jio در گذشته نیز موبایل‌های بسیار ارزان قیمت را وارد بازار کرده است. گوشی Jio Phone چند سال قبل با قیمت ۱۵۰۰ روپیه هند (تقریباً ۲۰ دلار) به بازار عرضه شد و بسیاری از مردم هندوستان را به استفاده از شبکه 4G سوق داد. پیش‌بینی می‌شود با عرضه این گوشی 5G ارزان قیمت به بازار نیز همین داستان تکرار شده و بسیاری از مردم هند از مزایای شبکه 5G بهره‌مند شوند.

موبایل 5G هندی‌ها اگر با قیمت ۳۴ تا ۶۸ دلار به بازار عرضه شود، از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G حال حاضر دنیا نیز ارزان‌تر خواهد بود. در حال حاضر برخی از ارزان قیمت‌ترین موبایل‌های 5G محدود به بازار چین می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ردمی 10X و ریلمی V3 اشاره کرد که به ترتیب ۲۴۰ و ۲۱۰ دلار قیمت دارند.

موبایل JioPhone 4G از سیستم عامل KaiOS استفاده می‌کرد، اما در حال حاضر مشخص نیست این گوشی 5G به چه سیستم عاملی مجهز خواهد شد. البته گوگل حدوداً سه ماه قبل ۴.۵ میلیارد دلار در Jio سرمایه گذاری کرد و از همکاری با این شرکت برای عرضه نسخه سبک اندروید خبر داد، بنابراین ممکن است موبایل 5G به نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید مجهز شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-jio-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-5g/



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جدیدترین نسخه‌ی لینوکس که هفته‌ی گذشته دردسترس قرار گرفت، پشتیبانی از FSGSBASE را به شمار در خور توجهی از پردازنده‌ها می‌آورد و میزبان یک ‌سری تغییرات خاص دیگر است.

هفته‌ی گذشته لینوس توروالدز جدیدترین نسخه‌ی لینوکس کرنل یعنی لینوکس ۵.۹ (Linux 5.9) را منتشر کرد. توروالدز به‌هنگام انتشار لینوکس ۵.۹ گفت: «خیلی ‌خوب، صادقانه حرفم را می‌گویم؛ امید داشتم هفته‌ی گذشته تغییرات کمتری اعمال شوند. البته به ‌نظر نمی‌رسد نکته‌ی ترسناک خاصی وجود داشته باشد.» بدین ترتیب اگر به به‌روز‌ نگه ‌داشتن لینوکس علاقه‌مندید و نحوه‌ی کامپایل کردن لینوکس کرنل را می‌دانید، می‌توانید فایل فشرده‌ی لینوکس کرنل ۵.۹ را که ۱۱۵٫۵ مگابایت حجم دارد ازطریق kernel.org دانلود کنید.

اگر صرفا برای تجربه‌ی جدیدترین نسخه‌ی لینوکس کرنل عجله دارید سراغ دانلود آن بروید؛ در غیر این صورت بهتر است منتظر ظاهر شدن آن در توزیع‌های لینوکس بمانید. اگر از یکی از توزیع‌های محبوب و اصلی لینوکس نظیر فدورا یا اوبونتو استفاده می‌کنید، احتمالا در نخستین نسخه‌ی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ شاهد قابلیت‌های جدید لینوکس کرنل خواهید بود.

بزرگ‌ترین تغییری که لینوکس کرنل ۵.۹ به‌خود دیده، پشتیبانی از دستورالعمل FSGSBASE در ریزمعماری آیوی بریج اینتل (Intel Ivy Bridge) و نسخه‌های جدیدتر و پردازنده‌های ساخت AMD (AMD) است؛ تغییر یادشده درنهایت باعث می‌شود عملکرد لینوکس کرنل روی پردازنده‌های مورد بحث بهبود پیدا کند.

البته تغییر یادشده تنها زمانی نمایان می‌شود که حافظه‌ی رم سیستم خود را با انجام وظایف کاری تا حد زیادی اشغال کنید و آن را تحت فشار قرار دهید. به‌بیانی بهتر، اگر به سرور لینوکس خود فشار زیادی وارد کنید، تغییر را حس خواهید کرد. شک داریم که کاربران عادی دسکتاپ بتوانند متوجه تغییر مورد بحث شوند. 

بزرگ‌ترین تغییر لینوکس کرنل 5.9 پشتیبانی از FSGSBASE در ریزمعماری آیوی بریج و نسخه‌های جدیدتر است

تغییر در خور توجه دیگری نیز در لینوکس کرنل ۵.۹ اعمال شده است. اگر کاربر گرافین (Graphene) هستید، بهترین و ساده‌ترین کار این است که از افزونه‌های محافظ نرم‌افزار (Software Guard Extensions موسوم ‌به SGX) اینتل استفاده کنید و به‌طور دقیق‌تر، سراغ استفاده از دستورالعمل‌های FSGSBASE که تا پیش از انتشار لینوکس کرنل ۵.۹ پشتیبانی نمی‌شدند بروید.

در گذشته، کاربران گرافین - صرف ‌نظر از اینکه خودشان بدانند یا خیر - به‌منظور استفاده از نرم‌افزار یادشده درحال استفاده از یک کلاج (Kludge) ناامن بودند. در نرم‌افزاری که در دسته‌ی نرم‌افزارهای امنیتی قرار می‌گیرد، قطعا استفاده از کلاج مورد بحث کار عاقلانه‌ای نیست. اگر کاربر گرافین هستید همچون دیگر نرم‌افزارها، فرایند استفاده از SGX و FSGSBASE را شروع کنید. این تغییر برخلاف تغییر اول، تفاوت بسیار بیشتری برای همه‌ی کاربران ایجاد می‌کند؛ نه فقط کاربرانی که فشار زیادی به سرور لینوکس بیاورند.

در همین حین کاربران لینوکسیِ بیشتری شاهد مدیریت بهتر حافظه در دستگاه‌های خود خواهند بود. بهتر شدن فرایند مدیریت حافظه در پی سه تغییر به ‌دست می‌آید. انتظار داریم کاربرانی که روی سرورهای عادی یا سرورهای ابری خود کانتینر (Container) اجرا می‌کنند، بهتر شدن فرایند مدیریت حافظه را بیشتر از سایر کاربران حس کنند. فایل‌های سیستمی لینوکس نیز برخی تغییرات به‌خود دیده‌اند و در نسخه‌ی ۵.۹ بهتر از قبل شده‌اند. تغییرات روی فایل‌های بسیار محبوب Btrfs و ext4 و F2FS و XFS اعمال می‌شود. 

مهم‌ترین تغییر در بخش حافظه‌ی ذخیره‌‌سازی، به‌احتمال زیاد بهبود پشتیبانی از NVM Express NVMe 2.0 است. این بخش از تغییرات برای درایوهای حالت جامد (SSD) و کراس‌اورهای حافظه‌ی رم/حافظه‌ی ذخیره‌سازی نظیر فناوری‌های ذخیره‌سازی مبتنی‌بر فلش و NAND و اپتین (Optane) کاربرد دارد.

کاربران دسکتاپ شاهد تقویت سرعت خواهند بود؛ بااین‌حال ادمین‌های سیستم که مشغول نگه‌داری سرورهای عادی و ابری هستند، بیشترین بهبودها را تجربه خواهند کرد. همین افراد که به‌صورت حرفه‌ای مشغول‌به‌کارند، از دیدن نسخه‌ی بهبودیافته‌ی ابزار برنامه‌ریز وظایف (Task Scheduler) خوشحال خواهند شد.

تا پیش از انتشار لینوکس کرنل ۵.۹، ابزار برنامه‌ریز وظایف نمی‌توانست به‌خوبی با رایانه‌های مجهز به چند پردازنده‌ی مرکزی (CPU) با عملکرد متفاوت کنار بیاید. اکنون ابزار مورد بحث توانایی آگاهی از سرعت پردازشی هر پردازنده را دارد و می‌تواند بر اساس همین موضوع، تصمیم‌‌های لازم را بگیرد. 

اگر تمامی آنچه گفتیم کنار هم قرار دهید، متوجه می‌شوید نسخه‌ی ۵.۹ نسخه‌ی بزرگی برای لینوکس کرنل محسوب نمی‌شود؛ اما نسخه‌ی خوبی است. لینوکس کرنل ۵.۹ به برخی کاربران خاص تجربه‌ی کاربری لذت‌بخش‌تری ارائه می‌دهد. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/os/364047-linux-59-fsgsbase-intel-sgx-changes-deteails/



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می‌دانید احد از بهترین و بزرگترین سیستم‌های مدیریت محتوا یا سایت‌ساز دنیا وردپرس است و راه‌های زیادی هم برای استفاده و اجرا سایت با به کارگیری این نرم انگیزه ها وجود دارد، وردپرس می‌تواند حتی به صورت آفلاین هم برای شما پیشه کند و شما می‌توانید به صورت کاملا آفلاین سایت خویش را طراحی و اجرا کنید، آموزش نصب وردپرس روی ویندوز این قابلیت باعث شده که کسان پیش از خرید هاست و دامین سایت خویش را طراحی کرده بعد به فضای وب آنرا منتقل کنند، یگانه از روش‌هایی که شما با استفاده از آن می‌توانید وردپرس را در سیستم شخصی خویش تاسیس کنید نصب وردپرس روی زمپ است که یک نرم اسباب زیاد پر استعمال برای شما خواهد بود، بعد در ادامه با ما همراه باشید و راه اندازی وردپرس روی Xampp را در این مقاله بیاموزید.
راه اندازی وردپرس روی Xampp

آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند:

تعلیم نصب وردپرس بر روی زمپ ( Xamap )
آیا نرم اسباب Xamap محدودیتی دارد؟
نرم اسباب Xamap مجانی است؟
با حذف نرم افزار سایتی که ایجاد کردیم حذف می‌شود؟

آموزش نصب وردپرس بر روی زمپ ( Xamap )

نرم افزار های زیادی وجود دارد که سیستم شما را شبیه‌سازی به وب سرور می‌کنند، اما دو نرم افزار در این زمینه بسیار حرفه‌ای و بی‌نقش هستند گرد از آنها زمپ است و گرد دیگر هم ومپ نام دارد، ما در مقاله‌های سایر سایت به نصب وردپرس بر روی ومپ پرداخته‌ایم که می‌توانید آنرا مشاهده کنید و از آن نرم‌افزار هم کاربرد کنید.

در این مقاله هم می‌خواهیم به آموزش نصب وردپرس بر روی زمپ بپردازیم که بتوانید سایت خود را به چهره آفلاین در سیستم خود برپایی کنید و پس آغاز به طراحی آن کنید، در نخست پیشه باید نرم افزار زمپ را برای سیستم خویش نصب کنید، این نرم اسباب برای سیستم عامل‌های مختلف نسخه دارد و شما هر سیستم عاملی که داشته باشید قادر به استفاده از این نرم اسباب خواهید بود، برای دانلود زمپ هم باید به سایت apachefriends مراجعه کنید و جدید ترین نسخه این نرم اسباب را نصب کنید.

بعد از نصب این نرم اسباب احتیاج نیست به دسته تنظیمات آن بروید و تنظیمات را با حالت پیش فرض باقی بگذارید فقط احتیاج است که برای نصب وردپرس نرم انگیزه ها را در سیستم خویش اجرا کنید، در پیوستگی با ما همراه باشید الی به نکوداشتن نصب وردپرس روی زمپ را بتوانید در سیستم خویش اجرا کنید.
Xampp running-راه اندازی وردپرس روی Xampp
اجرا کردن Xampp

شما پس از اجرای نرم اسباب باید دو خاصیت را فعال کنید لغایت بتوانید در سیستم خویش دیتابیس ایجاد کنید و وردپرس را سریعا نصب کنید، بعد از فعال کردن این گزینه‌ها فرمان نصب وردپرس در سیستم خود را دارید، باید اول شغل وردپرس را از سایت wordpress.org دانلود کنید و در سیستم خود نصب کنید، پروا داشته باشید دقیقا از همین آدرسی که به شما داده‌ایم وردپرس را دانلود کنید.

بعد از دانلود وردپرس شما باید آنرا در پوشه زمپ و آدرسی که ما به شما معرفی می‌کنیم استخراج کنید، نخست به درایوی که زمپ را نصب کرده‌اید بروید و پوشه Xamap را پیدا کنید و وارد آن شوید، در این پوشه یک سری پوشه دیگر هم وجود دارد که شما باید وارد پوشه htdocs شوید.

htdocs in xampp-راه اندازی وردپرس روی Xampp

فایل دانلودی وردپرس را که از سایت دانلود کردید در این پوشه استخراج کنید، همگی محتوایات پوشه استخراج شده مربوط به وردپرس است و فایل‌های سایت شما خوهد بود بعد هیچکدام از آنها را حذف نکنید و کل آنها را از پوشه wordpress، به پوشه htdocs منتقل کنید تا نصب وردپرس روی زمپ را شروع کنیم.

بعد از انتقال فایل‌های وردپرس شما باید آدرس Localhost را در مرورگر خویش وارد کنید، این آدرس دقیقا همان نام یا دامین سایت شما در سیستم خواهد بود می‌توانید با به کارگیری آن سایت را نگریستن کنید و یا به پیشخوان مدیریت وردپرس مراجعه کنید تا سایت را از طریق آن مدیریت کنید.
install wordpress in Xampp-نصب وردپرس روی زمپ
نصب وردپرس روی زمپ

بعد از مواجه شدن با این صفحه یعنی شما به حقیقت توانستید که وردپرس را در پوشه باره عقیده استخراج کنید و اکنون با کلیک روی دکمه “بزن بریم!” نصب وردپرس روی زمپ را شروع کنیدو پیوستگی روند نصب وردپرس را پیش ببرید.
insert databace name in xampp-نصب وردپرس روی زمپ
وارد کردن اطلاعات دیتابیس

در صفحه پس شما به چند کادر مشابه تصویر بالا بر خواهید خورد، در این صفحه باید یک‌سری اطلاعات مربوط به دیتابیس سایت خویش را وارد کنید تا وردپرس بتواند به آن متصل شود و جدول‌های مربوط به سایت را در آن برپایی کند، هر اطلاعاتی که شما در سایت دارید در دیتابیس شما اضافه خواهد شد و می‌توان گفت مهم‌ترین بخش هر وب‌سایت دیتابیس آن است؛ بعد باید شما هر چند وقت یکبار از این دیتابیس بک آپ اخذ کنید و یک نسخه متعلق به داشته باشید لغایت در بروز مشکل بتوانید سریعا آن را بازگردانی کنید.

برای ساخت دیتابیس برای نصب وردپرس روی زمپ در لوکال هاست خویش باید آدرس Localhost/Phpmyadmin را در مرورگر خود وارد کنید و به تقسیم مدیریت دیتابیس های خویش وارد شوید الی یک دیتابیس ایجاد کنید و آنرا در وردپرس تعریف کنید.

این شغل شما را به صفحه ورود به سیستم phpMyAdmin در مرورگر وب شما خواهد برد. در این صفحه نام کاربری را “root” و قسمت رمز عبور را خالی بگذارید. این ها اسم کاربری و رمز عبور پیش فرض شما برای ورود به لوکال هاست هستند.
Create databace in Xampp-نصب وردپرس روی زمپ
ساختن دیتابیس در Xampp

بعد از وارد شدن به Phpmyadmin تنظیمات زیادی را تماشا خواهید کرد، توجه داشته باشید اگر دانش پیشین در این زمینه ندارید اصلا به تنظیمات سایر این سیستم دست نزدید چون شدنی اس به کلی منهدم شود و شما توانا به استفاده از آن نخواهید بود.

تنها کار‌هایی را که در این نوشتار به شما روشنگری می‌دهیم، اتمام دهید و دیتابیس خود ایجاد کنید، بعد از وارد شدن به صفحه در منوی کناری بر روی واژه New کلیک کنید لغایت به سراغ برپایی یک دیتابیس بروید تا آرن را برای نصب وردپرس روی زمپ بهره‌گیری کنیم.
به کارگیری ۴ اسلایدر مختلف در وردپرس با Meta Slider +آموزش ویدئویی

اگر در سیستم خویش قبلا دیتابس برپایی کرده باشید در منوی کناری می‌توانید نام آنها را مشاهده کنید، خیلی از کاربران سوال می‌پرسند که در سیستم چند دیتابیس می‌توانیم ایجاد کنیم، شما می‌توانید در سیستم خود به چهره نامحدود دیتابیس برپایی کنید و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت، اما اگر به کل آنها احتیاج ندارید بهتر است که موارد اضافی را حذف کنید چون ممکن است سرعت سیستم شما تفریق یابد و به نکوداشتن نتوانید سایت خود را مدیریت کنید.
insert databace name-نصب وردپرس روی زمپ
وارد کردن نام دیتابیس

خیلی خب در این صفحه قادر خواهید بود که دیتابیس را برای تارنما خویش برپایی کنید و آنرا در وردپرس تعریف کنید، در کادر اول شما باید نام دیتابیس را وارد کنید دقت داشته باشید که این اسم اختیاری بدست شما گزینش می‌شود و مهم نیست چه مشهور را برای آن برگزیدن می‌کنید بعد به صورت اختیاری یک اسم برای دیتابیس بنویسید.

در کادر دوم شما باید نوع زبان و فرمت دیتابیس را مشخص کنید اگر آنرا به صورت قبل فرض بگذارید زبان فارسی به حقیقت در دیتابیس نمایش دیتا نخواهد شد، بعد باید آنرا بر روی utf8_persian_ci قرار دهید تا از زبان فارسی هم پشتیبانی کند و در نهایت شما به دشوار نخواهید خورد، بعد از انجام این کار‌ها شما باید بر روی دکمه Create کلیک کنید لغایت دیتابیس برای شما در سیستم برپایی شود، بعد از ایجاد دیتابیس این اسم انتخابی، نام اصلی دیتابیس خواهد بود و شما آنرا در اثناء نصب وردپرس بیچارگی خواهید داشت.

حال باز هم به صفحه نصب وردپرس بازمیگردیم الی اطلاعات دیتابیس را در آن وارد نماییم و نصب وردپرس روی زمپ را ادامه دهیم.

در این مرحله باید اسم پایگاه داده یا همان دیتابیس که در مراحل پیشین ایجاد کردید را وارد کنید. اسم کاربری نیز همان root می‌باشد. سرنوشت رمز عبور را نیز خالی بگذارید. دقت کنید عبارت رمز یا Password تو کادر باید منزه شود. سپس رو گزینه روانیدن کلیک کنید.
wordpress install is finished
نصب اولیه وردپس با کامیابی سپریدن شد

اگر با صفحه بالا مواجه شدید به این معنی است که پیوندیدن دیتابیس به خوبی انجام گرفته و شما نیازی نیست از سوی دیتابیس کاری کنید فقط لازم است که پیوستگی روند نصب وردپرس روی زمپ را انجام دهید بر روی دکمه راه‌اندازی نصب کلیک کنید تا این روند پیوسته پیدا کند.
Admin login info in xampp
وارد کردن اطلاعات برای ساخت اکانت

در صفحه پس شما باید یک‌سری اطلاعات مربوط به هاست را وارد کنید برای مثال در کادر نخست شما باید نام سایت خویش را مشخص کنید که سایت شما چه نام و یا چه برندی است، در کادر دوم باید یک نام کاربری برای خویش ایجاد کنید این نام کاربری اختیاری است و می‌تواند هرنامی باشد، در کادر سوم هم شما باید برای اکانت مدیریتی خویش یک رمز عبور برگزیدن کنید لغایت بتوانید با استفاده از آن و نام کاربری سایت را مدیریت کنید.

در کادر چهارم شما باید یک ایمیل برای اکانت مدیریتی خود برگزیدن کنید، توجه داشته باشید که این ایمیل را حتما به درستی وارد کنید که بعدا اگر رمز عبور خویش را فراموش کنید خواهید توانست آنرا بازگردانی کنید یا یک سری مسائل دیگری هم است که به ایمیل شما ارسال می‌شوند.

در نهایت هم باید بر روی دکمه راه اندازی وردپرس کلیک کنید الی وردپرس با موفقیت برای شما نصب شود.

بعد از انجام کل این کار‌ها شما باید به پیشخوان مدیریتی وردپرس بروید و مطمئن شوید که وردپرس به حقیقت نصب شده است برای اینکار باید آدرس localhost/wp-admin را در مرورگر خود وارد اجرا کنید و اسم کاربری، رمز عبور خود را در کادر‌های موجود وارد کنید الی به پیشخوان مدیرتی وردپرس برگشت دادن دیتا شوید.
wordpress dashboard in xampp
پیشخوان وردپرس در Xampp

همانطور که می‌بینید توانستیم راه‌اندازی وردپرس روی Xampp را به احسان انجام دهیم و یک سایت را با به کارگیری این نرم افزار پیاده‌سازی کنیم.
آیا نرم انگیزه ها Xamap محدودیتی دارد؟

خیر این نرم‌افزار هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و شما می‌توانید هر چند سایتی که می‌خواهید با به کارگیری این نرم‌افزار در سیستم خود برپایی کنید، البته توجه داشته باشید که چون این نوع سایت‌ها آفلاین هستند کمی شدنی است در نصب افزونه‌ها یا در به کارگیری آنها به مشکلاتی بر بخورید.
نرم اسباب Xamap مجانی است؟

بله این نرم‌افزار یک نسخه رایگان است و هیچ‌گونه نسخه پولی هم ندارد، برای نصب آن هم در مقاله به سایت اصلی اشاره کردیم تا بتوانید آنرا به چهره اورجینال دانلود کنید و نسخه‌های ویروسی یا نال شده را دانلود نکنید.
با حذف نرم افزار سایتی که برپایی کردیم حذف میشود؟

اگر هدف دارید نرم‌افزار را حذف کنید حتما از سایت و دیتابیس خود یک بک آپ دریافت کنید چون با حذف این نرم اسباب هم سایت شما حذف خواهد شد و هم همه دیتابیس‌هایی که برپایی کردید حذف می‌شوند.
آموزش تاسیس وردپرس روی Xampp

این نوشتار هم به آخر قبض امیدواریم که توانسته باشید همراه با ما یک سایت را در سیستم خود اجرا کرده باشید، ما در نخست نوشتار سعی داشتیم شما را با نرم انگیزه ها زمپ آشنا نماییم و در پیوسته به نصب قدم به قدم وردپرس بر روی این نرم اسباب پرداختیم، اگر هنوز این آموزش را اجرا نکرده‌اید پروا داشته باشید در قسمت ساخت دیتابیس دقت کنید که راه را اشتباه نروید چون بعدا به سخت بر خواهید خورد، بعد از ساخت دیتابیس به اتصال وردپرس به دیتابیس پرداختیم که بتوانیم سایت را به خوبی اجرا کنیم



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ویوو که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه نوآوری در طراحی موبایل به شمار می‌رود، از طرح مفهومی موبایل جدید با دوربین سلفی جدا شونده رونمایی کرد.

کانسپت جدید ویوو IFEA نام دارد و دوربین سلفی آن به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت جدا شدن از بدنه و بکارگیری به عنوان یک وسیله  مستقل را دارد. این موبایل به خاطر طراحی نوآورانه برنده جایزه طراحی از مؤسسه Red Dot آلمان شد. همانطور که در کلیپ زیر مشاهده می‌کنید پس از جدا کردن سلفی می‌توان آن را از راه دور کنترل کرد.

 

در قسمت توضیحات این گوشی در وب‌سایت Red Dot نوشته شده است که می‌توان دوربین سلفی را با استفاده از فرامین صوتی کنترل کرد. علاوه بر این با استفاده از اتصال لوازم جانبی به آن می‌توان بدون کاهش چشمگیر کیفیت تصویر، حین راه رفتن یا ورزش کردن عکسبرداری یا فیلمبرداری کرد. برای مثال می‌توان بوسیله گیره آهنربایی دوربین را به قلاده سگ یا جیب لباس متصل کرد.

 

 

 

مؤسسه یاد شده تصویری از پنل جلو و پشت IFEA نیز منتشر کرده است و همانطور که انتظار می‌رفت به خاطر طراحی خاص دوربین سلفی شاهد هیچ گونه بریدگی، ناچ یا حفره‌ای روی صفحه نمایش نیستیم. در پنل پشت ماژول دوربین به چشم می‌خورد که با توجه به تصویر احتمالاً سه سنسور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این طرح در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار داشته و مشخص نیست ویوو چه زمانی آن را به بهره‌برداری تجاری می‌رساند.

ویوو اواسط شهریور ماه امسال از موبایل جدید با پنل پشتی تغییر رنگ دهنده رونمایی کرد و سنسور جدیدی برای دوربین موبایل توسعه داده که نسبت به سنسورهای فعلی ۲۰۰ درصد نور بیشتری جذب می‌کند.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/12/%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%88%d9%88-%d8%b3%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.


اپلیکیشن های


بازی Loothbox RPG

اسکرین شات بازی Loothbox RPG

این بازی جذاب با گرافیک ۸ بیتی، حس نوستالژیکی را به کاربر منتقل می‌کند. کاربر باید کارکتر بازی را هدایت کند و با جمع‌آوری گنج‌های مدفون‌شده در سیاه‌چاله‌ها و ابزار جنگی پنهان‌شده به پدرش کمک کند تا در مقابل دشمنان به‌پیروزی دست پیدا کند و قلمروی خود را حفظ کند. ازجمله ویژگی‌های بازی می‌توان به ساخت سیاه‌چاله‌های پیچ‌درپیچ خودکار، توسعه‌ی توانایی‌های کارکتر بازی تا ۴۰ سطح مختلف و ... اشاره داشت. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Speed View GPS Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Speed View GPS Pro

Speed View GPS Pro یک اپلیکیشن برای اندازه‌گیری سرعت، مسافت، زمان و موقعیت مکانی است. دیگر ویژگی مهم این اپلیکیشن فراهم‌کردن امکان بررسی زمان آغاز مسیر، زمان سپری‌شده، میانگین سرعت و حداکثر سرعت است. این برنامه به‌خصوص برای افرادی که روزانه به ورزش‌های هوازی مثل دوچرخه‌سواری می‌پردازند، کاربرد دارد؛ البته این بدین معنا نیست که درصورت طی مسافت با خودرو یا وسایل نقلیه‌ی دیگر، توان اندازه‌گیری سرعت را نداشته باشد. کاربر با اجرای این برنامه حتی اگر مسیری را بدون وسیله‌ی نقلیه طی کند می‌تواند تمام اطلاعات مربوط به سرعت و مسافت را در این برنامه بررسی کند. 

دانلود برای اندروید


بازی Spelling Pro! Premium

اسکرین شات بازی Spelling Pro! Premium

 این اپلیکیشن یک بازی فکری و آموزشی با محوریت املای لغات انگلیسی است. روال بازی بدین ترتیب اجرا می‌شود که لغتی به‌نمایش درخواهد آمد و کاربر باید آن را به‌خاطر بسپارد و زمانی‌که آمادگی داشت با زدن ضربه روی نمایشگر اعلام آمادگی کند تا بلافاصله لغت مخفی شود و ۳ پرسش درباره‌ی لغت نشان داده شوند. کاربر باید برای کسب امتیاز کامل پاسخ‌های صحیح را برای پرسش‌ها انتخاب کند. مسئله‌ی زمان نیز در این بازی اثرگذار است و کاربر می‌تواند بازی را در دو حالت انجام دهد. حالت اول متشکل از ۸ مرحله با ۱۸۰ ثانیه زمان است و امتیازدهی براساس زمان پاسخگویی برآورد می‌شود. در حالت دوم به‌طور کلی ۱۲۰ ثانیه دراختیار کاربر قرار داده می‌شود و کاربر می‌تواند هرچند مرحله را رد کند. تعداد مراحل بستگی به سرعت عمل او دارد. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن LoveNeuro: Student-Led Neuroscience App

اسکرین شات اپلیکیشن LoveNeuro: Student-Led Neuroscience App

 این اپلیکیشن آموزشی فرصتی برای دانشجویان عصب‌شناسی و علوم اعصاب که اطلاعات جامع و کاملی از سیستم عصبی انسان فراهم کرده است. برای بهره‌مندی کامل از این اپلیکیشن باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و اطلاعات گردآوری‌شده در این برنامه را مطالعه کنید. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Password Manager

اسکرین شات اپلیکیشن Password Manager: Store & Manage Passwords

مدیریت پسوردها امروزه مشکلاتی زیادی برای کاربران به‌وجود آورده است؛ به‌خصوص درطی چند سال اخیر که هر کاربری در حوزه‌ی فناوری چندین حساب کاربری مختلف در پلتفرم‌های متنوع دارد. از‌این‌رو کاربران یا باید حافظه‌ی قوی داشته باشند و با اتکا به حافظه‌ی خود و حفظ امنیت اطلاعاتی حساب‌ها چندین نام‌کاربری و رمز عبور را به‌خاطر بسپارند یا باید برای چندین حساب کاربری از یک نام‌کاربری و رمز عبور استفاده کنند. درهرصورت، به‌طور قطع نمی‌توان گفت که رمزهای عبور فراموش نشوند یا اینکه بتوان از یک فرمت نوشتاری برای تمام پلتفرم‌ها استفاده کرد. بنابراین استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور اهمیت پیدا خواهند کرد.

این اپلیکیشن با ذخیره و رمزنگاری اطلاعات ورودی ازطریق AES-256 از رمزهای شما محافظت خواهد کرد. نکته‌ی مهم درباره‌ی این اپلیکیشن عدم اتصال به اینترنت است؛ بنابراین مطمئن باشید که اطلاعات واردشده در گوشی ذخیره می‌شوند و در فضای اینترنتی قرار نخواهند گرفت. 

دانلود برای اندروید


بازی Spelling Gaps PRO

اسکرین شات بازی Spelling Gaps PRO

دیگر بازی فکری و آموزشی با تمرکز بر املای لغات انگلیسی است که می‌تواند برای کاربران فارسی‌زبان جنبه‌ی آموزشی نیز داشته باشد. این بازی میزان سختی متفاوتی دارد و کاربر می‌تواند به‌ترتیب از مراحل آسان به سخت برود. روش بازی این‌گونه است که لغتی به‌نمایش درخواهد آمد و سپس همان لغت با برخی حروف حذف‌شده دوباره ظاهر می‌شود و کاربر باید با زمان‌بندی مناسب، حروف افتاده را تکمیل کند تا امتیاز دریافت کند. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Fem Menstrual Calendar

اسکرین شات اپلیکیشن Fem Menstrual Calendar

اپلیکیشنی مخصوص بانوان که کمک می‌کند دوره‌ی قاعدگی خود را محاسبه کنند و تاحدی روزهایی که احتمال بارداری زیاد یا کم است پیش‌بینی کنند. همچنین با اطلاعات دقیق‌تر درباره‌ی بارداری می‌توان به‌راحتی زمان تولد نوزاد را محاسبه کرد. 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون iLOOK

اسکرین شات مجموعه آیکون iLOOK

مجموعه آیکونی با بیش‌ از ۵۰۰۰ آیکون که با الهام از آیکون‌های پلتفرم اپل طراحی شده‌اند. این مجموعه همچنان به‌روزرسانی دریافت می‌کند و برتعدادشان افزوده می‌شود. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون Hexaring

اسکرین شات مجموعه آیکون Hexaring

مجموعه آیکونی با طراحی شش ضلعی که بیش‌ از ۵۰۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین ازطریق این برنامه کاربر به ۳۶ تصویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت نیز دسترس خواهد داشت. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون Fledermaus

اسکرین شات مجموعه آیکون Fledermaus

اپلیکیشن Fledermaus یک برنامه برای تغییر در ظاهر گوشی هوشمند است که با ارائه‌ی انواع آیکون‌ها جلوه‌ی متنوعی به رابط‌کاربری گوشی خواهد داد. این برنامه روی لانچرهایی ازجمله Nova، Evie و... اجرا می‌شود. بعداز نصب اپلیکیشن، زمانی‌که آن را باز کنید، فهرستی از لانچرها نمایش داده می‌شود، سپس از بین آن‌ها لانچر نصب‌شده روی گوشی خود را انتخاب کنید تا آیکون‌ها روی آن اعمال شوند. درصورتی‌که در برنامه لانچر مدنظر خود را پیدا نکردید، باید آیکون‌ها را ازطریق منوی لانچر اجرا کنید. این برنامه بیش‌از پنج هزار آیکون مختلف درخود جای داده است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و تجربه‌ی جدیدی از کاربری را برای خود رقم بزنید. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Gif Me! Camera Pro

اسکرین شات اپلیکیشن GIF Me! Camera Pro

یک برنامه‌ی ساخت ویدئوهای کوتاه و تبدیل آن‌ها به گیف است که به‌رایگان دردرسترس کاربران قرار دارد. این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد ویدئوهای کوتاه لحظه‌ای ثبت کند و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مجازی به‌اشتراک بگذارد؛ همچنین کاربران می‌توانند به ویدئوهای خود، فیلتر و استیکر اضافه کنند. سایر ویژگی‌های این برنامه شامل ویدئوهای چندبخشی، استاپ موشن، افزودن ویدئو به برنامه، افزودن عکس، افزودن گیف ازطریق اینترنت، ویرایش گیف، تنظیم سرعت انیمیشن، افزودن متن و… می‌شود.

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Sketch Me! Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Sketch Me! Pro

برنامه‌ای برای تبدیل عکس به نقاشی است. این اپلیکیشن، افکت‌های متفاوتی ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی یا استیکر کنید و آن‌ها را با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. برنامه‌ی Sketch Me! Pro سایر ویژگی‌ها نظیر تبدیل عکس به سیاه‌قلم، پاستل، نقاشی رنگی، نقاشی کارتونی و… را در خود جای داده است. همچنین، کاربر می‌تواند تنظیمات حرفه‌ای ازجمله کنتراست، روشنایی و اشباع‌سازی را روی عکس‌های مختلف اعمال کند. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن BlackCam Pro – B&W Camera

اسکرین شات اپلیکیشن BlackCam Pro - B&W Camera

برنامه‌ای برای عکاسی سیاه‌و‌سفید در اندروید که به‌رایگان دردسترس قرار گرفته است. رابط‌ کاربری بسیار ساده‌ای دارد و محدوده‌ی وسیعی از انواع فیلترهای سیاه‌وسفید را برای کاربر فراهم می‌کند. یکی از نقاط قوت این برنامه، نمایش زنده‌ی فیلترها روی دوربین است که به کاربر امکان می‌دهد پیش‌از ثبت عکس، فیلترهای مختلف را ارزیابی و باتوجه‌به معیارهای خود بهترین گزینه را انتخاب کند. علاوه‌بر فیلترها، دیگر بخش‌های ویرایش عکس مثل کنتراست، روشنایی و نوردهی نیز به‌صورت لحظه‌ای قابل تغییر هستند. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Resize Me! Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Resize Me! Pro

اپلیکیشنی که ابزار حرفه‌ای برای تغییر اندازه‌ی عکس دراختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکان تغییر و ارسال عکس‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند تا با یک اشاره به اندازه‌ی مدنظر تبدیل شوند و آماده‌ی ارسال ازطریق ایمیل یا سایر شبکه‌های اجتماعی باشند. این برنامه با وجود اینکه تغییراتی در عکس ایجاد می‌کند؛ اما داده‌های EXIF و GPS کاملا دست‌نخورده باقی خواهند ماند. علاوه‌براین، امکان چرخش و برش عکس نیز به‌همراه تغییر فرمت عکس از سایر قابلیت‌های ارائه‌شده در این برنامه هستند. کاربران همچنین با استفاده از این برنامه خواهند توانست واترمارک اختصاصی روی عکس‌های خود بگذارند. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن 3D Steampunk Travel Pro LWP

اسکرین شات اپلیکیشن 3D Steampunk Travel Pro LWP

یک برنامه برای تنظیم تصویر پس‌زمینه‌ی زنده با انیمیشن جذاب سه‌بعدی که تجربه‌ی جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این تصویر دارای اتمسفر فانتزی و فضایی از کشتی‌های هوایی است. این تصویر پس‌زمینه همچنین، قابلیت شخصی‌سازی دارد و به‌خوبی بهینه شده است تا در مصرف باتری مدیریت شده عمل کند. 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون Raya Black

اسکرین شات مجموعه آیکون Raya Black

مجموعه‌ای فوق‌العاده که متشکل است از ۶٬۲۰۰ آیکون مختلف و ۲۸ ویجت متنوع ساعت که با تم رنگ مشکی طراحی شدند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Signils™ Manage Bluetooth | Detect Card Skimmers

اسکرین شات اپلیکیشن Signils™ Manage Bluetooth | Detect Card Skimmers

اپلیکیشنی که به‌وسیله‌ی آن می‌توان دستگاه‌های اسکیمر کارت‌های اعتباری (دستگا‌هایی که اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره می‌کنند) را شناسایی کرد. همچنین، به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن می‌توان دستگاه‌هایی که ازطریق بلوتوث به گوشی متصل شدند را مدیریت کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن کنترل سرویس‌های استریم موسیقی نظیر Amazon Music، Google Play، Deezer و... است. بدین ترتیب که کاربر آهنگ را از سرویس استریم پخش می‌کند و می‌تواند به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن آن را کنترل کند. 

