دکمه خرید اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

فعال کردن دکمه خرید در اینستاگرام
3913 مؤلف : مدیر سایتمنبع : سایت زیوس
28
1398 اردیبهشت
دکمه خرید در اینستاگرام:
دکمه خرید در اینستاگرام بصورت یک آیکون حقیر در انتهای سمت چپ هر پست ( در صورت پرکار بودن ) نمایش دیتا می شود. (‌در نسخه وب اینستاگرام غیر قابل تماشا است) و وقتی بر روی پستی که این آیکون حقیر را دارد تپ میکنید (‌لمس یک بار بروی صفحه ) مشخصات قیمتی هر فرآورده را با امکان کلیک کردن فراهم می کند.

تگ-خرید-اینستاگرام
همان طور که تماشا می کنید توضیح مختصری از محصول به به اتفاق برچسب قیمتی آن نمایش دیتا می شود. جالب اینجاست که در همین ابتدای این خاصیت امکان تگ کردن چند فرآورده بر روی یک پست وجود دارد.
وقتی شما بر روی این برچسب قیمتی کلیک می کنید اینستاگرام شما را به صفحه ای جداگانه مختص همان فرآورده می برد که در آن عکسی تمام صفحه از محصول مورد عقیده به کاربران نمایش داده می شود .
مراحل اقدام به فعال کردن دکمه خرید در اینستاگرام :
1. بیزینس کردن صفحه اینستاگرام
2. ساخت اکانت شاپیفای
3. ساخت صفحه فیسبوک و پیوستگی به صحفه اینستاگرام خویش (در حین همان بیزینس کردن پیج ممکن است )
4. پابلیش و یا انتشار صفحه فیسبوک
5. ایجاد کاتالوگ محصولات در صفحه فیسبوک
6. پیوستگی اکانت شاپیفای به کاتالوگ محصولات فیسبوک
7. افزودن محصولات به کاتالوگ فیسبوک
8. بررسی بدست اینستاگرام برای تایید
9. اضافه شدن خویش بخود تگ محصولات در قسمت انتشار پست در چهره بروزرسانی کردن نرم افزار اینستاگرام

بیزینس کردن صفحه اینستاگرام : نخستین گام داشتن دکمه خرید اینستاگرام یک حساب کاربری عادی است. بعد از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام وارد پیج خویش شوید. در منوی بالای پیج خود، گزینه تنظیمات یا (Options) را انتخاب کنید. این بخش مربوط به تنظیمات حساب کاربری اینستاگرام شماست. با کمی اسکرول به سمت ذیل روی گزینه «Switch to Business Profile» ضربه بزنید.
با این شغل شما وارد مراحل تبدیل حساب کاربری خود به یک پیج بیزینسی شده اید. در آغاز اینستاگرام ورود شما را به «Instagram Business Tools» خوش آمد و می‌گوید و بعضی از امکانات ویژه اینستاگرام برای کسب و کارها را به شما تذکر می‌کند. امکاناتی مشابه قابلیت افزودن عدد تماس، ایمیل و محیط‌ ریزبین سوداگری شما روی نقشه از دسته امکانات یک پروفایل بیزینسی در اینستاگرام است.
بعد از مشاهاده پیغام های راهنما، از شما خواسته می‌شود لغایت یک پیج فیسبوک را به عنوان پیج سوداگری خویش برگزیدن کنید. برای این کار لازم است تا با استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی وارد حساب فیسبوک خود شوید و یک پیج فیسبوک را تحت مدیریت سما است را به حساب کاربری اینستاگرام خود متصل کنید. بعد از پیوندیدن پیج اینستاگرام و فیسبوک خود، اطلاعات تکمیلی مشابه ایمیل و عدد تماس از شما پرسیده می‌شود که پر کردن این قسمت‌ها برای شما اختیاری است. در صورتی که محیط‌ مشخصی برای کسب و کار خویش در پیج فیسبوک در نظر گرفته باشید. یک دکمه راه یاب به بالای پیج اینستاگرام شما اضافه خواهد شد.
ساخت اکانت شاپیفای : برای ساخت اکانت کلیک کنید. این سرویس فروشگاه ساز اشتراک مجانی ۱۴ روزه دارد اما برای پیوستگی یکی از پکیج های آن را باید خریداری نمایید. برای ساخت آن امثال ساخت اپل آیدی دربایستن به آدرس از کشور دیگری است که از راه Yellow Books می توانید اقدام نمایید چون بدبختانه شوربختانه این سرویس نیز ایران را تحریم نموده است و کل ی کشورها به جز ایران را دارد.
ایجاد کاتالوگ محصولات در صفحه فیسبوک:
دقت کنید این امکان برای محصولات فیزیکی می باشد و نه دیجیتال!
برای اینکار می بایست:
• صفحه فیسبوک شما به حالت Published تغییر نماید.
• برای صفحه خود در تقدیر تنظیمات Admin Role تعریف نمایید.
• همچنین قالب یا Template صفحه فیسبوک اتان باید بر روی حالت Shopping Template باشد
• حال باید کانال فروش فیسبوک ایجاد نمایید ( sales Channel ) : برای اینکار بر روی علامت + در تنظیمات ادمین شاپیفای زده بر روی Add sales channel کلیک نمایید. سپس اکانت فیسبوک خویش را در قسمت Facebook > Account به شاپیفای متصل نماییدConnect account.

اضافه کردن محصولات به کاتالوگ فیسبوک:

می بایست از راه کانال فروش فیسبوک اقدام به بارگزاری تک تک محصولات با ریز بها و قراردادن در بخش بندی های موضوعی که خویش تعیین کرده اید نمایید.
اگر همگی مراحل بالا را کامل انجام دهید و اینستاگرام روند شکل گیری فروشگاه شما و گونه محصولاتتان و فعالیتتان را تایید نماید پس متعلق به در اینستاگرام خویش شاهد سرنوشت جدیدی در انتشار پست به نام Tag Product یا همان برچسب فرآورده خواهید بود .





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: