نوشته شده توسط : ساحل

میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
یکی از معضلاتی که کودکان اثناء مطالعه و سپریدن دادن تکالیف خویش با آن به اتفاق هستند این است که بی نظمی زیادی به دلیل استفاده از کتاب و دفتر های زیاد به وجود می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا خودکار بهره‌گیری کنند پس مرتب بودن می‌تواند تاثیر آن ها را بالا اسیر و راحتتر به تکالیف خویش بپردازندمیز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه داراز این رو استفاده از میز تحریر باکس دار می‌تواند این مشکل را به طور کامل حل کند.عکس بعد زمینه

میز های تحریر باکس دار آریا حائز باکس هایی هستند که جای کاملی برای پیمان دادن کتاب ها و وانگهی لوازم تحریر اولاد شما فراهم می‌کند.

میز تحریر کودک باکس دار
میز تحریر باکس دار آریا به علت اینکه قابلیت تنظیم بلندی دارد پسندیده برای کودکان می‌باشد. بدین قصد طرح های مختلف کارتونی نیز بر روی آن قرار گرفته است که اغلب مورد پروا کودکان قرار می‌گیرد که تنوع فوقانی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سنه به بالا می توانند بهره‌گیری نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این چهره است که در ذیل میز یک درجه تنظیم دارد که الی 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره مد نظر تنظیم نمایید.

طرح های کارتونی مانند: زرح بتمن، طرح پونی، طرح فرند، طرح ماشین ها، طرح گیتی، و طرح بن تن .میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح ماشین ها
یکی از موارد مثبت این نوع میز تحریر باکس دار آریا این است که به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرده و مایعات مایه تغییر حالت آن‌ها نمی‌شود. انگیزه آن هم به کارگیری روکش ملامینه و قرار دادن نوار PVC در لبه های میز است.

ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار
حمل نقل آسان با بخش طراحی شده با پایداری کافی
دارای سطح شیبدار
جمع شدن ارکان به چهره کامل
فضای خالی زیر میز برای هرچه راحتتر شدن برای قرارگیری پاها
استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تکالیف، میز طراحی و …
مقاوم در مساوی وزن اجسام لغایت 75 کیلو گرم
موارد کاربرد : اتاق نوجوان ،خوابگاه های دانشجویی ،منازل با فضای کم، به عنوان هدیه
دارای دو ابعاد
دارای طرح مدرج و طرح دار
این میز تحریر تاشو در مدل های وایت بردی حائز روکش فورمیکا میباشد.
دارای جا مدادی
دارای جک آرام پاراگراف (لاتین) برای باز و بسته شدن درب باکس

میز تحریر باکس دار و صندلی
با تهیه فرآورده میز تحریر باکس دار آریا شما دیگر دربایستن نیست صندلی جداگانه ای برای آن جاسازی کنید چون یک صندلی همرنگ و پیوسته با خویش میز در اختیا شما پیمان می‌گیرد.
در این محصول سعی شده است که صندلی با ارگونومی مناسبی ساخته شود که باث می‌شود خستگی در طول کاربرد به حداقل برسد و به یک پیرامون راحت برای استفاده تبدیل شود. میز تاشو تنظیم شو یاس طرح باکس دار که زیاد مناسب است برای محیط آپارتمان و خانه های کوچک، این میز را می توانید در مواقع عدم نیاز جمع کرده و کنار بگذارید. تاهرسنی ازآن بهره‌گیری نمایند.علاوه بر این ، میز دارای یک باکس مخفی است که وسایل اضافه و خودکار و دفتر و… را می توانید در درون آن بگذارید و سطح میز شما همش تمیز باشد.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش‌ها نشان می‌دهد نه‌تنها از نمایشگری با مشخصات جالب توجه در نوکیا 9.3 PureView استفاده شده است؛ بلکه دوربین اصلی نیز از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

آخرین شایعات از گوشی پرچم‌دار جدید برند نوکیا خبر می‌دهند که نوکیا ۹.۳ PureView نیز به جمع محصولاتی پیوسته است که از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند. هنوز مشخص نیست که چه پنلی در نسل بعدی پرچم‌دار نوکیا استفاده شده است و آیا نمایشگری با پنل LCD را در گوشی نوکیا ۹.۳ PureView شاهد خواهیم بود یا آنکه از پنل OLED در گوشی هوشمند بعدی HMD استفاده می‌شود.

با این حال، شایعات به استفاده از دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت نمایشگر نوکیا ۹.۳ PureView اشاره می‌کنند و همچنین برخی گزارش‌ها نیز احتمال استفاده از پنل OLED در محصول بعدی برند نوکیا را افزایش می‌دهند. گویا نوکیا ۹.۳ PureView در زمینه دوربین اصلی نیز تحولات بسیاری نسبت به مدل‌های پیشین خواهد داشت.

در ماژول دوربین اصلی شاهد دوربینی ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ هستیم که احتمالا دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دیگری نیز آن را همراهی خواهد کرد. گویا دوربین دوم برای زوم بهتر تعبیه شده است و به بهبود عملکرد دوربین اصلی کمک خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد HMD، شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند برند نوکیا، برای طراحی ماژول دوربین اصلی نوکیا ۹.۳ PureView آزمایش‌هایی با بهره گرفتن از حسگرهای ۲۰، ۲۴ و ۴۸ مگاپیکسلی انجام داده است و درنهایت متقاعد شده که از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده کند.

نوکیا 9.3 پیورویو / Nokia 9.3 PureVIew

هنوز مشخص نیست که چه زمانی جدیدترین پرچم‌دار برند نوکیا رونمایی می‌شود؛ اما احتمال می‌رود که در ماه اوت یا سپتامبر شاهد رونمایی از نوکیا ۹.۳ PureView باشیم. محصول معرفی‌نشده HMD برای مدتی است که در مرحله توسعه به‌سر می‌برد. در ابتدا این محصول با نام نوکیا ۹.۱ شناخته می‌شد و سپس به نوکیا ۹.۲ تغییر نام داد و حال نیز با نام نوکیا ۹.۳ PureView شناخته می‌شود.

در گزارش‌های متعدد شاهد تغییرات گسترده‌ای در سخت‌افزار به کار رفته در نوکیا ۹.۳ PureView بودیم. پرچم‌دار جدید HMD ابتدا قرار بود با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه شود؛ اما عرضه با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ دلیل اصلی تأخیر در رونمایی این محصول عنوان شد. باید صبر کرد و دید که HMD چه شگفتانه‌هایی را برای ما از آستین بیرون خواهد کرد.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347537/nokia-93-pureview-120hz-refresh-rate/



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایلان ماسک فاش کرد که دوربین مرموز داخل کابین تسلا مدل ۳ و مدل Y برای پایش خرابکاری‌های احتمالی در مدل‌های کاملا خودران آینده و همچنین اقدامات بیمه‌ای نصب شده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا ادعا می‌کند که دوربین مخفی ریزی داخل کابین سدان برقی تسلا مدل ۳ و شاسی‌بلند مدل Y نصب شده است تا در آینده امکان نظارت بر خرابکاری‌های احتمالی در روبوتاکسی‌های خودران را فراهم کند. این دوربین که بالاتر از آینه دید عقب در خودروهای الکتریکی تسلا مدل ۳ و تسلا مدل Y قرار دارد، با نظریه‌هایی که هدف آن را نظارت بر رفتار سرنشین تا پایش حرکت چشم راننده عنوان می‌کنند، به سوژه‌ای برای گمانه‌زنی‌های گسترده‌ در اینترنت تبدیل شده است.

ایلان ماسک هفته جاری تأیید کرد که این سخت‌افزار غیرفعال، اقدامی ضدخرابکارانه است و برای زمانی طراحی شده که خودروهای الکتریکی تسلا قادر به فعالیت به‌عنوان خودروهای کاملا خودران در سرویس اشتراک سواری آینده باشند.

ایلان ماسک

ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از کاربران توئیتر با انتشار تصویری از خود در جلوی دوربین، توضیح داد:

تا زمانی‌که تسلا یا ایلان ماسک به من نگویند این دوربین برای من چه کاری انجام می‌دهد، آن را خاموش می‌کنم.

ماسک پاسخ داد:

این دوربین روشن نشده و به‌معنای نظارت بر خرابکاری در آینده رباتیک است. همچنین خودرو از پنجره‌های شفاف بهره می‌برد؛ بنابراین جاسوسی، ارزش محدودی دارد.

دوربین تسلا

کلیه وسایل نقلیه تسلا که پس از اکتبر ۲۰۱۶ ساخته شده‌اند دارای سخت‌افزار پیشرفته‌ای هستند که قابلیت عملکرد اتوپایلوت دارند و این شرکت قصد دارد در نهایت از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری، قابلیت‌های رانندگی کاملا خودران را برای آن‌ها ارائه دهد.

