نوشته شده توسط : ساحل

فعال کردن دکمه خرید در اینستاگرام
3913 مؤلف : مدیر سایتمنبع : سایت زیوس
28
1398 اردیبهشت
دکمه خرید در اینستاگرام:
دکمه خرید در اینستاگرام بصورت یک آیکون حقیر در انتهای سمت چپ هر پست ( در صورت پرکار بودن ) نمایش دیتا می شود. (‌در نسخه وب اینستاگرام غیر قابل تماشا است) و وقتی بر روی پستی که این آیکون حقیر را دارد تپ میکنید (‌لمس یک بار بروی صفحه ) مشخصات قیمتی هر فرآورده را با امکان کلیک کردن فراهم می کند.

تگ-خرید-اینستاگرام
همان طور که تماشا می کنید توضیح مختصری از محصول به به اتفاق برچسب قیمتی آن نمایش دیتا می شود. جالب اینجاست که در همین ابتدای این خاصیت امکان تگ کردن چند فرآورده بر روی یک پست وجود دارد.
وقتی شما بر روی این برچسب قیمتی کلیک می کنید اینستاگرام شما را به صفحه ای جداگانه مختص همان فرآورده می برد که در آن عکسی تمام صفحه از محصول مورد عقیده به کاربران نمایش داده می شود .
مراحل اقدام به فعال کردن دکمه خرید در اینستاگرام :
1. بیزینس کردن صفحه اینستاگرام
2. ساخت اکانت شاپیفای
3. ساخت صفحه فیسبوک و پیوستگی به صحفه اینستاگرام خویش (در حین همان بیزینس کردن پیج ممکن است )
4. پابلیش و یا انتشار صفحه فیسبوک
5. ایجاد کاتالوگ محصولات در صفحه فیسبوک
6. پیوستگی اکانت شاپیفای به کاتالوگ محصولات فیسبوک
7. افزودن محصولات به کاتالوگ فیسبوک
8. بررسی بدست اینستاگرام برای تایید
9. اضافه شدن خویش بخود تگ محصولات در قسمت انتشار پست در چهره بروزرسانی کردن نرم افزار اینستاگرام

بیزینس کردن صفحه اینستاگرام : نخستین گام داشتن دکمه خرید اینستاگرام یک حساب کاربری عادی است. بعد از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام وارد پیج خویش شوید. در منوی بالای پیج خود، گزینه تنظیمات یا (Options) را انتخاب کنید. این بخش مربوط به تنظیمات حساب کاربری اینستاگرام شماست. با کمی اسکرول به سمت ذیل روی گزینه «Switch to Business Profile» ضربه بزنید.
با این شغل شما وارد مراحل تبدیل حساب کاربری خود به یک پیج بیزینسی شده اید. در آغاز اینستاگرام ورود شما را به «Instagram Business Tools» خوش آمد و می‌گوید و بعضی از امکانات ویژه اینستاگرام برای کسب و کارها را به شما تذکر می‌کند. امکاناتی مشابه قابلیت افزودن عدد تماس، ایمیل و محیط‌ ریزبین سوداگری شما روی نقشه از دسته امکانات یک پروفایل بیزینسی در اینستاگرام است.
بعد از مشاهاده پیغام های راهنما، از شما خواسته می‌شود لغایت یک پیج فیسبوک را به عنوان پیج سوداگری خویش برگزیدن کنید. برای این کار لازم است تا با استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی وارد حساب فیسبوک خود شوید و یک پیج فیسبوک را تحت مدیریت سما است را به حساب کاربری اینستاگرام خود متصل کنید. بعد از پیوندیدن پیج اینستاگرام و فیسبوک خود، اطلاعات تکمیلی مشابه ایمیل و عدد تماس از شما پرسیده می‌شود که پر کردن این قسمت‌ها برای شما اختیاری است. در صورتی که محیط‌ مشخصی برای کسب و کار خویش در پیج فیسبوک در نظر گرفته باشید. یک دکمه راه یاب به بالای پیج اینستاگرام شما اضافه خواهد شد.
ساخت اکانت شاپیفای : برای ساخت اکانت کلیک کنید. این سرویس فروشگاه ساز اشتراک مجانی ۱۴ روزه دارد اما برای پیوستگی یکی از پکیج های آن را باید خریداری نمایید. برای ساخت آن امثال ساخت اپل آیدی دربایستن به آدرس از کشور دیگری است که از راه Yellow Books می توانید اقدام نمایید چون بدبختانه شوربختانه این سرویس نیز ایران را تحریم نموده است و کل ی کشورها به جز ایران را دارد.
ایجاد کاتالوگ محصولات در صفحه فیسبوک:
دقت کنید این امکان برای محصولات فیزیکی می باشد و نه دیجیتال!
برای اینکار می بایست:
• صفحه فیسبوک شما به حالت Published تغییر نماید.
• برای صفحه خود در تقدیر تنظیمات Admin Role تعریف نمایید.
• همچنین قالب یا Template صفحه فیسبوک اتان باید بر روی حالت Shopping Template باشد
• حال باید کانال فروش فیسبوک ایجاد نمایید ( sales Channel ) : برای اینکار بر روی علامت + در تنظیمات ادمین شاپیفای زده بر روی Add sales channel کلیک نمایید. سپس اکانت فیسبوک خویش را در قسمت Facebook > Account به شاپیفای متصل نماییدConnect account.

