هزینه طراحی سایت خوب
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت: راهنمای بها طراحی سایت و تخمین هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی
منتشر شده توسط فرستاده در آذر ۱۳, ۱۳۹۷موضوعات برچسب ها
قیمت طراحی سایت
قیمت طراحی سایت: راهنمای قیمت طراحی سایت و برآورد هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی
قیمت طراحی سایت یکتا از عمده مواردیست که کارفرما ها را مبتلا سردرگرمی می کند. به جرئت میتوان خاطرنشان کرد یکی‌ از اصلی ترین بازه های خرج سرویس ها را می توانید در دامنه قیمت طراحی سایت نگریستن کنید . هر فرد یا این که شرکتی که در این گستره فعالیت دارد, ملاک های خویش را داشته و بها متفاوتی را برای ساخت تارنما ارائه می نماید .

این بازه قیمتی زیاد، تعرفه ساخت وب سایت و قیمت طراحی سایت, موجب سردرگمی کارفرمایان شده‌است . به عنوان نمونه احتمالا تبیغات ساخت وب سایت و طراحی سایت با قیمتی نازل البته تجهیزات مضاعف را تماشا نموده اید , از طرفی هم شرکتی را پیدا می نماید که سایتی با امکانات معمولی را با خرج ای هنگفت ارائه می نماید .

شعارهایی ازجمله پباده سازی با کیفیت , تحویل پر سرعت , پشتیبانی ۲۴ ساعته و . . . کلماتی حائز اهمیت می باشند که در فیش تعرفه طراحی تارنما اغلب کمپانی ها و طراحان سایت تماشا می‌کنید . اما به واقع چطور میتوان هزینه ساخت سایت را تقریب زد؟ چه‌گونه میشود بها خوب , ارزش گران و یا این که قیمت خوب طراحی وب را تشخیص داد؟

در این مقاله اختصار به ضرورت داشتن تارنما نمی‌پردازیم و همانطور که از عنوان نوشتار مشخص است  هزینه طراحی سایت خوب به پیگیری اثر دادن رهسپار کارآمد و جدید برای ساخت سایت ارزان بها هستیم و از اینکه اینجا هستید نشانه می‌دهد که شما به ضرورت داشتن تارنما پی برده‌اید اما برای شروع بد نیست ۱۵ ایده پولساز برای کسب درآمد از اینترنت را مطالعه کنید.

 

سوالاتی که در نوشتار قیمت طراحی سایت به آنها پاسخ خواهیم عدل عبارتند از:

قیمت طراحی سایت و خرج راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، چقدر است؟
هزینه راه‌اندازی و تعرفه ایجاد فروشگاه اینترنتی اختصاصی
هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با به کارگیری CMS آماده
هزینه طراحی سایت سفارشی با وردپرس یا جوملا

 

تعرفه طراحی سایت

در تخمین خرج طراحی سایت، دنبال طراحی سایت گران باشیم یا طریق های ارزان بها ؟
بعد از گزینش یک ایده خوب باید بدنبال عازم باشید لغایت با روشی مقرون بصرفه و اقتصادی، طراحی سایت خود را اتمام داده و محتوادهی آن را آغاز کنید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که برای طراحی یک سایت باید هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کنند؛ در صورتی که همش در ابتدای کار باید بدنبال روشهای ناچیز خرج و اقتصادی و البته با کیفیت باشیم. حتی اگر ده‌ها میلیون تومان برای طراحی سایت حرفه‌ای و زیبا هزینه کنیم تازه به نقطه‌ی شروع پیشه میرسیم و اینجاست که از نظر گوگل و دیگر موتورهای جستجو هیچ تفاوتی میانی سایت چند ده میلیونی با یک تارنما معمولی ارزان بها (با فرض رعایت اصول سئو داخلی) هستی ندارد.

علت ساده است! برای گوگل نما زیبای سایت شما اهمیتی چندانی ندارد، استفاده از جاوا اسکریپت‌های خفن، افکت‌های عجیب و ناآشنا و رابط کاربری‌های زیاد جذاب و گیرا دارای اهمیت چندانی نیست؛ مطلب مهم برای گوگل در وهله‌ی اول زنده بودن سایت شماست! به این معنا که گوگل به مفید بودن محتوای سایت شما امتیاز و رتبه می‌دهد. برای گوگل فرآوری محتوای مستمر، ارزشمند و مفید برای افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند اهمیت زیاد بالایی دارد؛ اینکه گوگل ببیند که شما دارید برای مخاطبان حقیقی وقت می‌گذارید و محتوای با کیفیت فرآوری می‌کنید، قطعاً برای دیده شدن در صفحات اول گوگل مؤثر است.

گوگل

اگر شما محتوای خوب در سایتتان فرآوری کنید گوگل سایت شما را در نتایج جستجو کاربران نمایش خواهد داد حال که چه برای سایتتان ده ها میلیون خرج کرده باشید چه با یک سایت ساز آنرا ساخته باشید، مهم رعایت استاندارهای فرآوری محتواست نه ظاهر قشنگ و خیره کننده!

خُب شدنی است این سوال برایتان پیش بیاید که گوگل از کجا متوجه می شود که کاربران به محتوای سایت شما علاقه مند هستند؟ چطور متوجه می شود محتوای سایت شما مفید است؟ چطور متوجه می شود کاربرانی که از موتور جستجو وارد سایت شما شدند زود از سایت بیرون شدند یا مثلا ۵ دقیقه در وب سایت حضور داشتند؟

گوگل برای فهمیدن این جستار معیارهای زیادی دارد؛ اغلب از ۲۰۰ پارامتر گوناگون! که مهمترین آنها سه پارامتر مهم ازجمله، ( time on site میزان ماندگاری کاربر در سایت )، ( Bounce rate نرخ خروج کاربران)، ( page per sesseion شمار صفحات بازشده بدست هر کاربر )، پس اگر کاربری وارد سایت شما شود و مثلا ۱۰ دقیقه بماند، بیش از ۵ یا شش صفحه را باز کند گوگل متوجه می شود که کاربر با سایت شما ارتباط استوار کرده و با همین پارامترهای ساده به سایت شما رتبه می دهد، چطور می توانیم پارامترهای بالا را در سایتمان بسنجیم؟ ابزارهای زیادی برای این پیشه هستی دارد ولی معتبرترین آنها گوگل آنالیتیکس و سیمیلار وب است.

 

برگردیم به بحث اصلی، خب الی اینجا می خواستیم بصورت ریزبین و مستدل بگوییم که برادر عزیز من طراحی سایت های گران قیمت هیچ کمکی به جذب ترافیک و در پایان کسب درآمد شما نخواهد کرد. سوال اصلی این است که با طراحی یک سایت معمولی می نا شغل را آغاز کرد؟ البته که بله . ولی چند اما مهم را باید در نظر بگیرید که مهمترین آن حمایت خوب و پایدار، تعداد مشتریان و قدمت و سابقه شرکت ارائه دهنده خدمات است.

 

هزینه ساخت وب سایت و تعرفه طراحی سایت اختصاصی
در این روش شما به یک شرکت طراحی سایت اختصاصی مراجعه می کنید و آنها کل آنچه شما برای فروشگاه دربایستن دارید را از پایه کد نویسی می کنند، دقت کنید کدنویسی از پایه یعنی حتی هسته اصلی فروشگاه نیز کد نویسی شده باشد و از سیستم های متن باز همانند وردپرس در هسته استفاده نکند، که ما به آن می گوییم نوآوری دوباره دوچرخه، آنها هم هسته سایت، هم امکاناتی که احتیاج دارید و هم قالب را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و تولید می کنند. طراحی سایت به این روش خیلی تعرفه مشخصی ندارد و هر شرکتی بنا به معیارهای خود قیمت طراحی سایت را اعلام می کند، بعضی از شرکت ها ۳۰ چهل میلیون به بالا می گیرند برخی ها هم با نزدیک ۱۰ میلیون سرش راهم می آورند. این طریق بسیار پردردسر، زمانبر، هزینه بر است، یکی از مشکلات عمده این شیوه رفت و برگشت فرسایشی پروژه بین کارفرما و شماست، تاجایی که برخی مواقع عطاءش را به لقاءش ترجیح می دهید!

