نوشته شده توسط : ساحل

یک طریق چند مرحله‌ای هستی دارد که با پیروی کردن از آن، می‌توانید مطمئن باشید یک سوداگری اینترنتی کوچک را بدست طراحی سایت با کامیابی راه‌اندازی کرده‌اید. من هزاران نفر را دیده‌ام که با اطاعت از این طریق کسب و کارهای موفقی راه‌‌انداخته و گسترش داده‌اند. بعد با ما همراه باشید و برای راه‌اندازی یک سوداگری اینترنتی توسط طراحی سایت به توصیه‌های ذیل پروا نمایید.

۱- یک احتیاج در بازار پیدا کنید و به آن استجابت بدهید.
۲- برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد.
۳-به سفارش طراحی سایت بدهید!
۴- از موتور‌های جستجو برای جذب ترافیک به سایت‌تان بهره‌گیری کنید.
۵- به عنوان یک فرد متخصص برای خویش اعتبار جمع کنید.
۶- مشتریان و مشترکین خود را از راه ایمیل تعقیب کنید.
۷- با به کارگیری تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و هزینه طراحی سایت فروش بک‌اند (back-end) درآمد خود را افزایش دهید.
۸- همه‌ی افراد، از یک کارآفرین تازه‌کار گرفته الی افراد باتجربه و کارشناس در این کار، می‌توانند از این فرآیند برای شروع یک کسب و کار سود ببرند.

گام ۱: یک نیاز در بازار پیدا کنید و به آن پذیرش بدهید
بیشتر افرادی که پسین کاری را آغاز می‌کنند مرتکب این اشتباه می‌شوند که ابتدا به پیگیری فرآوری فرآورده می‌روند و بعد به فکر بازاریابی برای آن می‌افتند.

برای اینکه بخت خویش را برای موفقیت افزایش دهید، شغل را با بازاریابی آغاز کنید. رمز پیشه این است که افرادی را پیدا کنید که به تعقیب گذرگاه حلی برای یک سخت هستند، اما پاسخ‌های چندانی پیدا نکرده‌اند. اینترنت این شیوه‌‌ی جستجوی بازار را آسان کرده است:

به انجمن‌های آنلاین مراجعه کنید تا ببینید مردم چه شرکت طراحی سایت سوالاتی می‌پرسند و تلاش می‌کنند چه مشکلاتی را حل کنند.
در کلیدواژه‌ها جستجو کنید الی ببینید مردم چه کلیدواژه‌هایی را جستجو می‌کنند که برای آنها سایت‌ها و چشم وهمچشمی زیادی هستی ندارد.
به سایت رقیبان بالقوه‌ی خود مراجعه کنید. از کاری که آنها برای پاسخ‌گویی به نیازها اتمام می‌دهند یادداشت‌برداری و آن را رسیدگی کنید. شدنی است از چیزی که شما یاد گرفته‌اید کاربرد کنند و محصول باره احتیاج بازار را فرآوری کرده باشند، در این چهره ممکن است اتمام همان کاری که آنها می‌کنند، بهتر از چشم وهمچشمی کردن باشد.

گام ۲: برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد
marketing- طراحی سایت
رعایت موارد زیر، به شما اطمینان می‌دهد کسانی که از کسب و کار اینترنتی شما دیدن می‌کنند، از لحظه‌ی ورود تا سررسید خرید، درگیر پروسه فروش می‌شوند.

با انتخاب تیتر‌های جذاب، مشتریان را به محصول‌تان بیشتر علاقه‌مند کنید.
مشکلی که محصول شما آن را حل می‌کند، توضیح دهید.
این اطمینان را ایجاد کنید که شما می‌توانید این مشکل را حل کنید.
نظرات افرادی را که قبل از این از محصول شما بهره‌گیری کرده‌اند، در سایت اضافه کنید.
قدری درباره‌ی محصول و اینکه چگونه به کاربران فایده می‌رساند صحبت کنید.
پیشنهاد ویژه‌ای به مشتریان بدهید.
کیفیت فرآورده خود را تضمین کنید.
این دریافتن را ایجاد کنید که استفاده از فرآورده شما ضروری است.
از بازدیدکنندگان بخواهید که فرآورده شما را خریداری کنند.
از طریق این پروسه باید روی این جستار تمرکز کنید که برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت برای کسب و کار به اینجا مراجعه کنید فرآورده یا خدمات شما چگونه می‌تواند به شکلی منحصر به فرد دشوار ملت را حل کند یا کیفیت زندگی آنها را شفا بخشد. مشابه یک مشتری فکر کنید و بپرسید «این محصول یا سرویس چه فایده‌ای برای من دارد؟»

هنگامی که بازار و فرآورده خویش را مشخص و پروسه فروش‌تان را پایانی کردید، آن‌گاه آماده‌ی طراحی سایت برای سوداگری کوچک‌تان هستید. حتما به خاطر داشته باشید که طراحی سایت شما باید بدست تیم معتبر و با تجربه‌ای انجام شود . وبسایت شما کمتر از ۵ ثانیه زمان دارد لغایت پروا مشتریان را جلب کند، در غیر این چهره آنها خواهند رفت و دیگر هرگز از سایت شما بازدید نمی‌کنند.

این تیم تکاپو خویش را از سال ۱۳۹۴ پیش درآمد کرده و در سنه ۱۳۹۶ به عنوان تیمی مستقل مسوول اجرای پروژه های طراحی سایت شد. در همان سال کاندید جشنواره وب و موبایل ایران در دامنه خدمات طراحی سایت و سئو گشته و جز ۵ کمپانی برتر طراحی سایت قرار گرفت. الان برآن است با اشتیاق و تعهد برترین خدمات طراحی سایت را همراه با آموزش، خدمات حمایت و خدمات تولید محتوا همگام با جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا به کارفرمایان گرامی ارائه کند.

توسعه با اشتیاق و تعهد، دانش و نا خود را بکار گرفته الی با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین موعد و هزینه ارائه داده و با خدمات مفصل آموزش، حمایت و فرآوری محتوا، شما عزیزان در دنیای سوداگری آنلاین باشد.

جدیدترین متدهای طراحی سایت و فناوری های روز جهان برای راه اندازی وبسایت شما کاربرد می‌کند لغایت محتوای سایت شما به شکیل ترین و بهینه ترین حالت ممکن در همگی دستگاه های نمایشی موجود از جمله موبایل‌، تبلت، لپ‌تاپ و صفحه مانیتور و یا حتی تلویزیون نمایش داده شود. در همه بسته های خدماتی این شرکت راهکارهای جامعی برای شفا رتبه سایت در موتورهای جستجو، افزایش سرعت و امنیت وبسایت تعبیه شده است. بسته های متنوع طراحی سایت با خدمات و تعرفه های گوناگون این امکان را به مشتریان میدهد لغایت مناسب ترین تدبیر را با پروا به بیچارگی و بودجه خویش انتخاب کنند.

چرا طراحی سایت برای سوداگری شما الزامی است؟
business- طراحی سایت
شاید فکر کنید داشتن یه کانال تلگرام یا صفحه اینستگرام برای معرفی شما کافیست ولی با داشتن یک وبسایت می توانید در باره موتورهای جستجو برای کل شناخته شوید. کسب و کار خودتان را در همه ساعات روز در معرض مخاطبان خود قرار داده و تجارت خویش را متحول کنید. وب سایت شما دفتر کار آنلاین و معرف هویت، برند و کلاس کاری شماست.

با تمام مزایایی که داشتن یک تارنما دارد اما هزینه این روش تبلیغاتی بسیار کمتر از سایر شیوه های تبلیغاتی است.
یک وب سایت می تواند نقش یک بروشور،بیلبورد و … را برای شما ایفا کند با این تفاوت که :
۱- شما با طراحی سایت خوب می توانید به راحتی کلیه محصولات خویش را به بازدید کنندگان معرفی کنید، (هیچ محدودیتی در تعداد صفحات و میزان توضیحات ندارید) آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات باره دربایستن آنها را در اختیارشان پیمان دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید.
۲- یک وب سایت راهی مناسب برای ارائه اطلاعات گوناگون در مورد کالاها و خدماتی است که کمپانی به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری ناچار باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با کمپانی تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات باره عقیده خویش را کسب کند.
۳- با استفاده از یک پایگاه اینترنتی می طاقت به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.
۴-مشتریان ممکن است ۲۴ ساعته به شما دسترسی نداشته باشند، اما در هر زمان و مکانی می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند. پس تارنما نماینده ای از شماست که ۲۴ ساعته قابل دسترس است.
۵- با گسترش اینترنت، روز به روز به شمار افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای گزینش استفاده می کنند افزوده می شود. عدم حضور شما در صورت حضور سایر رقبا در این پهنه یعنی از دست دادن مشتریان.
درآخر کل مراحل بازرگانی موفق، از دسته تبلیغ، آگاهی رسانی، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جویی در کل منابع، به وسیله یک تارنما یا فروشگاه اینترنتی سپریدن پذیر است.
امروزه ، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت اغلب تارنما آن شرکت است. بر این بنیاد حضور در شبکه جهانی اینترنت (حتی اگر حضوری ناتوان باشد) بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود .

گام ۴: از موتور‌های جستجو برای جذب کردن خریداران به سایت‌تان استفاده کنید
تبلیغات با شیوه‌ی پرداخت به ازای کلیک آسان‌ترین راه برای جذب ترافیک به یک سایت جدید است. این پیشه در سنجش با اینکه منتظر باشید که تا به طور طبیعی سایت شما ترافیک جذب کند، دو مزیت دارد. نخست اینکه تبلیغات به شیوه‌ی «پرداخت به ازای کلیک»، شما را فورا در صفحه‌ی جستجو اثر می‌دهد و دوم اینکه تبلیغات به شیوه‌ی پرداخت به ازای کلیک این امکان را به شما می‌دهد که کلیدواژه‌ها، تیتر‌ها، قیمت‌ها و رویکردهای فروش مختلفی را آزمون کنید. این شیوه نه تنها به شما کمک می‌کند که خیلی سریع ترافیک جذب کنید، بلکه شما می‌توانید شیوه‌های مختلف را بیازمایید و بهترین کلیدواژه‌ها را برای تبدیل بازدیدکننده به خریدار آزمون کنید. به این ترتیب شما می‌توانید کلیدواژه‌ها را در سایت پخش کنید، چرا که این پیشه به درمان جایگاه شما در جستجوی طبیعی کمک می‌کند.

گام ۵: به عنوان یک فرد متخصص برای خود اعتبار جمع کنید
مردم از اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات بهره‌گیری می‌کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در برگزیدن سایت‌های دیگر قرار دهید و ببینید که چگونه ترافیک اکثریت جذب می‌کنید و در موتورهای جستجو جایگاه بهتری پیدا می‌کنید. رمز کامیابی این است که دائم لینک اطلاعات خوب را در سایت‌تان داشته باشید.

محتوای تخصصی رایگان در برگزیدن دیگران پیمان دهید. مقاله، ویدئو یا هر محتوای دیگری را که برای دیگران سودمند باشد، تولید کنید. این درونمایه را در سایت‌های در بر گیرنده مقالات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.
بر روی محتواهای باارزش سایت‌تان، لینک ارسال برای رفقا را قرار دهید.
به یک فرد متخصص و پرکار در انجمن‌های صنعتی و سایت‌های اجتماعی که جامعه‌ی قصد شما هستند، تبدیل شوید.
به این ترتیب شما خوانندگان جدیدی پیدا می‌کنید و حتی از آن بهتر، هر سایتی که محتوای شما را پخش کند به لینک‌های شما بازگردانیدن دیتا خواهد شد. موتور‌های جستجو پیوستگی برپا کردن وسط سایت‌های مرتبط را دوست دارند و جایگاه شما را در رتبه‌بندی جست‌وجو بهبود می‌بخشند.

گام ۶: از توان بازاریابی ایمیلی برای تبدیل بازدید‌کننده‌ها به مشتری کاربرد کنید
email marketing- طراحی سایت
هنگامی که لیست ایمیل‌ها را تعبيه کردید، شما یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های سوداگری اینترنتی تان را برپایی کرده‌اید. مشتریان و مشترکین شما این اجازه را به شما داده‌اند که برای آنها ایمیل بفرستید. این یعنی شما:

به آنها چیزی داده‌اید که به پیگیری آن بوده‌اند.
یک رابطه‌ی برپا با آنها شکل داده‌اید.
نتیجه‌ی این شیوه بازاریابی ۱۰۰ درصد قابل اندازه‌گیری است.
بازاریابی ایمیلی ارزان‌تر و مؤثر از بازاریابی چاپی، تلویزیونی و رادیویی است، چرا که زیاد هدفمند‌تر است.
هر آدم که به سایت شما راز می‌زند و وارد لیست شما می‌شود، فرد زیاد مشتاقی است و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای تعقیب چنین افرادی وجود ندارد.

گام ۷:‌ از طریق تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و فروش بک‌اند (back-end) درآمد خویش را افزایش دهید
یکی از مهمترین استراتژی‌ها در بازاریابی اینترنتی، برپایی و توسعه‌ی ارزش درازا عمر مشتری است. کمینه ۳۶ درصد کسانی که یکبار از شما خرید کرده‌اند در صورتی که پیگیر آنها باشید، مجدد از شما خرید خواهند کرد. نهایی کردن نخستین خرید قطعا دشوارترین و پرهزینه‌ترین تقسیم کار شما خواهد بود. در نتیجه از فروش بک‌اند و آپ‌سلینگ برای ناچار کردن آنها به خرید مجدد بهره‌گیری کنید. این دو روش شامل تکنیک‌های پایین می‌شوند:

محصولاتی را به آنها پیشنهاد دهید که خرید اصلی آنها را کامل می‌کند.
برای آنها کوپن‌های وفاداری الکترونیک بفرستید الی بتوانند در خرید بعدی از آنها استفاده کنند.
بعد از خریدشان در صفحه‌ی سپاسگزاری، محصولات مرتبط با خریدشان را پیمان دهید.
به مشتریان‌تان به خاطر وفاداری‌شان دستمزد بدهید و ببینید که چگونه آنها وفادار‌تر می‌شوند.

اینترنت زیاد تند تغییر می‌کند به طوری که ۱ سنه در فضای آنلاین برابر با چیزی نزدیک ۵ سال در دنیای راستین است. اما اصول مربوط به وضعیت راه‌ اندازی و توسعه‌ی یک سوداگری اینترنتی کامیاب اصلا تغییر نکرده ‌است. اگر درست در ابتدای مسیر شروع یک کسب و کار اینترنتی هستید، حتما از این مراحل پیروی کنید. اگر چندی است که پیشه را آغاز کرده‌اید، یک مرور سریع انجام دهید و رسیدگی کنید که آیا مرحله‌ای هست که از قلم افتاده باشد یا اصلا به سراغ آن نرفته باشید. دقت داشته باشید که نمی‌توانید از نخست گذرگاه را اشتباه بروید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه به یک پوشه ZIP که دارای یک رمز عبور ناشناخته است دسترسی پیدا کنید. تنها راه انجام این کار این است که برنامه ای که می تواند رمز عبور را برای شما از بین ببرد را دانلود کنید. هرچند که روند رمزگشایی می تواند چند روز طول بکشد.

 

قسمت 1 :

آماده سازی برای حذف رمز عبور

از ریسک این کار مطلع باشید: باید یک برنامه را دانلود کنید که بتواند رمز عبور را در پوشه ZIP حدس بزند. قبل از اینکه این کار را انجام دهید، آگاه باشید که این می تواند کامپیوتر شما را به ویروس آلوده کند.قبل از ادامه ی کار یک آنتی ویروس و مرورگر ایمن نصب کنید.

 

اکثر نسخه های آزمایشی رایگان فقط رمزهای عبور کوتاه را پیدا می کنند.اگر برنامه ای که در اینجا ذکر نشده است و فعال بودن نامحدود را به صورت رایگان ارائه می دهد، از دانلود آن جلوگیری کنید، زیرا ممکن است بدافزار باشد.

 

انتظار داشته باشید که انجام این کار ممکن است زمان زیادی به طول بیانجامد. برخی از این نرم افزار ها برای رمزگشایی به چندین ساعت و یا چند روز زمان احتیاج دارند. هیچ راهی برای رمزگشایی به طور معمول در چند دقیقه وجود ندارد. هر سرویسی که ادعا میکند این کار را انجام میدهد، احتمالا بدافزار است. 

 

همه برنامه ها را ببندید شما به حداکثر سرعت پردازنده کامپیوتر خود نیاز دارید، بنابراین برنامه های سنگین مانند فتوشاپ، بازی های ویدئویی، پخش کننده های صوتی و تصویری و غیره را ببندید.

حتی با حداکثر سرعت پردازشی رایانه ای که برای حدس زدن گذرواژه پوشه ZIP استفاده می شود، این روند هنوز می تواند چند روز طول بکشد.

 

پوشه ZIP خود را روی دسکتاپ قرار دهید. دسکتاپ به راحتی قابل دسترسی است، پوشه ZIP را بر روی دسکتاپ بکشید و همچنین میتوانید پوشه ZIP را با انتخاب پوشه، با فشار دادن Ctrl + C (ویندوز) یا (Command + C (Mac⌘ ، رفتن به دسکتاپ و فشار دادن Ctrl + V یا  Command + V⌘ کپی کنید و پیست کنید.

اگر پوشه ZIP بر روی یک مورد تلفن همراه مانند یک گوشی هوشمند یا یک تبلت باشد، قبل از ادامه این پوشه را بر روی کامپیوتر قرار دهید .

 

برداشتن رمز عبور فایل Zip, هک پسورد فایل های زیپ

حذف پسورد فایل zip

 

قسمت 2

با استفاده از John the Ripper

نحوه کار: John the Ripper یک برنامه رایگان مبتنی بر خط فرمان است که می تواند برای رمزگشایی کلمات عبور مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه، در حالی که رایگان است، نصب و استفاده از آن می تواند مشکل باشد.

 

John the Ripper را دانلود کنید: به http://www.openwall.com/john در مرورگر وب خود بروید و سپس در پایین صفحه روی لینک John the Ripper 1.8.0-jumbo-1 (Windows binaries, ZIP, 34 MB) در بخش "community enhanced version"کلیک کنید .

 

John the Ripper را از حالت فشرده خارج کنید: روی پوشه ی ZIP دانلود شده, دوبار کلیک کنید. سپس روی زبانه ی Extractو گزینه ی Extract all, سپس Extract کلیک کنید و صبر کنید تا پنجره باز شود.

 

نصب John The Ripper : John The Ripper را نمی توان مانند برنامه های معمولی نصب کرد، اما شما می توانید با قرار دادن پوشه ی آن و سپس آن را به "john" تغییر نام دهید.

در پنجره ای که برنامه را از حالت فشرده خارج کرده اید، روی پوشه "john180j1w" کلیک کنید.

Ctrl + C را فشار دهید

دسکتاپ خود را باز کنید، سپس Ctrl + V را فشار دهید .

راست کلیک بر روی پوشه، سپس روی Rename کلیک کنید

John را تایپ کنید و  اینتر را بزنید .

 

پوشه ZIP خود را در پوشه "run" برنامه ی John the Ripper  قرار دهید. پوشه را با کلیک بر روی آن و با فشار دادن Ctrl + C کپی کنید، سپس پوشه "john" و پوشه «run» را باز کنید، روی فضای خالی کلیک کرده و Ctrl + V را فشار دهید .

 

Command Prompt را باز کنید: دستورالعمل باز کردن برنامه خط فرمان :

روی Start  کلیک کنید 

عبارت command prompt را تایپ کنید.

روی Command Prompt در بالای پنجره استارت کلیک کنید.

 

دایرکتوری را به پوشه ی “run” برنامه ی John the Ripper تغییر دهید. عبارت cd desktop/john/run را تایپ کنید سپس دکمه ی ↵ Enter را فشار دهید.

 

دستور "run" را وارد کنید عبارت zip2john.exe name.zip > name.hash را تایپ کنید (مطمئن شوید که به جای "name" نام پوشه ZIP خود را جایگزین کنید) و ↵ Enter را فشار دهید.

مثلا برای یک پوشه ZIP به نام "hello", دستور zip2john.exe hello.zip > hello.hash را بنویسید .

 

hash پوشه ی ZIP را تعریف کنید: name.hash را وارد کنید (جایی که "name" نام فایل hash است) و ↵ Enter را فشار دهید. در این مرحله، شما آماده هستید که رمز عبور را از بین ببرید.

 

 

شروع به حذف رمز عبور کنید: عبارت john.exe --pot=name.pot --wordlist=john/run/password.lst name.hash را تایپ کنید و اینتر ↵ را بزنید.

John the Ripper رمز عبور پوشه ی ZIP را با پایگاه داده ی کلمات کلیدی خود مقایسه خواهد کرد.

شما باید "name" را در هر دو "name.pot" و "name.hash" با نام پوشه ZIP خود جایگزین کنید. فایل password.lst حاوی لیستی از کلمات عبور و جایگزینی آنها است.

 

هنگامی که رمز عبور تعیین شود، خواهید دید که “Session complete”  در پایین Command Prompt ظاهر می شود. در این مرحله می توانید نام type.pot را تایپ کنید (مجددا قسمت “name” را جایگزین نام پوشه کنید ) و دکمه اینتر را فشار دهید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/remove-zipfile2-password.html



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گاهی اوقات، شما باید یک صفحه را در مایکروسافت ورد حذف کنید، اما شما نمیدانید چگونه آن را انجام دهید. برای اطلاع از نحوه پاک کردن یک صفحه در Word به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حذف پاراگراف ها

اگر یک صفحه خالی ناخواسته در پایان یک سند Word ظاهر شود، اغلب نتیجه یک یا چند پاراگراف در انتهای محتوای سند است. روی صفحه خالی کلیک کنید، پیمایش پایین را در صفحه کلید خود نگه دارید تا زمانی که صفحات تمام شود، سپس روی End ضربه بزنید. کلید Backspace را فشار دهید تا تمام فضای خالی در پایان سند خود پاک شود، و صفحه باید ناپدید شود.

 

حذف صفحات

اگر صفحه خالی در وسط سند شما باشد نه در انتها، احتمالا به طور تصادفی یک صفحه را ایجاد کرده اید. اگر این اتفاق می افتد، روی دکمه شمارش صفحه در سمت چپ مایکروسافت ورد کلیک کنید، سپس شماره صفحه خالی را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. مکان نما را روی صفحه قرار دهید، سپس کلید Backspace را فشار دهید تا صفحه حذف شود.

 

 حذف پس زمینه از صفحه ورد, یک صفحه را در Word حذف کنیم

حذف یک صفحه ورد

 

نمایش نمادهای قالب بندی

اگر یک صفحه در سند ورد شما وجود دارد که می خواهید آن را حذف کنید، اما نمیتوانید کاری انجام دهید، راه حل دیگری این است که در صفحه کلید Ctrl + * ضربه بزنید (یا نماد ¶ را از صفحه اصلی انتخاب کنید). اکنون می توانید ببینید که آیا اختلاف پارامترهای غیر ضروری وجود دارد که باعث می شود یک صفحه خالی نمایش داده شود. اگر شما هر کدام را ببینید، فقط مکان نما را در جایی که آنها ظاهر می شود، یک بار کلیک کنید، سپس Backspace را فشار دهید تا آنها را حذف کنید.

 

 

تنظیم جداول

 

اگر یک جدول در انتهای سند خود قرار داده اید، Word بصورت خودکار یک پاراگراف زیر آن ایجاد  می کند و هیچ راهی برای حذف آن وجود ندارد. اگر این کافی است که یک صفحه خالی را در انتهای سند خود نشان دهید شما می توانید مشکل را حل کنید و صفحه را با کمی تقلب حذف کنید. روی خط خالی کلیک کنید، سپس اندازه فونت را به 1 تنظیم کنید. این یک راه حل ظریف نیست، اما کار می کند.

 

یک صفحه از محتوای را حذف کنید

اگر می خواهید یک صفحه از محتوا را حذف کنید، نه یک صفحه خالی را، به صفحه ای که می خواهید حذف شود بروید و در هر نقطه از آن کلیک کنید. اکنون روی دکمه شمارش صفحه در پایین سمت راست کلیک کنید، صفحه «/ page» را در جعبه جستجو بنویسید و روی Go To کلیک کنید. محتوا کل صفحه انتخاب می شود و شما می توانید به سادگی بر روی کلید Delete کلیک کنید تا آن را پاک کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/remove-page2-word.html



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت نخستین سوالی است که فردی که حائز شرکت است از تیم طراحی سایت می پرسد. در همگی کمپانی ها تعرفه طراحی سایت مشخصی هستی دارد که به عنوان بها طراحی سایت پایه شناخته می شود که بر پای بست، آن هزینه طراحی سایت پایانی مشخص می شود. تعرفه طراحی سایت با پروا به فاکتورهای زیادی می تواند متغیر باشد که این دگرگونی ها در قیمت طراحی سایت تاثیر گذار هستند.
در پیوسته به رسیدگی عوامل تاثیر گذار روی قیمت طراحی سایت و نحوه تعیین خرج طراحی سایت خواهیم پرداخت الی شما درک واقعیت از وضعیت تعیین تعرفه طراحی سایت و قیمت طراحی سایت داشته باشید و بدانید هزینه طراحی سایت اعلام شده بر چه مبنایی بوده و چه عواملی بر بها طراحی سایت کارایی گذار هستند.
هر اندازه که شما با پروسه بها گذاری تعرفه طراحی سایت آشنایی اکثریت داشته باشید، فهم خرج طراحی سایت و مبلغ پرداخت شده برای شما ساده تر خواهد بود. موارد پایین بخشی از موارد کارایی گذار بر تعرفه طراحی سایت هستند که تیم طراحی سایت به جهت بها گذاری برای اعلام بها طراحی سایت باره استفاده پیمان می دهد.

مقیاس پروژه، عاملی موثر در تعیین بها طراحی سایت
اندازه پروژه شما در تعیین بها طراحی سایت حائز اهمیت است. هر اندازه که اندازه سایت شما بزرگتر باشد، قیمت طراحی سایت نیز بر پای بست، تعرفه طراحی سایت اغلب خواهد بود. قیمت طراحی سایت پایه بر اساس بنیادی مشخص و در اندازه مشخصی از پروژه تعیین می شود که در پایان این معیارها تعرفه طراحی سایت را تعیین می کنند. اگر که پروژه شما مقیاس بزرگتری از سطح پایه تعرفه طراحی سایت داشته باشد، بها طراحی سایت نسبتا بالاتر خواهد بود.
اندازه تارنما ها متفاوت است و به همین جهت اندازه وبسایت از آنگونه عوامل موثر در تعرفه طراحی سایت و بها طراحی سایت به آمار می رود. به عنوان نمونه یک تارنما ساده می تواند تنها 1 لغایت 10 صفحه را به خویش وابستگی دهد و این مسئله در تعرفه طراحی سایت به جهت تعیین هزینه طراحی سایت در نظر گرفته می شود.
این سبک سایت ها مناسب استارتاپ های جدید، پروژه های حقیر و شرکت های محدود به شمار می رود؛ ولی گاهی پروژه طراحی سایت بسیار پیچیده بوده و نیازمند برنامه نویسی های تخصصی به جهت شخصی سازی طراحی است که در تعرفه طراحی سایت در عقیده گرفته می شود. این مورد در هزینه طراحی سایت تاثیر گذار است.
در نتیجه بها طراحی سایت و خرج طراحی سایت نهایی در چنین پروژه هایی بر پای بست، اندازه پروژه تعیین شده و پلن پایه در تعیین بها طراحی سایت تاثیرگذار نخواهد بود. البته اندازه پروژه فقط یکی از عوامل موثر در تعیین بها طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت است.
علاوه بر این، طراحی سایت در پیمانه کوچک نیز باید به گونه ای سپریدن شود که قابلیت ارتقا در آینده را داشته باشد. بها طراحی سایت و خرج طراحی سایت متوسط در تعرفه طراحی سایت مربوط به کمپانی هایی است که نیازمند امکانات اکثریت نسبت به پلن پایه هستند.
این کمپانی ها عموما کمپانی هایی با موضوعات گوناگون هستند. به همین جهت تعیین بها طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت برای چنین پروژه هایی پیچیده تر بوده و احتیاج به سرمایه اکثریت به جهت پرداخت هزینه طراحی سایت است.
تعیین بها طراحی سایت برای پروژه هایی با پیمانه کبیر که نیازمند امکانات و افزونه های زیاد بسیار هستند کاملا متفاوت بوده و تعیین خرج طراحی سایت تخصصی تر است و تعرفه طراحی سایت در این موارد تفاوت زیادی با سایر موارد دارد. این کمپانی ها مبلغ بیشتری را به جهت پرداخت هزینه طراحی سایت پرداخت می کنند.

سبک طراحی، فاکتور موثر در تعیین تعرفه طراحی سایت
زمانی که شما تصمیم به طراحی سایت می گیرید بها طراحی سایت هزینه طراحی سایت یا خرج طراحی سایت اعلام شده متفاوتی را مشاهده می کنید. قیمت اعلامی بدست کمپانی های متفاوت، دارای تفاوت های قابل توجهی است که بر پای بست، تعرفه طراحی سایت آن تیم تعیین می شود.
یکی از مهم ترین انگیزه های تفاوت قیمت طراحی سایت یا خرج طراحی سایت، سبک طراحی است که بر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است که این تاثیر در نهایت هزینه طراحی سایت پرداخت شده را تغییر می دهد.
به همین جهت اگر شما به دنبال سبک طراحی بخصوصی باشید که شما را ویژه تر جلوه دهد، بها طراحی سایت اغلب خواهد شد.
تاثیر سبک طراحی بر قیمت طراحی سایت و هزینه طراحی سایت در نظر گرفته شده بر بنیاد عوامل متعددی تعیین می شود. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت سخیف طراحی شمار صفحات منحصر به فردی است که در طراحی سایت شما باره بیچارگی است.

طراحی صفحه اصلی
طراحی صفحات محصول
طراحی صفحات بخش بندی محصول
طراحی صفحات فرود یا Landing page
طراحی صفحه تماس با ما
طراحی پنل ورودی به جهت ورود به سایت
طراحی بخش کاربران
طراحی صفحات سرویس های ویژه
هر اندازه که سبک طراحی باره عقیده شما ویژه تر باشد، قیمت طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت بالاتر خواهد بود و هزینه طراحی سایت نیز بیشتر خواهد شد. بها طراحی سایت که از صفحات با طراحی یکسان کاربرد می کند نسبت به بها طراحی سایت که به جهت طراحی هر صفحه از سایت حساسیت به خرج داده و در هر صفحه طراحی شده امکانات بخصوصی را به جهت رفاه کاربران برپایی می کند بر پای بست، تعرفه طراحی سایت متفاوت خواهد بود و هزینه طراحی سایت پرداخت شده نیز متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای رایانه‌ای در بسیاری موارد به نیازهای کاربران پاسخ داده و انجام کارها را راحت‌تر کرده‌اند، اما متاسفانه یکی از نیازهای همیشگی کاربران فارسی زبان بی‌پاسخ مانده بود یا برای رفع آن ‌باید هزینه‌های زیادی پرداخت می‌شد.

 

این نیاز تایپ صوتی است؛ تایپ کردن برای بسیاری از کاربران آن‌قدر دردسرساز و وقتگیر است که بسیاری از کاربران آرزو دارند یک نرم‌افزار صحبت‌هایشان را به‌صورت مکتوب در نرم‌افزارهای ویرایشگر متنی تایپ کند. خوشبختانه این نیاز به لطف خدمات رایگان و بسیار مناسب گوگل رفع شده و امروز کاربران فارسی زبان نیز هرجای دنیا که باشند می‌توانند بدون نیاز به صفحه‌کلید فارسی و بدون خسته کردن انگشتان خود صحبت کرده و صحبت‌های خود را به‌صورت متن تایپ شده روی صفحه‌نمایش مشاهده کنند.

 

این قابلیت در سرویس گوگل داک فعال شده و کاربران با استفاده از مرورگر کروم و یک میکروفن مناسب و البته دسترسی به اینترنت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در صورتی‌ که شما نیز قصد دارید همین حالا استفاده از این قابلیت را مورد بررسی قرار دهید، می‌توانید از روش زیر برای انجام این کار کمک بگیرید:

 

1ـ ابتدا به محیط کاربری خود در سرویس گوگل داک وارد شوید.

 

2ـ روی گزینه‌ New کلیک کرده و صفحه جدیدی را ایجاد کنید. (همچنین می‌توانید فایل‌های موجود را نیز کلیک کرده و آنها را آماده ویرایش کنید)

 

3ـ به منوی Tools رفته و روی گزینه Voice Typing کلیک کنید.

 

 

4ـ اکنون آیکون تایپ صوتی در سمت چپ صفحه برای شما نمایش داده می‌شود. در بالای این آیکون نوار کوچکی وجود دارد که با کلیک روی آن می‌توانید زبان موردنظر برای صحبت کردن را انتخاب کنید. (شما می‌توانید با اسکرول کردن این فهرست به پایین، زبان فارسی را از میان زبان‌های موجود انتخاب کنید)

 

 

تایپ صوتی به زبان فارسی, تایپ صوتی

 

5 ـ در ادامه پس از اتصال میکروفن به رایانه و اطمینان از صحت عملکرد و کیفیت آن، روی آیکون میکروفن کلیک کرده و صحبت کردن را آغاز کنید. (پیشنهاد می‌کنیم در محیطی ساکت و بدون صداهای مزاحم، این قابلیت را مورد استفاده قرار داده و کلمات را به‌صورت شمرده و آرام بیان کنید)

 

6 ـ مشاهده می‌کنید که صحبت‌های شما بسرعت به متون تایپی تبدیل می‌شود و می‌توانید این متون را در هر برنامه یا بخش دیگری کپی و استفاده کنید.

 

نکته: درحال حاضر این سرویس در تشخیص برخی کلمات با مشکل مواجه است که انتظار می‌رود به مرور زمان و با استفاده کاربران از آن، دقت تشخیص در زبان فارسی افزایش یافته و کاربران بتوانند با سرعت بیشتری صحبت کرده و متون موردنظرشان را به‌صورت تایپ شده مشاهده کنند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/voice-typing2-farsi.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انیمیشن های فلش شکل کلاسیکی از رسانه های اینترنت هستند و نوعا فقط از طریق یک وب سایت منتشر می شوند. اگر می خواهید این انیمیشن ها را در هرجایی که دوست دارید تماشا کنید، نیاز دارید که آن ها را در کامپیوتر خود ذخیره کنید. با این که ذخیره سازی یک انیمیشن فلش مانند ذخیره سازی یک فایل معمولی مشهود و ساده نیست، با استفاده از مرورگر مناسب قابل انجام است. مراحل زیر را دنبال کنید تا این کار را بیاموزید.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

 

فایرفاکس را باز کنید. آدرس حاوی انیمیشن مورد نظرتان را در نوار آدرس فایرفاکس تایپ کنید، فایرفاکس آسان ترین مرورگر برای دانلود دایرکتوری فایل فلش از یک وب سایت است.
این روش درباره youtube، vimeo و دیگر سایت های مشابه کاربرد ندارد. این روش فقط برای انیمیشن های فلش و بازی های روی سایت ها است.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

فایرفاکس آسان ترین مرورگر برای دانلود دایرکتوری فایل فلش از یک وب سایت است

 

وارد وب سایتی که حاوی انیمیشن موردنظرتان است شوید. وقتی که انیمیشن به طور کامل در فایرفاکس بارگذاری شد، روی صفحه راست کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که روی پس زمینه صفحه راست کلیک کرده باشید نه روی انیمیشن!

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

 

از منوی راست کلیک گزینه "View Page Info" را انتخاب کنید. این گزینه یک صفحه با اطلاعات دقیق درباره سایتی که در حال مشاهده آن هستید باز می کند. در بالای صفحه مجموعه ای از زبانه ها مشاهده می شود که اطلاعات مختلفی درباره سایت را نمایش می دهد.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

 

مرورگر فایرفاکس

 

روی آیکن فیلم کلیک کنید. لیستی از تمام فایل های چندرسانه ای سایت مانند دکمه های گرافیکی و بنرها نمایش داده می شود. این لیست همچنین حاوی فایل .SWF انیمیشن نیز هست. در لیست روی ستون Type کلیک کنید تا لیست بر اساس نوع فایل ها مرتب شود.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

 

فایل فلش را بیابید. فیلم فلش در فرمت .SWF است و با عنوان "Object" یا "Embed" در ستون Type درج شده است. اسم فایل معمولا مشابه تیتر انیمیشن در وب سایت است. آن را از لیست انتخاب کنید و گزینه "Save As …" را انتخاب کنید. اسم فایل را به دلخواه تعیین کرده و روی Save کلیک کنید.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

 

فیلم را تماشا کنید. وقتی فیلم فلش را دانلود کردید، می توانید با هر مرورگری که فلش روی آن نصب است، آن را باز کرده و تماشا کنید. زمانی که برای اولین بار فایل را باز می کنید، ممکن است ویندوز از شما بخواهد که برنامه ای را برای باز کردن فایل تعیین کنید. اگر مرورگر شما در لیست برنامه های پیشنهادی نیست، از گزینه browse فایل اجرایی مرورگر را از کامپیوتر خود انتخاب کنید. بسیاری از برنامه های مرورگر در فولدر Program Files در درایو ویندوز (معمولا درایو C)، در فولدری با نام کمپانی سازنده مرورگر ( Google، Mozilla و ...) قرار دارند .

 

همچنین می توانید برای باز شدن فایل، آن را گرفته و داخل مرورگر بکشید تا فایل باز شود.

 

نکات:
انیمیشن فلش معمولا با پسوند .swf یا .flv خاتمه می یابد، گرچه ممکن است پسوند متفاوتی داشته باشد.
زمانی که فایل فلش را ذخیره کردید، می توانید آن را با یک مرورگر وب یا با برنامه مخصوص اجرای فایل های انیمیشن فلش ( مانند Adobe Flash Player یا Adobe Shock Wave) باز کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/flash-animations-websites.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

درکنار همه نکات مثبتی که برای طراحی سایت با وردپرس وجود دارد، تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ایرادات جدی به این قالب های آماده وجود دراد که نمی‌توان بی‌تفاوت از ساحل آن گذشت.قبل از نگریستن لیست قیمت طراحی سایت، پشنهاد می‌کنم برای استفاده از قالب های آماده وردپرسی به چند نکته پروا کنید.قیمت ارزان و راه اندازی در چند دقیقه از نکات بارز وردپرس از نگاه کاربران است.اما اگر بخواهیم از حیث گوکل به قالب‌های ودرپرسی نگاه کنیم دیدمان چه بسا کمی عوض شود.مثلا گوگل ابزاری به اسم لایت هاوس دارد که به براساس شاخص هایی به صفحات سایت عددی بین 0-100 می‌دهد.اگر سایت دارید و می خواهید کیفیت سایت خویش را با شاخص های گوگل بسنجید حتما یک بار آن را امتحان پزشکی
2.4
میلیون تومان


طراحی سایت چندمنظوره
3.4
میلیون تومان


شرکتی
2
میلیون تومان

 

خبری
2.7
میلیون تومان


قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی پایه
1.6
میلیون تومان



فروشگاه اینترنتی کامل
3
میلیون تومان


فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای
4
میلیون تومان

 

چند فروشندگی(مارکت پلیس)
7
میلیون تومان



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هندوستان هنوز شبکه 5G را راه اندازی نکرده است اما بر اساس برخی گزارش‌ها احتمال دارد از ارزان‌ترین گوشی 5G دنیا رونمایی کند.

بر اساس گزارش روزنامه «اکونومیک تایمز»، یک منبع ناشناس که نخواسته نامش فاش شود، از عرضه یک گوشی 5G با قیمت پایه ۶۸ دلار توسط اپراتور هندی Reliance Jio خبر داده است.

این موبایل با همین قیمت نیز در صورت رونمایی لقب ارزان‌ترین گوشی 5G دنیا را به خود اختصاص خواهد داد، اما آنطور که در گزارش نوشته شده این کمپانی هندی ممکن است قیمت را پس از مدتی تا ۳۴ دلار کاهش دهد.

 

 

 

شرکت Reliance Jio در گذشته نیز موبایل‌های بسیار ارزان قیمت را وارد بازار کرده است. گوشی Jio Phone چند سال قبل با قیمت ۱۵۰۰ روپیه هند (تقریباً ۲۰ دلار) به بازار عرضه شد و بسیاری از مردم هندوستان را به استفاده از شبکه 4G سوق داد. پیش‌بینی می‌شود با عرضه این گوشی 5G ارزان قیمت به بازار نیز همین داستان تکرار شده و بسیاری از مردم هند از مزایای شبکه 5G بهره‌مند شوند.

موبایل 5G هندی‌ها اگر با قیمت ۳۴ تا ۶۸ دلار به بازار عرضه شود، از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G حال حاضر دنیا نیز ارزان‌تر خواهد بود. در حال حاضر برخی از ارزان قیمت‌ترین موبایل‌های 5G محدود به بازار چین می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ردمی 10X و ریلمی V3 اشاره کرد که به ترتیب ۲۴۰ و ۲۱۰ دلار قیمت دارند.

موبایل JioPhone 4G از سیستم عامل KaiOS استفاده می‌کرد، اما در حال حاضر مشخص نیست این گوشی 5G به چه سیستم عاملی مجهز خواهد شد. البته گوگل حدوداً سه ماه قبل ۴.۵ میلیارد دلار در Jio سرمایه گذاری کرد و از همکاری با این شرکت برای عرضه نسخه سبک اندروید خبر داد، بنابراین ممکن است موبایل 5G به نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید مجهز شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-jio-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-5g/



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جدیدترین نسخه‌ی لینوکس که هفته‌ی گذشته دردسترس قرار گرفت، پشتیبانی از FSGSBASE را به شمار در خور توجهی از پردازنده‌ها می‌آورد و میزبان یک ‌سری تغییرات خاص دیگر است.

هفته‌ی گذشته لینوس توروالدز جدیدترین نسخه‌ی لینوکس کرنل یعنی لینوکس ۵.۹ (Linux 5.9) را منتشر کرد. توروالدز به‌هنگام انتشار لینوکس ۵.۹ گفت: «خیلی ‌خوب، صادقانه حرفم را می‌گویم؛ امید داشتم هفته‌ی گذشته تغییرات کمتری اعمال شوند. البته به ‌نظر نمی‌رسد نکته‌ی ترسناک خاصی وجود داشته باشد.» بدین ترتیب اگر به به‌روز‌ نگه ‌داشتن لینوکس علاقه‌مندید و نحوه‌ی کامپایل کردن لینوکس کرنل را می‌دانید، می‌توانید فایل فشرده‌ی لینوکس کرنل ۵.۹ را که ۱۱۵٫۵ مگابایت حجم دارد ازطریق kernel.org دانلود کنید.

اگر صرفا برای تجربه‌ی جدیدترین نسخه‌ی لینوکس کرنل عجله دارید سراغ دانلود آن بروید؛ در غیر این صورت بهتر است منتظر ظاهر شدن آن در توزیع‌های لینوکس بمانید. اگر از یکی از توزیع‌های محبوب و اصلی لینوکس نظیر فدورا یا اوبونتو استفاده می‌کنید، احتمالا در نخستین نسخه‌ی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ شاهد قابلیت‌های جدید لینوکس کرنل خواهید بود.

بزرگ‌ترین تغییری که لینوکس کرنل ۵.۹ به‌خود دیده، پشتیبانی از دستورالعمل FSGSBASE در ریزمعماری آیوی بریج اینتل (Intel Ivy Bridge) و نسخه‌های جدیدتر و پردازنده‌های ساخت AMD (AMD) است؛ تغییر یادشده درنهایت باعث می‌شود عملکرد لینوکس کرنل روی پردازنده‌های مورد بحث بهبود پیدا کند.

البته تغییر یادشده تنها زمانی نمایان می‌شود که حافظه‌ی رم سیستم خود را با انجام وظایف کاری تا حد زیادی اشغال کنید و آن را تحت فشار قرار دهید. به‌بیانی بهتر، اگر به سرور لینوکس خود فشار زیادی وارد کنید، تغییر را حس خواهید کرد. شک داریم که کاربران عادی دسکتاپ بتوانند متوجه تغییر مورد بحث شوند. 

بزرگ‌ترین تغییر لینوکس کرنل 5.9 پشتیبانی از FSGSBASE در ریزمعماری آیوی بریج و نسخه‌های جدیدتر است

تغییر در خور توجه دیگری نیز در لینوکس کرنل ۵.۹ اعمال شده است. اگر کاربر گرافین (Graphene) هستید، بهترین و ساده‌ترین کار این است که از افزونه‌های محافظ نرم‌افزار (Software Guard Extensions موسوم ‌به SGX) اینتل استفاده کنید و به‌طور دقیق‌تر، سراغ استفاده از دستورالعمل‌های FSGSBASE که تا پیش از انتشار لینوکس کرنل ۵.۹ پشتیبانی نمی‌شدند بروید.

در گذشته، کاربران گرافین - صرف ‌نظر از اینکه خودشان بدانند یا خیر - به‌منظور استفاده از نرم‌افزار یادشده درحال استفاده از یک کلاج (Kludge) ناامن بودند. در نرم‌افزاری که در دسته‌ی نرم‌افزارهای امنیتی قرار می‌گیرد، قطعا استفاده از کلاج مورد بحث کار عاقلانه‌ای نیست. اگر کاربر گرافین هستید همچون دیگر نرم‌افزارها، فرایند استفاده از SGX و FSGSBASE را شروع کنید. این تغییر برخلاف تغییر اول، تفاوت بسیار بیشتری برای همه‌ی کاربران ایجاد می‌کند؛ نه فقط کاربرانی که فشار زیادی به سرور لینوکس بیاورند.

در همین حین کاربران لینوکسیِ بیشتری شاهد مدیریت بهتر حافظه در دستگاه‌های خود خواهند بود. بهتر شدن فرایند مدیریت حافظه در پی سه تغییر به ‌دست می‌آید. انتظار داریم کاربرانی که روی سرورهای عادی یا سرورهای ابری خود کانتینر (Container) اجرا می‌کنند، بهتر شدن فرایند مدیریت حافظه را بیشتر از سایر کاربران حس کنند. فایل‌های سیستمی لینوکس نیز برخی تغییرات به‌خود دیده‌اند و در نسخه‌ی ۵.۹ بهتر از قبل شده‌اند. تغییرات روی فایل‌های بسیار محبوب Btrfs و ext4 و F2FS و XFS اعمال می‌شود. 

مهم‌ترین تغییر در بخش حافظه‌ی ذخیره‌‌سازی، به‌احتمال زیاد بهبود پشتیبانی از NVM Express NVMe 2.0 است. این بخش از تغییرات برای درایوهای حالت جامد (SSD) و کراس‌اورهای حافظه‌ی رم/حافظه‌ی ذخیره‌سازی نظیر فناوری‌های ذخیره‌سازی مبتنی‌بر فلش و NAND و اپتین (Optane) کاربرد دارد.

کاربران دسکتاپ شاهد تقویت سرعت خواهند بود؛ بااین‌حال ادمین‌های سیستم که مشغول نگه‌داری سرورهای عادی و ابری هستند، بیشترین بهبودها را تجربه خواهند کرد. همین افراد که به‌صورت حرفه‌ای مشغول‌به‌کارند، از دیدن نسخه‌ی بهبودیافته‌ی ابزار برنامه‌ریز وظایف (Task Scheduler) خوشحال خواهند شد.

تا پیش از انتشار لینوکس کرنل ۵.۹، ابزار برنامه‌ریز وظایف نمی‌توانست به‌خوبی با رایانه‌های مجهز به چند پردازنده‌ی مرکزی (CPU) با عملکرد متفاوت کنار بیاید. اکنون ابزار مورد بحث توانایی آگاهی از سرعت پردازشی هر پردازنده را دارد و می‌تواند بر اساس همین موضوع، تصمیم‌‌های لازم را بگیرد. 

اگر تمامی آنچه گفتیم کنار هم قرار دهید، متوجه می‌شوید نسخه‌ی ۵.۹ نسخه‌ی بزرگی برای لینوکس کرنل محسوب نمی‌شود؛ اما نسخه‌ی خوبی است. لینوکس کرنل ۵.۹ به برخی کاربران خاص تجربه‌ی کاربری لذت‌بخش‌تری ارائه می‌دهد. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/os/364047-linux-59-fsgsbase-intel-sgx-changes-deteails/



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می‌دانید احد از بهترین و بزرگترین سیستم‌های مدیریت محتوا یا سایت‌ساز دنیا وردپرس است و راه‌های زیادی هم برای استفاده و اجرا سایت با به کارگیری این نرم انگیزه ها وجود دارد، وردپرس می‌تواند حتی به صورت آفلاین هم برای شما پیشه کند و شما می‌توانید به صورت کاملا آفلاین سایت خویش را طراحی و اجرا کنید، آموزش نصب وردپرس روی ویندوز این قابلیت باعث شده که کسان پیش از خرید هاست و دامین سایت خویش را طراحی کرده بعد به فضای وب آنرا منتقل کنند، یگانه از روش‌هایی که شما با استفاده از آن می‌توانید وردپرس را در سیستم شخصی خویش تاسیس کنید نصب وردپرس روی زمپ است که یک نرم اسباب زیاد پر استعمال برای شما خواهد بود، بعد در ادامه با ما همراه باشید و راه اندازی وردپرس روی Xampp را در این مقاله بیاموزید.
راه اندازی وردپرس روی Xampp

آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند:

تعلیم نصب وردپرس بر روی زمپ ( Xamap )
آیا نرم اسباب Xamap محدودیتی دارد؟
نرم اسباب Xamap مجانی است؟
با حذف نرم افزار سایتی که ایجاد کردیم حذف می‌شود؟

آموزش نصب وردپرس بر روی زمپ ( Xamap )

نرم افزار های زیادی وجود دارد که سیستم شما را شبیه‌سازی به وب سرور می‌کنند، اما دو نرم افزار در این زمینه بسیار حرفه‌ای و بی‌نقش هستند گرد از آنها زمپ است و گرد دیگر هم ومپ نام دارد، ما در مقاله‌های سایر سایت به نصب وردپرس بر روی ومپ پرداخته‌ایم که می‌توانید آنرا مشاهده کنید و از آن نرم‌افزار هم کاربرد کنید.

در این مقاله هم می‌خواهیم به آموزش نصب وردپرس بر روی زمپ بپردازیم که بتوانید سایت خود را به چهره آفلاین در سیستم خود برپایی کنید و پس آغاز به طراحی آن کنید، در نخست پیشه باید نرم افزار زمپ را برای سیستم خویش نصب کنید، این نرم اسباب برای سیستم عامل‌های مختلف نسخه دارد و شما هر سیستم عاملی که داشته باشید قادر به استفاده از این نرم اسباب خواهید بود، برای دانلود زمپ هم باید به سایت apachefriends مراجعه کنید و جدید ترین نسخه این نرم اسباب را نصب کنید.

بعد از نصب این نرم اسباب احتیاج نیست به دسته تنظیمات آن بروید و تنظیمات را با حالت پیش فرض باقی بگذارید فقط احتیاج است که برای نصب وردپرس نرم انگیزه ها را در سیستم خویش اجرا کنید، در پیوستگی با ما همراه باشید الی به نکوداشتن نصب وردپرس روی زمپ را بتوانید در سیستم خویش اجرا کنید.
Xampp running-راه اندازی وردپرس روی Xampp
اجرا کردن Xampp

شما پس از اجرای نرم اسباب باید دو خاصیت را فعال کنید لغایت بتوانید در سیستم خویش دیتابیس ایجاد کنید و وردپرس را سریعا نصب کنید، بعد از فعال کردن این گزینه‌ها فرمان نصب وردپرس در سیستم خود را دارید، باید اول شغل وردپرس را از سایت wordpress.org دانلود کنید و در سیستم خود نصب کنید، پروا داشته باشید دقیقا از همین آدرسی که به شما داده‌ایم وردپرس را دانلود کنید.

بعد از دانلود وردپرس شما باید آنرا در پوشه زمپ و آدرسی که ما به شما معرفی می‌کنیم استخراج کنید، نخست به درایوی که زمپ را نصب کرده‌اید بروید و پوشه Xamap را پیدا کنید و وارد آن شوید، در این پوشه یک سری پوشه دیگر هم وجود دارد که شما باید وارد پوشه htdocs شوید.

htdocs in xampp-راه اندازی وردپرس روی Xampp

فایل دانلودی وردپرس را که از سایت دانلود کردید در این پوشه استخراج کنید، همگی محتوایات پوشه استخراج شده مربوط به وردپرس است و فایل‌های سایت شما خوهد بود بعد هیچکدام از آنها را حذف نکنید و کل آنها را از پوشه wordpress، به پوشه htdocs منتقل کنید تا نصب وردپرس روی زمپ را شروع کنیم.

بعد از انتقال فایل‌های وردپرس شما باید آدرس Localhost را در مرورگر خویش وارد کنید، این آدرس دقیقا همان نام یا دامین سایت شما در سیستم خواهد بود می‌توانید با به کارگیری آن سایت را نگریستن کنید و یا به پیشخوان مدیریت وردپرس مراجعه کنید تا سایت را از طریق آن مدیریت کنید.
install wordpress in Xampp-نصب وردپرس روی زمپ
نصب وردپرس روی زمپ

بعد از مواجه شدن با این صفحه یعنی شما به حقیقت توانستید که وردپرس را در پوشه باره عقیده استخراج کنید و اکنون با کلیک روی دکمه “بزن بریم!” نصب وردپرس روی زمپ را شروع کنیدو پیوستگی روند نصب وردپرس را پیش ببرید.
insert databace name in xampp-نصب وردپرس روی زمپ
وارد کردن اطلاعات دیتابیس

در صفحه پس شما به چند کادر مشابه تصویر بالا بر خواهید خورد، در این صفحه باید یک‌سری اطلاعات مربوط به دیتابیس سایت خویش را وارد کنید تا وردپرس بتواند به آن متصل شود و جدول‌های مربوط به سایت را در آن برپایی کند، هر اطلاعاتی که شما در سایت دارید در دیتابیس شما اضافه خواهد شد و می‌توان گفت مهم‌ترین بخش هر وب‌سایت دیتابیس آن است؛ بعد باید شما هر چند وقت یکبار از این دیتابیس بک آپ اخذ کنید و یک نسخه متعلق به داشته باشید لغایت در بروز مشکل بتوانید سریعا آن را بازگردانی کنید.

برای ساخت دیتابیس برای نصب وردپرس روی زمپ در لوکال هاست خویش باید آدرس Localhost/Phpmyadmin را در مرورگر خود وارد کنید و به تقسیم مدیریت دیتابیس های خویش وارد شوید الی یک دیتابیس ایجاد کنید و آنرا در وردپرس تعریف کنید.