اضافه کردن محصولات به کاتالوگ فیسبوک:

می بایست از راه کانال فروش فیسبوک اقدام به بارگزاری تک تک محصولات با ریز بها و قراردادن در بخش بندی های موضوعی که خویش تعیین کرده اید نمایید.
اگر همگی مراحل بالا را کامل انجام دهید و اینستاگرام روند شکل گیری فروشگاه شما و گونه محصولاتتان و فعالیتتان را تایید نماید پس متعلق به در اینستاگرام خویش شاهد سرنوشت جدیدی در انتشار پست به نام Tag Product یا همان برچسب فرآورده خواهید بود .



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه به یک پوشه ZIP که دارای یک رمز عبور ناشناخته است دسترسی پیدا کنید. تنها راه انجام این کار این است که برنامه ای که می تواند رمز عبور را برای شما از بین ببرد را دانلود کنید. هرچند که روند رمزگشایی می تواند چند روز طول بکشد.

 

قسمت 1 :

آماده سازی برای حذف رمز عبور

از ریسک این کار مطلع باشید: باید یک برنامه را دانلود کنید که بتواند رمز عبور را در پوشه ZIP حدس بزند. قبل از اینکه این کار را انجام دهید، آگاه باشید که این می تواند کامپیوتر شما را به ویروس آلوده کند.قبل از ادامه ی کار یک آنتی ویروس و مرورگر ایمن نصب کنید.

 

اکثر نسخه های آزمایشی رایگان فقط رمزهای عبور کوتاه را پیدا می کنند.اگر برنامه ای که در اینجا ذکر نشده است و فعال بودن نامحدود را به صورت رایگان ارائه می دهد، از دانلود آن جلوگیری کنید، زیرا ممکن است بدافزار باشد.

 

انتظار داشته باشید که انجام این کار ممکن است زمان زیادی به طول بیانجامد. برخی از این نرم افزار ها برای رمزگشایی به چندین ساعت و یا چند روز زمان احتیاج دارند. هیچ راهی برای رمزگشایی به طور معمول در چند دقیقه وجود ندارد. هر سرویسی که ادعا میکند این کار را انجام میدهد، احتمالا بدافزار است. 

 

همه برنامه ها را ببندید شما به حداکثر سرعت پردازنده کامپیوتر خود نیاز دارید، بنابراین برنامه های سنگین مانند فتوشاپ، بازی های ویدئویی، پخش کننده های صوتی و تصویری و غیره را ببندید.

حتی با حداکثر سرعت پردازشی رایانه ای که برای حدس زدن گذرواژه پوشه ZIP استفاده می شود، این روند هنوز می تواند چند روز طول بکشد.

 

پوشه ZIP خود را روی دسکتاپ قرار دهید. دسکتاپ به راحتی قابل دسترسی است، پوشه ZIP را بر روی دسکتاپ بکشید و همچنین میتوانید پوشه ZIP را با انتخاب پوشه، با فشار دادن Ctrl + C (ویندوز) یا (Command + C (Mac⌘ ، رفتن به دسکتاپ و فشار دادن Ctrl + V یا  Command + V⌘ کپی کنید و پیست کنید.

اگر پوشه ZIP بر روی یک مورد تلفن همراه مانند یک گوشی هوشمند یا یک تبلت باشد، قبل از ادامه این پوشه را بر روی کامپیوتر قرار دهید .

 

برداشتن رمز عبور فایل Zip, هک پسورد فایل های زیپ

حذف پسورد فایل zip

 

قسمت 2

با استفاده از John the Ripper

نحوه کار: John the Ripper یک برنامه رایگان مبتنی بر خط فرمان است که می تواند برای رمزگشایی کلمات عبور مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه، در حالی که رایگان است، نصب و استفاده از آن می تواند مشکل باشد.

 

John the Ripper را دانلود کنید: به http://www.openwall.com/john در مرورگر وب خود بروید و سپس در پایین صفحه روی لینک John the Ripper 1.8.0-jumbo-1 (Windows binaries, ZIP, 34 MB) در بخش "community enhanced version"کلیک کنید .

 

John the Ripper را از حالت فشرده خارج کنید: روی پوشه ی ZIP دانلود شده, دوبار کلیک کنید. سپس روی زبانه ی Extractو گزینه ی Extract all, سپس Extract کلیک کنید و صبر کنید تا پنجره باز شود.

 

نصب John The Ripper : John The Ripper را نمی توان مانند برنامه های معمولی نصب کرد، اما شما می توانید با قرار دادن پوشه ی آن و سپس آن را به "john" تغییر نام دهید.

در پنجره ای که برنامه را از حالت فشرده خارج کرده اید، روی پوشه "john180j1w" کلیک کنید.

Ctrl + C را فشار دهید

دسکتاپ خود را باز کنید، سپس Ctrl + V را فشار دهید .

راست کلیک بر روی پوشه، سپس روی Rename کلیک کنید

John را تایپ کنید و  اینتر را بزنید .

 

پوشه ZIP خود را در پوشه "run" برنامه ی John the Ripper  قرار دهید. پوشه را با کلیک بر روی آن و با فشار دادن Ctrl + C کپی کنید، سپس پوشه "john" و پوشه «run» را باز کنید، روی فضای خالی کلیک کرده و Ctrl + V را فشار دهید .

 

 

Command Prompt را باز کنید: دستورالعمل باز کردن برنامه خط فرمان :

روی Start  کلیک کنید 

عبارت command prompt را تایپ کنید.

روی Command Prompt در بالای پنجره استارت کلیک کنید.

 

دایرکتوری را به پوشه ی “run” برنامه ی John the Ripper تغییر دهید. عبارت cd desktop/john/run را تایپ کنید سپس دکمه ی ↵ Enter را فشار دهید.

 

دستور "run" را وارد کنید عبارت zip2john.exe name.zip > name.hash را تایپ کنید (مطمئن شوید که به جای "name" نام پوشه ZIP خود را جایگزین کنید) و ↵ Enter را فشار دهید.

مثلا برای یک پوشه ZIP به نام "hello", دستور zip2john.exe hello.zip > hello.hash را بنویسید .

 

hash پوشه ی ZIP را تعریف کنید: name.hash را وارد کنید (جایی که "name" نام فایل hash است) و ↵ Enter را فشار دهید. در این مرحله، شما آماده هستید که رمز عبور را از بین ببرید.

 

  بیشتر بخوانید: 

 

شروع به حذف رمز عبور کنید: عبارت john.exe --pot=name.pot --wordlist=john/run/password.lst name.hash را تایپ کنید و اینتر ↵ را بزنید.

John the Ripper رمز عبور پوشه ی ZIP را با پایگاه داده ی کلمات کلیدی خود مقایسه خواهد کرد.

شما باید "name" را در هر دو "name.pot" و "name.hash" با نام پوشه ZIP خود جایگزین کنید. فایل password.lst حاوی لیستی از کلمات عبور و جایگزینی آنها است.

 

هنگامی که رمز عبور تعیین شود، خواهید دید که “Session complete”  در پایین Command Prompt ظاهر می شود. در این مرحله می توانید نام type.pot را تایپ کنید (مجددا قسمت “name” را جایگزین نام پوشه کنید ) و دکمه اینتر را فشار دهید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/remove-zipfile2-password.html

 



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شاید زمان آن رسیده است که شما نیاز به پاک کردن و نصب مجدد سیستم عامل داشته باشید به گونه ای که کاملاً جدید باشد. با این حال ، شما نمی دانید چه باید بکنید و نمی دانید... پس با ما همراه باشید.

 

در ابتدا بهتر است از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

تعداد نسخه های مختلف لینوکس وجود دارد که می توانید آن را دانلود کنید. ; Ubuntu, Fedora, Mint, CentOS, Debian, openSUSE. اکنون می خواهیم نحوه نصب لینوکس را با استفاده از اوبونتو به شما نشان دهیم ، اما هر یک از این توزیع ها مراحل نصب یکسانی ندارند اما مشابه هم هستند.

 

برای آماده سازی ، من از یک درایو USB Flash استفاده می کنم. این به مراتب آسان تر و سریع تر از CD / DVD است.

 

برای ساخت دیسک USB برنامه ای وجود دارد که باید دانلود کنید. تصویر ISO از Linux Distro را دانلود کنید. باز هم ، من اوبونتو را انتخاب می کنم اما شما می توانید هر کدام را انتخاب کنید. اگر در رایانه ویندوز هستید ، باید Pendrivelinux را بارگیری کنید ، و اگر در رایانه Mac OS X هستید ، باید UNetbootin را بارگیری کنید.

 

ISO را دانلود کنید ، از برنامه استفاده کنید ، درایو USB خود را (بیشتر از 8 گیگابایت) وصل کنید ، آن را فرمت کنید ، و سریعاً درخواست را دنبال کنید تا Linux Distro را روی آن قرار گیرید.

 

مرحله 1

 

 راهنمای نصب لینوکس, نحوه نصب لینوکس

 

درایو USB را وصل کرده و با فشار دادن (F2) از آن بوت شوید.

 

مرحله 2

 

 راهنمای نصب لینوکس, نحوه نصب لینوکس

 

پس از راه اندازی ، می توانید Ubuntu Linux را قبل از نصب امتحان کنید. اگر می خواهید در اطراف بازی کنید ، آن را امتحان کنید ، اما در صورت آماده بودن بر روی Install Ubuntu کلیک کنید.

 

مرحله 3

 

 راهنمای نصب لینوکس, نحوه نصب لینوکس

 

 

هنگام نصب بر روی Install Updates کلیک کنید. این یک مرحله اختیاری است اما من دوست دارم این کار را انجام دهم زیرا (ISO) معمولاً قدیمی تر از اکثر بروزرسانی ها است ، بنابراین سیستم عامل لینوکس شما را به روز می کند.

 

مرحله 4

 

 راهنمای نصب لینوکس, نحوه نصب لینوکس

 

Erase Disk را انتخاب کنید و Ubuntu را نصب کنید. این کار هارد دیسک شما را پاک کرده و اوبونتو را روی یک هارد دیسک تازه فرمت شده نصب می کند. برای تأیید گزینه Install Now را کلیک کنید و ادامه دهید.

 

مرحله 5

 

 

 راهنمای نصب لینوکس, نحوه نصب لینوکس

 

منطقه زمانی خود را انتخاب کنید و در پایان Continu را کلیک کنید.

 

مرحله 6

 

 راهنمای نصب لینوکس, نحوه نصب لینوکس

 

صفحه بعدی از شما می خواهد که طرح صفحه کلید خود را انتخاب کنید. شما می توانید زبان های مختلفی را انتخاب کنید. پیش بروید و یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. روی Continu کلیک کنید.

 

مرحله 7

 

 راهنمای نصب لینوکس, نحوه نصب لینوکس

 

نام خود را انتخاب کنید ، نام رایانه شخصی خود و رمز ورود را انتخاب کنید. همچنین ، من در حال تنظیم اوبونتو هستم تا به طور خودکار وارد سیستم شوید.

 

مرحله 8

 

 راهنمای نصب لینوکس, نحوه نصب لینوکس

 

پس از اتمام نصب ، برنامه از شما درخواست راه اندازی مجدد می کند.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/distro-reinstall2-linux.html



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی و میز های تاشو مسافرتی گرد از بهترین وسیله های ویژه نشستن و خوردن خوراک بر روی آن ها در سفر های گوناگون که در گونه ها مختلفی ساخته و طراحی شده اند. این سری از صندلی ها و میز های تاشو در واقع به صورتی طراحی شده اند الی بتوان آن ها را به اندازه یک کیف به اندازه لپ تاپ جمع کرد. این محصولات از جنس های مختلفی ساخته شده اند که بهترین آنها آلومینیوم های ضد زنگ و فایبرگلاس های تغییر ناپذیر می باشند. صندلی تاشو ویژگی های دیگر این صندلی ها گنجایش های دو و 4 نفره آنها می باشد. البته از عقیده ساختاری و ارگونومی نیز تفاوت هایی با هم دارند و از این رو صندلی و میز های تاشو به دو چهره سرهم و مجزا بخش بندی می شوند. مدل سرهم آنها به این چهره است که تمام صندلی ها به میز متصل بوده اما در مدل مجزا صندلی ها از میز جدا می باشند ولی امکان جمع شدن و کوچک شدن در سایز های کوچکتر نیز می باشند. اوزان این محصولات سفری بسیار مناسب بوده و بدست دست نیز قابل حمل می باشند. از این صندلی ها می طاقت در هر سفر اختصار و بلند در هر شرایط آب و هوایی با خیالی آسوده کاربرد کرد. برای مشاوره بیشتر می توانید با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش غیرفعال کردن / دی‌اکتیو کردن اکانت اینستاگرام:
قدم اول: به وب‌سایت اینستاگرام (https://www.instagram.com) مراجعه کرده که با تصویری مطابق تصویر ذیل (تصویر 1) روبرو خواهید شد. سپس بر روی Log in کلیک کنید. اکنون که می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ وارد اکانت خود شوید(تصویر 2). پس از ورود به اکانت به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر 3) که شبیه به صفحه اصلی اینستاگرام در موبایل بوده و تصاویر خویش و کسانی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

– چنانچه رمز عبور خویش را فراموش کرده‌اید با کلیک بر روی Forgot? و ادامه مراحل آن را بازیابی کنید.
قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی علامت آدمک در زاویه سمت راست و پائین صفحه (تصویر 3 بالا) به صفحه پروفایل شخصی خود خواهید رفت.

 

قدم سوم:

پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر 4)، کافیست بر روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خویش (تصویر 5) بروید. سپس لغایت انتهای صفحه پائین بروید (تصویر 6) و در انتهای صفحه بر روی عبارت Temporarily disable my account کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

قدم چهارم:

در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر 7)، با صفحه‌ای مانند صفحه تصویر 7 روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام علت غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این پیشه منصرف کند! اگر تنها به غیرفعال اکانتتان اندیشه می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Just Need a break (تصویر 8) را برگزینید.

 

قدم آخر:

پس از گزینش انگیزه اینستاگرام برای انجام کار وارد کردن مجدد رمز عبور را درخواست خواهد کرد. بعد از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر باره نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Temporarily disable account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر 8) کلیک کنید. اینستاگرام برای سپریدن پیشه از شما مجددا تائید خواهد خواست (تصویر 9) بعد از تائید پیشه تمام می‌شود.

 

در صورتی که با تصویری مطابق تصویر بالا ( تصویر شماره 10) مقابل شده‌اید کامیاب شده‌اید اکانت خویش را غیر فعال کنید و همانطور که اینستاگرام اعلام کرده، صفحه اینستاگرام شما الی زمان مراجعه مجدد شما غیرفعال خواهد بود و کسی از شما اثری نخواهد دید.

پاسخ به سوالات رایج:
– شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به غیرفعال کردن و فعال کردن مجدد اکانت خویش هستید. تجربه نشانه داده استفاده همیشگی و بی‌دلیل از این قابلیت این مدت را لغایت چند هفته نیز افزایش دیتا است.
– بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور راهی برای غیرفعال کردن اکانت هستی ندارد. دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام اگر یوزرنیم و پسورد را ندارید بهتر است طریق بازیابی اکانت با به کارگیری ایمیل یا عدد موبایل را دنبال کنید. بدون داشتن یوزرنیم و پسورد هیچ راهی برای غیرفعال کردن اکانت شما وجود ندارد.
– حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون داشتن یوزرنیم و پسورد نمی‌تواند غیرفعال کند. ریپورت و گزارش کردن سایر کاربران هم در نهایت اگر باره قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن همیشگی اکانت شما منجر می‌شود اما عکس ها و دیگر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.
– اگر می‌خواهید اکانت خویش را پاک کنید و برای همش از اینستاگرام خداحافظی کنید می‌توانید از تعلیم پاک کردن اینستاگرام در فارنت کاربرد کنید.
برای فعال کردن دوباره کافیست با همان یوزرنیم و پسورد کنونی خود مجدد وارد شوید (Login کنید.) اگر با پیام خطای The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again مواجه شدید سعی کنید در گوشی و در ضمن در وبسایت (نسخه دسکتاپ) وارد شوید.
– اکانت فارنت در اینستاگرام را تعقیب کنید الی واپسین نکات آموزشی و حیاتی اینستاگرام را از دست ندهید.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,حسگر اثر انگشت

 

به نظر می‌رسد قرار است در آینده درصد قابل توجهی از گوشی‌ها فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را دریافت کنند. کوالکام روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد با شرکت چینی BOE همکاری کند تا بتواند از تکنولوژی حسگر اثر انگشت خود برای نمایشگرهای این شرکت بهره ببرد.

