نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت شما شعبه 24 ساعته شما هست
طراحی سایت امروزه با رشد اینترنت و فضای مجازی و دسترسی راحتر یگانه از بهترین راههایی هست که خیلی راحت میتوانید کسب وکار خودتان را رونق دهید باید برای پیشه خودتان برنامه ریزی داشته باشید، برنامه ریزی برای طراحی سایت طهران یعنی اینکه بدانید برای کسب وکار خود چه کاری می خواهید انجام دهید ، طراحی سایت کرج خود را دست هر کسی ندهید ، هاست و پهنه خودتون را از هر جایی و از هر شرکتی نخرید، اگر می خواهید کسب و کاری را شروع کنید نخست در باره آن شغل تحقیقات لازم را کنید بعد آن را شروع کنید مثلا اگر میخواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید بهتر هست که خوب نخست نگاه کنید آیا کسب و کار شما و افرادی که با آنها پیشه می کنید چقدر ادب کامپیوتری دارند ، آیا زدن یک فروشگاه اینترنتی در صنف مثلا ابزارها خانگی صحیح هست؟ چون هزینه یک یخچال چند میلیون می شود آیا کاربران به شما اعتماد می کند که خرج رو واریز کنند بعد شما کالا را ارسال کنید

طراحی سایت کرج

توضیح مختصری در باره شهر کرج
کرج مرکز استان البرز، و احد از بزرگترین ‌شهرهای ایران است. شهر کرج یک شهر کوهپایه‌ای که در پهنه زنجیره کوه‌های البرز و در بلندای ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.جمعیت شهر کرج نزدیک ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ تن است.کرج از لحاظ جمعیت چهارمین شهر پرجمعیت ایران است.به کرج بخاطرمهاجرپذیر بودن ان لقب ایران کوچک دیتا شده است و بالاترین میزان رشد زاد و ولد را دارد.

بخاطر اینکه کرج میان دره واقع شده است نام ان از واژه کاوک به معنی میانی تهی گرفته شده. همچنین گفته دیگری موجود است که اسم کرج از واژه کوه رج به معنی محلی که کوه‌های ردیف شده دارد، می‌داند. فرودگاه بین‌المللی پیام کرج یک فرودگاه مسافربری، پستی باقابلیت های ویژه‌است.و در مسیر ۹ فرمانروایی دیگرقرار گرفته‌است. دهستان کرج در میانی دره‌های پرپیچ و خم البرز و در گوشه ها-کناره ها جاده چالوس پیمان دارند.این شهرستان از شمال به فرمانروایی مازندران، از شرق به شهرستان تهران، از جنوب به شهرستان شهریار و فرمانروایی مرکزی و از غرب به شهرستان ساوجبلاغ و فرمانروایی قزوین خاتمه می شود.

کرج دارای تعداد زیادی واحدهای تولیدی و صنعتی است که در مناطقی از شهر و عمدتاً در شهرک‌های صنعتی هستند. برای مثال دو شهرک صنعتی سیمین دشت و بهارستان مجموعاً بیش از ۴۷۰ یکتا تولیدی فعّال دارند و بیش از ۹۵۰ یکتا دیگر در مناطق مختلف شهر آن پیمان دارند

از جاذبه‌های توریسم کرج، جاده کرج، چالوس، باغ سیب مهرشهر، کاخ مروارید (شمس)، روستای تاریخی آتشگاه و باغ لاله‌های گچسر را میتوان نام برد. کاروانسرای شاه‌عباسی، قصر ناصرالدین شاهی شهرستانک، پل تاریخی کرج، پارک خانواده جهانشهر و امامزاده طاهر کرج از دیگر جاذبه‌های تاریخی - فرهنگی گردشگری کرج است.

کاخ مروارید یا قصر شمس، کاخی در مهرشهر کرج، است که در سال‌های ۱۳۴۵ تا ۱۳۴۷ با زیربنای ۲۵۰۰ متر برای حیات شمس پهلوی ساخته شد. سازه اصلی و طرح کاخ به شکل یک سفره‌ماهی است. این ساختمان بدست وسلی پیترز طراحی و اساس فرانک لوید رایت به مبلغ یک میلیون دلار آمریکا و ساخته شد.این اثر در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۱ به عدد ثبت ۷۰۶۷ در فهرست یادبود ها ملی ایران پیمان گرفت.

شرکت طراحی سایت در کرج

شرکت طراحی سایت در کرج
ساین وب بعد از عقد قرار داد با مشتری طراحی سایت در استان کرج و پیدا کردن نیازهای مشتری و هدف مشتری از کار طراحی سایت و بازار یابی اینترنتی و اینکه کار مشتری در چه مقوله ای است و از چه رنگی باید کاربرد شود و چه طرحی برای پیشه طراحی سایت وردپرس مشتری انجام شود. کار طراحی سایت چیره دست را آغاز می کند در این مرحله ما خرید گستره را هم داریم باید اسم دامنه هم کوتاه باشد هم به شکلی با سایت در ارتباط باشد یادتان باشد هاست یا فضای میزبانی را باید از یک شرکت خریداری کنید که حائز حمایت می باشد چون شما 100% خانه خویش را هر جای شهر بنا نمی کنید بعد حواستان باشد ولی مفتوح هم خیالتان راحت باشد هاست های ساین وب از کمپانی خیلی خود با پشتیبانی خوب و سرعت خوب خریداری می شود مثلا اگر شما پیشه چوب اتمام می دهید سعی کنید در نام حوزه خویش wood رو بیاورید این شغل برای بحث سئو سایت زیاد سودمند هست.

ویژگی سایت های طراحی شده توسط ساین وب
سابقه طولانی و با تیمی با تجربه در طراحی سایت
امنیت بالا در تارنما و بانک داده
مشاوره تخصصی طراحی سایت بصورت رایگان
سرعت بالا برای لود شدن سایت و صفحات سایت
دارا بودن نسخه موبایل و ریسپانسیو
طراحی سایت های چیره دست ، زیبا و گوناگون با خلاقیت بالا
رعایت کردن اصول سئو onpage
مثال کارهای فراوان در مشاغل مختلف
تعلیم کامل و رایگان
پشتیبانی مجانی سایت
پنل مدیریتی کاربر پسند
هزینه طراحی سایت و بها به خیلی از عوامل ربط دارد، سایت شما از پایه کدنویسی بشود یا اینکه از سیستم های مدیریت محتوا استفاده شود، سایت شما چه امکاناتی را داشته باشد، سایت شما را می شود با طراحی سایت ارزان سپریدن عدل یا باید متعلق به را از پایه کدنویسی کرد؟معمولا ما سایت های شرکتی را با وردپرس طراحی می کنیم که خاصیت های ذیل را دارد.

ما در ساین وب به هیچ عنوان از قالب های آماده استفاده نمی کنیم چون اعتقاد داریم باید سایت طوری باشد که کاربر جذب سایت شما شود چرا الان همه سایت ها شکل هم هستند سایت شما با سایت همکار شما هیچ فرقی ندارد استفاده از قالب های حاضر بسیار شده است قالب هایی که هیچ جذابتی ندارند رنگ های سفید و خنثی استفاده شده در کارها



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با پیشرفت علم و فناوری ساعت‌های مچی کارهای بیشتری از نشان دادن زمان انجام می‌دهند و در ادامه با با انواع ساعت هوشمند سامسونگ زنانه بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تکنولوژی و فناوری همه چیز را تغییر داده است. حتی زندگی روزمره ما نیز تحت الشعاع این پیشرفت‌های بشر قرار گرفته است. شروع هوشمند سازی همه چیز چند سال است در دستور کار مهندسین تکنولوژی شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ قرار دارد. حالا با پیشرفت علم و فناوری ساعت‌های مچی کارهای بیشتری از نشان دادن زمان انجام می‌دهند. شاید با انواع فراوان این ساعت‌ها در بازار و سایت‌های مختلف رو به رو شده باشید. قصد داریم در ادامه شما را با انواع ساعت هوشمند سامسونگ زنانه آشنا کنیم تا دختران و بانوان نیز هم قدم با پیشرفت تکنولوژی حرکت کنند.