دانلود برای اندروید


بازی Magnet Balls: Match-Three Physics Puzzle

اسکرین شات بازی Magnet Balls: Match-Three Physics Puzzle

یک بازی فکری سرگرم‌کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ‌های هم‌رنگ را هدف قرار دهد تا آن‌ها را منفجر کند. قانون بازی این است که توپ شلیک‌شده باید با حداقل دو توپ هم‌رنگ خود برخورد کند تا تخریب صورت بگیرد. برای کسب امتیاز بیشتر باید سعی کنید با یک هدف، توپ‌های بیشتری را هدف قرار دهید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به جایزه‌های روزانه، استفاده از شتاب‌دهنده، سه حالت بازی مختلف، توپ‌های خاص با قابلیات‌های ویژه و… اشاره کرد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود و نصب کنید. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن BabyBook Journal - Baby Tracker & Newborn Diary

اسکرین شات اپلیکیشن BabyBook - Baby Tracker & Newborn Diary

یک ابزار کارآمد برای زوج‌های جوانی که به‌تازگی خانوده تشکیل داده‌اند و نوزادشان به‌دنیا آمده است. این اپلیکیشن ابزارهای زیادی را دراختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند با برنامه‌ی مرتب و مشخصی فعالیت‌های نوزاد خود را مدیریت و تمام حالت‌ها و کارهای نوزادشان را ثبت کنند تا یک گزارش کامل برای ارائه به پزشک فراهم و همچنین، خاطرات مربوط به فزرندشان را با تاریخ دقیق نگه‌داری کنند. درواقع، مهم‌ترین هدف این اپلیکیشن، کمک‌رسانی به شکل‌گیری و بهبود عادت‌های رسیدگی والدین به نوزاد است تا درنهایت منجر شود استرس و نگرانی‌های احتمالی را کنترل کنند و از انتقال آن به نوزاد جلوگیری شود. ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل تقویم رویداد برای ثبت علائم پزشکی و سایر پیشامدهای روزانه می‌شود. 

دانلود برای اندروید


بازی Sudoku Challange

اسکرین شات بازی Sudoku Challange

بازی فکری سودوکو طرفداران خاص خود را دارد که از حل معما خسته نمی‌شوند. این بازی جداولی دارد که اعداد ۱ تا ۹ در هر خانه‌ی آن قرار می‌گیرند و اعداد در هر سطر و ستون نباید تکراری باشند؛ همچنین در جداول کوچک‌تر ۳×۳ نیز اعداد باید یک‌بار استفاده شوند و همین‌امر باعث می‌شود این بازی فکری ذهن را تقویت کند. در این اپلیکیشن بیش‌از ۵٬۰۰۰ پازل سودوکو وجود دارد که کاربر باید آن‌ها را حل کند. نکته‌ی جالب درباره‌ی این اپلیکیشن سادگی آن است. به‌حدی‌که حجم کل بازی ۲٫۲ مگابایت است. 

دانلود برای اندروید


بازی Survival Derby 3D - Car Racing & Running Game

اسکرین شات بازی Survival Derby 3D - Car Racing & Running Game

بازی اتومبیل‌رانی جذاب با سبک تعقیب‌وگریز است که در آن باید از پلیس فرار کنید و خود را نجات دهید. کنترل بازی فقط ازطریق هدایت خودرو به چپ ‌و راست انجام می‌شود. درطول مسیر باید مراقب باشید با موانع برخورد نکنید و با جمع‌آوری قلب‌ها و پول بیشتر در مسابقه دوام بیاورید و اتومبیل‌های جدیدتر خریداری کنید. 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون UX S9

اسکرین شات مجموعه آیکون UX S9

طراحی این مجموعه آیکون براساس رابط کاربری رسمی سامسونگ UX موجود در گوشی‌های گلکسی S8 و S9 و Note 9، انجام شده است تا بتوان روی سایر گوشی‌ها نیز تجربه‌ای شبیه به رابط کاربری UX را به‌وجود آورد. در این مجموعه آیکون بالغ‌بر ۲٬۷۰۰ آیکون متنوع وجود دارد که همواره ازطریق به‌روزرسانی به تعدادشان اضافه می‌شود. همچنین، پشتیبانی از Dynamic Calender و درخواست آیکون اختصاصی، جست‌وجو و پیش‌نمایش آیکون‌ها، شخصی‌سازی آیکون‌ها و… را می‌توان از سایر ویژگی‌های اپلیکیشن قلمداد کرد. 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون Flat Dark

اسکرین شات مجموعه آیکون Flat Dark

یک مجموعه آیکون متشکل از ۱٬۲۵۰ آیکون مسطح با وضوح تصویر ۱۹۲×۱۹۲ است. آیکون‌های این مجموعه با الهام از دکمه‌های دایره‌ای شکل طراحی شدند. برای استفاده از این آیکون‌ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. ابتدا دربخش صفحه‌ی هوم Portrait Grid را روی ۴×۵ قرار دهید، سپس دربخش Drawer این مقدار را روی ۴×۶ با شفافیت پس‌زمینه بین ۰ تا ۴۰ درصد تنظیم کنید. تعداد آیکون‌های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته اندازه‌ی آیکون را روی ۱۳۰ درصد ذخیره کنید و فونت آیکون را روی گزینه‌ی System بگذارید. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Fraction Calculator Fractal MK-12P

اسکرین شات اپلیکیشن Fraction Calculator Fractal MK-12P

این اپلیکیشن، ماشین حساب محاسبه‌ی اعداد کسری است. اعداد کسری درهرحالتی که باشند با کمک این برنامه به‌راحتی محاسبه خواهند شد و کاربر می‌تواند انواع و اقسام عملیات ریاضی را روی آن‌ها انجام دهد. در این ماشین حساب از جمع‌و‌تفریق گرفته تا ضرب‌و‌تقسیم و توان، تبدیل عدد کسری به اعشاری و بالعکس و... فراهم شده است. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Home Workout PRO: Full Body Workouts at Home

اسکرین شات اپلیکیشن Home Workout PRO: Full Body Workouts at Home

در سال جاری میلادی و آغاز همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ تمام ابعاد زندگی افراد جامعه تحت‌الشعاع قرار گرفته است و همچنان اثرات آن در کاهش فعالیت‌های فیزیکی افراد دیده می‌شود. یکی از مشکلات بزرگ در این بین، کاهش ساعت فعالیت باشگاه‌های ورزشی است. از‌این‌رو، انجام فعالیت ورزشی در خانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اپلیکیشن پیش‌رو با آموزش تصویری انواع حرکات می‌تواند همراه خوبی برای افرادی باشد که قصد دارند در محیط منزل و با امکانات کم ورزش کنند. در این برنامه، بیش‌از ۱۰۰ حرکت ورزشی بدون نیاز به تجهیزات آموزش داده می‌شود. برنامه‌ی چالشی ۳۰ روزه نیز بخش دیگری از برنامه‌های خاص ورزشی موجود در این اپلیکیشن است. 

دانلود برای اندروید


بازی Puzzles for Children and Adults

اسکرین شات بازی Puzzles for Children and Adults

اپلیکیشن Puzzles for Children and Adults یک بازی فکری و معمایی از ترکیب اوریگامی، رنگ‌آمیزی و پازل‌ها است که به‌خوبی می‌تواند نقش آموزشی را برای کودکان ایفا یا بزرگسالان را سرگرم کند. این بازی ۱۰ دسته‌بندی مختلف دارد و در هر دسته‌بندی الگوهای متفاوت و به‌هم‌ریخته‌ای قرار گرفته‌اند. کاربر باید با تغییر زاویه‌ی نمایش الگوهای برش داده شده، تصاویر معنادار را کشف کند تا آن‌ها بلافاصله تبدیل به نقاشی شوند. این بازی می‌تواند به کودکان کمک کند قدرت تخیل و تصور خود را تقویت کنند؛ همچنین روی هوش و توانایی حرکتی آن‌ها نیز تأثیر خواهد داشت. 

دانلود برای اندروید


بازی Age of Civilization Americans

اسکرین شات بازی Age of Civilization Americans

بازی فکری و استراتژی که در آن باید پیشرفت کنید و قدرت کسب کنید تا بر جهان فرمانروایی کنید. در این بازی باید تمام دستورهای خود را قبل‌از هر مرحله ابلاغ کنید تا با شروع مرحله، دستورها اجرا می‌شوند. درطول بازی، ابلاغ دستورهای جدید محدود است و نمی‌توان استراتژی را به‌طور کلی تغییر داد. این بازی سناریوهای مختلفی ارائه می‌کند که شامل دنیای مدرن، دنیای سال ۱۵۱۴ میلادی، وقایع ۱۷۰۰ میلادی یا سال ۱۷۸۰ میلادی در آمریکا، جنگ داخلی آمریکا در سال ۱۸۶۲ میلادی، اروپا و سایر سناریوهایی است که کاربر می‌سازد. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free


اپلیکیشن 8 Bit Space - Retro Platformer

اسکرین شات اپلیکیشن 8 Bit Space - Retro Platformer

بازی دو‌بعدی با گرافیک ۸ بیتی که با الهام از بازی‌های قدیمی به‌خصوص رایانه‌های خانگی قدیمی مربوط به سال ۱۹۸۲ با عنوان ZX Spectrum طراحی شده است. این بازی سرگرم‌کننده حتی انتخاب رنگ‌هایش نیز براساس پالت رنگی کامپیوترهای قدیمی انجام شده است و حس نوستالژیکی را به کاربر القا می‌کند.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Esse

اسکرین شات اپلیکیشن Esse

برنامه‌ای برای تبدیل متن و نوشته‌ها به فرمت‌های مختلف که بیش‌از ۶۰ نوع حالت متنوع در ۸ دسته‌ی متفاوت ارائه می‌کند و می‌توانید از آن برای تزئین نوشته‌های خود در شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شوید. این برنامه به کاربر امکان می‌دهد هر متنی را که می‌خواهد وارد اپلیکیشن کند و خروجی موردنظر خودرا با فرمت و فونت جدید دریافت کند.

دانلود برای iOS


بازی Trigono - Geometric Brain Boiling Adventure

اسکرین شات بازی Trigono - Geometric Brain Boiling Adventure

بازی Trigono یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده است که کاربر در آن با اشکال مختلف هندسی سروکار دارد و تنها کاری که باید بکند این است؛ از هر جسم یا خط قرمزی که می‌بیند دور شود. درواقع، اسم این بازی به مثلثی اشاره دارد که کاربر آن را تحت کنترل دارد. روش بازی بسیار ساده است و در اولین اجرای بازی به کاربر آموزش داده خواهد شد. این بازی یک بازی فکری با طراحی مینیمال است که برای هرسلیقه‌ای می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. 

دانلود برای iOS


بازی Chuggington – We are the Chuggineers

اسکرین شات بازی Chuggington - We are the Chuggineers

بازی محبوب و سرگرم‌کننده‌ای که باید در آن قطارها را در مسیرهای مختلف کنترل و از موانع عبور کنید؛ البته مراقب باشید که امتیازهایی را که در مسیر قرار دارند، ازدست ندهید. این بازی به‌صورت داستانی پیش‌می‌رود و می‌تواند برای کودکان، بسیار سرگرم‌کننده و درعین حال تعاملی باشد. درواقع، در این بازی به چهار حالت مختلف بازی با گرافیک جذاب سه‌بعدی دسترسی خواهید داشت. این بازی ۷ فایل ویدئویی نیز درون خود دارد که بخش‌هایی از انیمیشن تلویزیونی بازی را نمایش می‌دهد. برای نصب این بازی، تمام گوشی‌های آیفونی که درحال حاضر وجود دارند مشکلی نخواهند داشت؛ زیرا iOS 8 برای اجرای بازی کفایت می‌کند؛ بنابراین تمام کاربران قادر به نصب آن هستند. ناگفته نماند این بازی همچنان بخش‌هایی را با پرداخت درون‌برنامه‌ای دردسترس کاربر قرار می‌دهد. 

دانلود برای iOS


بازی Tile Rider

اسکرین شات بازی Tile Rider

بازی تک‌نفره که در آن یک اتومبیل کوچک مجهز به اسلحه و گجت آهنربایی را کنترل می‌کنید. این بازی فکری در هر مرحله چندین پازل به‌نمایش درمی‌آورد که باید آن‌ها را حل کنید. این بازی شامل ۳۵ مرحله‌ی داستانی است و با بهره‌مندی از هوش مصنوعی جذابیت خاصی را القا می‌کند. 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Photo Power Tools

اسکرین شات اپلیکیشن Photo Power Tools

 یک برنامه‌ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده عکس‌های ویرایش‌شده توسط این برنامه بسیار متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده‌اید. ازجمله ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به بهینه‌ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به‌نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ‌ها که تجربه‌ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به‌همراه خواهد داشت. 

دانلود برای iOS


بازی Night Rider 3D

اسکرین شات بازی Night Rider 3D

یک بازی اتومبیل‌رانی در محیطی با سبک سایبرپانک است. گرافیک بازی با رنگ‌های نئونی و موسیقی دهه ۸۰ میلادی اتمسفر جالبی را ایجاد می‌کند؛ بنابراین برای لذت بیشتر از این بازی بهتر است آن را با هدفون اجرا کنید تا از صدای موسیقی‌های درون بازی لذت ببرید. این بازی در دو حالت مرحله‌ای و امتیازی به‌صورت نامحدود دراختیار کاربر قرار می‌گیرد. البته ناگفته نماند همچنان بخشی از امکانات بازی ازطریق پرداخت درون‌برنامه‌ای دردسترس قرار خواهند گرفت.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Pocket Yoga Teacher

اسکرین شات اپلیکیشن Pocket Yoga Teacher

ورزش یوگا یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در هر محیطی آن را انجام داد. زندگی روزمره‌ی همه‌ی افراد جامعه سرعت زیادی به‌خود گرفته است و از‌این‌رو عده‌ی زیادی به ورزش‌ها و فعالیت‌های آرامش‌بخش روی آورده‌اند تا بتوانند آرامش خود را در این سرعت بالا حفظ کنند. یوگا و درکنار آن مدیتیشن دو مورد از راه‌های خروج از فشار روزافزون است. این اپلیکیشن ۳۵۰ حرکت یوگا را آموزش می‌دهد و می‌توانید با نصب آن روی گوشی خود در هرکجا که هستید تمرینات خود را براساس آموزش دقیق انجام دهید. تمرینات در این برنامه طبقه‌بندی شده‌اند و باتوجه‌به ساعات طول روز می‌توانید تمرین مناسب را انجام دهید. برای مثال، فلسفه‌ی یوگا بدین صورت است که تمرینات خاصی برای صبح، ظهر و غروب ارائه می‌کند؛ بنابراین شما با کمک این اپلیکیشن می‌توانید طبق برنامه پیش بروید.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Convert Grams, oz, cups, spoons

اسکرین شات اپلیکیشن Convert Grams, oz, cups, spoons

اپلیکیشنی برای تبدیل اندازه‌های مختلف است که البته، فقط محدود به مقادیر آشپزی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربر می‌‌تواند مقادیر فنجان، قاشق غذاخوری و... را به گرم یا بالعکس تبدیل کند.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اسکرین شات اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت و نوشتن نوت‌ها ازطریق اپل واچ است. برای بهره‌مندی از این اپلیکیشن باید گزینه‌ی Sync نوت‌ها در iCloud را فعال کنید تا نوت‌های موجود در گوشی آیفون، روی ساعت هوشمند نیز دردسترس قرار بگیرند. علاوه‌بر ایجاد یادداشت جدید یا ویرایش متن یادداشت‌های از قبل نوشته شده، با فشردن طولانی دکمه‌ی + روی ساعت هوشمند، امکان انتخاب رنگ برای نوت‌ها نیز نشان داده خواهد شد تا ازبین رنگ‌ها انتخاب کنید و براساس اولویت کارهای روزانه‌ی خود را طبقه بندی کنید.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن AR Measure

اسکرین شات اپلیکیشن AR Measure

اپلیکیشن AR Measure همان‌طورکه از عنوانش می‌توان حدس زد یک برنامه برای اندازه‌گیری با استفاده از گوشی و قابلیت واقعیت افزوده است. فقط باید با دوربین گوشی یک فاصله بین نقطه‌ی A و نقطه‌ی B مشخص کنید تا این اپلیکیشن، فاصله‌ی آن را برای شما اندازه‌گیری کند. می‌توانید اندازه‌گیری‌های انجام شده را ذخیره کنید تا بعدا نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. حتی می‌توان با کمک این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS، از چند آیتم در یک عکس اندازه‌گیری و هرکدام را جداگانه ذخیره کرد.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Sticky Notes Widget

اسکرین شات اپلیکیشن Sticky Notes Widget

یک اپلیکیشن کاربردی برای نوشتن یادداشت‌های روزانه و فهرست کارهای ضروری است که دسترسی به ویجت درزمان قفل‌بودن گوشی آیفون را نیز فراهم می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان فهرست کارهای روزمره‌ی خود را روی صفحه‌ی اصلی قرار دهید و درزمان قفل‌بودن گوشی نیز به آن دسترسی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه امکان ویرایش یادداشت‌ها در زمان قفل‌بودن صفحه‌نمایش است. انتخاب رنگ، نوع فونت و استایل نوشته‌ها نیز از دیگر قابلیت‌های این برنامه به‌شمار می‌رود.

دانلود برای iOS


بازی Gradient Game

اسکرین شات بازی Gradient Game

یک بازی آرامش‌بخش است که در آن کاربر باید با استفاده از سه رنگ اصلی و ترکیب مقادیر کافی از آن‌ها با یکدیگر، گرادینت رنگ به‌نمایش درآمده در کادر بالای نمایشگر را بازسازی کند. کاربر می‌تواند در دوحالت ترکیب RGB یا HSB این بازی را اجرا کند. محدودیت زمانی در این بازی وجود ندارد تا ماهیت آرامش‌بخش بودن آن حفظ شود و کاربر با خاطری آسوده و براساس نیاز خود بازی را انجام دهد. علاوه‌براین، این بازی می‌تواند بسیار مناسب طراحان و نقاش‌های باشد تا به‌وسیله‌ی آن در ترکیب رنگ خبره شوند.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Superb IQ - Brain Test

اسکرین شات اپلیکیشن Superb IQ - Brain Test

اپلیکیشنی برای اندازه‌گیری ضریب هوشی است که ازطریق آزمون‌های علمی و اصولی IQ کاربر را اندازه‌گیری می‌کند. آزمون درون این برنامه توسط کارشناسان طراحی شده است و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان لازم دارد. بعد از اتمام آزمون رتبه‌ی جهانی کاربر در مقیاس جهانی به‌نمایش درخواهد آمد.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن ACDSee Pro

اسکرین شات اپلیکیشن ACDSee Pro

اپلیکیشنی همه‌فن‌حریف برای ثبت و ویرایش عکس است. ازطریق این برنامه کاربر می‌تواند به تنظیمات حرفه‌ای دسترسی داشته باشد و عکس‌های حرفه‌ای براساس سلیقه‌ی خود و بدون دخالت هوش مصنوعی ثبت کند. برای مثال، کاربر به تنظیمات نوردهی، فوکوس، نور سفید و... دسترسی دارد. در بخش ویرایش عکس نیز این اپلیکیشن امکانات زیادی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد تا باتوجه‌به حس‌وحال عکس، تأکید بر جزئیات آن دستخوش تغییرات قرار بگیرد.

دانلود برای iOS


بازی Patrol Road Battle

اسکرین شات بازی Patrol Road Battle

بازی هیجانی و فکری که در آن کاربر باید با کنترل اتومبیل گشت‌زنی، خلافکارهایی را که در خیابان‌های شهر تردد دارند نابود کند. اتومبیل گشت‌زنی دارای سلاح، نیتروژن و سایر قدرت‌ها است تا درمقابل خلافکارها پیروز شود. در این بازی ماشین‌های گشت‌زنی مختلفی وجود دارد که هرکدام سلاح‌های خاصی دارند و کاربر می‌تواند با کسب امتیاز از آن‌ها بهره‌مند شود.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Sufi: Dhikr & Tasbeeh Counter

اسکرین شات اپلیکیشن Sufi: Dhikr & Tasbeeh Counter

یک اپلیکیشن برای شمارش ذکر و تسبیح است. کاربر می‌توان با زدن ضربه به نمایشگر، کشیدن انگشت روی صفحه و تکان‌دادن گوشی به اپلیکیشن فرمان دهد تا شمارش ذکر انجام شود. این برنامه قابلیت تعریف انواع ذکر را دارد و کاربر می‌تواند هر ذکری را که تمایل دارد در فهرست ذکرها وارد کند و تاریخچه‌ی کاملی از تسبیحات خود داشته باشد. این برنامه به‌صورت خودکار شمارش را ذخیره می‌کند و درهر زمانی‌که اپلیکیشن دوباره باز شود، از جایی که آخرین بار بوده است، شمارش را ادامه خواهد داد. برای نصب این برنامه باید iOS 11 به بالا داشته باشید.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Live Recorder - Screen Recorder

اسکرین شات اپلیکیشن Live Recorder - Screen Recorder

امکان تصویربرداری در گوشی‌های آیفون با به‌روزرسانی iOS 11 به بالا فراهم شد؛ بنابراین آیفون‌هایی که دارای نسخه‌ی های ۱۱ به پایین هستند به‌صورت پیش‌فرض این قابلیت را ندارد. اپلیکیشن Live Recorder به آن دسته از کاربران با سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۰ نیز امکان ضبط ویدئو از نمایشگر را می‌دهد.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Your Pregnancy - Day by Day

اسکرین شات اپلیکیشن Your Pregnancy - Day by Day

برنامه‌ای که به‌واسطه‌ی آن کاربر می‌تواند اطلاعات کاملی به‌صورت تصویری یا متنی از وضعیت بارداری داشته باشد. این برنامه به‌صورت جزئی وضعیت روزانه‌ی بارداری را توصیف می‌کند. در این اپلیکیشن علاوه‌بر متن، تصویر و ویدئو نیز فراهم شده است. البته ناگفته نماند متن‌های داخل اپلیکیشن به زبان انگلیسی هستند و امکان انتخاب زبان‌های دیگر در این اپلیکیشن فراهم نشده است.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Background Eraser

اسکرین شات اپلیکیشن Background Eraser

اپلیکیشنی کاربردی و آسان برای حذف پس‌زمینه‌ی عکس‌ها است که به کاربر اجازه می‌دهد با یک اشاره پس‌زمینه‌ی تصاویر را حذف کند. این برنامه با کمک هوش مصنوعی، اجزای موجود در عکس را تفکیک و بادقت زیادی امکان حذف هر بخش را فراهم می‌کند.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

اسکرین شات اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

یک اپلیکیشن مسیریابی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر اپلیکیشن‌های مسیریابی باشد. در این برنامه با دانلود نقشه‌ها قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت، مسیریابی را به‌صورت آفلاین انجام دهید و موقعیت مکانی خود را در نقشه پیدا کنید. دستیار صوتی اپلیکیشن به شما کمک می‌کند در زمان رانندگی نیز بتوانید از هدایت اپلیکیشن بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن، نقشه‌های جذاب سه‌بعدی دارد و رابط کاربری آن با ظرافت خاصی طراحی شده است. همچنین، نقشه‌های این برنامه، دوربین‌های کنترل سرعت را نیز نشان می‌دهند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/7/8/360179/paid-apps-gone-free/



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موفقیت در اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن روش موفقیت در اینستاگرام به مهم ترین و پربازدیدترین اپلیکیشن شبکه اجتماعی است بهترین محل برای تبلیغ و معرفی ، بازاریابی درونمایه ، نت ورکینگ و برپایی بیننده برای افراد و برندهای بازرگانی است. در حال آماده اینستاگرام با بیش از ۲۰۰ میلیون عضو فعال ماهانه با ۶۰ میلیون عکس و ۱.۶ میلیارد لایکی است که کاربران در روز به اشتراک می گذارند. استفاده هوشمندانه و همراه با راهبرد از این اپلیکیشن جذاب مایه میشود کسب وکار شما رونق پیدا کند و افراد بیشتری با برند شما آشنا می شوند. بعد به ۱۰ شگردی که در زیر معرفی میکنم و منجر به جذب فالوئر اغلب می شود توجه و از آن استفاده کنید.

۱.استفاده از هشتگ و شناسایی آن در کل جا :

 

۲.هشتگ را خلاقانه انتخاب کنید :

در هشتگ انتخابی خود باید بخشی از سرگذشت خویش را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارید، هشتگ شما می تواند عجیب، خنده دار یا ستمگرانه باشد ولی مهم است که کسالت آور نباشد .نکته سایر اینکه می توانید از هشتگهای موجود در توییتر به عنوان منبع استفاده کنید . آنها در اینستاگرام کپی کنید .

۳.شرکت در گفتگو های دوست داشتنی و به اصطلاح (  Viral) :

با به کارگیری هشتگهای گوناگون و دوست داشتنی مردمی در متن هر پستی که می گذارید به دیده شدن بیشتر پیشه خود کمک کنید. هشتگهای ویژه و طولانی به شما در یافتن کسان مناسب کمک میکنند ولی هشتگ های جهانی یا حتی قدیمی، به دیده شدن اغلب شما دراینستاگرام کمک میکند .

۴.سعی کنید همگی عکس های شما حائز یک شرح کامل و جذاب باشد :

یک عکس گویای هزار واژه است ولی به کارگیری واژه ها اجتناب ناپذیرند. صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک که ۵۰ میلیون فالوئر دارد گویای این است که دو عامل عکس جذاب به به اتفاق شرح پسندیده زیاد برای مخاطبان جذاب می باشد. فرآوری محتوای جذاب ، خلاقانه با کیفیت برای اینستاگرام احد از عوامل اصلی برای بالابردن بیننده است.

۵.بهترین شناسایی در سرنوشت بیوگرافی اینستاگرام  بنوسید :

از نگارش کلمات کلیشه ای وکلی در تقدیر بیوگرافی خود اجتناب کنید. این شغل کسان مشتاق نمی کند الی از صفحه شما رویت کنند. با پروا به پست ها و معرفی کارها یا محصولات جدید بیو خویش را تغییر دهید. و یا موضوعات دوست داشتنی در سرنوشت شناسایی کسان را تشویق به رویت بیشتر کنید.

۶.وارد بازاریابی با کسان کارساز یا بازاریابی موثر شوید ( Influencer marketing ):

با کسان تاثیرگذاری که موجب رونق پیشه شما می شوند، تعامل داشته باشید و با تعقیب کردن پروفایل و صفحات و دنبال پست هایشان به دیده شدن بیشتر خود کمک کنید. اعلان های جدید این کسان را پرکار کنید. سپس می توانید با آنها به طور مرتب بستگی برقرار کنید و گرد از دوست داشتنی ترین افراد وبرندهای بازرگانی شوید. یگانه از روشهای سایر به کارگیری بازاریابی موثر تبلیغات در صفحات این افراد بصورت پست، استوری، تگ می باشد .

۷.کنترل برای عکسهای سایرین شما را درآن  تگ می کنند :

یکی از کارهای که اینستاگرام بسیار به پیشه می رود تگ کردن شما به طور ناخواسته در تصاویر می باشد. اگر تنها می خواهید بهترین مطالب فرآوری شده بدست کاربران در باره شما یا نام تجاری تان را در پروفایل اینستاگرام خویش داشته باشید می توانید این کار را بکنید . الان اینستاگرام امکانی را پرکار کرده که شما به طور کامل می توانید به صورت کامل بروی عکسهای تگ شده کنترل داشته باشید .لا گزینش ویرایش برچسب ها آنهایی را که می خواهید حذف، مشخص و پس گزینه نهان کردن ایندکس را انتخاب کنید .

۸.سبک و استایل منحصر به فرد خود را در اینستاگرام داشته باشید :

فقط بودن و حضور در اینستاگرام کافی نیست.شما باید استایل و سبک خاص خود را به وجود آورید. برند غذایی هندی فروتی دارای یک سبک منحصر به فرد محتوای بصری است که هر بار که کاربر یک پست آن را می بیند کاملا قابل تشخیص است . داشتن قالب برای عکسهای ، تنظیمات نور مشخص و بی همتا ، استفاده از لوگو در عکس ها سخیف فیلم برداری و …

۹.محلی بودن :

آگاه باشید که در اطرافتان چه اتفاقی رخ میدهد . با رفتن به صفحه جستجو و برگزیدن برگه Places یک منطقه ویژه را انتخاب کنید لغایت کل پست های جغرافیایی آن فضا را نگریستن کنید .

۱۰ . تعامل با مخاطبان :

سعی کنید به همگی لایک ها و کامنتها استجابت پسندیده بدهید. اینستاگرام همانند دیگر شبکه های اجتماعی ، مکانی برای گفت وگو است نه یک پلتفرم پخش و خبررسانی چه واکنشی باید نشانه دهید تا مردم پست های شما اغلب ببینند.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام امکان خرید از بخش Reels را وارد فاز آزمایشی کرد



اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام
شرکت فیس‌بوک اعلام کرد از اواخر امسال امکان خرید از Reels و IGTV برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اینستاگرام در ماه آگوست بخش Reels که رقیب تیک‌تاک است را به طور گسترده‌ راه اندازی کرد و از قبل به دنبال کسب درآمد از این قالب بود. قابلیت Reels پیش‌تر در هند و برزیل در دسترس بود و اکنون به صورت جهانی عرضه و به مناسبت تولد ۱۰ سالگی اینستاگرام به همراه ویژگی‌های جدید دیگری به کاربران معرفی شد که با بروزرسانی اینستاگرام قابل دسترسی است. این ویژگی به کاربران امکان ساخت ویدئوهای کوتاه را می‌دهد. این شرکت امروز اعلام کرد که اواخر امسال آزمایش خرید در Reels را شروع می‌کند و همچنین ساخت فیلم‌های قابل خرید IGTV از امروز در دسترس کاربران قرار دارد.

 

فیلم‌های IGTV از طریق Instagram Shop، یک صفحه اختصاصی برای خرید در داخل برنامه، نیز در دسترس خواهد بود. بینندگان  می‌توانند روی یک ویدیوی IGTV ضربه بزنند و موارد مورد علاقه خود را از طریق پرداخت Instagram یا وب سایت فروشنده خریداری کنند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام

 

این موضوع که اینستاگرام سعی می‌کند از طریق قابلیت Reels کاربران را ترقیب به انجام خرید کند تعجب آور نیست، اما این قابلیت کمی زودتر از جدول زمانی اینستاگرام عرضه شد. فیس بوک تجارت را طی چند سال گذشته در اولویت قرار داده و این قابلیت می‌تواند منجر به افزایش معاملات آنلاین فیسبوک شود.گفتنی است تا پایان سال ۲۰۲۰ نیز نیازی به پرداخت هزینه برای آگهی تبلیغاتی نیست.

 

مدیر عامل شرکت فیس بوک مارک زاکربرگ در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که انتظار دارد تجارت و پرداخت آینده شرکت باشد و با توجه به قابلیت خریدهای متوالی، به نظر می‌رسد که او این قول را عملی می‌کند. گفتنی است؛ هدف فیس‌بوک در کنار درآمدزایی از این قابلیت رقابت با تیک‌تاک بوده و امیدوار است این هدف باعث کمرنگ شدن حضور تیک‌تاک در بین کاربران فضای مجازی شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76107.html



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرویس پیام‌رسان تلگرام اخیرا به‌روزرسانی جدید و جذاب دیگری را برای اپلیکیشن موبایلی خود منتشر نموده است. این‌بار شاهد رونمایی از یک ویرایشگر ویدیویی جدید جهت ارتقاء کیفیت اشتراک‌گذاری ویدیو‌ها هستیم. ویرایشگر ویدیویی جدید همانند ویرایشگر تصویر نسبتا جامع تلگرام به کاربران امکان می‌دهد تا پیش از ارسال فیلم‌های خود به تنظیم طیف وسیعی از گزینه‌ها بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند به برنامه اجازه دهند تا کیفیت تصاویر به‌صورت خودکار تنظیم شوند. بزرگنمایی ساده از طریق ژست حرکتی به کاربر اجازه می‌دهد تا صرفا کادری از ویدیو که موردنظر وی است را انتخاب نماید.

عکس خبر

در کنار ویرایشگر ویدیویی اکنون شاهد اضافه شدن استیکرهای متحرک هستیم. این مشخصه امکان قرار دادن کلیه استیکرهای موجود روی ویدیوها را فراهم می‌کند. کاربران حتی قادر به تایپ کردن یک متن یا ترسیم الگوهای موردنظر خود روی ویدیوها هستند؛ قابلیتی که نمونه مشابه آن در اپلیکیشن‌های اسنپ‌چت یا اینستاگرام نیز قابل مشاهده است. اکنون کاربران می‌توانند استیکرهای متحرک را به هرگونه محتوای رسانه‌ای اشتراک‌گذاری شده (شامل تصاویر ثابت) از طریق اپلیکیشن اضافه نمایند.

عکس خبر

همچنین به‌روزرسانی اخیر دارای قابلیت جدید جستجوی GIF مبتنی بر شکلک‌های ایموتیکان است. این قابلیت امکان جستجوی سریع فایل‌های GIF طبقه‌بندی شده بر اساس ایموتیکان‌های محبوب نظیر انگشت شست روبه بالا یا چشم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به‌روزرسانی انجام شده روی فولدرها به شما امکان می‌دهد تا با فشردن و نگاه داشتن انگشت خود روی محتوای چت نسبت به افزودن آن به یک پوشه یا حذف آن اقدام نمایید.

عکس خبر

نهایتا اکنون اپلیکیشن برای ارسال، ویرایش یا حذف پیام‌ها انیمیشن‌های جدیدی را پیش روی کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. افزونه مدیریت کش و پیام‌های صوتی اکنون دارای رابط کاربری جدیدی هستند. افزونه ویدیو پلیر با هدف مخفی‌سازی سریع‌تر کپشن‌ها و فرامین کنترلی به‌روزرسانی شده است. صفحه مربوط به مشخصه احرازهویت 2 مرحله‌ای نیز به‌روزرسانی شده است.

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن تلگرام اکنون برای هر 2 پلتفرم اندروید و iOS قابل دسترس است.

منبع:

https://trooz.ir/Info/News/51182



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت: راهنمای بها طراحی سایت و تخمین هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی
منتشر شده توسط فرستاده در آذر ۱۳, ۱۳۹۷موضوعات برچسب ها
قیمت طراحی سایت
قیمت طراحی سایت: راهنمای قیمت طراحی سایت و برآورد هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی
قیمت طراحی سایت یکتا از عمده مواردیست که کارفرما ها را مبتلا سردرگرمی می کند. به جرئت میتوان خاطرنشان کرد یکی‌ از اصلی ترین بازه های خرج سرویس ها را می توانید در دامنه قیمت طراحی سایت نگریستن کنید . هر فرد یا این که شرکتی که در این گستره فعالیت دارد, ملاک های خویش را داشته و بها متفاوتی را برای ساخت تارنما ارائه می نماید .

این بازه قیمتی زیاد، تعرفه ساخت وب سایت و قیمت طراحی سایت, موجب سردرگمی کارفرمایان شده‌است . به عنوان نمونه احتمالا تبیغات ساخت وب سایت و طراحی سایت با قیمتی نازل البته تجهیزات مضاعف را تماشا نموده اید , از طرفی هم شرکتی را پیدا می نماید که سایتی با امکانات معمولی را با خرج ای هنگفت ارائه می نماید .

شعارهایی ازجمله پباده سازی با کیفیت , تحویل پر سرعت , پشتیبانی ۲۴ ساعته و . . . کلماتی حائز اهمیت می باشند که در فیش تعرفه طراحی تارنما اغلب کمپانی ها و طراحان سایت تماشا می‌کنید . اما به واقع چطور میتوان هزینه ساخت سایت را تقریب زد؟ چه‌گونه میشود بها خوب , ارزش گران و یا این که قیمت خوب طراحی وب را تشخیص داد؟

در این مقاله اختصار به ضرورت داشتن تارنما نمی‌پردازیم و همانطور که از عنوان نوشتار مشخص است  هزینه طراحی سایت خوب به پیگیری اثر دادن رهسپار کارآمد و جدید برای ساخت سایت ارزان بها هستیم و از اینکه اینجا هستید نشانه می‌دهد که شما به ضرورت داشتن تارنما پی برده‌اید اما برای شروع بد نیست ۱۵ ایده پولساز برای کسب درآمد از اینترنت را مطالعه کنید.

 

سوالاتی که در نوشتار قیمت طراحی سایت به آنها پاسخ خواهیم عدل عبارتند از:

قیمت طراحی سایت و خرج راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، چقدر است؟
هزینه راه‌اندازی و تعرفه ایجاد فروشگاه اینترنتی اختصاصی
هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با به کارگیری CMS آماده
هزینه طراحی سایت سفارشی با وردپرس یا جوملا

 

تعرفه طراحی سایت

در تخمین خرج طراحی سایت، دنبال طراحی سایت گران باشیم یا طریق های ارزان بها ؟
بعد از گزینش یک ایده خوب باید بدنبال عازم باشید لغایت با روشی مقرون بصرفه و اقتصادی، طراحی سایت خود را اتمام داده و محتوادهی آن را آغاز کنید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که برای طراحی یک سایت باید هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کنند؛ در صورتی که همش در ابتدای کار باید بدنبال روشهای ناچیز خرج و اقتصادی و البته با کیفیت باشیم. حتی اگر ده‌ها میلیون تومان برای طراحی سایت حرفه‌ای و زیبا هزینه کنیم تازه به نقطه‌ی شروع پیشه میرسیم و اینجاست که از نظر گوگل و دیگر موتورهای جستجو هیچ تفاوتی میانی سایت چند ده میلیونی با یک تارنما معمولی ارزان بها (با فرض رعایت اصول سئو داخلی) هستی ندارد.

علت ساده است! برای گوگل نما زیبای سایت شما اهمیتی چندانی ندارد، استفاده از جاوا اسکریپت‌های خفن، افکت‌های عجیب و ناآشنا و رابط کاربری‌های زیاد جذاب و گیرا دارای اهمیت چندانی نیست؛ مطلب مهم برای گوگل در وهله‌ی اول زنده بودن سایت شماست! به این معنا که گوگل به مفید بودن محتوای سایت شما امتیاز و رتبه می‌دهد. برای گوگل فرآوری محتوای مستمر، ارزشمند و مفید برای افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند اهمیت زیاد بالایی دارد؛ اینکه گوگل ببیند که شما دارید برای مخاطبان حقیقی وقت می‌گذارید و محتوای با کیفیت فرآوری می‌کنید، قطعاً برای دیده شدن در صفحات اول گوگل مؤثر است.

گوگل

اگر شما محتوای خوب در سایتتان فرآوری کنید گوگل سایت شما را در نتایج جستجو کاربران نمایش خواهد داد حال که چه برای سایتتان ده ها میلیون خرج کرده باشید چه با یک سایت ساز آنرا ساخته باشید، مهم رعایت استاندارهای فرآوری محتواست نه ظاهر قشنگ و خیره کننده!

خُب شدنی است این سوال برایتان پیش بیاید که گوگل از کجا متوجه می شود که کاربران به محتوای سایت شما علاقه مند هستند؟ چطور متوجه می شود محتوای سایت شما مفید است؟ چطور متوجه می شود کاربرانی که از موتور جستجو وارد سایت شما شدند زود از سایت بیرون شدند یا مثلا ۵ دقیقه در وب سایت حضور داشتند؟

گوگل برای فهمیدن این جستار معیارهای زیادی دارد؛ اغلب از ۲۰۰ پارامتر گوناگون! که مهمترین آنها سه پارامتر مهم ازجمله، ( time on site میزان ماندگاری کاربر در سایت )، ( Bounce rate نرخ خروج کاربران)، ( page per sesseion شمار صفحات بازشده بدست هر کاربر )، پس اگر کاربری وارد سایت شما شود و مثلا ۱۰ دقیقه بماند، بیش از ۵ یا شش صفحه را باز کند گوگل متوجه می شود که کاربر با سایت شما ارتباط استوار کرده و با همین پارامترهای ساده به سایت شما رتبه می دهد، چطور می توانیم پارامترهای بالا را در سایتمان بسنجیم؟ ابزارهای زیادی برای این پیشه هستی دارد ولی معتبرترین آنها گوگل آنالیتیکس و سیمیلار وب است.

 

برگردیم به بحث اصلی، خب الی اینجا می خواستیم بصورت ریزبین و مستدل بگوییم که برادر عزیز من طراحی سایت های گران قیمت هیچ کمکی به جذب ترافیک و در پایان کسب درآمد شما نخواهد کرد. سوال اصلی این است که با طراحی یک سایت معمولی می نا شغل را آغاز کرد؟ البته که بله . ولی چند اما مهم را باید در نظر بگیرید که مهمترین آن حمایت خوب و پایدار، تعداد مشتریان و قدمت و سابقه شرکت ارائه دهنده خدمات است.

 

هزینه ساخت وب سایت و تعرفه طراحی سایت اختصاصی
در این روش شما به یک شرکت طراحی سایت اختصاصی مراجعه می کنید و آنها کل آنچه شما برای فروشگاه دربایستن دارید را از پایه کد نویسی می کنند، دقت کنید کدنویسی از پایه یعنی حتی هسته اصلی فروشگاه نیز کد نویسی شده باشد و از سیستم های متن باز همانند وردپرس در هسته استفاده نکند، که ما به آن می گوییم نوآوری دوباره دوچرخه، آنها هم هسته سایت، هم امکاناتی که احتیاج دارید و هم قالب را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و تولید می کنند. طراحی سایت به این روش خیلی تعرفه مشخصی ندارد و هر شرکتی بنا به معیارهای خود قیمت طراحی سایت را اعلام می کند، بعضی از شرکت ها ۳۰ چهل میلیون به بالا می گیرند برخی ها هم با نزدیک ۱۰ میلیون سرش راهم می آورند. این طریق بسیار پردردسر، زمانبر، هزینه بر است، یکی از مشکلات عمده این شیوه رفت و برگشت فرسایشی پروژه بین کارفرما و شماست، تاجایی که برخی مواقع عطاءش را به لقاءش ترجیح می دهید!

طراحی سایت به روش کاستومایز و کد نویسی از صفر چه معایبی دارد؟
زمانبر دست کم سررسید لازم برای طراحی سایت با کدنویسی از صفر بین ۲ لغایت ۶ ماه است
پر هزینه، باتوجه به اینکه یک تیم حداقل ۲ یا سه نفره بمدت چند ماه باید روی پروژه شما پیشه کنند
وابستگی، شما الی ابد به شرکت فرآوری کننده وب سایت وابسته هستید
محدودیت در توسعه، پرداخت هزینه هنگفت برای اضافه کردن امکانات جدید
خطای زیاد در عملکرد سایت، بدلیل کدنویسی سایت توسط چند برنامه نویس با ادب متوسط
بسته بودن کد، پس هر تغییری که لازم داشته باشید ولو جزئی باید بدست شرکت اصلی انجام شود حتی کارهای کوچک
سئوی درونی OnpageSEO ضعیف، باتوجه به تمرکز شرکت کدنویس روی موارد فنی و عدم تخصص در زمینه سئو
تعرفه ساخت وب سایت و هزینه ایجاد فروشگاه آنلاین با CMS های آماده
اگر شرکت چیره دست پروژه شما را سپریدن دهد بریتان هزینه ای بین ۳,۵ میلیون تا ۱۰ میلیون آب می خورد، بسته به امکاناتی که احتیاج دارید این هزینه بالا و زیر می شود. اگر یک فریلنسر و طراح تک نفره چیره دست شغل را سپریدن دهد بین ۷۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون متغیر است، اگر یک دانشجو یا دانش آموز پسین کار طراح سایت شما باشد، احتمالا با دریافت مبالغی بین ۲۰۰ الی ۶۰۰ هزارتومان کار را جمع و جور کند. از سفارش طراحی سایت به گزینه های سرانجام اکیدا خودداری کنید بدلیل دانشجو یا فرهنگ آموز محترم بعد از انجام دانشگاه و پیدا کردن یک کار یا رفتن به سربازی و یا مهاجرت بیخیال سایت شما خواهد شد و شما می مانید ویک سایت بدون حمایت البته اگر آن طراح ارجمند از وردپرس یا جوملا استفاده کرده باشد با انتقال سایت به یک شرکت معتبر مشکل حل می شود.

قیمت طراحی سایت با سایت ساز
روش محاسبه قیمت در طراحی سایت با روش فریلنسرها :
قیمت قالب از یک تارنما فروش قالب های وردپرس حدود ۵۰ لغایت ۳۰۰ هزارتومان
قیمت هاست از یک کمپانی معتبر، یک گیگ هاست خوب در تاریخ پاییز ۹۷ حدودا ۲۰۰ الی ۳۵۰ هزارتومان
قیمت هاست از یک کمپانی ضعیف، ۲۰ الی ۵۰ هزارتومان
قیمت حوزه کام، با دلار ۱۰ هزارتومان، ۱۲۰ هزارتومان
قیمت دامنه آی آر، ۵۵۰۰ تومان
قیمت افزونه های اضافی، بسته به افزونه باره دربایستن بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزارتومان
قیمت افزونه پرداخت آنلاین وردپرس، ۳۵ هزارتومان
خرید قالب و هاست جداگانه برای ارزان شدن ساخت سایت!
حیلی از افراد برای تفریق خرج ساخت سایت، اقدام به خرید قالب می کنند، پس با یک جستجو در دام هاستینگ های ضعیف افتاده و یک هاست ارزان بها می خرند و بزحمت بعد از یکفته تقلا و سعی سایتشان را بالا می آوردند ولی چه خطرها و آفت هایی در این گذرگاه هستی دارد؟

اولا قالبی که شما از سایتهای نامعتبر دانلود کرده اید ممکن است آلوده باشد، که پس از طریق اندازی وب سایت بشدت سایت شما را دچار دشوار خواهد کرد، حتی اگر قالب را خریداری کنید مطئمن شوید فرد باره نظر قالب رایگان را دانلود نکرده باشد، بعضی از فریلنسرها با دانلود قالب مجانی و ترجمه به فارسی اقدام به فروش قالب می کنند که در این حالت بازهم به شکیبیدن زیاد قالب آلوده است.

دلیل دوم: فرض کنیم قالب خوب، استانداردی را از سایتهای خوب ایرانی خریداری کردید و هاست را هم از یک شرکت معتبر جاسازی نمودید آیا بازهم دردسری برای شما وجود ندارد؟ البته که بله مثلا اگر سایت بدلیلی دچار مشکل شد شما به فروشنده قالب مراجعه می کنید پسین اگر ظهور کنید همان اول به شما می گوید مشکل از قالب نیست دشوار از هاستینگ است، به هاستینگ میزبان سایت، مراجعه می کنید می گوید هاست ما هیچ مشکلی ندارد به فروشنده قالب مراجعه کنید همین بس است برا



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

لنوو نسخه‌ی جدید هاب ThinkSmart خود را در حالی رونمایی کرد که دنیا بیش‌ازپیش به وجود چنین دستگاهی نیاز دارد.

دنیاگیری کرونا (Covid-19) اهمیت کنفرانس‌های ویدئویی آنلاین را بیش‌از‌پیش کرده است و در این دوران که خیلی‌ها دورکار هستند و افراد دیگری کارشان را از داخل شرکت پیش می‌برند، نیاز به اتاق تلکنفرانس (اتاق مجازی) و ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط با افراد دورکار و داخل شرکت به این اندازه احساس نمی‌شد. نسخه‌ی جدید هاب ThinkSmart لنوو از چهار بلندگوی بهبودیافته و داخلی، میکروفن قدرتمند و صفحه‌نمایش ۱۰/۱ اینچی لمسی با وضوح Full HD تشکیل شده است که بتوانید راحت‌تر به برنامه و کنترل Microsoft Teams دسترسی داشته باشید. 

هاب جدید لنوو مکانیزم تک‌کابله دارد که به‌کمک آن می‌توانید از تمامی ارتباطات لازم ازجمله کابل برقهاب جدید لنوو رونمایی شد و کابل شبکه‌ی اترنت و اتصال به مانیتور بزرگ‌تر بهره ببرید. همچنین، مکانیزم تک‌کابله به شما کمک خواهد کرد که میز کار تمیز‌تر و خلوت‌تری داشته باشید. این دستگاه به پردازنده Core i5 با فناوری vPRO مجهز است که نویددهنده‌ی عملکرد مطلوب آن است. 

دستگاه ThinkSmart Hub از سیستم امنیتی ThinkShield و دو سال گارانتی برخوردار است. خدمات پس‌از‌فروش این دستگاه شامل راهنمایی کامل و نصب و ایرادگیری آن مخصوص تمامی خریداران این محصول است. نسخه‌ی جدید هاب ThinkSmart لنوو ۱،۸۰۰ دلار قیمت دارد و ماه آینده در بازار عرضه خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اینستاگرام در میان برنامه های محبوب و شناخته شده مجازی در جهان است که این روزها دارای میلیون ها کاربر می باشد و روزانه حداقل چند دقیقه ای را در آن سپری می کنند و به پست ها و استوری هایی که دوستانشان گذاشته اند، وقت سپری می کنند. اما دنیای اینستاگرام در چند پست و استوری محدود نمی شود و روزانه میلیون ها عکس و ویدیو و استوری در آن آپلو و ثبت می شود.

اینستاگرام

با این وجود بی شک این برنامه نیز بدون مشکل نیست وست و چگونه می توان با آن کار کرد.

اما برخی تصاویر هستند که در اصل دارای قالب 9:16 هستند و هیشاید در محیط کاربری آن متوجه مشکل یا مشکلاتی نشوید، اما وقتی دقیق تر می شویم طبیعتا برخی از مشکلات بسیار کوچک را درک خواهیم کرد که شاید هر یک از ما نتوانیم آنرا مورد نقد قرار دهیم. از این رو همه دینستاگرام پست گذاشته ایم و می دانیم که چگونه  جوره نمی توان آنرا بصورت کامل در اینستاگرام پست کنیم و اگر بخواهیم در حیرنامه قرار دادن عکس کامل در اینستاگرامست کردن قسمت یا قسمت هایی را کات یا کراپ کنیم، شاید حق مطلب ادا نمی شود!! خب اگر نگرانی شما این مورد است می توانید نرم افزار instasize را که تعداد کمی هم ندارند را دانلود و استفاده کنید که برنامه هایی برای ویرایش عکس هستند. در ادامه ما به شما برنامه ویرایش عکس اینستاگرام مناسب را به شما عزیزان معرفی و آموزش خواهیم داد. همراه ما باشید.

دانلود نرم افزار اینستا سایز

برنامه ای که ما برای شما در نظر داریم، برنامه InstraFitter می باشد که یکی از بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس اینستاگرام می باشد و گرچه خود برنامه اینستاگرام چنین قابلیتی را در خود دارد، اما این برنامه قابلیتی را داراست که اینستاگرام در حال حاضر مجهز نشده است! این مشکل قرار دادن کامل تصویر در پست اینستاگرام می باشد که با استفاده از برنامه InstraFitter قابل حل می باشد.

برای استفاده از این اپ نیازی به استعداد خاصی نیست چرا که تنها باید از طریق لینکی که برای شما در انتهای این مست، اقدام به دانلود کنید و سپس وارد آن شوید و در صفحه اول باید همانند تصویر ذیل اقدام به انتخاب تصویر مورد نظر از گالری کنید؛

نرم افزار اینستا سایز

اینک می توانید از طریق ابزارهای انتهای صفحه، اقدام به ویرایش عکس کنید. همان گونه که مشاهده می کنید، تصویر بزرگی که باید در اینستاگرام کراپ می شد، دیگر نیازی به کراپ ندارد و شما می توانید به سادگی تصویر را در این برنامه ویرایش کنید و بصورت کامل پست کنید؛
 
نرم افزار اینستاسایز
لینک دانلود برنامه InstraFitter برای اندروید


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه توسعه وب سایت با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی کمترین خرج را دارند. اما وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین مساوی تفاوت خرج داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه یک تارنما این است که امکانات باره دربایستن سایت خود را به صورت یک RFP نوشته آن را برای یک کمپانی های مختلف ارسال نمایید لغایت آن ها پروپوزال و هزینه های خود را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و فناوری هایی گسترش داده می شود. زمانی که بر راز این جستار انتخاب خود را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب وب سایت شما چطور فرآوری شده است. متعاقباً هر یک از امکانات وب سایت نیز حائز متعرفه ایی مشخص است که فقط با استعلام دقیق مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب تارنما می پردازم چون می دانم دشوار بسیاری از سایت های طراحی شده در این قسمت خفته است.

طراحی قالب وردپرس
شما برای نما وب سایت و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب دربایستن دارید. در قالب است که جای Header، Footer، Sidebar، NavBar و غیره مشخص می شود. هزینه طراحی سایت با وردپرس به راستی پلاگین های گوناگون سایت در این قالب نصب می شوند. بعد گاهی تغییر این قالب فقط کمی کمتر از طراحی وب سایت هزینه بر است. ولی قالب یک سایت وردپرسی می تواند به اشکال مختلفی تولید شود. یک قالب می تواند به چهره سفارشی برای یک مشتری توسعه داده شود یا به اصطلاح از قالب های آماده کاربرد گردد.

طراحی قالب اختصاصی
شاید شما طرح خاصی برای تارنما خویش در ذهن دارید. یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملا متفاوت باشد. در این چهره شما به سراغ یک طراح وب سایت می روید و در پیش درآمد با کمک طراح بر روی فایل PSD سایت را به چهره یک طرح گرافیکی برپایی می نمایید. بعد از طراحی و اتمام تغییرات و ویرایش ها و پایانی شدن طرح بدست یک برنامه نویس با زبان ها و کد های مختلف نوشته و پیاده سازی می شود. این روش چه بسا پر هزینه تر و موعد بر ترین شیوه باشد. اما مزایای خویش را دارد. اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب وب سایت می خواهد. حال اینکه سلیقه و آهنگ مشتری چقدر در عمل وب سایت را به اهداف سوداگری تقریبا می کند، جستار دیگری است.

شما گزینه های دیگری هم برای تهیه قالب وب سایت خود دارید. مثلا استفاده از قالب های آماده، یا اینکه یک قالب از قالب های شناخته شده دارکوب برای تارنما خود جاسازی کنید. اما بگذارید اول ببینیم که قالب آماده چیست تا به این برسیم که قالب های وردپرس دارکوب چه مزیت هایی دارند.

قالب های آماده وردپرس
شما برای استفاده از قالب های آماده وردپرس گزینه های زیادی دارید ولی گزینش از میان این گزینه ها خویش بحران بر انگیز است. اگر می خواهید از یک قالب آماده استفاده کنید به موارد زیر توجه کنید.

شما باید قالبی برگزیدن کنید که:

قابلیت تنظیم، انعطاف و توسعه (بیشتر) را داشته باشد
عملکرد خوبی داشته باشد، مثلا بخاطر سنگین بودن سرعت سایت را تفریق ندهد
برای دگرگونی ها به تولید کننده آن وابسته نباشید
الزامی برای به روز رسانی سالانه در آن وجود نداشته باشد
مشکل امنیتی نداشته باشد
برای سئو مناسب باشد
و غیره
قالب های آماده زیادی در اینترنت وجود دارند، حتی بعضی متعلق به ها مجانی هستند. ولی شما می توانید برای تعبيه قالب های حاضر به وب سایت های فروش قالب خارجی و داخلی مراجعه کنید. البته به نظر نمی رسد که قالبی با داشتن المان هایی که در بالا گفته شد در سایت های خارجی با این تفاوت نرخ ارز به صرفه باشد. از سوی سایر نیز بسیاری از قالب های آماده که امروز در بازار ایران وجود دارند، قالب هایی برگردان شده از همان قالب های خارجی با برخی محدودیت ها هستند.

مشکلات احتمالی قالب های آماده:

کیفیت توسعه آنها ذیل بوده و دارای خطا باشند
بخشی از کدهای آن رمزگذاری شده و دسته هایی متعلق به قابل تغییر و ویرایش نباشد
قالب فارسی نبوده و فقط برگردان ایی از یک قالب بیگانه باشد
به واسطه پلاگین های زیاد و لینک های خارجی قالب سرعت آن ذیل باشد
طراحی غیر اختصاصی نسبت به گونه و موضوع تارنما داشته باشد
ایمن نبوده و یا در بر گیرنده کدهای مخرب باشد



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرور مجازی یا همان VPS که کوتاه شده‌ی Virtual Private Server می‌باشد، نوعی سرور است که توسط تکنولوژی‌های مجازی سازی بر روی یک سرور اختصاصی ایجاد می‌شود. برای ایجاد سرور مجازی، مجازی‌ساز ها با تقسیم منابع سخت افزاری و پهنای باند، یک سرور اختصاصی را به چند سرور مجازی تبدیل می‌کنند.

 

سرور مجازی می‌تواند برای مصارف مختلفی مانند: وب سرور، میل سرور، سرور بورس کش سرور و ... مورد استفاده قرار گیرد.

 

انواع سرور مجازی از نظر موقیعت جغرافیایی:

در هنگام خرید سرور مجازی این سوال برای شما پیش خواهد آمد که خرید VPS خود را از کدام کشور انجام دهید؟ 0 تا ۱۰۰ خرید سرور مجازی در پاسخ به این سوال باید گفت که سرور های مجازی از نظر موقیعت جغرافیایی به دو دسته‌ی سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج دسته بندی می‌شوند.

 

 VPS ایران به دلیل اینکه در دیتاسنتر های داخلی میزبانی می‌شود سرعت بسیار بالاتر و پینگ تایم پایین‌تری نسبت به VPS خارج خواهد داشت.

 

انواع سرور مجازی از نظر سیستم عامل:

سرور مجازی ایران,خرید سرور مجازی,VPS ایران

سرور مجازی ایران

 

شما می‌توانید بر روی سرور مجازی خود یکی از توزیع‌های لینوکس مانند CentOS ،Ubuntu ،Debian ،Fedora و ... را نصب کنید که در این حالت شما یک سرور مجازی لینوکس خواهید داشت.

 

همچنین شما قادر خواهید بود یکی از نسخه‌های ویندوز سرور مانند Windows Server 2012 یا ویندوز سرور ۲۰۱۹ را بر روی VPS خود نصب نمایید که در این حالت شما دارای یک سرور مجازی ویندوز خواهید بود.

 

قیمت خرید VPS:

خرید سرور مجازی با قیمت‌های مختلفی می‌تواند صورت گیرد. این تفاوت قیمت به نوع سرور، منابع سخت افزاری(میزان رم، سی پی یو و فضای ذخیره سازی سرور شما)، پهنای باند، ترافیک، موقعیت جغرافیایی VPS و خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده وی پی اس مرتبط می‌باشد.

 

چطور باید یک سرور مجازی مناسب خریداری کرد ؟

خدمات فروش سرور مجازی(VPS) را شرکت‌های میزبانی وب ارائه می‌نمایند. یکی از شرکت‌های معتبری که در زمینه خرید سرور مجازی می‌توانیم  این شرکت با فراهم کردن زیر ساخت بسیار قدرتمند و پایدار، خدمات سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج را در بهترین دیتاسنتر کشور ایران و برترین دیتاسنتر های کشور آلمان و فرانسه ارائه می‌نماید.

 

مزایای خرید وی پی اس هاستیدا :

• مشاوره رایگان قبل از خرید

• پورت اتصال ۱۰ گیگابیتی و ترافیک نامحدود

• تحویل سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج در کمتر از ۲ دقیقه!

• ۷۲ ساعت گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از سرور مجازی خریداری شده!

• ارائه VPS با استفاده از زیر ساخت Dual Stack برای اولین بار در ایران!

• استفاده از به‌روزترین سرور های HPE جهت ارائه خدمات

• ارائه سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج با استفاده از استوریج‌های SSD و NVMe

• ارائه حرفه‌ای ترین کنترل پنل مدیریت VPS در کشور. با کنترل پنل سرور مجازی هاستیدا شما قادر خواهید بود از ۰ تا ۱۰۰ سرور مجازی خود را مدیریت نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

ویندوز 10 شامل ویرایشگر ویدیو (Video Editor)، مجموعه ای کامل از ابزارهای ایجاد و ویرایش ویدیو است که داستان شما را با موسیقی، متن، حرکت و جلوه های سه بعدی بازگو می کند. Video Editor جانشین Movie Maker در ویندوز 10 است، با تمرکز بر ابزارهای خلاقانه با کاربرد آسان که شما را قادر می سازد کلیپ خود را آماده کنید.

 

کلیپ خود را بسازید:

چگونه کلیپ بسازم, آموزش ساخت کلیپ

ساخت کلیپ در ویندوز 10 

 

1. برای راه اندازی برنامه video editor عبارت video editor را در نوار جستجو تایپ کنید و یا از فهرست استارت برنامه را راه اندازی کنید.

2.  New video project را انتخاب کنید . 

3. نام کلیپ خود را تایپ کنید.

4. عکس ها و فیلم هایی را که می خواهید به Storyboard خود اضافه کنید انتخاب کنید. شما حتی می توانید از Add from web برای یافتن مطالب در بینگ استفاده کنید.

 

هنگامی که Storyboard خود را سازماندهی کردید، می توانید ظاهر هر عکس یا کلیپ ویدیویی را تغییر دهید.

1. دکمه ای مانند Trim یا Split را برای ویرایش انتخاب کنید (فقط کلیپ های ویدیویی).

2. برای تغییر مدت زمانی که یک عکس نمایش داده می شود ، Duration را انتخاب کنید و یا چندین عکس را انتخاب کنید و سپس Duration را انتخاب کنید تا مدت زمان همه آنها به یکباره تغییر کند.

 

متن را اضافه کنید :

چگونه کلیپ بسازم, آموزش ساخت کلیپ

آموزش ساخت کلیپ 

 

به آسانی می توانید متن را به عکس ها و کلیپ های ویدیویی اضافه کنید. 

گزینه Text را انتخاب کنید، عنوان یا عبارت را تایپ کنید، سپس یک سبک و یک طرح را انتخاب کنید. همچنین می توانید متن را دقیقاً زمانی که می خواهید درون فیلم خود نمایش دهید.

 

موسیقی اضافه کنید:

چگونه کلیپ بسازم, آموزش ساخت کلیپ

چطور کلیپ بسازم

 

می توانید Background music را برای انتخاب از بین چندین آهنگ انتخاب کنید و فیلم خود را با ریتم همگام کنید یا Custom audio را برای افزودن آهنگ های موسیقی، روایت یا جلوه های صوتی خود انتخاب کنید.

 

افکت را اضافه کنید:

با استفاده از قدرت ویندوز 10 ، می توانید اشیاء سه بعدی یا جلوه های ویژه را به عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود اضافه کنید. از فیلترها برای تغییر کلیپ یا عکس ویدیویی خود به سیاه و سفید یا سایر روشهای تصویری استفاده کنید. Motion را انتخاب کنید برای اینکه به عکس ها جلوه بصری بیشتری ببخشید. برای سرعت بخشیدن یا کاهش سرعت کلیپ ویدیویی ، Speed را انتخاب کنید. چگونه کلیپ بسازم. اگر می خواهید جهت یک عکس یا فیلم را تغییر دهید، فقط نماد Rotate را انتخاب کنید.

 

چگونه کلیپ بسازم, آموزش ساخت کلیپ

آموزش ساخت کلیپ در کامپیوتر

 

اضافه کردن اشیاء سه بعدی :

1. گزینه 3D library را انتخاب کنید. 

2. برای چرخش و تغییر اندازه شی و اضافه کردن انیمیشن ها می توانید از این بخش استفاده کنید. همچنین می توانید جلوه های سه بعدی را اضافه، جابجا و تغییر اندازه دهید. همچنین می توانید یک اثر را تا یک نقطه در یک کلیپ ویدیویی anchor بزنید و تماشای اثر را در کنار هم مشاهده کنید.

 

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()