هنگامی که نرم‌افزار خودران در دسترس قرار گیرد، مالکین خودروهای تسلا قادر خواهند بود وسایل نقلیه خود را به «شبکه تسلا» اضافه کنند؛ اپلیکیشنی ساخته شده توسط تسلا برای خدمات اشتراک سواری و مشابه اوبر که به‌طور بالقوه مالکین خودرو را قادر می‌سازد تا وقتی به خودروی خود نیاز ندارند، از آن‌ها سود ببرند. 

دوربین جلوی کابین در این حالت امکان نظارت بر رفتار سرنشینان را در غیاب راننده خواهد داشت و امکان شناسایی خرابکاران را فراهم می‌کند تا مالکین هزینه هرگونه خسارتی را متحمل نشوند.

ایلان ماسک درباره برنامه‌های آینده تسلا اظهار داشت:

هنگامی که قابلیت کاملا خودران توسط قانون‌گذاران تأیید شود، بدان معنی است که شما قادر خواهید بود خودروی الکتریکی تسلا را از تقریبا هر جایی فرا بخوانید. هنگامی که شما را سوار کرد، شما قادر خواهید بود تا زمان رسیدن به مقصد، در داخل خودرو بخوابید، مطالعه کنید یا کارهای دیگری را انجام دهید. شما همچنین می‌توانید با فشار دادن یک دکمه در اپلیکیشن تسلا روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، خودروی خود را به ناوگان اشتراکی تسلا اضافه کنید و باعث شود درحالی‌که در محل کار یا تعطیلات هستید، درآمد برای شما کسب کرده و به‌طور درخورتوجهی بعضی مخارج بالقوه مانند وام ماهانه یا هزینه اجاره را جبران کند. 

هنگامی که هفته جاری در توئیتر از ایلان ماسک پرسیده شد «چه زمانی قابلیت شبکه تسلا در دسترس قرار می‌گیرد»، او گفت که امسال در حال بررسی است؛ اما تصویب آن توسط قانون‌گذاران و سازمان‌های نظارتی بزرگ هنوز مشخص نیست.

در تلاش‌های قبلی برای تعیین هدف بکارگیری دوربین داخل کابین، یکی از کاربران توئیتر موفق به فعال‌سازی سخت‌افزار شد و میزان پوشش آن را در داخل کابین فاش کرد. ماسک نیز در رشته توئیتی با ارسال برخی تصاویر، مجدداً عملکرد دوربین را به‌عنوان معیاری برای بیمه مالکین خودرو تأیید کرد. یکی از کاربران توئیتر نوشت، «این به احتمال زیاد برای روبوتاکسی‌ها است، که اگر افرادی خودروی شما را خراب کنند، دوربین تصاویر آن‌ها را ضبط کرده و آن‌ها مجبورند خسارت را بپردازند و احتمالاً به دلیل رفتار مجرمانه، دستگیر شوند» و ماسک این صحبت را تائید کرد.

هم‌اکنون خودروهای برقی تسلا از دوربین خارجی بهره می‌برند که هنگام حرکت خودرو فیلم داخل کابین را ضبط می‌کند و در حالت ایستا یا Sentry Mode به‌عنوان دوربین امنیتی کار می‌کند؛ تنظیماتی که ضمن هشدار دادن به مالک خودرو برای تهدیدات احتمالی، به سارقان می‌گوید دوربین‌های خودرو روشن هستند. 