طراحی سایت به روش کاستومایز و کد نویسی از صفر چه معایبی دارد؟
زمانبر دست کم سررسید لازم برای طراحی سایت با کدنویسی از صفر بین ۲ لغایت ۶ ماه است
پر هزینه، باتوجه به اینکه یک تیم حداقل ۲ یا سه نفره بمدت چند ماه باید روی پروژه شما پیشه کنند
وابستگی، شما الی ابد به شرکت فرآوری کننده وب سایت وابسته هستید
محدودیت در توسعه، پرداخت هزینه هنگفت برای اضافه کردن امکانات جدید
خطای زیاد در عملکرد سایت، بدلیل کدنویسی سایت توسط چند برنامه نویس با ادب متوسط
بسته بودن کد، پس هر تغییری که لازم داشته باشید ولو جزئی باید بدست شرکت اصلی انجام شود حتی کارهای کوچک
سئوی درونی OnpageSEO ضعیف، باتوجه به تمرکز شرکت کدنویس روی موارد فنی و عدم تخصص در زمینه سئو
تعرفه ساخت وب سایت و هزینه ایجاد فروشگاه آنلاین با CMS های آماده
اگر شرکت چیره دست پروژه شما را سپریدن دهد بریتان هزینه ای بین ۳,۵ میلیون تا ۱۰ میلیون آب می خورد، بسته به امکاناتی که احتیاج دارید این هزینه بالا و زیر می شود. اگر یک فریلنسر و طراح تک نفره چیره دست شغل را سپریدن دهد بین ۷۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون متغیر است، اگر یک دانشجو یا دانش آموز پسین کار طراح سایت شما باشد، احتمالا با دریافت مبالغی بین ۲۰۰ الی ۶۰۰ هزارتومان کار را جمع و جور کند. از سفارش طراحی سایت به گزینه های سرانجام اکیدا خودداری کنید بدلیل دانشجو یا فرهنگ آموز محترم بعد از انجام دانشگاه و پیدا کردن یک کار یا رفتن به سربازی و یا مهاجرت بیخیال سایت شما خواهد شد و شما می مانید ویک سایت بدون حمایت البته اگر آن طراح ارجمند از وردپرس یا جوملا استفاده کرده باشد با انتقال سایت به یک شرکت معتبر مشکل حل می شود.

قیمت طراحی سایت با سایت ساز
روش محاسبه قیمت در طراحی سایت با روش فریلنسرها :
قیمت قالب از یک تارنما فروش قالب های وردپرس حدود ۵۰ لغایت ۳۰۰ هزارتومان
قیمت هاست از یک کمپانی معتبر، یک گیگ هاست خوب در تاریخ پاییز ۹۷ حدودا ۲۰۰ الی ۳۵۰ هزارتومان
قیمت هاست از یک کمپانی ضعیف، ۲۰ الی ۵۰ هزارتومان
قیمت حوزه کام، با دلار ۱۰ هزارتومان، ۱۲۰ هزارتومان
قیمت دامنه آی آر، ۵۵۰۰ تومان
قیمت افزونه های اضافی، بسته به افزونه باره دربایستن بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزارتومان
قیمت افزونه پرداخت آنلاین وردپرس، ۳۵ هزارتومان
خرید قالب و هاست جداگانه برای ارزان شدن ساخت سایت!
حیلی از افراد برای تفریق خرج ساخت سایت، اقدام به خرید قالب می کنند، پس با یک جستجو در دام هاستینگ های ضعیف افتاده و یک هاست ارزان بها می خرند و بزحمت بعد از یکفته تقلا و سعی سایتشان را بالا می آوردند ولی چه خطرها و آفت هایی در این گذرگاه هستی دارد؟

اولا قالبی که شما از سایتهای نامعتبر دانلود کرده اید ممکن است آلوده باشد، که پس از طریق اندازی وب سایت بشدت سایت شما را دچار دشوار خواهد کرد، حتی اگر قالب را خریداری کنید مطئمن شوید فرد باره نظر قالب رایگان را دانلود نکرده باشد، بعضی از فریلنسرها با دانلود قالب مجانی و ترجمه به فارسی اقدام به فروش قالب می کنند که در این حالت بازهم به شکیبیدن زیاد قالب آلوده است.

دلیل دوم: فرض کنیم قالب خوب، استانداردی را از سایتهای خوب ایرانی خریداری کردید و هاست را هم از یک شرکت معتبر جاسازی نمودید آیا بازهم دردسری برای شما وجود ندارد؟ البته که بله مثلا اگر سایت بدلیلی دچار مشکل شد شما به فروشنده قالب مراجعه می کنید پسین اگر ظهور کنید همان اول به شما می گوید مشکل از قالب نیست دشوار از هاستینگ است، به هاستینگ میزبان سایت، مراجعه می کنید می گوید هاست ما هیچ مشکلی ندارد به فروشنده قالب مراجعه کنید همین بس است برا





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: