نوشته شده توسط : ساحل

شرکت هایپر ایکس هدفون گیمینگ کلاد فلایت را بروزرسانی کرده و نام آن را کلاد فلایت S گذاشته است و تنها فرق آن نسبت به نسل گذشته، اضافه شدن استاندارد شارژ بی سیم چی (Qi) است. خبر خوب برای علاقه‌مندان به این هدفون این بوده که قیمت آن ثابت مانده و همان ۱۶۰ دلار است.

علاقه‌مندانی که خود را به نمایشگاه CES رسانده‌اند می‌تواند نحوه شارژ هدفون گیمینگ کلاد فلایت S را ببینند. هایپر ایکس می‌گوید برای شارژ بی‌سیم آن کافیست هدفون را از سمت گوشی چپ آن روی پد شارژ بی سیم بگذارید تا هدفون باتری خود را شارژ کند. اما تغییرات این مدل به همین جا ختم می‌شود و همچنان برای اتصال کلاد فلایت S، باید از رابط میکرو USB استفاده کنید و خبری از پورت مدرن‌تر USB-C نیست.

 

کلاد فلایت S
 

 

هدفون گیمینگ کلاد فلایت S مانند نسل قبلی خود می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژ نگه دارد و برای اتصال بی سیم آن به کامپیوتر نیز همانند گذشته به دانگل وای فای وابسته است. این ارتباط در بستر وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی صورت می‌گیرد که به کاربران اجازه می‌دهد آن را به PS4، PC و PS4 Pro متصل کنند تا دیگر درگیر سیم نشوند.

کاربران XBOX اما از این کاروان جا ماندند و چون کلاد فلایت S از تکنولوژی اتصال مستقیم مایکروسافت پشتیبانی نمی‌کند، نمی‌توانند دانگل را به کنسول خود متصل کنند و بی‌دردسر به بازی کردن مشغول شوند. خوشبختانه هایپر ایکس برای این دسته از کاربران، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را در نظر گرفته تا اتصال با سیم به داد گیمرهای پلتفرم XBOX رسیده باشد.

کاربران نینتندو سوییچ نیز می‌توانند آن را به داک دستگاه خود متصل کنند و به سادگی از تجربه شنیدن صدای بازی به صورت بی سیم لذت ببرند. همان طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، کلاد فلایت S نزدیک ۱۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نمایشگاه CES 2020 به معرفی گوشی و لپ تاپ محدود نشده و در آن از محصولات جالبی در زمینه بهداشت و سلامت هم رونمایی می شود. یکی از این محصولات پادری حمام هوشمندی است که داده های سلامتی مختلفی از جمله وزن را اندازه گیری می کند.

پادری هوشمند توسط Mateo ساخته شده و با بدنه ای انعطاف پذیر و باریک ظاهری شبیه به زیرپایی های عادی دارد، با این وجود فناوری به کار رفته در آن توانایی نقشه برداری از ۷۰۰۰ نقطه بر اساس فشار و اندازه گیری وزن، توده عضلانی، چربی، سطح هیدراته بدن، حالت ایستادن و تعادل جسمانی را دارد. تمامی این داده ها به اپلیکیشن ویژه پادری هوشمند ارسال می شوند.

 

پادری هوشمند
 

 

در صورتی که حالت ایستادن کاربر استاندارد نباشد، پادری Mateo آن را تشخیص داده و توصیه هایی برای اصلاح آن ارائه می کند. نکته جالب اینجاست که دستگاه توانایی شناسایی کاربران مختلف بر اساس ردپا و فشار را داشته و داده های سلامتی را برای هر کاربر به صورت جداگانه ثبت می کند.

هدف Mateo از تولید پادری حمام هوشمند کمک به کاربران برای نظارت بر وزن و شرایط جسمانی است. آنطور که مدیران این شرکت می گویند افراد علاقه چندانی به ایستادن روی ترازو و مشاهده افزایش وزن خود ندارند اما این محصول با ظاهری شبیه به پادری عادی هراس مشاهده وزن را از آنها دور می کند.

به گفته کمپانی سازنده داده های کاربر بین پادری هوشمند و اپلیکیشن به گونه ای مبادله می شوند که امنیت و حریم خصوصی افراد به مخاطره نیفتد. این پادری هوشمند هنوز به تولید انبوه نرسیده اما Mateo قصد دارد سرمایه آنرا از طریق جمع سپاری تامین کند. کمپین تولید این پادری از ماه آینده شروع می شود و کاربران با پرداخت ۱۷۹ دلار امکان مشارکت در آن را خواهند داشت.

 

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اخیرا پهپادها استفاده‌های گوناگونی پیدا کرده‌اند، حتی بعضی از آن‌ها تورهایی را پرتاب می‌کنند تا هدف خود را زمین‌گیر کنند یا بعضی از آن‌ها به صورت عمودی روی دیوارها فرود می‌آیند. اما هیچ کدام از این‌ها به پای پهپاد جدید شرکت ترکیه‌ای Asisguard نمی‌رسد. پهپاد سونگار مسلسلی را حمل می‌کند که می‌تواند هدف خود را تیرباران کند.

برخلاف دیگر پهپادها، پهپاد سونگار (Songar) از ۸ ملخ استفاده می‌کند تا پرواز کند. علاوه بر این، مسلسلی با ۲۰۰ خشاب نیز به این پهپاد متصل شده است که می‌تواند از فواصل ۲۰۰ متری، هدفی به ابعاد ۱۵ سانتی‌متری را منهدم کند.

تمام این‌ها را که کنار بگذاریم، یکی از سخت‌ترین چالش‌های خلبانی هر پهپادی، کنترل آن در هواست. برای همین دلیل است که عکاسانی که از پهپاد استفاده می‌کند، معمولا استعداد بالایی در خلبانی این پهپادها دارند. حال تصور کنید که علاوه بر خلبانی پهپاد، باید شلیک هم بکنید. مشکلات بسیاری باعث می‌شود تا دقت این شلیک‌ها پایین بیاید. اما پهپاد سونگار برای این منظور از چند سیستم کمکی بهره می‌برد.

 

 

مهمترین مشکل مربوط به لگد زدن تفنگ (Recoil) می‌شود. پهپاد سونگار برای جلوگیری از این پدیده، مسلسل را به دو بازوی روباتیک متصل کرده و از یک سیستم لیزری فاصله‌سنج به همراه چند دوربین استفاده می‌کند. این سیستم پیشرفته به پهپاد کمک می‌کند تا فاصله، شدت و جهت وزش باد و زاویه را سنجیده و سپس اقدام به نابود کردن هدف خود کند.

همان طور که پیشتر گفتیم، دقت این پهپاد نیز بسیار بالا بوده و برای مثال می‌تواند یک انبه را از فاصله‌ای دو برابر یک زمین فوتبال بزند. همچنین کمپانی Asisguard گفته است با بروزرسانی‌ها نرم‌افزاری که در آینده برای پهپاد سونگار منتشر خواهد کرد، برد هدف‌گیری را دو برابر یا به عبارتی به ۴۰۰ متر می‌رساند. در صورت تحقق این امر، این پهپاد به یکی از ترسناک‌ترین پهپادهای جنگی تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این، کمپانی Asisguard اعلام کرد که پهپاد سونگار به زودی در اختیار ارتش ترکیه قرار خواهد گرفت و خلبان‌های این پهپاد باید تنها نشانه‌گیری را انجام دهند تا هدف خود را به سادگی نابود کنند.

 

 

منبع:

https://digiato.com/article/2019/12/14/رونمایی-ارتش-ترکیه-از-پهپاد-سونگار-مجه/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 ... 18 صفحه بعد