برای مشاهده بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کلیک کنید

آشنایی کلی با ساعت‌های هوشمند

قبل از هر چیزی لازم است ابتدا یک آشنایی کلی با محصولی که قصد معرفی آن را داریم، داشته باشیم. ساعت‌های هوشمند مچی تحولی در دنیای گجت‌ها و لوازم جانبی موبایل به شمار می‌آیند. این ساعت‌ها بنا بر مدلی که دارند کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

بررسی اعلان‌هایی مثل پیامک‌ها و پیام‌هایی که از نرم افزارهای اجتماعی دریافت می‌کنید، بررسی و پاسخگویی تماس‌ها، دسترسی سریع‌تر به محتوای گوشی همراه، قدم شمار، ضربان شمار، ارتفاع سنج، عمق سنج و … بخشی از کاربردهایی است که یک ساعت هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه لیستی از کاربردی‌ترین و مناسب‌ترین انواع ساعت هوشمند سامسونگ زنانه برای شما آماده کرده‌ایم.

معرفی چند نوع از ساعت‌های هوشمند زنانه شرکت سامسونگ

۱. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active۲ ۴۴mm

گلکسی واچ اکتی و۲ یکی از پرفروش‌ترین و بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که بیشتر به دلیل ظاهر ظریف و زیبایی که دارد مورد پسند بانوان قرار گرفته است. نکته جذاب این محصول قابلیت ضد آب بودن آن است که در عمق‌های متوسط مانند استخرها به راحتی پاسخگوی نیازهای کاربر است.

۲. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R۸۱۰

در این لیست فقط به دنبال بهترین‌ها و مناسب‌ترین‌ها باشید. اسم ام آر ۸۱۰ یکی از بهترین مدل‌های ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که اغلب مورد استفاده دختران و بانوان قرار می‌گیرد. این ساعت با جنس بدنه فلزی خود احساس خوشایندی را هنگام پوشیدن به دستان شما منتقل می‌کند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند سامسونگ زنانه از تکنولوژی سوپر امولد بهره می‌برد که با تراکم پیکسلی ۳۶۰ در ۳۶۰ می‌توان فهمید که میزان وضوح و کیفیت تصویر آن تا چه اندازه بالا و عالی است.

۳. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active

گلکسی واچ اکتیو را کافی است فقط یک بار امتحان کنید تا دیگر از دستان شما جدا نشود. یکی از دوست داشتنی ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار که در رنگ‌های مختلف قابل استفاده برای زنان و مردان است. بیاید ببینیم چه چیزی باعث محبوبیت این محصول شده است. در واقع این ساعت که کاربری ورزشی و استفاده روزانه دارد نسبت به امکانات و قابلیت‌های خود و در برابر دیگر محصولات مشابه قیمتی مناسب‌تر دارد. وزن سبک ۲۵ گرمی و جنس شیشه گوریلا گلس ۳، بند سیلیکونی و قابل تعویض و طراحی ساخت باکلاس، همه اینها باعث شده است که هنگام استفاده از این تکنولوژی هوشمند، احساس خوبی داشته باشید. قابلیت‌هایی مثل حسگرهای شتاب سنج ژیروسکوپ سنجش نور محیط شمارش ضربان قلب ارتفاع سنج، در این محصول در نظر گرفته شده است. نوع پردازنده واچ اکتیو، ۱.۱۵ GHz Samsung Exynos ۹۱۱۰ Dual-Core می‌باشد که در کنار حافظه داخلی ۴ گیگی، بسیار مناسب و کاربردی است. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سامسونگ زنانه هستید، این گزینه را نیز در نظر بگیرید.

۴. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R۸۰۰

اسپرت بپوشید، جذاب به نظر برسید. در دنیای ساعت‌های هوشمند و اسپرت سامسونگ، زنانه و مردانه کمتر مورد بحث است. یکی از ساعت‌های مشترک بین مزدان و زنان واچ اس ام آر ۸۰۰ است. اگر همیشه خدا دستتان بند است و نمی‌توانید هر بار باری پاسخگویی به تماس‌های خود گوشی همراه خود را از جیب بیرون بیاورید، پس چرا هنوز این ساعت را خریداری نکرده اید؟ آر ۸۰۰ با قابلیت مکالمه با کیفیت بسیار خوب، راه حلی برای مشکلات ماست، هنگام آشپزی، رانندگی و یا هر کار دیگری، علاوه بر صرفه جویی در وقت، کار خود را راحت کنید.

۵. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S۲ SM-R۷۲۰ Silver

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان هستید، پس جای خوبی آماده‌اید. ارزان قیمت اما بسیار کارآمد مانند Gear S۲ SM-R۷۲۰، رنگ‌های جذاب این محصول باعث شده بیشتر در دستان بانوان بدرخشد. این ساعت هوشمند با ظاهری جذاب، کارایی ساعت‌های گران قیمت را برای شما خواهد داشت. صفحه نمایش با کیفیت آمولد و اندازه ۱.۲ اینچی، لذت استفاده از آن را دو چندان می‌کند. این ساعت مجهز به حالت قاب گردان است. به این معنی که با چرخاندن قاب دور صفحه می‌توانید منوهای مختلف و برنامه‌های مختلف را انتخاب کنید. قدرت نگهداری باتری این محصول در نوع خود فوق العاده است که خود یک مزیت برتر به حساب می‌آید. این مدل را می‌توان یکی از مناسب‌ترین مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ زنانه دانست، که درصد رضایت بسیار بالایی در میان مشتریان خود کسب کرده است.

منبع این خبر وبسایت فارسیرو می‌باشد، برای مشاهده دیگر مطالب در حوزه تکنولوژی کلیک کنید

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شش غول برتر تکنولوژی جهان در حالی ظرف تنها ۳ روز، بیش از ۱ تریلیون دلار از ارزش خود را از دست دادند که در هفته‌های اخیر، با رشد بی‌رویه قیمت سهام خود روبرو شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، شش غول برتر تکنولوژی جهان در حالی ظرف تنها ۳ روز بیش از ۱ تریلیون دلار از ارزش خود را از دست دادند که در هفته‌های اخیر با رشد بی‌رویه قیمت سهام خود روبرو شده بودند.

اپل که ارزش آن در ۱۹ آگوست به ۲ تریلیون دلار رسیده بود، در ۳ روز اخیر ۳۲۵ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد.

ارزش سهام مایکروسافت ۲۱۹ میلیارد دلار پایین آمد و آمازون ۱۹۱ میلیارد دلار از دست داد، ضمن اینکه آلفابت (گوگل) ۱۳۵ میلیارد دلار ضرر کرد.

در عین حال، تسلا ۱۰۹ میلیارد دلار ضرر کرد و در نهایت فیسبوک ۸۹ میلیارد دلار از دست داد.

جرد ویستفلد از شرکت جفریز می‌گوید: اگر شما به افت ارزش اپل در ۳ روز اخیر که ۳۲۵ میلیارد دلار است، نگاه کنید متوجه خواهید شد که این ضرر به اندازه ۱.۵ برابر کل ارزش شرکت سیلزفورس و به اندازه کل درآمد پیش‌بینی شده اپل در سال آینده است؛ اما با وجود این ضرر سنگین، باید نگاهی به رشد بی‌رویه ارزش این شرکت‌ها از ابتدای سال تا کنون داشته باشیم.