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به عقیده شما بهترین گوشی موبایل الی 4 میلیون تومان کدام مدل است؟ احد از دغدغه های خرید موبایل همیشه همین بوده و هست که با بیشینه بودجه ای که داریم چطور بهترین گزینه رو پیدا و گزینش کنیم. در وهله ی نخست باید معیارهای خویش را مشخص نماییم الی دریابیم تعریف ما از بهترین گوشی شامل چه خاصیت هایی می شود. پس متعلق به باید قابلیت های هر گوشی را سخیف و سنگین کنیم و سپس اقدام به خرید بهترین گزینه کنیم. بدین ترتیب باید بدانید که شما گوشی را برای عکاسی می خواهید یا برای بازی و سرگرمی و یا چه بسا برای وبگردی و تماشای فیلم؟ هرکدام از این موارد نیازمند خاصیت هایی ویژه است که باید آن ها را رسیدگی کنید. بهترین گوشی تا ۴ میلیون شاید متعلق به تقسیم کسان باشید که برند خیلی برایتان اهمیت داشته باشد و یا وارونه ممکن است چندان اهمیتی نداشته باشد که چه برندی روی گوشی موبایل شما هک شده است. در طی یگانه دو سنه بازپسین رقابت در گوشی های میان رده همانند گوشی پرچم دار زیاد شدت گرفته و کمپانی های فرآوری کننده موبایل با دویی زیاد جزئی گوی رقابت را از یکدیگر می ربایند بی گمان در چنین شرایطی گزینش بسیار سخت خواهد بود البته جای امیدواریست زیرا در شرایط رقابتی بهترین کیفیت و امکانات در گوشی ها با کمترین هزینه به دست مصرف کننده خواهد رسید که این به نفع ماست.اما هوشمندانه ترین گزینش باید بر پای بست، دربایستن شما و مشخصات فنی دستگاه ها صورت میگیرد و برای این گزینش هوشمندانه بد نیست با مشخصات پرطرفدارترین گوشی های میانی رده بازار الی 4 میلیون تومان آشنا شوید. با ما باشید تا در این مقاله شما را با چند مدل از بهترین و پرفروشترین گوشی های 3 الی 4 میلیونی آشنا کنیم، شاید شما نیز در بین این موارد گوشی مورد نظر خویش را بیابید.در چهره میل می توانید الی سقف 6 میلیون تومان بدون قبل پرداخت و تشریفات ویژه موبایل های شناسایی شده رو به صورت اقساطی خریداری نمایید. برای اطلاع از شریط فروش اقساطی به صفحه زیر رجوع کنید. ضمنا شدنی است بها گوشی ها در ایام گوناگون متفاوت باشد اما در سررسید نوشتن این مقاله کلیه مدل های بررسی شده قیمتی در نزدیک 3 لغایت 4 میلیون تومان دارند.

راهنمای فروش اقساطی موبایل

1. گوشی موبایل شیائومی نوت 8 پرو


گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro توسط شرکت شیائومی در سال 2019 معرفی شد. این گوشی با اساسی ترین ویژگی خویش یعنی دوربین چهارگانه طراحی شده است و می تواند امکانات بی چندی را به کاربر هدیه کند. پردازنده فوق تند هلیو G90T و معماری 12 نانومتری خواهد توانست نیاز شما را برآورده سازد. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MC4 است و رندر گیری های گرافیکی برعهده این پردازشگر می باشد. فضای در نظر گرفته شده برای اجرای دستور ها حجم 6 گیگابایتی دارد و این مقدار رم را قبل از این تنها در گوشی های بالا رده برندهای سایر نگریستن کرده ایم. باتری در عقیده گرفته شده برای این گوشی فوق العاده 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. بنیادین ترین ویژگی این اسمارتفون که آن را از دیگر رقبا جدا می سازد دوربین چهارگانه آن است. سنسورهای 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی می باشد که به ترتیب عریض، فوق عریض، ماکرو و عمقی هستند. قابل ذکر است یکتا از نقاط مثبت شارژر گوشی ردمی نوت 8 پرو این است که از قابلیت شارژ تند 18 واتی (+Quick Charge 4) حمایت می کند که تاب فول شارژ کردن گوشی در مدت زمانی 100 دقیقه را دارد. فلذا به طور کلی می نا گفت گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro از نا شارژدهی زیاد نکوداشتن بهره می برد و خوشنودی بسیاری از کاربران را که به خصوص در طول روز از گوشی خویش زیاد بهره‌گیری می کنند را به شدت جلب کرده است. بعد اگر متعلق به تقسیم از کاربرانی هستید که با گوشی در درازا روز بسیار شغل می کنید خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو را به شدت به شما رهنمود می کنیم.

2. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50
بهترین گوشی موبایل لغایت 4 میلیون تومان