 

BOE پس از سامسونگ دومین سازنده بزرگ نمایشگرهای اولد گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. پنل‌های این کمپانی چینی در گوشی‌های تاشو مانند هواوی میت Xs و موتورولا ریزر و همچنین گجت‌های شرکت‌هایی مانند اوپو، نوبیا و دیگر برندها مورد استفاده قرار گرفته است. کوالکام از طریق همکاری با BOE نه‌تنها می‌تواند تکنولوژی حسگر اثر انگشت خود را روانه‌ی گوشی‌های بیشتری کند، بلکه در بازار مهم چین یک شریک تجاری تاثیرگذار به دست می‌آورد. باید خاطرنشان کنیم که تا حالا فقط برخی از گوشی‌های سامسونگ از فناوری حسگر اثر انگشت مبتنی بر امواج صوتی کوالکام استفاده کرده‌اند.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,حسگر اثر انگشت

 

کوالکام و BOE گفته‌اند که این مشارکت فقط محدود به گوشی‌های هوشمند نیست و گجت‌های مبتنی بر XR (ترکیبی از واقعیت مجازی و افزوده) و گجت‌های هوشمند خانگی هم از این تکنولوژی بهره‌مند خواهند شد. آن‌ها انتظار دارند که گجت‌های مجهز به این تکنولوژی در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شوند.

 

یک شروع نه‌چندان موفق

در سال ۲۰۱۸، کوالکام فناوری حسگر اثر انگشت مبتنی بر امواج صوتی را معرفی کرد که از این امواج برای شناسایی خطوط اثر انگشت و باز کردن قفل گوشی استفاده می‌شود. این شرکت اعلام کرد که تکنولوژی موردنظر سریع‌تر و ایمن‌تر از سیستم تشخیص چهره شرکت‌هایی مانند سامسونگ و دیگر تکنولوژی‌های اثر انگشت زیر نمایشگر مبتنی بر سنسورهای اپتیکال است که در اصل برای این کار از اثر انگشت کاربر عکس می‌گیرند.

 

سامسونگ هم برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ تصمیم گرفت از این تکنولوژی بهره ببرد. به همین خاطر در این گوشی‌ها دیگر شاهد حسگر اثر انگشت فیزیکی نبودیم و در ضمن سامسونگ اسکنر مربوط به عنبیه چشم را هم حذف کرد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,حسگر اثر انگشت

اما حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر کوالکام که از امواج صوتی استفاده می‌کند، نتوانست به طور کامل وعده‌های ارائه شده را محقق کند. در همان زمان، کارشناسان پایین بودن سرعت این حسگر و دشواری قرار دادن انگشت در مکان دقیق را مطرح کردند. حتی در ماه اکتبر، یک زن انگلیسی اعلام کرد که صرفا با استفاده از محافظ نمایشگر ارزان‌قیمت می‌توان حسگر گلکسی اس ۱۰ را دور زد. سامسونگ و کوالکام سپس با همکاری یکدیگر توانستند یک آپدیت نرم‌افزاری برای این مشکل ارائه کنند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051156.html



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, عفونت بدن
چند شرکت بزرگ فناورانه اقدام به طراحی و ساخت ساعتی هوشمند کرده‌اند که می‌تواند عفونت را در بدن کاربران تشخیص دهند. 

ساعت‌های هوشمند، امروزه کاربردهای زیادی در زندگی مردم پیدا کرده‌اند اما روزبه روز کاربردهای آن بیشتر می‌شود.

 

بعد از شیوع ویروس کرونا توجه جامعه بشری به سلامت عمومی و بیماریهای اپیدمیک بیشتر شد و حالا فناوری قصد کمک به این نیازهای بشر دارد.

 

شرکتهای فناورانه اسکریپس و فیت بیت، با کمک دانشگاه استنفورد به دنبال طراحی و ساخت ساعت هوشمندی هستند که می‌تواند عفونت کاربر را در بدن او تشخیص دهد!

 

نحوه کار این ساعت‌ها بررسی ضربان قلب، دمای بدن و دیگر نشانه‌های ناشی از عفونت بدن است که در صورت بروز می‌تواند کاربر را مطلع کند؛ این فرآیند شناسایی می‌تواند قبل از تشدید بیماری در فرد اتفاق بیفتد.

 

این شناسایی زودهنگام می‌تواند فرد را آماده اقدامات پیشگیرانه کند تا به‌موقع خود را ایزوله و در صورت نیاز تماس خود را با اطرافیان قطع کند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051186.html



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()