در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی ارزش ۶ شرکت برتر تکنولوژی آمریکا روی هم ۵ تریلیون دلار بود؛ در حالی که تا چهارشنبه گذشته، ارزش این شرکت‌ها به ۸.۲ تریلیون دلار رسیده بود؛ ضمن اینکه با بسته شدن بازارها در معاملات دیشب ارزش این شرکت‌ها به ۷.۱ تریلیون دلار بازگشت.

با این که ضرر سه روز اخیر برای شرکت‌های تکنولوژی سهمگین بوده، اما این شرکت‌ها همچنان ۲.۱ تریلیون دلار از ابتدای سال تا کنون سود کرده‌اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروز میخواهیم درباره طراحی قالب وردپرس در طهران با شما کلام بگوییم شما با ما می توانید طراحی قالب وردپرس در تهران را تجربه کنید و از ابتکار ها و ایده های گروه طراح قالب وردپرس حرفه ای و با تجربه کمپانی توس وب مستفیض شوید، توس وب می تواند یک قالب وردپرس کارآمد، قشنگ و تخصصی و متناسب با سوداگری شما را با سلیقه خودتان را برای شما طراحی و پیاده سازی کند، توس وب بعنوان یک شرکت طراح قالب وردپرس چیره دست و با سابقه ترین در زمینه طراحی پوسته وردپرس در طهران با به کارگیری CMS محبوب وردپرس بهترین قالب های وردپرس و با کیفیت را برای شما طراحی می کند.جهت اطلاع از خدمات توس وب درباره طراحی قالب وردپرس در طهران با ما همراه باشید
طراحی قالب وردپرس توس وب در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده و اصلی ترین خدمات خود را طراحی پوسته وردپرس و طراحی قالب وردپرس در تهران در نظر گرفته است و گونه ها قالب ها از جمله قالب وردپرس املاک، قالب ورد پرس مذهبی، قالب وردپرس فروشگاهی، صنعتی و قالب وردپرس شرکتی و قالب وردپرس خبری را طراحی میکنیم و با داشتن یک قصد اصلی (کیفیت و حمایت بی نظیر) اقدام به دریافت سفارش طراحی قالب وردپرس در طهران کرده و توانسته نظر کارفرما بسیاری را به خویش جلب کند و کارفرما در سررسید تحویل پروژه نیز خوشنودی کامل خویش را اعلام می کند.

اهداف کمپانی طراحی قالب وردپرس توس وب
برترین و اصلی ترین منظور ما که همیشه در حال شفا آن هستیم ارتقاع سطح کیفی سایت های طراحی شده و ارائه خدمات حمایت هر چه بهتر به مشتریان در تهرانی می باشد. و این اطمینان را به شما خواهیم عدل که پروژه طراحی قالب وردپرس شما در بالاترین و بهترین سطح کیفی و همچنین در نخستین سررسید طراحی و اجرا و تحویل شود.و بعد از طراحی قالب وردپرس شروع همکاری بین شما و تیم طراحی توس وب پیش درآمد گردد.

اهداف شما از طراحی قالب وردپرس چیست؟
شما چه هدفی برای تاسیس سایت دارید؟ برای اینکه تجربه طراحی سایت کامیاب در تهران را با مجموعه توس وب تجربه کنید، بهتر است در مورد هدفتان با ما گفتگو کنید و از مشاوره مجانی ما قبل از سفارش سایت استفاده کنید لغایت یک تدبیر خوب به شما ارائه دهیم. اگر هدفتان از طراحی قالب وردپرس برای سایت از پیش مشخص باشد به نکوداشتن می توانید برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. به عنوان نمونه اگر میخواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیدد باید روند فروش و کسب درآمد به صورت اینترنتی، شیوه بازاریابی و در همه روند کارکرد سایت را به چهره ۰ الی ۱۰۰ شغل را مشخص نموده الی بتوانید در آن موفق شوید .

یا یک سایت برای شرکت و بنیاد-نهاد-سازمان و کسب شغل شما باید با هدفی مشخص طراحی شود و از همان ابتدای برنامه ریزی نحوه شغل کرد آن را مشخص کنید. مطمئن باشید کاری که با برنامه ریزی باشد حتما موفق خواهد بود. الی شاهد کامیابی چشمگیر آن باشید. و تیم توس وب تمام کوشش خود را خواهد کرد که با مشاوره های حرفه ای و به موقع و اقدامات حرفه ای شما را الی کران زیادی در این روند مدد نماید و شما بتوانید به نیاز های خویش دست یابید.
اصلی ترین تفاوت هایی که توس وب با دیگر طراحان قالب وردپرس در طهران دارد :

 

در عقیده اخذ سلیقه ایرانی در طراحی قالب وردپرس در تهران
امنیت بالای در طاحی قالب وردپرس
سادگی پنل مدیریت قالب وردپرس و راحتی شغل با پوسته وردپرس جهت مدیریت سایت شما (بدون هیچ ادب قبلی)
بهینه سازی قالب قبل از درج محتوا و قبل از طریق اندازی سایت
سرعت لود زیاد عالی قالب وردپرس و نیز پسندیده با اینترنت ایران
پشتیبانی حرفه ای از قالب وردپرس و در دسترس و همیشه پاسخگو بودن طراح قالب وردپرس در تهران
پیاده سازی ایده های شما و دربایستن های شما در قالب وردپرس
طراحی گرافیک سایت با سلیقه شما و با توجه به بیچارگی های شما
قابلیت ارتقا سایت در آینده در صورت بیچارگی و درخواست شما و اضافه کردن امکانات روز
پشتیبانی از تمامی مرورگرهای استاندارد وب
طراحی قالب وردپرس ,جذاب و منحصر به فرد
نمایش درست در موبایل و تبلت و انواع نمایشگر ها
هزینه طراحی قالب وردپرس در تهران
با توجه به این که گروه ها و شرکت های مختلفی در دامنه طراحی پوسته وردپرس و طراحی قالب وردپرس در تهران فعالیت می کنند که در وسط آنها افراد خوب و کاربلد نیز هستی دارد اما افرادی هم هستند که به صورت شخصی و یا بدون هیچ پشتیبانی وب سایت هایی با قیمت های بسیار پایین طراحی کرده و مشتریانی که به آنها اعتماد کرده اند بعد از مدتی به خاطر دشواری ها فراوان وب سایتشان را رها کرده و دردسر چند ماهه یا چند ساله خود را به هدر می دهند . بعد باید با دقت بیشتر یک کمپانی طراح قالب وردپرس را گزینش کنید.توس وب آماده خدمات رساینی و طراحی انواع قالب وردپرس در فرمانروایی تهران بوده . کیفیت اولین نکته در طراحی قالب وردپرس میباشد.
تعرفه طراحی قالب وردپرس به آیتم های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن گرفته الی کیفیت کد نویسی و بهینه بودن کد نویسی وردپرس، کل آیتم ها در بها پایانی طراحی قالب وردپرس تاثیرگذار هستند. ولی قیمت ها و تعرفه های متفاوتی در این گویه هستی دارد که در تفاوت قابل توجه برای هر دو شرکت طراح با قیمت گران و کمپانی طراح با قیمت ارزان توضیحی را جهت پدافند از بها خود خواهند داشت. تیم طراحی توس وب برای تخمین خرج پایان یافته پروژه ها و متناسب با نوع سایت دلخواه شما، نهایت دقت و وسواس را به هزینه دیتا تا ضمن حفظ کیفیت فرآورده پایانی بتوانیم قیمتی معقولانه و مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.
برای اطلاع از خرج طراحی قالب وردپرس در تهران بر روی لینک ذیل کلیک کنید
سفارش طراحی قالب وردپرس

چگونه به شرکت طراحی قالب وردپرس در تهران اعتماد کنیم؟
اعتماد کردن در این باره زیاد مشکل است اما میتوان با هستی نماد های معتبر و یا اینکه ثبت بودن کمپانی طراح و نیز تماس با کارفرمایانی که لغایت اکنون با شرکت طراح همکاری داشته اند از نحوه خدمات کمپانی طراح قالب وردپرس در طهران اطمینان بدست آورد. طراحی وب سایت وردپرسی در استان تهران خوشنودی اکثر مشتریان و تفاوت داشتن کارها و پشتیبانی نیرومند زیاد مهم تر و با ارزش تر از بسیار بودن نمونه کارها می باشد.
توج داشته باشید شرکت طراحی قالب وردپرس توس وب حائز مظهر اعتماد از جانب سازمان صنایع و نیز حائز نماد وزارت ارشاد می باشد.

مراحل طراحی قالب وردپرس در تهران
روند طراحی قالب وردپرس در طهران بدست مرکز تخصصی طراحی وب توس وب به چهره ذیل امکان می پذیرد:

شناخت نیازهای مشتری بهمراه جزییات دقیق
تعیین اهداف مشخص پروژه و بررسی ریزبین خدمات باره بیچارگی سایت
تعیین هزینه، زمان و انعقاد قرارداد رسمی.
طراحی طرح گرافیک سایت متناسب با سلیقه و زمینه کاری کارفرما و دریافت تاییدیه از کارفرما.
طراحی قالب وبسایت به صورت (html).
برنامه نویسی و پیاده سازی وب سایت برای وردپرس (تبدیل اچ تی ام ال به وردپرس).
تست و تحلیل بخش های مختلف و رورند کارکرد قالب وردپرس.
راه اندازی نسخه آزمایشی و نمایش (دمو) به مشتری.
تحویل نهایی و آموزش پنل مدیریتی قالب به شخص سفارش دهنده
شروع پشتیبانی و جلب رضایت کامل مشتری
بهینه سازی قالب وردپرس و لینک سازی برای گوگل (در صورت نیاز مشتری) در تمام مراحل بالا اخذ تاییدیه از مشتری ضروری است و در چهره احتیاج جلسات
حضوری یا غیر حضوری با پروا به گونه پروژه بین کارفرما و شرکت طراحی قالب وردرس توس وب ساختن میشود.
انتخاب فناوری پسندیده در مقوله طراحی سایت کاملا ارتباط به اهداف و بودجه مشتری خواهد داشت.
برای آغاز طراحی قالب وردپرس در طهران بر روی لینک ذیل کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مقاله قصد داریم فلش بکی به سال ۲۰۱۲ بزنیم و گوشی اچ تی سی وان ایکس – HTC One X را همراه با قابلیت‌ها و امکاناتش بررسی کنیم.

در این مقاله قصد داریم نگاهی به گذشته و یکی از گوشی‌های مشهور سری HTC One بپردازیم. اچ تی سی وان ایکس یکی از بهترین گوشی‌های ساخت کمپانی اچ تی سی و یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی زمان خود بود. اچ تی سی وان X در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و همان موقع به یکی از گوشی‌های محبوب بازار تبدیل شد. مدل X در رده پرچمدار، مدل S در رده میان‌رده و مدل V در رده گوشی‌های رده ابتدایی قرار می‌گرفت.

بدنه‌ای از جنس پلی کربنات به جای پلاستیک خشک

مدل وان اس که یادآور گوشی HTC Legend بود از بدنه‌ای فلزی استفاده می‌کرد. به عقب برمی‌گردیم و بار دیگر این گوشی را بررسی می‌کنیم. اما مدل وان ایکس از بدنه‌ای پلی کربنات با طراحی لبه‌های گرد در پشت و جلو بود. بعد از آن نوکیا هم تصمیم گرفت از پلی کربنات در گوشی‌هایش استفاده کند؛ گرچه گوشی لومیاس از لبه‌های تیزی برخوردار بود. اگرچه پلاستیک دیگر در آن زمان از مد افتاده بود، اما پلی کربنات شیک‌ترین پلاستیکی بود که ساخته شده بود. مشتریان در بررسی‌های خود از احساس خوبی  که با در دست گیری این گوشی به آن‌ها دست می‌داد می‌گفتند و آن را با قاب پشتی پلاستیکی بی‌کیفیت گلکسی اس ۳ سامسونگ مقایسه می‌کردند.

اچ تی سی وان ایکس

پلی کربنات در مقایسه با بدنه‌ی شیشه‌ای و فلزی که بعداً رایج شد، حس گرم و نرمی را به مشتریان القا می‌کرد. یکی دیگر از محاسن پلی کربنات، فرمول رنگ آن است که به جای رنگ زدن سطح روی آن، رنگ در مرحله تولید به مواد اضافه می‌شود. این باعث به وجود آمدن سطح مات خوبی می‌شود و برخلاف شیشه، وقتی به زمین می‌خورد نمی‌شکند.

نمایشگر ۴.۷ اینچی ۷۲۰P فوق‌العاده شفاف

اچ تی سی وان ایکس علیرغم نمایشگر ۴.۷ اینچی خود خیلی بزرگ نبود، چرا که هنوز اکثر مشتریان نتوانسته بودند قبول کنند که گوشی‌ها می‌توانند بزرگ‌تر هم باشند. با این حال همه از فقدان اسلات کارت میکرو اس دی و باتری تعویض نشدنی خوشحال نبودند. روی قاب جلوی این گوشی یک پنل زیبای Super LCD با رزولوشن ۷۲۰p حضور داشت. این پنل یک نوار تمام RGB را در اختیار داشت که شفافیت بیشتری نسبت به اولین نسل نمایشگرهای OLED با رزولوشن ۷۲۰p که روی گوشی‌های گلکسی اس ۳ و اچ تی سی وان اس را ارائه می‌کرد.

این نمایشگر وظیفه رندر رابط کاربری Sense UI را بر عهده داشت که همیشه به خاطر تعلق خاطری که به المان‌های گرافیکی داشت، مشهور بود. این رابط کاربری برای زمانی است که اندروید ۴ بستنی ساندویچی با اسکین‌های سفارشی اسکئومورفیک می‌زیست. این گوشی در نهایت آپدیت اندروید ۴.۱ آبنبات ژله‌ای را هم دریافت کرد، اما این پایان پشتیبانی از اچ تی سی وان ایکس نیز بود.

چیپست قدرتمند Tegra 3 شرکت انویدیا

اکثر نسخه‌هایی که از این گوشی فروخته شد به چیپست Nvidia Tegra 3 شامل ۴ هسته Cortex-A9 و ۵ هسته کم توان‌تر می‌شد. همکاری این هسته‌ها در کنار هم می‌توانست وظایفی در پس زمینه از جمله پخش موزیک و نیازهای رایج سیستم عامل برای قرارگیری در وضعیت آماده به کار در حالی که توان مصرفی کمتر از زمان فعالیت گوشث بود را فراهم کند. پردازشگر گرافیکی آن سه برابر سریع‌تر از Tegra 2 بود که از آن دیوایسی کاملاً قدرتمند می‌ساخت. برخی از نسخه‌های این گوشی هم برای بعضی از بازارها با تراشه اسنپدراگون اس ۴ عرضه می‌شدند. نتایج بنچمارک‌ها نمایانگر این بود که نسخه اسنپدراگونی کمی سریع‌تر از نسخه تگرا بود.

اما تراشه تنها تفاوت نسخه‌های این گوشی نبود. اچ تی سی برای برخی از بازارها یک جفت هدفون Beats by Dre را هم به عنوان باندل در داخل جعبه این گوشی‌ها قرار داده بود. داخل جعبه برخی مدل‌ها هدفون‌های ساده HTC قرار داشت، در حالی که داخل جعبه برخی دیگر از نسخه‌ها هیچ هدفونی وجود نداشت. در هر صورت روی پشت قاب نسخه‌های دارای هدفون بیتس، لوگوی این شرکت هم قرار داشت و به اکولایزر Beats Audio نیز مجهز بودند.

در حال حاضر اچ تی سی قدرت سابق را ندارد، اما در آن زمان ستاره درخشان دنیای موبایل بود. این شرکت تلاش می‌کرد با استفاده از نام‌های محبوب برای علاقه‌مندان به موسیقی در گوشی‌هایش استفاده کند تا دل آن‌ها را برباید. در همین راستا، اچ تی سی در آگوست ۲۰۱۰ حدود ۵۰ درصد از سهام شرکت بیتس را به ارزش ۳۰۹ میلیون دلار خریداری کرد. اما نیمی از سهام خود در بیتس را در جولای ۲۰۱۲ به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار و نیمه دیگر آن را به ارزش ۲۶۵ میلیون دلار در سپتامبر سال ۲۰۱۳ فروخت. یک سال پس از آن اپل خبر داد که برند بیتس را به ارزش ۳.۲ میلیارد دلار خریداری کرده است. ارزش این برند به شکل قابل توجهی در مقایسه با زمانی که ۵۰ درصد سهام آن تحت مالکیت اچ تی سی بود، افزایش پیدا کرده بود.

قمار روی قدرت موسیقی

در واقع اچ تی سی بیتس را به حال خودش رها کرده بود و فقط به عنوان فرصت تجاری برای استفاده در گوشی‌های هوشمند خود به آن نگاه می‌کرد. اما در آن سمت سامسونگ عملکرد بهتری داشت. غول کره‌ای دنیای موبایل کمپانی هارمن (که برند AKG را هم تحت مالکیت خود دارد) را به مالکیت خود درآورد و اکنون گوشی‌های پرچمدار گلکسی را با هدفون‌های AKG درون جعبه آن‌ها ارائه می‌کند. در آن سو اپل نیز از سرویس استریم Beats Music برای راه اندازی سرویس اختصاصی Apple Music استفاده کرد، اما سرویس استریم Milk Music سامسونگ نتوانست دوام بیاورد.

به گوشی اچ تی سی وان پلاس ایکس باز می‌گردیم. جایی که این گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به نام ImageSense و یک سلاح مخفی به نام ImageChip تجهیز شده بود. این یک پردازنده مستقل برای پردازش تصاویر خارج از ISP است که در کنار چیپست قرار می‌گیرد. این تاریخ پنج سال پیش از آن است که گوگل از فناوری Pixel Visual Core رونمایی کند. ولی این پردازنده تجربه موفقیت آمیزی نبود و دوربین One X بهترین دوربین ۸ مگاپیکسلی در زمان خود نبود. کمپانی نوکیا نیز گوشی ۸۰۸ پیورویو خود را با یک چیپست پردازنده خارجی عرضه کرد که اتفاقاً هر دو گوشی در رویداد MWC 2012 معرفی شدند، اما فقط دوربین گوشی نوکیا بود که موفقیت آمیز بود.

اچ تی سی وان ایکس

آن‌ زمان اولین روزهایی بود که گوشی‌ها می‌توانستند با رزولوشن ۱۰۸۰ فیلمبرداری کنند. اچ تی سی وان X با این رزولوشن و نرخ فریم بسیار پاین ۲۴fps فیلمبرداری می‌کرد که به اندازه کافی روان نبود. گرچه صدای استریوی بسیار باکیفیتی را ضبط می‌کرد.

گوشی‌های سری وان با هدف تغییر در استراتژی اچ تی سی طراحی شده بودند. با این حال HTC One X نتوانست موفقیت خاصی را برای اچ تی سی به ارمغان بیاورد. ضمن آنکه مدل سری ایکس این خانواده در زمان خود گوشی گران قیمتی محسوب می‌شد. این یعنی هر کسی توانایی خرید آن را نداشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ظاهراً تحریم Xiaomi توسط ایالات متحده رسماً آغاز شده است؛ برخی کاربران گوشی های شیائومی خبر از قطع دسترسی به اپلیکیشن‌ها و خدمات موبایل گوگل می‌دهند.

رابط کاربری سفارشی مبتنی بر اندروید شرکت شیائومی MIUI نام دارد و این کمپانی معمولاً به‌روزرسانی‌هایی را برای آن عرضه می‌کند. اخیراً برخی از کاربران گوشی های شیائومی که نسخه جدید MIUI را دریافت کرده‌اند، متوجه شده‌اند که قادر به نصب خدمات موبایل گوگل (GMS) روی اسمارت فون خود نیستند.

به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها بعد از انتشار آپدیت MIUI 12.5 اعمال شده است. اکنون این شرکت شیائومی رسماً به گزارش کاربران واکنش نشان داده و می‌گوید که به خاطر تحریم‌های ایالات متحده دیگر نمی‌تواند به کاربران اجازه نصب یا استفاده از اپلیکیشن‌های مبتنی بر GMS را بدهد. دونالد ترامپ چند روز پیش از سپردن تصدی ریاست جمهوری به جو بایدن، شرکت شیائومی را به جرم همکاری با دولت کمونیسم چین در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

شیائومی اکنون تأیید کرده است که گوشی‌هایش دیگر با فریمورک سرویس گوگل عرضه نمی‌شوند و کاربران گوشی های شیائومی نیز نمی‌توانند اپلیکیشن‌های GMS را روی دیوایس خود نصب کنند. این البته چندان هم تعجب برانگیز نیست، چرا که اکنون نیز خدمات موبایل گوگل در چین مسدود است و اکثر گوشی‌های فعال در چین نمی‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

تحریم شیائومی توسط آمریکا؛ خشم ترامپ دامن دومین گوشی‌ساز چین را گرفت

در حالی که شیائومی رسماً نام گوشی‌هایی که با این محدودیت مواجه شده‌اند را اعلام تکرده است، اما بیشتر کاربرانی که خبر از محدودیت استفاده از GMS داده‌اند، صاحب گوشی‌های ردمی کی ۳۰ اولترا و ردمی ۱۰ ایکس ۵ جی بوده‌اند. هنوز مشخص نیست این محدودیت فقط روی گوشی‌هایی که در بازار چین فروخته می‌شوند اعمال شده است، یا آنکه کاربرانی محصولات شیائومی که در دیگر کشورهای جهان حضور دارند هم با این محدودیت‌ها مواجه خواهند شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خبری ارزان : در نوشتار طراحی سایت خبری اطلاعاتی درباره چگونگی بهینه سازی تارنما های خبری ارائه کردیم هم چنین در مقاله ویژگی های برتر طراحی سایت خبری نیز در مورد امکانات اخص و نیز برخی از مشخصات ویژه نیز مطالبی را برایتان ارائه دادیم . اما در این بین چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است بها پسندیده و هم چنین ارائه یک وب سایت خبری کاربر پسند برای مشتری است .

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت خبری ارزان
همان طور که می دانیم امروزه بسیاری از بنیاد-نهاد-سازمان ها و نظم ها و هم چنین اشخاص برای طراحی سایت از سیستم های مدیریت محتوای رایگان به وفور کاربرد می کنند بعضی از این سیستم ها امثال جوملا و وردپرس که در بین اکثر سیستم های مدیریت درونمایه برای طراحی سایت خبری ارزان از محبوبیت بالایی برخوردارند . هم چنین از سیستم مدیریت محتوای دیگر مشابه اپن کارت و … نیز برای طراحی سایت خبری ارزان استفاده می شود . ولی دلیل بها ذیل این نوع از تارنما های وجود قالب های آماده و هم چنین پشتینانی فوی از این نوع از سیستم های مدیریت محتوا می باشد . یکی سایر از دلایل محبوبیت سیستم های مدیریت محتوای رایگان هم چون جوملا برای طراحی سایت خبری ارزان آسان بودن یادگیری و هم چنین روان بودن و ساده بودن آن است . برای یادگیری این گونه از سیستم های مدیریت درونمایه نیازی به تخصص فوقانی نیست و هر شخصی که اطلاعات کمی درباره کامپیوتر و اینترنت داشته باشد به راحتی می تواند یاد بگیرد.

اما به غیر از این مزایای که سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت خبری ارزان استفده می شود معایبی نیز دارد از جمله می تاب به امنیت ذیل آنها اشاره کرد به دلیل اپن سورس بودن سیستم های مدیریت محتوای رایگان از امنیت کمی برخوردارند و دربرخی از آنها مشابه جوملای ۳ باگهای سئو نیز پیدا شده است . در مقاله باگ سئو ی جوملا ۳ را چگونه حل نماییم در این مورد بسیار توضیح داده شده است. هم چنین در سیستم عامل وردپرس باگ سئوی تولید لینک صفحه ۴۰۴ نیز دیده شده است. در مورد اپن کارت و بوت استرپ نیز معایبی و جود دارد در مورد بوت استرپ می توانید به مقاله کاربرد Bootstrap در طراحی سایت مراجعه نمایید.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی برای طراحی سایت خبری ارزان
بیشتر سازمانها ی بازرگانی و یا اشخاصی که در سطح بالایی در حال بازرگانی هستند مثل فروشگاه های اینترنتی بزرگ و سایر سازمان های برای طراحی سایت از سیستمهای مدیریت محتوای اختصاصی استقاده می کنند ، در ضمن بیشتر وب سایت های خبری بزرگ نیز برای طراحی سایت خبری خویش از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی کاربرد می کنند .بزرگترین مزیت این نوع از سیستم های مدیریت محتوا امنیت بالای آن است و آن به این انگیزه است که کسان محدودی ازاین گونه سیست م استفاده می کنند. ولی عیب این گونه از سیستم ها نیز می تواند یادگیری و هم چنین حمایت آن باشد . برای افزودن افزونه های مورد لازم باید به طراح این نوع از سیستم مراجعه شود و…

ولی گروه طراحی سایت اینتن به کارگیری سیستم های مدیریتی محتوای اختصاصی را برای طراحی سایت های خبری رهنمود می کند چرا که باید از امنیت فوقانی برخوردار باشند . هرچند به کارگیری این نوع از سیستم ها نسبت به سیستم های رایگان بها بالایی دارند ولی در این مورد موطمعا می باشید که سایت اختصاصا مال شماست.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ماه گذشته، اپ استور اولین برچسب‌های حریم‌خصوصی خود را مورد استفاده قرار داد. هر زمان که یک توسعه‌دهنده IOS یکی از نرم‌افزار‌های خود را به‌روز رسانی کند، باید برچسب حریم خصوصی نرم‌افزار را در به‌روز رسانی جاری در ویترین فروشگاه اپل (App Store) مشخص کند.

این برچسب، در قسمت زیرین تنظیمات در اپ استور، که گزینه‌های دانلود و نصب نرم‌افزار نمایش داده می‌شود، نمایش دهنده نوع داده‌هایی است که نرم‌‎افزار مورد نظر جمع‌آوری می‌کند که می‌تواند به هویت یکی از کاربر‌های IOS مرتبط باشد.

اپ استور

چگونگی رخ دادن این مشکل

برای مثال، برچسب‌های حریم خصوصی نرم‌افزار Brief Monthly نشان می‌دهد که اطلاعات مربوط به خرید توسط کاربر، اطلاعات مخاطب، ID دستگاه‌های مورد استفاده و همه داده‌های مورد نظر در زمان کرَش کردن نرم افزار را جمع‌‌آوری می‌کند. این نرم افزار مقدار داده مصرفی را نیز جمع‌آوری می‌کند ولی این اطلاعات نمی‌تواند به کاربر نمایش داده شود.

برچسب‌های حریم خصوصی موضوع بزرگیست و همانطور که روزنامه Washington Post نشان می‌دهد، اپل باید به این سیستم احترام بگذارد. در برچسب، به صورت کاملاٌ شفاف نمایان هست که ” این اطلاعات توسط اپل تایید نشده است”. سخنگوی اپل خانم کتی کلارک- السدِر ایمیلی به Washington Post فرستاد که نوشته بود:

اپل در حال بازرسی اطلاعات ارائه شده توسط توسئه‌دهندگان می‌باشد و ما در حال کار با توسئه دهندگان هستیم تا هر گونه اطلاعات نادرست در این زمینه را تصحیح کنیم. نرم‌افزار‌هایی که در افشای اطلاعات مربوط به حریم خصوصی به طور واضح، موفق نباشند، از به‌روز رسانی نرم‌افزار خود ناکام خواهند ماند و یا در برخی موارد چنانچه اصلاح موارد گفته‌شده را قبول نکنند، احتمالاٌ نرم‌افزارشان اپ استور برچیده شود.

ولی بررسی دقیق‌تری در رابطه با برخی از نرم افزار‌ها که علامت آبی در قسمت حریم خصوصی دارند صورت گرفته‌است. این نرم‌افزارها ادعا می‌کنند که هیچ‌گونه اطلاعاتی از کاربران جمع‌آوری نمی‌کنند. روزنامه Washington Post از موتور جستجوگر برای پیدا کردن این نرم‌افزارها (که Privacy Pro نامیده شده‌اند) و همچنین از نرم‌افزاری برای جلوگیری و چک‌کردن ردیاب‌ها استفاده کرده‌است. بعد از استفاده از این نرم‌افزار برای چک‌کردن نرم‌افزارهای مورد نظر، تحقیقات بیشتری توسط Patrick Jackson ( که افسر رئیس تکنولوژی توسئه دهنده‌گان که ارائه دهده Privacy Pro می‌باشد) صورت گرفته است. ایشان قبلا عضو آزانس امنیت ملی بوده اند.

این بررسی مشخص کرد که چندین نرم‌افزار IOS، اطلاعات مربوط به کاربران آیفون را منجر به شناسایی گوشی آیفون کاربر توسط فیسبوک، گوگل و سرویس بازیها می‌شد، به اشتراک می گذاشتند. این نرم‌افزارها حتی اطلاعات مربوط به ID، سطح باتری، فضای آزاد باقی‌مانده برای ذخیره سازی، موقیت جغرافیایی اصلی و حتی سطح صدای گوشی مورد استفاده را به Unity که ارائه دهنده خدمات برای بازی سازی برای بسیاری از شرکت های بازی سازیست، می‌فرستادند. برخی از نرم‌افزارهای متخلف عبارت‌اند از:

  • Satisfying Slime Simulator
  • Rumble
  • Maps.Me
  • FunDo Pro

در برخی موارد، برچسب نرم‌افزار سرانجام تغییر کرده تا آنچه Washington Post پیدا کرده را منعکس کند، ولی در دیگر موارد، هیچ تغییری صورت نگرفته است. برای مثال، نرم‌افزار Match 3D مدعی شده است که فقط داده‌های غیر مربوط به کاربر را جمع‌آوری می‌کند، ولی توسط Washington Post مشخص شده‌است که شماره ID گوشی را به بیش از ۱۲ کمپانی مختلف فرستاده است. با این که Post هیچ جوابی از توسئه دهنده بدست نیآورده است، برچسب حریم خصوصی به حالت ” داده استفاده شده برای دنبال کردن شما” تغییر پیدا کرده است.

در بررسی‌های روزنامه Washington Post به این نتیجه رسیدند که یک سوم نرم‌افزارهایی که نوشته‌اند اطلاعات جمع‌آوری نمی‌کنند، در واقع این کار را انحام می‌دهند و زمانی که این روزنامه به شرکت اپل لیست این نرم‌افزارها را فرستاد، از این شرکت جوابی دریافت نکرد.

منبع:

https://techfars.com/158019/some-ios-developers-to-be-posting-misleading-app-privacy/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از زمان انتشار یافتن گوشی‌های هوشمند آیفون، کمتر کسی دیگر به آیپادها توجه می‌کند و این کار نوعی جرم در حق آنها محسوب می‌شود؛ چراکه آیپاد وسیله‎‌ای بی‌نهایت ساده و با رابط کاربردی‌ای بی‌نظیر است. «گای دوپونت» با این هدف که دوباره بتواند این وسیله را روی دور برگرداند، با بروزرسانی آیپاد هفده ساله‌ی خود، موفق شد بدون وصل شدن به سرویس آی‌تونز و بصورت بی‌سیم، ترانه‌های اسپاتیفای را استریم کند.

البته کاری که دوپونت انجام داده را نباید با هک و امثال آن، جیل‌بریک آیفون یا هر کاری مشابه آنها اشتباه بگیریم. حتی آخرین مدل‌های منتشرشده از این وسیله (که آخرین آنها «آیپاد کلاسیک» بود) از قابلیت اتصال بی‌سیم برخوردار نبودند؛ از این رو دوپونت مجبور بود برای آپگریدکردن آیپادی که هفده سال از ساختش می‌گذرد، تمام چیز‌های درون این پلیر موسیقی را استخراج کرده و از نو بسازد؛ بجز چرخ کلیک افسانه‌ای آیپاد که سر جایش باقیست.

آیپاد

دوپونت موفق شد با استفاده از یک برد Raspberry Pi Zero W بجای سخت‌افزار اصلی اپل، با رابط کاربردی چرخ کلیک آیپاد ارتباط برقرار کند. او همچنین از یک جایگزین برای صفحه نمایش LCD، یک موتور برای فیدبک لمسی، و یک باتری با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرد. بدیهی‌ست که برای جادادن همه‌ی این وسایل مدرن و ریز درون یک آیپاد هفده ساله، در اشغال فضا به مشکل نخواهیم خورد.

با این فرض که تمام سخت‌افزارهای آیپاد اصلی از دستگاه خارج شده بودند، دوپونت همچنین مجبور بود رابط کاربردی آیپاد را خودش با زبان برنامه‌نویسی پایتون از صفر بسازد. حال این آیپاد ارتقایافته این توانایی پخش هرگونه فایل صوتی ممکن را دارد ولی چیزی که آنرا خاص می‌کند، قابلیت دسترسی کامل به آرشیو اسپاتیفای، و علاوه بر آن، قابلیت جستجو و یافتن ترانه‌ها است. تم سبز و مشکی که این آیپاد دارد باعث می‌شود تصور کنیم که دستگاه واقعا از یکی از فروشگاه‌های اپل خریداری شده؛ در دنیایی موازی که گوشی‌های آیفون هیچوقت انتشار پیدا نکردند.

منبع:

https://techfars.com/158039/someone-hacked-a-17-year-old-ipod-to-stream-spotify/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو اینستاگرام، یا به عبارت دیگر سئو اینستاگرام برای گوگل، راهکاری برای افزایش بازدید اکانت و فالوور، افزایش بازدید سایت و در پایان فروش روزافزون محصولات شما می باشد. در دنیای دیجیتالی و برندی امروز، شبکه های اجتماعی و به خصوص فضای اینستاگرام به انگیزه جذابیت زیادی که دارند؛ و وانگهی تعداد بالای کاربران آن، تاثیر به سزایی در رونق و افزایش سوداگری دارند. در صورتی که؛ راهکارهای بنیادین به کارگیری این امکانات را بدانید به راحتی گواه موفقیت و سیر صعودی فروشتان خواهید بود. پس مانند همیشه با وبین سئو به اتفاق باشید لغایت این مبحث شیرین را با هم یاد بگیریم.

در تصویر پایین آغاز همگی تقسیم های یک پیج یا اکانت اینستاگرام به همراه مشخص نمودن آیکن ها، روشنگری دیتا شده است.

افزایش سئو اینستاگرام,بالا بردن سئو اینستاگرام,سئو اینستاگرام

نکات زرین برای افزایش سئو اینستاگرام
۱- نوع اکانت و نام کاربری
اولین نکته برای بالا بردن سئو اینستاگرام، این می باشد که حتما اکانت خویش را در حالت Public پیمان بدهید. از اسم کاربری مانند یک کلمه کلیدی اصلی کاربرد می شود پس باید کوشش نمایید که کوتاه، خوانا و یگانه باشد. نام کاربری تان باید بدون هیچ کلمه بی ربط و نمادهای خاص باشد. حتما آن را به صورتی انتخاب کنید برای کل طیف خوانندگان قابل درک باشد.

بهترین گذرگاه حل گزینش یک Title پسندیده این است که؛ خودتان را جای مشتری قرار بدهید و ببینید که چه کلماتی را سرچ می کند. آموزش فرآوری محتوا اینستاگرام می تواند در این زمینه کمک کننده شما باشد.

۲- استفاده کردن از واژه ها کلیدی در Bio
برخی پارامترهای سئو اینستاگرام در گوگل همانند همان سئو سایت می باشد مانند Title و Description. بیو یا بایو اکانت معادل همان Description سایت می باشد. این یک دسته اساسی برای راهبرد بهینه سازی حساب کاربری شما می باشد. در بیوگرافی باید کلمات کلیدی پیوسته اصلی و ثانویه را قرار بدهید. اما حواستان باشد که بیش از بی گمان نباشد و خوانایی احسان نیز داشته باشد.

این بیوگرافی یا توضیحات به مانند یک چراغ راهنما برای شما عمل می کند و مایه می شود مشتریان شما را پیدا کنند. که اگر بنیادی آن را بهینه کنید؛ صفحه تان در فهرست برتر نتایج جستجو قرار می گیرد.

۳- به کاربردن واژه ها کلیدی در کپشن
کپشن هر پست شما علاوه بر اینکه باید دربرگیرنده نام و نام خانوادگی تان باشد، حتما باید در آن کلید کلمه های اصلی را نیز پیمان دهید و وانگهی باید آنها را طوری بچینید که به چهره تصادفی به نظر برسند.

از بهینه سازی و پسندیده نوشتن کپشن پست ها غافل نشوید. چنانچه تایم و دانش این پیشه را ندارید حتما با کمپانی های کارآزموده همکاری داشته باشید و مدیریت پیج خود را به آن ها بسپارید.

۴- استفاده از هشتگ مرتبط
سئو اینستاگرام چیست,سئو اینستاگرام در گوگل,سئو برای اینستاگرام

برای اینکه هشتگ های احسان را پیدا کنید راهکار زیر به شما پیشنهاد می شود.