این شغل شما را به صفحه ورود به سیستم phpMyAdmin در مرورگر وب شما خواهد برد. در این صفحه نام کاربری را “root” و قسمت رمز عبور را خالی بگذارید. این ها اسم کاربری و رمز عبور پیش فرض شما برای ورود به لوکال هاست هستند.
Create databace in Xampp-نصب وردپرس روی زمپ
ساختن دیتابیس در Xampp

بعد از وارد شدن به Phpmyadmin تنظیمات زیادی را تماشا خواهید کرد، توجه داشته باشید اگر دانش پیشین در این زمینه ندارید اصلا به تنظیمات سایر این سیستم دست نزدید چون شدنی اس به کلی منهدم شود و شما توانا به استفاده از آن نخواهید بود.

تنها کار‌هایی را که در این نوشتار به شما روشنگری می‌دهیم، اتمام دهید و دیتابیس خود ایجاد کنید، بعد از وارد شدن به صفحه در منوی کناری بر روی واژه New کلیک کنید لغایت به سراغ برپایی یک دیتابیس بروید تا آرن را برای نصب وردپرس روی زمپ بهره‌گیری کنیم.
به کارگیری ۴ اسلایدر مختلف در وردپرس با Meta Slider +آموزش ویدئویی

اگر در سیستم خویش قبلا دیتابس برپایی کرده باشید در منوی کناری می‌توانید نام آنها را مشاهده کنید، خیلی از کاربران سوال می‌پرسند که در سیستم چند دیتابیس می‌توانیم ایجاد کنیم، شما می‌توانید در سیستم خود به چهره نامحدود دیتابیس برپایی کنید و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت، اما اگر به کل آنها احتیاج ندارید بهتر است که موارد اضافی را حذف کنید چون ممکن است سرعت سیستم شما تفریق یابد و به نکوداشتن نتوانید سایت خود را مدیریت کنید.
insert databace name-نصب وردپرس روی زمپ
وارد کردن نام دیتابیس

خیلی خب در این صفحه قادر خواهید بود که دیتابیس را برای تارنما خویش برپایی کنید و آنرا در وردپرس تعریف کنید، در کادر اول شما باید نام دیتابیس را وارد کنید دقت داشته باشید که این اسم اختیاری بدست شما گزینش می‌شود و مهم نیست چه مشهور را برای آن برگزیدن می‌کنید بعد به صورت اختیاری یک اسم برای دیتابیس بنویسید.

در کادر دوم شما باید نوع زبان و فرمت دیتابیس را مشخص کنید اگر آنرا به صورت قبل فرض بگذارید زبان فارسی به حقیقت در دیتابیس نمایش دیتا نخواهد شد، بعد باید آنرا بر روی utf8_persian_ci قرار دهید تا از زبان فارسی هم پشتیبانی کند و در نهایت شما به دشوار نخواهید خورد، بعد از انجام این کار‌ها شما باید بر روی دکمه Create کلیک کنید لغایت دیتابیس برای شما در سیستم برپایی شود، بعد از ایجاد دیتابیس این اسم انتخابی، نام اصلی دیتابیس خواهد بود و شما آنرا در اثناء نصب وردپرس بیچارگی خواهید داشت.

حال باز هم به صفحه نصب وردپرس بازمیگردیم الی اطلاعات دیتابیس را در آن وارد نماییم و نصب وردپرس روی زمپ را ادامه دهیم.

در این مرحله باید اسم پایگاه داده یا همان دیتابیس که در مراحل پیشین ایجاد کردید را وارد کنید. اسم کاربری نیز همان root می‌باشد. سرنوشت رمز عبور را نیز خالی بگذارید. دقت کنید عبارت رمز یا Password تو کادر باید منزه شود. سپس رو گزینه روانیدن کلیک کنید.
wordpress install is finished
نصب اولیه وردپس با کامیابی سپریدن شد

اگر با صفحه بالا مواجه شدید به این معنی است که پیوندیدن دیتابیس به خوبی انجام گرفته و شما نیازی نیست از سوی دیتابیس کاری کنید فقط لازم است که پیوستگی روند نصب وردپرس روی زمپ را انجام دهید بر روی دکمه راه‌اندازی نصب کلیک کنید تا این روند پیوسته پیدا کند.
Admin login info in xampp
وارد کردن اطلاعات برای ساخت اکانت

در صفحه پس شما باید یک‌سری اطلاعات مربوط به هاست را وارد کنید برای مثال در کادر نخست شما باید نام سایت خویش را مشخص کنید که سایت شما چه نام و یا چه برندی است، در کادر دوم باید یک نام کاربری برای خویش ایجاد کنید این نام کاربری اختیاری است و می‌تواند هرنامی باشد، در کادر سوم هم شما باید برای اکانت مدیریتی خویش یک رمز عبور برگزیدن کنید لغایت بتوانید با استفاده از آن و نام کاربری سایت را مدیریت کنید.

در کادر چهارم شما باید یک ایمیل برای اکانت مدیریتی خود برگزیدن کنید، توجه داشته باشید که این ایمیل را حتما به درستی وارد کنید که بعدا اگر رمز عبور خویش را فراموش کنید خواهید توانست آنرا بازگردانی کنید یا یک سری مسائل دیگری هم است که به ایمیل شما ارسال می‌شوند.

در نهایت هم باید بر روی دکمه راه اندازی وردپرس کلیک کنید الی وردپرس با موفقیت برای شما نصب شود.

بعد از انجام کل این کار‌ها شما باید به پیشخوان مدیریتی وردپرس بروید و مطمئن شوید که وردپرس به حقیقت نصب شده است برای اینکار باید آدرس localhost/wp-admin را در مرورگر خود وارد اجرا کنید و اسم کاربری، رمز عبور خود را در کادر‌های موجود وارد کنید الی به پیشخوان مدیرتی وردپرس برگشت دادن دیتا شوید.
wordpress dashboard in xampp
پیشخوان وردپرس در Xampp

همانطور که می‌بینید توانستیم راه‌اندازی وردپرس روی Xampp را به احسان انجام دهیم و یک سایت را با به کارگیری این نرم افزار پیاده‌سازی کنیم.
آیا نرم انگیزه ها Xamap محدودیتی دارد؟

خیر این نرم‌افزار هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و شما می‌توانید هر چند سایتی که می‌خواهید با به کارگیری این نرم‌افزار در سیستم خود برپایی کنید، البته توجه داشته باشید که چون این نوع سایت‌ها آفلاین هستند کمی شدنی است در نصب افزونه‌ها یا در به کارگیری آنها به مشکلاتی بر بخورید.
نرم اسباب Xamap مجانی است؟

بله این نرم‌افزار یک نسخه رایگان است و هیچ‌گونه نسخه پولی هم ندارد، برای نصب آن هم در مقاله به سایت اصلی اشاره کردیم تا بتوانید آنرا به چهره اورجینال دانلود کنید و نسخه‌های ویروسی یا نال شده را دانلود نکنید.
با حذف نرم افزار سایتی که برپایی کردیم حذف میشود؟

اگر هدف دارید نرم‌افزار را حذف کنید حتما از سایت و دیتابیس خود یک بک آپ دریافت کنید چون با حذف این نرم اسباب هم سایت شما حذف خواهد شد و هم همه دیتابیس‌هایی که برپایی کردید حذف می‌شوند.
آموزش تاسیس وردپرس روی Xampp

این نوشتار هم به آخر قبض امیدواریم که توانسته باشید همراه با ما یک سایت را در سیستم خود اجرا کرده باشید، ما در نخست نوشتار سعی داشتیم شما را با نرم انگیزه ها زمپ آشنا نماییم و در پیوسته به نصب قدم به قدم وردپرس بر روی این نرم اسباب پرداختیم، اگر هنوز این آموزش را اجرا نکرده‌اید پروا داشته باشید در قسمت ساخت دیتابیس دقت کنید که راه را اشتباه نروید چون بعدا به سخت بر خواهید خورد، بعد از ساخت دیتابیس به اتصال وردپرس به دیتابیس پرداختیم که بتوانیم سایت را به خوبی اجرا کنیم



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()