یکی از بهترین و درجه یک ترین گزینش هایی که هر کاربری میتواند داشته باشد همین گوشی از برند سامسونگ است. حتما میپرسید چرا؟ جدای از برند معتبر و درجه یک سامسونگ، این گوشی به خاطر طراحی ظاهری جذاب و تعبیه ی حسگر اثرانگشت ذیل نمایشگر و دوربین 25 مگاپیکسلی اش دل خیلی از کاربرها را دستگیر است. توان گفته نماند حافظه داخلی 128 گیگ و رم 4 گیگا بایتی از این گوشی یک میانرده قدرتمند ساخته است. پردازنده مرکزی فوق تند اگزینوس 9610 و پردازنده گرافیکی Mali-G72 وظیفه ی مدیریت پردازش دیتا ها را به عهده دارد. پشتیبانی از حافظه جانبی لغایت 512 گیگ به شما فضای اندوخته سازی فوق العاده ای می دهد. این گوشی گرد از گوشی هایی است که مناسب عکاس می باشد. دوربین اصلی این گوشی مجهز به سه سنسور شده که هرکدام خاصیت های زیادی را در پسندیدن شما قرار می دهد. اندازه ی سنسورها به ترتیب دارای اندازه های 25، 8 و 5 مگاپیکسل می باشد. در جدول ذیل مشخصات فنی مهم این گوشی را نگریستن میکنید. ضمنا هم خانواده ارزانتر این گروه یعنی گلکسی A30 نیز میتواند یگانه از گزینه های خرید باشد و زیاد دوست داشتنی است سامسونگ گلکسی A50 را میتوانید با بها خیلی خوب از سایت ویژه باکس تعبيه کنید.

بهترین گوشی موبایل الی 4 میلیون تومان

 


3. گوشی موبایل شیائومی Pocophone F1
بهترین گوشی موبایل لغایت 4 میلیون تومان


گوشی های سری پوکوفون شیائومی چیزی ما فوق انتظارها بوده، تنها کافیست حافظه رم 6 گیگابایتی روی این گوشی را با سایر موارد سنجش کنید. قطعا طاقت رقابت برای هیچ گوشی دیگری در این مشقت قیمت نخواهد ماند. نکته جالب دیگه ای که باید بدانید طراحی امروزین این گوشی با صفحه نمایش حائز بریدگی هست که ظاهر دلفریبی به گوشی دیتا است. حافظه درونی این گوشی با ظرفیت 64-128 گیگ ارائه شده است و شما میتوانید مقدار مورد عقیده خودتان را تهیه کنید. دوربین اصلی با سنسور دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز با یک سنسور 25 مگاپیکسلی وظیفه ثبت خاطرات شما را به عهده دارند و از کیفیت عکس ها زیاد فوقانی برخوردار می باشند. این گوشی نا پردازشی بی اندازه ای دارد که مدیریت آن به عهده اسنپدراگون 845 هشت هسته ای محول شده است. در کنار پردازنده مرکزی پردازش های گرافیکی آدرنو 630 به اجرای بازی های وزین خواهد پرداخت. این گوشی با حمایت از حافظه جانبی خواهد توانست 256 گیگابایت فضای مازاد در برگزیدن شما برای اندوخته اطلاعات قرار دهد. همین اکنون میتوانید گوشی Pocophone F1 قدرتمند و شکیل را از فروشگاه ویژه باکس بخرید و لذت سرعت پردازشی جدیدی را به تجربیات خویش بیافزایید.

بهترین گوشی موبایل لغایت 4 میلیون تومان

 


4. گوشی موبایل هواوی P30 Lite
بهترین گوشی موبایل لغایت 4 میلیون تومان

گوشی هوای P30 Lite همانطور که از اسمش پیداس همنشین کوچکتر گوشی P30 است و بنا به سنت دیرینه ی شناسایی گوشی های Lite هواوی با خرج ای مقرون به صرفه ولی کیفیت و قدرت زیاد بالا برای شما عزیزان تولید شده، این گوشی با پردازنده فوق سریع کرین 710 هشت هسته ای و حافظه درونی 128 و رم 4 گیگابایتی طراحی شده است. پردازنده گرافیکی ایمن گوشی Mali-G51 MP4 می باشد و می تواند از بعد اجرای بازی های نیم وزین به راحتی برآید. گذشته از این ها P30لایت هواوی مجهز به دوربین سه گانه می باشد. ایمان نکردنیست! همین تمرکز بر دوربین سبب می شود که از این گوشی یک ابر توان در مقوله ثبت عکس بسازد. سنسورهای 24 و 8 و 2 مگاپیکسلی برای انواع عکسبرداری های چیره دست در پشت گوشی قرار گرفته و دوربین سلفی نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی دارد که میتوانید بهترین عکس های خودتان را ثبت کنید و به یک عکاس حرفه ای بدل شوید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت امروز بسیار ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید گرد از پکیج های طراحی سایت را برگزیدن کنید و بعد از چند روز تارنما شما در حوزه و هاست مورد نظرتان قابل دسترسی است. اما احتمالاً برای افرادی که اولین بار است با سوژه طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها شگفتی کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات گوناگون یک طراحی را روشنگری می دهم.

این که تارنما شما چه نوعی باشد: سایت شناسایی (شرکتی)، فروشگاهی و هر گونه سایر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی کاربرد شده باشد می تواند در تعیین قیمت وب سایت تاثیر گذار باشد. در این نوشتار از دارکوب من حالت های فرآوری تارنما با وردپرس را اغلب برای شما کالبدشناسی خواهم کرد.


طراحی سایت با وردپرس
وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که با کمک آن می توان انواع مختلفی از تارنما از وبلاگ گرفته الی سایت های شرکتی و فروشگاهی را تاسیس نمود. از توان و محبوبیت وردپرس همین بس که نزدیک بیش از یک چهارم وب سایت های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت درونمایه استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در مقاله ایی سایر از دارکوب درباره این روشنگری دیتا ام که چه زمانی هایی از CMS کاربرد می کنیم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی تارنما می رویم.

هزینه گسترش وب سایت
هزینه توسعه تارنما با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا تارنما های شرکتی کمترین هزینه را دارند. ولی تارنما های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین مساوی تفاوت هزینه داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن خرج یک وب سایت این است که امکانات باره نیاز سایت خویش را به چهره یک RFP نوشته آن را برای یک شرکت های گوناگون ارسال نمایید لغایت آن ها پروپوزال و خرج های خویش را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی گسترش داده می شود. زمانی که بر سر این موضوع برگزیدن خود را اتمام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب وب سایت شما چطور تولید شده است. متعاقباً هر یک از امکانات وب سایت نیز دارای متعرفه ایی مشخص است که تنها با استعلام دقیق مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب وب سایت می پردازم چون می دانم مشکل بسیاری از سایت های طراحی شده در این سرنوشت نهفته است.

طراحی قالب وردپرس
شما برای نما وب سایت و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب بیچارگی دارید. در قالب است که جای Header، Footer، Sidebar، NavBar و غیره مشخص می شود. در واقع پلاگین های مختلف سایت در این قالب نصب می شوند. بعد گاهی تغییر این قالب فقط کمی کمتر از طراحی وب سایت خرج بر است. ولی قالب یک سایت وردپرسی می تواند به خرده مختلفی تولید شود. یک قالب می تواند به چهره سفارشی برای یک مشتری توسعه دیتا شود یا به اصطلاح از قالب های حاضر استفاده گردد.

طراحی قالب اختصاصی
شاید شما طرح خاصی قیمت طراحی سایت با وردپرس برای تارنما خویش در ذهن دارید. یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملا متفاوت باشد. در این چهره شما به سراغ یک طراح وب سایت می روید و در پیش درآمد با کمک طراح بر روی فایل PSD سایت را به صورت یک طرح گرافیکی ایجاد می نمایید. بعد از طراحی و اتمام دگرگونی ها و ویرایش ها و پایانی شدن طرح توسط یک برنامه نویس با زبان ها و کد های مختلف نوشته و پیاده سازی می شود. این شیوه شاید پر هزینه تر و سررسید بر ترین شیوه باشد. اما مزایای خویش را دارد. اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب تارنما می خواهد. حال اینکه سلیقه و اراده مشتری چقدر در عمل تارنما را به اهداف کسب و کار نزدیک می کند، موضوع دیگری است.

شما گزینه های دیگری هم برای تعبيه قالب وب سایت خویش دارید. مثلا به کارگیری قالب های آماده، یا اینکه یک قالب از قالب های شناخته شده دارکوب برای وب سایت خویش جاسازی کنید. اما بگذارید اول ببینیم که قالب آماده چیست لغایت به این برسیم که قالب های وردپرس دارکوب چه برتری هایی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فیلیمو و نماوا با انتشار بیانیه‌ای مشترک به‌طور رسمی از عضویت، فعالیت و هرگونه تصمیم‌گیری در انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئو‌ی آنلاین کشور کناره‌گیری کردند.

 

فیلیمو و نماوا که پیش‌تر به‌صورت شفاهی کناره‌گیری خود را از انجمن صنفی شركت‌های نمايش ويدئوی آنلاين اعلام کرده بودند، حال با انتشار بیانیه‌ای مشترک این موضوع را به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی کردند. در این اطلاعیه دلیل کناره‌گیری، مصاحبه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های نادرست و انتشار آمار غیرواقعی از سوی برخی اعضای انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین عنوان شده است. در متن اطلاعیه‌ی متشرک فیلیمو و نماوا نوشته شده است:

به دنبال برخی مصاحبه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های نادرست و انتشار آمار غیرواقعی از سوی برخی اعضای انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین کشور، فیلیمو و نماوا با انتشار اطلاعیه‌ای مشترک، ضمن توضیح روند فعالیت این صنف، به‌طور رسمی کناره‌گیری‌شان را از عضویت، فعالیت و هرگونه تصمیم‌گیری در این صنف اعلام می‌کنند. متن این اطلاعیه که در فروردین‌ماه ۱۳۹۹ منتشر شده است به شرح زیر است:

انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین ایران در نیمه دوم سال ۹۶ و با هدف ایجاد یک تشکل صنفی منسجم برای پیشبرد چندجانبه‌ی صنعت وی‌اودی و آی‌پی‌تی‌وی در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد. اعضای این انجمن که از مدیران پلتفرم‌های فعال آن دوران کشور (فیلیمو، نماوا، لنز، آیو، فیلم‌نت، کاناپه، آی‌سیما، تیوا، آسمان و…) بودند، از ابتدا با برگزاری جلسات منظم هفتگی و پایبندی به اصول تشکل‌های صنفی فعالیت خود را در پیش گرفتند. با این‌حال این روند سازماندهی‌شده پس از مدت کوتاهی ادامه پیدا نکرد و فعالیت صنف از تمرکز بر موضوعات اصلی مطرح‌شده خارج شد. با عدم تشکیل جلسات انجمن و تغییرات گسترده‌ی حوزه‌ی وی‌اودی و ای‌پی‌تی‌وی که در مدت کوتاهی به‌صورت موازی رقم خورد، عملا انجمن نه کارایی تعریف‌شده را داشت و نه از سوی اعضای فعال آن به رسمیت شناخته می‌شد. تا اندازه‌ای که در همان دوره نیز کناره‌گیری فیلیمو و نماوا به‌صورت شفاهی به اعضای انجمن اطلاع‌رسانی شده بود.

در حال حاضر و بعد از گذشت حدود سه سال از تشکیل انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین، با توجه به شرایط مطرح‌شده و نیز برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی از سوی برخی اعضای انجمن، فیلیمو و نماوا با اعلام کناره‌گیری رسمی، هرگونه فعالیت صنفی در این انجمن را رد می‌کنند. همچنین با توجه به اینکه مدت طولانی است دخل و تصرفی در امور انجمن از سوی فیلیمو و نماوا صورت نگرفته، هرگونه اظهارنظر از سوی اعضای انجمن در خصوص تصمیم‌گیری‌های جدید یا اعلام آمار و اطلاعات در حوزه سینما و فرهنگ مورد تأیید این دو پلتفرم فعال در حوزه وی‌اودی نخواهد بود.

در پایان و ضمن احترام به تمام اعضای انجمن و اقدام‌های انجام گرفته، لازم به ذکر است این اطلاعیه با هدف توضیح روند فعالیت انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین و اعلام رسمی کناره‌گیری مدیران فیلیمو و نماوا از این انجمن صادر شده و کارکرد دیگری نخواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد بیانیه‌ی مشترک فیلیمو و نماوا احتمالا در پی صحبت‌های محمد صراف، رییس انجمن VOD و IPTV منتشر شده است که در گفتگویی با ایلنا در مورد پخش آنلاین فیلم‌ها و آثار سینمایی صحبت کرده بود که به دلیل تعطیلی سینماها بعد از شیوع ویروس کرونا اکران نشدند. او در مصاحبه‌ی خود گفته بود:

طرحی را آماده کردیم و از آنجا که این طرح ملی است به معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان سینمایی و همچنین به سیدضیاء هاشمی به نمایندگی از شورای عالی تهیه‌کنندگان ارائه کرده‌ایم که بر اساس آن فیلم‌های اکران نشده که تمایل دارند، می‌توانند در بستر اینترنت به نمایش دربیایند. در این طرح به نام «سینما آنلاین» که به روی بستر «فیلمنت» به‌عنوان تجمیع‌کننده اجرا می‌شود فیلم‌ها و آثار سینمایی که اکران نشده‌اند به شکل سانس‌بندی روی تمام پلتفرم‌های VOD و IPTV بلیت‌فروشی می‌شود و مخاطبان فقط با خرید بلیت و به صورت آنلاین فیلم‌ها را تماشا می‌کنند. در این طرح هر مخاطب در یک سانس مشخص بلیت خود را می‌خرد و فقط می‌تواند فیلم مورد نظرش را در همان سانس و به صورت آنلاین تماشا کند و امکان دانلود نخواهد داشت و حتی اگر بتواند دانلود کنند به دلیل رمزگذاری‌هایی که شده فایل دانلود شده قابل اجرا نخواهد بود. 

در این طرح فیلم‌نت به عنوان تجمیع کننده‌ی اصلی، لینک استریم را در اختیار همه‌ی وی‌او‌دی‌ها قرار می‌دهد؛ چرا که پخش به صورت آنلاین خواهد بود و قرار است هر شب تسویه حساب شود. این امر به مدیریت این سیستم کمک شایانی خواهد کرد. از طرف دیگر برای هر تهیه‌کننده‌ای که فیلمش را ارائه می‌کند یک پنل کاربری تعیین می‌شوند و حساب بانکی نیز مشخص است و تهیه‌کنندگان می‌توانند میزان نمایش فیلم‌هایشان و تعداد بلیت‌های خریداری شده را مشاهده کنند و هر ۲۴ ساعت نیز مبالغی که برای بلیت‌ها واریز شده مستقیما به حساب تهیه‌کننده واریز خواهد شد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347172/filimo-namava-online-video-show-companies-association/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوشی هوشمند اوپو Find X2 Pro با کسب بیش از ۶۰۰ هزار امتیاز در بنچمارک آنتوتو، بالاتر از شیائومی می 10 پرو و ردمی K30 پرو قرار گرفت.

 

آنتوتو، پلتفرم بنچمارک‌دهی چینی، با رتبه‌بندی سریع‌ترین دستگاه‌های آزمایش‌شده با این اپلیکیشن، جدیدترین نتایج کلی ماهانه‌اش را منتشر کرد. تا ماه پیش، تنها گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ میلادی در این لیست رویت می‌شدند؛ ولی هم‌اکنون پرچم‌دارهای قدرت‌یافته با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ نیز در فهرست آنتوتو حضور دارند. صدرنشین جدید بنچمارک آنتوتو، اوپو Find X2 Pro، تنها گوشی هوشمندی است که امتیازی بالاتر از ۶۰۰ هزار دارد.

پرچم‌دار جدید اوپو با رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.0 و نرخ نوسازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز روانه‌ی بازار خواهد شد. جهت تحکیم عملکرد عالی این شرکت چینی، مدل معمولی گوشی اوپو Find X2 نیز با امتیاز ۵۹۰٬۲۵۳ جایگاه سوم فهرست یادشده را قبضه کرده است. پلتفرم آنتوتو با میانگین‌گیری امتیاز حداقل هزار گوشی هوشمند، ارقام مربوط‌به آن‌ها را فهرست‌بندی می‌کند و این ارقام ممکن است در گذر زمان تغییر کنند.

لیست ماه مارس آنتوتو

شیائومی می 10 پرو در فهرست ماه مارس آنتوتو که برپایه‌ی نسخه‌ی هشتم این بنچمارک است، در رتبه‌ی دوم و بین گوشی‌های هوشمند جدید اوپو قرار دارد. پرچم‌دار جدید شیائومی برای دستیابی به امتیاز عملکردی بالا، همانند اوپو Find X2 پرو متکی‌بر حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.0، حافظه‌ی رم LPDDR5 و البته تراشه‌ی اسنپدراگون 865 است. امتیاز متوسط گوشی شیائومی می 10 پرو در بنچمارک آنتوتو ۵۹۸٬۵۷۲ است؛ درهمین‌حال نسخه‌ی معمولی از گوشی هوشمند یادشده با کسب ۵۷۹٬۵۵۰ امتیاز در رتبه‌ی دهم فهرست قرار دارد.

امتیازهای بنچمارک آنتوتو قطعا تحت تأثیر حافظه‌ی فلش سریع‌تر و نرخ نوسازی بیشتر نمایشگر بوده است؛ همین نیز دلیل منطقی برای حضور چند گوشی هوشمند به‌خصوص در صدر فهرست، با وجود به‌کاری همان تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ در دیگر گوشی‌ها است. باتوجه‌به حضور دو گوشی هوشمند سری می 10، دو مدل بلک‌شارک ۳ و ردمی K30 پرو در لیست ماه مارس پرچم‌دارها، شیائومی و شرکت‌های تابعه‌ی آن عملکرد بسیار خوبی را رقم زده‌اند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347173/oppo-find-x2-pro-tops-antutu-performance-chart-for-march/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()