ابتدا رقیب های خود را شناسایی کنید و آن ها را رصد کنید و ببینید که از چه هشتگ هایی معمولا بهره‌گیری می کنند. سپس باید یک فهرست از پرکاربردترین آنها حاضر کنید و در پست های خویش آن ها را بنویسید.

فرمول استفاده از هشتگ ها در تصویر پایین به راحتی قابل نگریستن است.

سئو پیج اینستاگرام,سئو سازی اینستاگرام,افزایش سئو اینستاگرام

۵- تنظیم یک برنامه کاری مشخص
از نظر بخردانه به جهت افزایش سئو اینستاگرام، مدیریت مشخص و به روز و منظم؛ به عنوان یک قانون مشخص و نانوشته می باشد. یک برنامه و موعد بندی مشخص را جاسازی نمایید و بر بنیاد آن پست هایی را انتشار بدهید که از نظر محتوا، تصویر، هشتگ و شرح عکس ها بسیار عالی و بهینه باشند. همه این موارد احتیاج به صرف سررسید و برنامه ریزی دقیق دارد. این کاری نیست که در یک شب به سرانجام برسد.

شما نخست باید بدانید که چه می خواهید و یک راهبرد فروش برای خویش جاسازی نمایید. سئو سازی اینستاگرام ارتباط مستقیمی با نوع پست ها و کیفیت آنها و صد البته یک برنامه زمانبدی مشخص دارد.

متن ویدیو اینستارو سئو کن!
به نظرتون اکانت اینستاگرام را می شود سئو کرد؟

چند لغایت راهکار دارد که می توانید اکانت اینستاگرام تان را نیز سئو کنید. حتما با خودتان می گویید که چرا باید سایر سایت بزنم، هنگامیکه می توانم اکانت اینستاگرام را سئو کنم. ببینید اکانت اینستاگرام و پروفایل اینستاگرام، خیلی نمی تواند با عبارت های سطح بالا و پر رقابت، بیاید رقابت کند و جایگاه سایت را برای تان بگیرد. ولی می توانید به عنوان برند شخصی، به عنوان نمونه سرچ بزنید محمد نصیری، می توانید به اکانت من دسترسی داشته باشید. همین مساله بس است برای اکانت هایی که شخصی اند و برادر دارند که بقیه به اینستاگرام شان از طریق گوگل دسترسی داشته باشند.

اولین تدبیر و نخستین نکته این است که؛ اکانت اینستاگرام تان را Public کنید. اکانت های Private هیچ کدام در گوگل نمایش دیتا نمی شوند، چه برسد که بخواهیم آنها را سئو نیز بکنیم. نکته دوم این است که؛ Title احسان برای اکانت اینستاگرام تان بنویسید.

بخش Title همان username هست که در اینستاگرام شما از آن بهره‌گیری می کنید. می توانید عبارت کلیدی به علاوه برندتان را بزنید. به عنوان مثال، من خودم زدم محمد نصیری، پژوهنده سئو و یا کارشناس سئو. هر کسی می تواند در کنار اسمش و یا در کناره برندش از عبارت کلیدی اش استفاده کند.

می توانید بزنید تعلیم سئو با برند و می توانید عبارت کلیدی بلندتر گزینش کنید. بی گمان خوب وقتی که من بزنم تعلیم سئو در گوگل بالا نمی آیم؛ اما در اینستاگرام با عبارت آموزش سئو در سرچ ها بالا می آیم و این نیز خوب است برای اکانت اینستاگرام تان.

سومین نکته یا سومین راهکار، از بخش Bio اینستاگرام تان به عنوان Meta Description بهره‌گیری کنید. Meta description همانطور که می دانید ۱۶۰ کاراکتر است و bio نیز تقریبا همین تعداد کاراکتر است. شما می توانید از این بخش برای به کاربردن عبارت کلیدی در متن استفاده کنید.

آخرین نکته و احد از نکاتی که خیلی نیازی نیست سپریدن بدهید اما می توانید این پیشه را انجام بدهید. برای اکانت اینستاگرام تان هم لینک سازی کنید. این لینک سازی مایه می شود که ارزش آن صفحه روز به روز اغلب بشود.

امیدوارم که از این نکات استفاده کنید و بتوانید اکانت خودتان را برای موتورهای جستجویی همانند گوگل، بهینه سازی کنید. موفق و پیروز باشید.

منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی همراه اول از آغاز دهه فجر تا ٢٢ بهمن در دسترس تمامی مشترکان است.

روابط عمومی همراه اول با انتشار گزارشی خبر داد که مشترکان اپراتور اول تلفن‌همراه می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از امروز یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند.

منظور از محتوای داخلی، لیست پیام رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

این بسته قابلیت فعالسازی هم‌زمان با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت را دارد. صرف‌نظر از زمان فعالسازی بسته، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شنیده‌ها حکایت از آن دارند که کمپانی خودروسازی جنسیس، به شدت در تلاش است تا سبد محصولات خودش را به سمت الکتریکی شدن ببرد. جنسیس در حال برنامه ریزی برای ثبت تجاری نام‌های eG70، eGV70، eG80، eGV80، eG90 و eGV90 است. این نام‌ها بر اساس نظم و الگویی جدید برای الکتریکی سازی محصولات فعلی، به وجود آمده اند و ممکن است در آینده، جایگزین محصولات فعلی جنسیس شوند.

در برنامه جدید جنسیس که الکتریکی سازی حداکثری محصولات است، برخی از محصولاتی که برای تمام الکتریکی شدن، آماده نباشند، به شکل هیبرید در می‌آیند. به این وسیله، به تقاضای روز افزون بازار برای خودروهای پاک هم پاسخ داده می‌شود. با این اوصاف، احتمالا پیشوند e برای مدل‌های هیبرید یا پلاگین هیبرید هم استفاده خواهد شد. دقیقا به مانند ب ام و (BMW) که از حرف e برای نسخه های PHEV محصولاتش، بهره می‌برد. از جمله آنها می‌توان به ب ام و 320e و 520e اشاره کرد.

 

جنسیس
 

 

هیوندای پیش تر اعلام کرده بود که برای الکتریکی شدن، رویکرد بالا به پایین را به کار می‌گیرد. طبق این استراتژی، برنامه الکتریکی سازی خودروساز کره‌ای با الکتریکی‌های گران قیمت آغاز می‌شود و سپس این فناوری به مدل‌های ارزان تر، سرایت می‌کند. جنسیس گفته بود که نخستین محصول الکتریکی این برند، به طور آزمایشی، JW نام می‌گیرد. علاوه بر این موضوع، الکتریکی شدن کامل سبد محصولات جنسیس هم از 2024 رقم می‌خورد.

 

جنسیس
 

 

لازم است بدانید که الکتریکی‌های آینده این برند پریمیوم کره‌ای، بر اساس مگا پلت فرم اختصاصی هیوندای با کد e-GMP، طراحی و ساخته خواهند شد. آنچه که بیشتر به این برنامه اعتبار می‌دهد، قصد هیوندای برای استفاده از پیشوند e بر روی خودروهای PHEV است. بر خلاف جنسیس، سایر خودروسازان ترجیح داده اند که محصولات الکتریکی خود را به عنوان مدل‌هایی متمایز از محصولات بنزینی، روانه بازار کنند. در همین حال، بد نیست یادی کنیم از کراس اوور جدید جنسیس که چند روز پیش در حال تست، شکار شده بود. خودرویی که احتمالا از اولین دستاوردهای خودروساز کره‌ای در جهت ورود به دنیای اتومبیل‌های پاک است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()